Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Altair prawdopodobnie będzie pływał

52 postów w tym temacie

przecież skończyło się tym że wstał z ANIMUSA i zobaczył te wszystkie znaki, zapadł na niego wyrok śmierci i.. dupa :D bo nic konkretnie nie wiadomo , myślę że ta dziewczyna go ocali jakoś i będą chcieli z pomocą animusa jakoś powstrzymać tą organizację? Takie moje gdybania =]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może po pierwszej części Desmond wrócił do dawnego życia i boom naszło go kilku assasynów których kultura przetrwała do dziś i zamierzają przejąc ziemię świętom, gdyż twierdzom że ona należy się im.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a) nic się nie skończyło, bo badania skończyły by się wtedy, jakby Desmond umarł. A na razie stwierdzili, że nie jest potrzebny...
b) może się okazać, że Altair miał coś wspólnego z tymi znakami, w sensie, że był w miejscu, które też jest na znakach wymienione, więc automatycznie Desmond się przyda...
c) raczej na pewno Desmond nie wrócił do dawnego życia :) "Przedmiotów" nie wypuszczali :)

d) jeśli rozgrywka w 2 części będzie tak samo fajna i "otwarta" to ja biorę grę w ciemno :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat ten motyw z topieniem miał sens, z tym całym żelastwem i ciężkimi szatami/butami, które nosił Altair, niejeden by się utopił...
Altair w "dwójce"? Ech, a były plotki, że "dwójka" i "trójka" będą dziać się w kompletnie różnych czasach, a teraz widać, że twórcy chcą zostawić nam Altaira, bo się spodobał... Boję się, żeby z tego odgrzewany kotlet nie wyszedł. Bardzo lubię AC i mam szczerą nadzieję, że Ubisoft tego nie spartoli. Przynajmniej po sukcesie, jaki niewątpliwie czeka najnowszego PoP''a ^_^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałbym, żeby Desmond biegał po mieście, uciekał przed policją i takie tam, ot taki konkurent dla Mirror''s Edge. No przynajmniej mogłaby być jedna taka misja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wy graliście w Assassina? Przecież ta babka zaproponowała, że wspomnienia Desmonda mogą się jeszcze przydać, a tamci na to przystali. Desmond jeszcze przez jakiś czas pożyje. Co do wyjaśnienia fabularnego, to przecież Altair nie zginął po zdobyciu Fragmentu Edenu, więc potem jeszcze jakieś dziwne rzeczy mogły się dziać.
Ps. [B]Świętą[/B] rację masz ReamiX, asasyni też tak [B]twierdzą[/B].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może to być tak, że potajemnie użyją Animusa, by walczyć z Templariuszami. Walka w teraźniejszych czasach chyba odpada, także owe urządzenie będziemy mieli okazję zobaczyć ponownie. AC to jedna wielka zagadka, którą chętnie rozgryzę. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli 2 pojdzie na obecnej generacji konsol, to będę spokojny o swojego PC : P

Racja, brak umiejętności pływackick Altaira czasem potrafił wyprowadzić człowieka z równowagi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko na jakim silniku graficznym śmiga Assasin''s Creed?? bo zdarzało się że czytałem, że gra jest na swoim silniku, a gdzie indziej że na Unreal Engine 3, w sumie grafika mi bardziej pasuje na ten drugi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie dziwie, że dalej będzie altair, bo przecież na końcu jak zabija tego dziadka i podchodzi do tego czegoś co on miał to pojawia się mapa z umiejscowieniem pozostałych części tej zabaweczki i templariusze chcą zdobyć przynajmniej jedno z tych urządzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mi wydaje się, że najlepszym rozwiązaniem byłoby przeniesienie akcji AC2 do czasów współczesnych. W sumie taki pomysł nasuwa finał jaki zaprezentowano nam w pierwszej części a w zasadzie jego brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że na głupotach pokroju "patrzcie, bohater może teraz pływać!!!HOW AWESUM!!!" się nie skończy. Problemem AC były:
- miernota fabularna,
- pozbawione jakiejkolwiek roli giantyczne tereny/miasta,
- gra aż prosi się o (choćby prosty) system ekwipunku,
- idiotyczne, wyrwane z kontekstu świata gry misje "śledcze" (zbieranie flag bądź likwidowanie przeciwników na czas? Cóż to za kretynizm?? LITOŚCI!!! Gdzie konieczność np. włamania się do posiadłości pewnej ważnej persony, by wykraść dokumenty kompromitujące nasz przyszły cel, bądź napad na karawanę w celu przesłuchania dowódcy oddziału etc.)
- monotonia i schematyczność zlecanych zadań głównych (przybądź na miejsce, obejrzyj cut-scenkę, zabij cel - przepraszam, a gdzie możliwość wyboru, czy chcę dokonać tego w nocy, lub w dzień? Gdzie możliwość wyboru, czy chcę zlikwidować osobnika podczas snu, podczas popołudniowego spaceru lub posiłku (gdzie np. opcja wśliznięcia się do kuchni i zatrucia jedzenia?)? Dlaczego tak rzadko do celu prowadzi więcej niż jedna droga? Chcę dostać się do zamku/pałacu tajnym przejściem, jako robotnik (pod którego się podszywam) bądź wspinając się na mury...
- nadmierna skuteczność głównego bohatera w walce bronią białą, przesadnie trudne (źle zaimplementowane, nieopłacalne) skradanie się
- wreszcie, gdzie możliwość przenoszenia i UKRYWANIA CIAŁ?

Itd.
Zmarnowany potencjał.
Przeniesienie akcji do czasów współczesnych byłoby kiepskim posunięciem, to właśnie okres historyczny decydował o (potencjalnej) atrakcyjności części pierwszej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DArkon1990 - gra hula na silniku Scimitar, jest to całkowicie nowy silnik, stworzony przez Ubisoft. Wykorzystany jest również w najnowszym Prince of Persia i Shaun White Snowboarding.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować