Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

O ogromnym świecie gry Fuel

29 postów w tym temacie

To pomyłka na pewno, bo 8000 m^2=0,008 km^2, a tym to raczej nikt by się nie chwalił ;D. Nie w tej dekadzie przynajmniej :P. A osiem tysięcy kilometrów kwadratowych naprawdę robi duże wrażenie - nie chce się wierzyć, że wszystko projektowali ręcznie, bo wtedy te wspomniane w newsie cztery lata to mogło by byc mało... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A teraz wyobraźcie sobie, że taki Far Cry 2 ma mieć podobno 50 tysięcy kilometrów kwadratowych oddanych do naszej dyspozycji. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

8 tyś m2 to chyba jakiś błąd ;) w samym just cause teren gry miał 40 km2... i był ZAJEBIŚCIE duży... czy to aby nie jest nawet więcej niż baggerfallu (trzeba spojrzeć jaka jest powierzchnia UK bo wielkości są podobne)? a 8k m2 to... 0,8 km2? Niezbyt wiele

P3D: chyba troszkę przesadziłeś, FC2 daje 50 kilometrów kwadratowych, bez "tysięcy".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh mnie najbardziej interesuje ten streaming danych. Pytanie tylko, czy gra będzie wymagałą płyty w napędzie, czy będzie to wszystko z HDD jechać:) Im mniej loadingów tym lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

8100 km^2 to nic innego jak kwadrat o bokach 90km x 90km. Nie są to tak astronomiczne wielkości, na jakie robią wrażenie, ale do zabawy i tak to jest dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

" osiem tysięcy kilometrów kwadratowych" to robi wrażenie pod warunkiem ze to będzie prawda i na pc ta gra nie bedzie potrzebowała min 4-8GB ramu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać , że teren tej gry o wielkości ośmiu tysięcy kilometrów kwadratowych , robi ogromne wrażenie. W Burnout Paradise jeszcze nie miałem możliwości zagrania , ale skoro tam mapa jest podobno duża , a w porównaniu z mapą w Fuel-u jest i tak bardzo mała to naprawdę ludzie z Codemasters się popisali. Dla tak wielkiej mapy teren musi być jak najbardziej zróżnicowany , a liczba modeli samochodów musi być bardzo duża , a to dlatego żeby przypadkiem gracza nie dotknęła nuda podczas przemierzania mapy wzdłuż i wszerz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że 12 lat po premierze gry "The Elder of scrolls: Daggerfall" jej rekord nadal nie został pobity :P Te 8 tysięcy kilometrów to mniej więcej 5 procent świata tej ogromnej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować