Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Prace nad ChromeEngine na PS3 przebiegają sprawnie

14 postów w tym temacie

Silnik techlandu zawsze wymiatał, przeciesz pierwszy Chrom był jak na swe czasy bardzo ładny, Call of Juarez również. Ale, właśnie jest jedno ale, techland zawsze miał problemy z optymalizacją. Przecierz gdy wspomniany wyżej western ukazał się na pc nie było takich podzespołów które mogły by go uciągnąć na najwyższych ustawieniach już nie mówiąc o AA. Pozostaje więc tylko nadzieja że już opanowali własną bestie. Trzymam kciuki za kolejne produkcje!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miło patrzeć, że Polacy dobrze sobie radzą na rynku gier komputerowych (a wkrótce również konsolowych). Od niedawna to naprawdę sporo rozrywki mi dostarczono (Painkiller, potem Two Worlds, teraz zaopatrzyłem się w nową edycję Wiedźmina), a teraz zauważyłem, że zapomniałem o Chromie. Crime Cities ukończyłem i byłem bardzo zeń zadowolony, więc Chrome też powinien zaspokoić moje potrzeby giercowe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Heh nasz Chrome Engine to jak Quake Engine, ten sam silnik tylko mocno polepszany, no
> i gratulacje wreście nasi pokarzą, co Polak potrafi :)

O! A kogo to nasi mają karać? I wreszcie za co? :-p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako posiadacz Playstation 3 jestem zadowolony z tego faktu.

Port Call of Juarez na Xboxa 360 okazał się być bardzo dobry i zebrał niezłe oceny. Miałem nadzieję, że w końcu Techland postanowi także zrobić Chrome Engine na Playstation 3 - i doczekałem się. Cóż, droga na pewno nie była łatwa, ale cieszę się, że prace mają się dobrze. Liczę na to, że gry Chrome 2 się ukaże, to nie będzie znaczących różnic pomiędzy wersji PC - X360 - PS3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2008 o 09:40, Rocket02 napisał:

Silnik techlandu zawsze wymiatał, przeciesz pierwszy Chrom był jak na swe czasy bardzo
ładny, Call of Juarez również. Ale, właśnie jest jedno ale, techland zawsze miał problemy
z optymalizacją. Przecierz gdy wspomniany wyżej western ukazał się na pc nie było takich
podzespołów które mogły by go uciągnąć na najwyższych ustawieniach już nie mówiąc o AA.
Pozostaje więc tylko nadzieja że już opanowali własną bestie. Trzymam kciuki za kolejne
produkcje!!!


Ja wraz z zakupem PC dostalem CoJ''a (do grafy 7900GS) i wszystko smigalo pieknie na wysokich detalach z wlaczonym AA, a bylo to okolo 3miechy po premierze CoJa jak sie orientuje wiec tak zle nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jako posiadacz ps3 to mnie cieszy ze ta gra wyjdzie na ta konsole i chyba w zamian kupie te gry patrzac jak sie zapowiadaja ale ostatnio to dosyc cicho bylo o tych produkcjach. Ciekawe jak grafika w tych grach czy sie polepszyla bo screeny sa w najlepszym wypadku jeszcze z konca 2007 roku sa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to pogratulować :) Teraz Techland mając engine na PC, X360 i PS3 może wypuścić kilka hitów. Ja wolałbym osobiście jakiś nowy shooter FPS, w tym są dość dobrzy. Gratuluję i życzę powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Techland to wielu latach niepokojącej ciszy , chyba całkiem nie długo wróci do gry i to od razu z mocnego kopyta. Na początku naprawdę zaszaleją , wypuszczając aż trzy gry w nie długich odstępach czasu , czyli Dead Island, Warhound oraz Chrome 2. Będzie to ostry początek po latach posuchy , a jak wszystko dobrze pójdzie to może będzie to dopiero początek i Techland w przyszłości naprawdę się rozkręci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować