Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dawn of War II z nowym trybem współpracy

28 postów w tym temacie

The Last Stand to coraz silniejsze fale przeciwników po jednej stronie i trzech bohaterów kontrolowanych przez graczy po drugiej - Kapitan Kosmicznych Marines, Farseer Eldarów i Mekboy Orków. Postacie będzie można normalnie rozwijać z potyczki na potyczkę. Razem z tym trybem, aktualizacja przyniesie również standardowy zestaw poprawek, zmian w balansie jednostek oraz dwie nowe mapy.


Nie prawda... będzie można wybrać z tych trzech ras bohatera jakiegokolwiek, w filmiku są pokazani: Mekboy, Farseer oraz ten tzw przez was "kapitan", to tylko przykłady. Na stronie głównej Dawn of War 2 community jest wyraźnie napisane:
players can choose from the Space Marine, the Ork, and the Eldar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Haha! Haha... haha...ha... ha?

Podsumuję to generalnie i globalnie: rok 2009, już teraz mogę to powiedzieć, był bardzo ciekawy dla mnie, choć też wielce smutny. Oto wyszło na jaw, że dwoje najbardziej obiecujących i wysoce zasłużonych developerów gier strategicznych tak naprawdę wykonało fikoła i się uderzyło w główki; by następnie ośmieszyć siebie a także tych klientów, którzy naiwnie kierując się zaufaniem nabytym w latach poprzednich zakupili ich produkty. Te firmy to "Kreatywni" oraz Reric. Winni między innymi oszustwa na nabywcach za: a) wypuszczenie wersji beta jako gold; b) niedotrzymanie wielu przed-i-po-wydawniczych obietnic; c) pieniężną zrzynkę; d) sprzeniewierzenie własnych zasad i e) zbeszczeszczenie bardzo udanych serii.

Kara może być tylko jedna.

Dla heretyków nie może być miłosierdzia.

Dla odstępców nie ma zbawienia.

Cześć ich dawnej pamięci.

<nuci marsz żałobny>

P.S. Dla zdezorientowanych wyjaśniam: pomysł, który tak gwałci wszelkie zasady zdrowego rozsądku oraz fluffu, byle zaoferować najbardziej prymitywną rozrywkę, zasługuje co najwyżej na dokładne zbombardowanie meltatorpedami. Razem z siedzibą firmy, która ten poroniony koncept wypuściła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, Dexter rozumiem, dobry post...ale ogólnie dobrze, że za DLC nie musimy płacić. Ostatni patch 1.5 There is only war w miarę dobrze zbalansował Tyranidów (którzy byli OP), Eldarów oraz SM...co do Orków mam mieszane uczucia, więc się nie odzywam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2009 o 03:41, darklordvader napisał:

Widać że panowie z Relic nie próżnują. Mam nadzieję że uda im się ten nowy tryb. Trzymam
kciuki

Zrzynają z pomysłów moderów. Już do pierwszej części gry powstawały mapy, które miały symulować taki survival.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile w Dawn of War I grałem z przyjemnością (do póki nie okazało się że trzeba co chwila nowy dodatek kupić co stało się męczące) to "dwójka" mnie od początku rozczarowała. Coś ostatnio nie widzę dobrych RTSów, nic dziwnego że ludzie czekają na nowego Starcrafta skoro nic porządnego im się nie serwuje. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie DoW 2 to wielkie rozczarowanie długo czekałem i zamiast dobrego rtsa dostałem jakieś pseudo rtwg, które kompletnie straciło gdzieś po drodze klimat universum warhammera. Jak na złość jeszcze zabrakło chaosu, a teraz to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"W ponurych mrokach dalekiej przyszłości liczy się tylko wojna"
#1 Ci panowie o tym zapomnieli
"Słowo Imperatora jest prawem imperium"
#2 Przebrzydli Heretycy
"Bremie porażki jest najcięższą z pośród kar"
#3 A kara surowa będzie
"Kompromis jest krewnym zdrady"
#4 Oni nas zdradzili
"Jeśli warto coś zrobić to warto za to umrzeć"
#5 To czemu żyjecie pytam

"" Spalić Heretyków! ""

"" Zabić Mutanty! ""

"" Oczyścić Splugawionych"

A teraz parę słów wyjaśnienia bo wyjdę hmmm na fanatyka ;] Moim zdaniem (niech nikt się nie bulwersi bo na inkwizycje przyjdzie czas później ;) Relic taki zabiegami chce chyba coś ocalić po strasznie mizernej produkcji o ile komuś to może się spodobać o tyle dla mnie to jest chory pomysł. W ogóle takich bzdet dawno nie widziałem ;] W jedynce się zakochałem a dwójkę jakby to ująć znienawidziłem. O śmiele się nawet lekko porównać Najpierw #1 Od początku świetny klimat i z balansowanie spoko multi (potem przyszły "dodatki" i "!"Patche"!" które wnosiły sporo ale przy okazji za każdym razem balans zmieniały trochę na + trochę na - (wiem bzdetów się uczepiłem :P) ale nie kiedy było to boleśnie odczuwalne więc patche za każdym razem dokładnie przeglądałem za nim poszły w grę ;]
#2 Klimat całkiem (wiadomo kontynuacja większe nadzieje ;) multi (jako tako że się "grać" da :P) z balansowanie ............................... stwierdzono że jest ......... no prawda ale lekka kicha :/ dlatego DOW 2 nie kupiłem i nie mam zamiaru właśnie przez taki mały bzdet [który z całym szacunkiem dla pozostałych rzeczy typu : grafika (dla mnie mało ważna #1 mi się nadal podoba) dźwięk ( taki fajny dodatek ;) fabuła,jednostki,frakcje itp.] nie jest taki mały ;P jest dla mnie chyba na pierwszym miejscu (Nadal tłukę w SC 1 bo się nie "postarzał :P) a w #2 mi się od początku źle grało tak jak i solo tak i multi(szkoda gadać).

Ta więc to me zdanie więc ''jak chcecie przeczyć przeczcie nie wierzycie to nie wierzcie'' ;]

Ps : Też czekam na Sc2 ^^ i jakieś sensowne RTS (niech nikt lepiej nie wspomina o C&C RA3 bo kolejny wywód zrobie :P).Wszystkie cytaty z Księgi zasad ;]

"Wszechświat jest wielki i cokolwiek się stanie nie zdołasz przed tym uciec"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Relic ostatnio sporo eksperymentuje (kosztem graczy, bo kogo innego ?) , i nie powiedziałbym, żeby wyszło to komukolwiek na dobro.
Dodatek do CoH Tales of Valor to istna kpina. Z normalnego RTSa, chciano zrobić jakąś grę taktyczną, gdzie w rzeczywistości "taktyka" sprowadza się do uber jednostek, które niszczą wszystko bez problemu na swojej drodze bez wysiłku (mowa o mini kampaniach).
Jeżeli chodzi o nowe tryby, to też śmiechu warte... kontrolowanie pojedynczej jednostki.... w RTSie !?

No i Dow II... tu już trochę lepiej, aczkolwiek nie jest to już pełnoprawny RTS. Jednak takie dodatki w stylu Last Stand (zerżnięty pomysł od modderów) utwierdzają w przekonaniu że Reric chyba się zagubił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2009 o 11:06, kaczkaibasta napisał:

Ps : Też czekam na Sc2 ^^ i jakieś sensowne RTS (niech nikt lepiej nie wspomina o C&C RA3 bo kolejny wywód zrobie :P).Wszystkie cytaty z Księgi zasad ;]


Mógłby ktoś w końcu zrobić kontynuację Ground Control 2. Jeśli chodzi zaś o W40k, to następną grę w tym uniwersum widziałbym jako mariaż DoW1 i DoW2 (system rozwoju głównych postaci).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2009 o 11:35, Marco_Polo napisał:

Mógłby ktoś w końcu zrobić kontynuację Ground Control 2.

Na pewno nie oryginalni twórcy bo studio poszło w zasadzie do piachu, jego twórca opuścił je jak Ubisoft kazał im zamiatać podłogi zamiast tworzyć gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


zawiodłem się na supporcie dowa i dlatego nie kupiłem i nie kupię dwójki. Reric nie dba o graczy i własne gry, niech spadają na drzewo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie DoW II podoba się i to bardzo. Jedynka to standardowy RTS i nic po za tym. Dwójeczka to już RTS + Action RPG. Szczerze to nie mogę się już doczekać dodatków do tej gry. Oczywiście na Last Stand czekam, bo zapowiada się ciekawie. Chwała Bohaterom to także, jak dla mnie, krok w dobrym kierunku.
I info do autora. Z tego co wiem to aktualizacja ma pojawić się w "october" a dla mnie to październik a skoro jest jeszcze sierpień to na pewno nie przyszły miesiąc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marco_Polo
Mnie tam bardziej by pasowało jak by kiedyś ktoś sobie przypomniał o starych tytułach np: o GC ;] wolałbym jak by wyglądał raczej ja GC1 niż GC2 choć też była fajną gierą ^^ Ale mnie tam zawsze do jedynki ciągnęło ach te pustkowia pseudo fabryki ;] "Cele główne" normalnie jeszcze chwila i poszukam GC (gdzieś pewno się pałęta;) ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2009 o 11:06, kaczkaibasta napisał:

/ciacho/


O panoćku, jak dobrze widzieć bratnie i nieskalane dusze w tym przebrzydłym świecie wojny i upadku. Jakbym Cię znał to aż bym piwo stawiał z radości... ^^''

Dnia 29.08.2009 o 11:06, kaczkaibasta napisał:

(niech nikt lepiej nie wspomina o C&C RA3 bo kolejny wywód zrobie :P)


Choć tu akurat się nie zgodziłbym, bo aczkolwiek durnota była to straszna, przynajmniej wybawiłem się przeradośnie ;) Od podwójnie już alternatywnego uniwersum RedAlerta chyba nikt nie oczekiwał powagi i jakiegokolwiek sensu, a i gra miała parę sensownych pomysłów, których ostatnio palcami jednej łapy można zliczyć (vide sensowny co-op i wreszcie przyzwoita AI na wyższych poziomach). Za to Młotek 40k tooo... cóż, sacrum i długa tradycja, więc gdy widzę Warbossa ramię w ramię z Prorokinią rozwalającego fale Gnid albo co bardziej kuriozalne Boyzów (akurat Hersztu jeszcze mógłby taką zabawę sobie dla wprawy urządzić, ale wcześniej Dłuchouchą by przerobił na wisiorek :>), bierze mnie ochota na Psychiczny Rzyg (fani Waaagh może kojarzą ten myk).

EDIT: TobiAlex -->

Przyznam, że tradycyjnie jak już coś chlapniesz, to chlapniesz. DoW standardowym RTSem? Yeah, sure, what next...

A dwójka to hack'n'slash, co nie byłoby takie straszne, lecz kiedy człek zabiera się za strategię, to ma nadzieję dostać strategię. Ale to tak na marginesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować