Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

O długości scenariusza Heavy Rain

14 postów w tym temacie

TO bedzie niezwykła gra - multum różnych możliwości przejścia gry, po prostu sami tworzymy film - a strony scenariusza mówią same a siebie. Czekam i to bardzo David Cage jest zaraz obok Kojimy i Uedy w mojej liście wizjonerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaję, że liczba stron wcale nie jest taka imponująca. Owszem - porównując ich ilość do typowego scenariusza filmowego robi wrażenie, jednak... Scenariusze do gier i filmów do chyba dwa inne światy :) W tym pierwszym trzeba wziąć pod uwagę wszelkie możliwe drogi, jakimi może pokierować się gracz (a żeby gra nie była nudna musi być ich odpowiednio dużo). Film to w zasadzie prosta sprawa - ktoś sobie w głowie poukłada co zrobi główny bohater, kogo spotka i jak się wtedy zachowa. No i jedno słuszne zakończenie. Wtedy wychodzi te 120 stron.
Takie jest moje zdanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2009 o 15:08, master962 napisał:

zawsze jest to kolejny powód aby się czymś pochwalić bo w praktyce jakoś tego się tak
nie odczuwa


Podpisuję się oburącz, obunóż i obugłów.
Poza tym - co z tego, że długi, skoro w praktyce może okazać się co najwyżej średni? Nie prorokuję, nie mędrkuję, nie psioczę, ale ostatnio twórcy ciągle reklamują swoje gry jako "najdłuższe", "największe" i tak dalej, a jakoś nie chcą wspomnieć, czy aby na pewno fabuła jest "naj".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2009 o 18:45, Thompson napisał:

Co ma długość scenariusza gry MMO do gry akcji/przygodowej?

Nic, to był tylko taki przykład. Co do gry to jestem pewny że to będzie świetna gra bo w końcu to oni wydali świetnego Fahrenheit gdzie klimat i fabuła była na poziomie mistrzowskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cytując EGM-a sprzed paru lat ''scenariusz gry komputerowej to zazwyczaj kilkusetstronicowy stos zapisany drobnym maczkiem''. Więc tekst o ''ochjakżeogromnej'' długości tego skryptu potraktowałbym jako chwyt marketingowy. Prędzej martwiłbym się o długość rozgrywki. Z drugiej jednak strony, rozumowanie Cage''a jest mi chyba najbliższe spośród całej growej świty producenckiej. Cała ta idea interaktywnego filmu, ukierunkowanie na fabułę, budowanie emocji - to jest to, czego oczekuję od współczesnej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować