Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Czy Blizzard szykuje na Blizzcon coś dotyczącego WoW-a?

36 postów w tym temacie

Hmm, śmieszą mnie wypowiedzi ludzi dotyczące trudności Ulduaru. Większość z was NAPEWNO nie ma Algalona na 25 pewnie nawet otwartego, a co dopiero Yogg+0 keepers ale uznajecie, że poziom trudności jest banalny. Gdy wyczyścicie wszystkie hard-mody wtedy wypowiadajcie się na temat trudności contentu. Racja, że startowe możliwości dodatku nie były za duże, odgrzewany naxx, krótkie Os, EoE, VoA. Teraz się to zmienia, ulduar pokazał, że można zrobić dosyć trudne encountery dla pro graczy, jak i dać możliwość pogrania tym słabszym w normal modach. Colloseum też nie będzie wcale łatwe na hardzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2009 o 15:17, TobiAlex napisał:

Rizzan historia świata Azeroth należy do Blizzarda i mogą sobie z nią robić co ze chcą.
Nikt Ci w nic nie każe grać. A stwierdzenie, że WoTLK to epic fail... to dopiero epic
fail z Twojej strony.

BioOrc TBC było świetne? Chyba sobie jaja robisz.WotLK jest 100x lepszy i bije TBC na
głowę. A jak Ci sięcasualizacja nie podoba to nie graj. Mnie akurat przypadła do gustu.
Nie muszę siedzieć 100h dziennie, aby coś osiągnąć.


Wybacz, że wyraziłem swoją opinię. Ale pozwól, że wyrażę ją jeszcze raz.
W czym jest 100x lepszy od TBC? Tym, że balans między klasami jest jeszcze gorszy? Że PvP bez gladiator seta nie istnieje? To, że możesz ubrać się w epixy z górnej półki w niecały tydzień? A może, że raidy stanowią 0 wyzwania i są bez polotu? A i owszem nie podoba mi się taktyka blizzarda "raidz&epix4everyone!!1"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2009 o 14:59, BioOrc napisał:

World of Warcraft to już dawno spalona gra. A szkoda bo wykonanie podstawki i TBC było
świetne.


Nie było. Molten Core - długi, nudny rajd w brzydkim otoczeniu, polegający na tank&spank i używający tych samych modeli i tekstur dla większości bossów (można było pomylić nieraz z trashami), kompletny brak balansu w pvp (mając sprzęt z R14 i ponad 5000hp padało się po 1-2 strzałach). PvP wymagające 16h/7dni w tygodniu/4 miesiące żeby coś osiągnąć. W 5man praktycznie wymagane było aby był warrior/mag/rogal, inne klasy mogły nie istnieć albo leczyć. Tankować mógł w zasadzie tylko warrior (poza nielicznymi druidami, którzy wiedzieli gdzie się ubrać - vide pvp,a to i tak tylko do AQ40 włącznie). Co do TBC to uważam je za nieporozumienie poza Karazhanem, który uważam nadal za najfajniejszy rajd w historii WoW-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2009 o 16:21, Rizzan napisał:

Wybacz, że wyraziłem swoją opinię. Ale pozwól, że wyrażę ją jeszcze raz.
W czym jest 100x lepszy od TBC? Tym, że balans między klasami jest jeszcze gorszy?


Uważam, że był gorszy w TBC. Taki szaman w Sunwellu był brany dla totemów.

Dnia 11.08.2009 o 16:21, Rizzan napisał:

Że PvP bez gladiator seta nie istnieje?


To samo było w TBC. W odróżnieniu od podstawki przynajmniej masz jakieś szanse jak już jesteś ubrany.

Dnia 11.08.2009 o 16:21, Rizzan napisał:

To, że możesz ubrać się w epixy z górnej półki w niecały tydzień?


Jak rozumiem chodzisz cały w ilvl 258? Bo to właśnie jest górna półka.

Dnia 11.08.2009 o 16:21, Rizzan napisał:

A może, że raidy stanowią 0 wyzwania i są bez polotu?


...a także masz na koncie Algalona, hard-mode''y itp? Co do polotu ja doskonale pamiętam encountery z podstawki i TBC. Według mnie Blizzard pracuje jeszcze ciężej żeby encountery były w miarę niepowtarzalne.

Dnia 11.08.2009 o 16:21, Rizzan napisał:

A i owszem nie podoba mi się taktyka blizzarda "raidz&epix4everyone!!1"


Dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każdy tak z was opowiada jakie to nowe rajdy są bez polotu, itemy można mieć w pare dni super duper. A prawda jest taka, że Algalona z was mało kto widział, nie mówiąc już o trudniejszych hard-modach. Tab btw. czemu uważacie, że full epax animki to odrazu postacie wyskillowanych graczy. Zapewniam was, że niejeden nub który zakupi conquerory i inne itemy za emblemy będzie robił 4k+ dps na instach a co dopiero po 6-7k na rajdach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie narzekacie na WoWa bo nie wiadomo co byście chcieli - ile ta gra ma już lat? Jak bardzo można ją jeszcze rozwinąć? Tylko poprzez drastyczne zmiany a takich się nie spodziewajcie, bo musieliby zrobić WoW 2. Myślę że płaczą głównie ludzie którzy zamiast czerpać przyjemność z gry to grali zbyt często i zbyt długo i po prostu są "przejedzeni". I każda gra się tak samo znudzi jeżeli dziennie będziemy w nią tłukli po kilka godzin i świata nie będziemy widzieć. Zresztą taka jest natura gier multiplayer - bez dobrych itemów, bez dobrej postaci i bez czasu na szlifowanie jej zostaniemy w tyle. I czym w takim razie różni się od WoWa Diablo? Bo nie ma abonamentu, a cała gra polega na szukaniu lepszego wyposażenia. Więcej dystansu, cieszyć się z grania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Worgeni sa powiazani z Emerald Dream, wiec mozliwe ze bedziemy mieli okazje w koncu zobaczyc co kryje sie za portalami w Twilight Groove itp...
w kazdym razie ja jako nowa rase chcialbym zobaczyc Ethereals - genialnis a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdzie żeś takie głupoty wyczytał? Worgeni nie są w żaden sposób związani ze Szmaragdowym Snem. Worgenów ściągnął z innego świata arcymag Arugal w podobny sposób jak Medivh sprowadził orków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej plotka. Znaleziono w plikach gry nowe tekstury worgenów i goblinów: wersje męska i żeńska. Równie dobrze mogą być to poprostu NPCe. Tak jak tanuka czy inne w Wotlku rasy dajace questy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to są to po prostu tekstury masek, a nie postaci. Zresztą worgeni i gobliny jako rasy grywalne to byłaby pomyłka - więcej grywalnych jest właściwie nie potrzebnych, to co jest wystarczy. Zamiast robić nowe, lepiej byłoby wrzucić więcej hlvlowego contentu. I imo lore w WotLK jest dużo lepsze niż to z TBC - gdzie na siłę zrobiono z tego pseudo sf. Chętnie bym za to zobaczył dodatek o Emerald Dream albo Maelstormie właśnie - kto wie, może blizzardowski Cataclysm o jakim słychać było niedawno będzie dodatkiem? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2009 o 16:55, Nagaroth napisał:

A gdzie żeś takie głupoty wyczytał? Worgeni nie są w żaden sposób związani ze Szmaragdowym
Snem. Worgenów ściągnął z innego świata arcymag Arugal w podobny sposób jak Medivh sprowadził
orków.


Nie tylko on. Jeśli się czyta o co chodzi w questach, a nie tylko odwala je jak najszybciej, to się wie że Sojusz miał już pozytywne spotkania z Worgenami, a nawet że to jedna Elfka odpowiada za ściągnięcie części z nich do Azeroth. Tyle że te przywołane przez nią później stawały się coraz bardziej dzikie i nie była w stanie nad nimi zapanować. Ale nie znaczy to, że wszystkie Worgeny są takie. Być może jakiś czynnik występujący tylko na Azeroth zmienia je, a te które dostalibyśmy do grania zdołałyby się na niego uodpornić? W każdym razie Worgeni jako rasa pasują bardziej do Sojuszu niż do Hordy, mają już z nim związki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Blizz musi znacząc pracować nad wowem z powodu ciągłego spadku ilości graczy bo nawet taka kaczka znoszące takie tak wielkie jaja padnie z braku pieszczot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Worgeny dla alliance i gobliny dla hordy funkcjonują jako spekulacje już pewnie od vanilla WoW ;p

Atmosferę podgrzał fakt, że w 3.2 doszły nowe maski (halloween event) - właśnie worgenów i goblinów, a wcześniej maski miały tekstury tylko grywalnych ras. Boubouille (ten od MMO-Champion) napisał nawet, że jeśli to nie będą nowe rasy to przebiegnie się nago ulicami Paryża i wrzuci filmik z tego na główną stronę :P Powiedział też by Blizz dodał nowe maski by "zatuszować" sprawę i w następnym buildzie patcha już były nowe maski xD
http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/july/10128masks2.jpg


Co do lore - Blizzard by coś wymyślił (przecież nie wrzucą nowych ras bez żadnej historyjki ;p).

Worgeni w Alliance? Greymane Wall i Gilneas idealnie się do tego nadają (nikt nie wie co jest za Greymane Wall, być może Gilneas żyje w najlepsze albo worgeny opanowały teren, a może Worgeny dogadali się z ludźmi z Gilneas, Gilneas wróciło do Alliance i tak mamy Worgenów w Alliance xD).

Gobliny w Hordzie? Na pewno nie wszystkie ;p Gobliny są niezależne - mamy goblinów neutralnych (np.
Steamwheedle Cartel), mamy goblinów w Hordzie, mamy goblinów w Alliance. Wstawienie ich jako grywalnej rasy do Hordy nie byłoby problemem.

@Vandergaart
Taki shaman w Sunwellu był brany po Bloodlusta i +10% ap dla melee. Nie wspominając, o tym, że wtedy był najlepszym healerem w grze (chain heal spam ftw!). ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda gadać naprawde , patrzac na każdą informacje z nazwa blizzard juz wiem że za 15 minut rozgorzeje walka WoW fani kontra RESZTA, bez wzgledu na to to czy sama informacja dotyczyła rzeczonej gry czy tez i nie :/ Zaczynam sie bać że jutro po otworzeniu lodówki bądź drzwi do domu zaatakuje mnie WoW ... Dla ewentualnych atakujących.. grałem przez miesiąc i zrezygnowałem ze wzgledu na nie pasujący mi świat gry i oprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2009 o 20:19, CH1CKEN napisał:

Gobliny w Hordzie? Na pewno nie wszystkie ;p Gobliny są niezależne - mamy goblinów
neutralnych (np.
Steamwheedle Cartel), mamy goblinów w Hordzie, mamy goblinów w Alliance. Wstawienie ich
jako grywalnej rasy do Hordy nie byłoby problemem.


Tym bardziej, że w czasach Warcraft 2 gobliny ściśle współpracowały z orkami. No i tylko Horda lata zeppelinami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2009 o 20:19, CH1CKEN napisał:

Worgeni w Alliance? Greymane Wall i Gilneas idealnie się do tego nadają (nikt
nie wie co jest za Greymane Wall, być może Gilneas żyje w najlepsze albo worgeny opanowały
teren, a może Worgeny dogadali się z ludźmi z Gilneas, Gilneas wróciło do Alliance i
tak mamy Worgenów w Alliance xD).

Hm trochę to naciągane ;)

Dnia 11.08.2009 o 20:19, CH1CKEN napisał:

Gobliny w Hordzie? Na pewno nie wszystkie ;p Gobliny są niezależne - mamy goblinów
neutralnych (np.
Steamwheedle Cartel), mamy goblinów w Hordzie, mamy goblinów w Alliance. Wstawienie ich
jako grywalnej rasy do Hordy nie byłoby problemem.

Moim zdaniem nowym miastem neutralnym będzie Undermine (jeśli następny dodatek będzie dotyczył mealstorm), które też doskonale nadaje się na startową pozycję dla goblinów. Ale jeśli gobilny były by w hordzie to ich stolica nie mogła by być miastem neutralnym.

W mojej opinii możliwe jest, że Blizz wprowadzi rasy neutralne dla których gracz będzie mógł zdecydować po której stronie konfliktu się opowiedzieć np. odwiedzając reprezentanta hordy lub sojuszu w swoim startowym mieście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować