• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
sevrond

Logitech gwarancja na produkty z USA.

Pytanie

Witajcie, kupiłem myszkę Logitecha G5 i teraz trochę nawala, tzn. raz dostaje prąd, czasem do niej nie dochodzi. Myszka jest z USA, i czy obowiązuje gwarancja w PL też czy muszę wysyłać do serwisu w USA ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 22.08.2009 o 11:01, sevrond napisał:

Witajcie, kupiłem myszkę Logitecha G5 i teraz trochę nawala, tzn. raz dostaje prąd, czasem
do niej nie dochodzi. Myszka jest z USA, i czy obowiązuje gwarancja w PL też czy muszę
wysyłać do serwisu w USA ?


Jak gwarancja została wydana w USA to tam obowiązuje w Polsce już nie. Najlepiej skontaktuj się z Polskią pomocą techniczną Logitecha i powiedz im o swoim wadliwym produkcje z jej firmy, powinni pomóc, jak nie to niestety wycieka do USA (lub kupno nowej w Polsce, jak ci się nie chce tam jechać) . :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 22.08.2009 o 12:05, SirLee napisał:

Jak gwarancja została wydana w USA to tam obowiązuje w Polsce już nie.

Niekoniecznie, część produktów ma gwarancję światową (a nawet 3-światową wtedy u nas też obowiązuje). W innych takowa jest za dopłatą, dopłacić naturalnie trzeba przy kupnie. W sumie to najlepiej faktycznie skontaktować się z Logitechem i tam dowiedzieć jak to u nich jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Infolinia o produktach Logitech i wsparcie techniczne:
00 800 441 17 19

Nie ma, co dzwonić w tym przypadku. Wszystkie produkty Logitech na USA maja inne numery PN.
Zobacz w sklepach, wszyscy podają numerację europejską: np. http://alesklep.com/products/view/52,G5
G5 na Europę i Polskę to PN 931376-0914 lub nowa wersja PN 910-000094
G5 na USA na 100% inny masz pod myszą jak na fotce.
Nawet jak wyślesz do serwisu FixIT w Krakowie to dostaniesz odpowiedź, że produkt z USA - sprawdzałem ;)

Co do myszy G5 to przerywa, bo masz zapewne złamany kabel przy złączu.
Sprawdź czy nie jest w jednym miejscu mocniej zagięty. Wystarczy zlutować lub podejść do elektryka – złota rączka.
Następnie nie dociskaj do ściany laptopa czy PC to będzie ok.

20091006224130

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 22.08.2009 o 11:01, sevrond napisał:

Witajcie, kupiłem myszkę Logitecha G5 i teraz trochę nawala, tzn. raz dostaje prąd, czasem
do niej nie dochodzi. Myszka jest z USA, i czy obowiązuje gwarancja w PL też czy muszę
wysyłać do serwisu w USA ?


Czy rozwiązałeś już swój problem? Mogę pomóc. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak, Logitech to bardzo miła firma, gwarancja u nich jest światowa, obowiązuje w każdym kraju.
Odesłałem ją do polskiego serwisu i otrzymałem nowy model G500 po paru dniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 02.07.2010 o 08:04, sevrond napisał:

Tak, Logitech to bardzo miła firma, gwarancja u nich jest światowa, obowiązuje w każdym
kraju.
Odesłałem ją do polskiego serwisu i otrzymałem nowy model G500 po paru dniach


To fantastycznie. Chwalę sobie markę Logitech (a kto nie :) i używam starej wysłużonej myszki. Mam również słuchawki. Wszystko na dwuletniej gwarancji. Niech Ci służy jak najdłużej. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować