Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tydzień z grą Need for Speed: Shift - wyścig drugi

18 postów w tym temacie

Dnia 15.09.2009 o 18:54, Ramonek napisał:

Ktoś sie przy tym napracował : albo sciągnoł z Wikipedi xD ! Świetna robota i miło sie
czyta !

Zaix żyje nie tylko wirtualnymi samochodami i motorami - ot i cała tajemnica :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie w nfs brakuje takich marek jak Ferrari, Alfa Romeo. wiecej Maserati by sie tez przydalo... chyba w ea nie lubia wloskich aut, tj najlepszych :) (obecnych aut nfs najlepsze wg mnie sa Audi R8, Porsche Carrera GT, Lambo Reventon).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetny artykuł. Jeżeli dysponował bym odpowiednią sumą, to autem które bym kupił nie było by żadne Lamborghini, Ferrari, Bugatti czy jakikolwiek inny super samochód. Moją miłością są amerykańskie muscle cary, a na czele Ford Mustang GT 500 Shelby Eleanor. Brakuje w Shifcie paru modeli, które uwielbiam, ale cóż nie można mieć wszystkiego, na szczęście ilość modeli dostępnych w grze w pewien sposób rekompensuje mi tą stratę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błaaagam:D 240SX to mega przemęczony materiał, szczególnie przez NFS. Ciągle zaczyna się od niego kariera, krew zalewa! ;)

EVO IX MR nie ma nic "podrasowanego" w stosunku do zwykłej IX z tego co się orientuję. Jedyne co go różni to 6biegowa skrzynia, aluminiowy dach, kute felgi BBSa, dodatkowe wskaźniki, ksenony w halogenach oraz dodatkowy dyfuzor na dachu i zderzaku tylnym.

Jedyna różnica, to w wersji japońskiej moc sięga 320KM, w wersji USA/EU jest to z reguły ~286KM
Oczywiście są jeszcze wersje FQ (360KM) i MR400 (400KM).

Poza tym artykuł spoko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie ale żena. co to ma być !! dajecie opis Nissana 200 sx ( wersja na USA miała symbol 240) s13 a dajecie fote tuningowanej s14 ?!?! mo panowie :))) proszę poprawić !
a irok produkcji modelu się nie zgadza, ta wersja dokładnie miała 141,9 bhp i zadebiutowała nie w 92 a w 89 :)
a zapomniałem dodać - prędkość max - 201 km/h do sety idzie w 8,8 s :)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

żena ? Zdjęcie normalnego samochodu to S14, w grze masz screena S13. Było też S14a (które wyglądem wymiatało), ale Twoja wiedza też widzę jest ograniczona, 240 to nie jest oznaczenie na USA tylko wersja z innym silnikiem. 200sx miał silnik 2 litrowy w mocniejszej wersji turbodoładowany (i to osiągi zbliżone do tej wersji podałeś w swoim poście) a wersja 240 miała wolnossący silnik o pojemności 2.4 litra (mniej popularna wersja ze względu na mniejszą podatność na modyfikacje i awaryjność). Litości.

PS: Średnio mi się całość czytało, ale autor ma u mnie piwo za wstawienie Hondy S2000 ;) A silnik tejże męczy się przy niskich obrotach i jest podatny na modyfikacje bo to 2 litrowy VTEC, dość powiedzieć, że Civici z silnikami 1.6 o podobnej konstrukcji miały z silnika wolnossącego moc około 160 koni(seryjnie) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szlag masz mnie z tym 240 - ale ja tego modelu nigdy nie lubiałem, nie ma turbo - nie ma funu:)
s14 pojawiło sie tylko w Pro street i w dodatku nie s14 tylko silvia czyli s15 - ale głowy nie dam bo to dawno było .. Niie przypominam też sobie żeby w którejkoliwek części nfs było s14.
może w wiki doczytałes ale reszta to cienko :P
ale osiagni na pewno nie były zbliżone - 200 sx s13 z turbodoładowanym silnikiem 1.8 miał 170 bhp max speed 225 km/h do sety 7.6 zdaje się. no wiem że przy 500 bph to żadna różnica ale przy 140 to znaczna..
natomiast 2 litrowy silnik turbodoładowany ma wersja s14 i podana przez ciebie s13a to chyba jakiś egzotyk bo w życiu nie widziałem, ale chętnie zobaczę.Słyszałem o s14a ale s13a????
civic ze 160 konnym silnikiem ... chyba del sol .. ale tutaj nie będe się spierał ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisałem S14a a nie S13a ;), 200sx = Silvia na rynku japońskim. Wersja S15 była w prostreet, i tutaj masz rację - S15stka jako samochód z kierą tylko po prawej stronie jest sprzedawana jako Silvia. S14 było sprzedawane jako 200sx na Europę i Silvia na Japonię natomiast S14a tylko jako 200sx w Europie. W S14stce siedzi zupełnie nowa jednostka względem S13stki, czyli SR20DET, najczęściej na rynku wtórnym spotyka się samochody z mocą oscylującą wokół 280 koni (2 litrowa jednostka z turbodoładowaniem i turbiną chłodzoną blokiem wodnym), jednak w drifcie ze względu na awaryjność jednostki przy długim obciążeniu często zastępowany silnikiem RB26DETT (N1, Z3) ze Skyline''a

Civic ze 160 konnym silnikiem - proszę bardzo

Silniki B16A2 i B16A3 były montowane w europejskich Hondach Civic 1.6 VTi oraz w japońskiej wersji Civic SiR. Del Sol to nie civic tylko CRX, gdzie w zwykłych CRXach nie było montowanych silników VTi, a w del solach owszem. Z silników z VTEC kiem i dużą mocą były jeszcze D18C4 czy jakoś tak, montowane w Civicu 6 generacji UK kombi i legitymowały się mocą 175 koni z pojemności 1.8 litra.
PS: Zgoogluj frazę "B16A2" a zobaczysz ile Civiców (głównie 5 i 6 gen) toczy się z tym silnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie!
Zdjęcie, które według Was to s14 jest niczym innym jak Silvią s13 tyle, że pierwszą japońską wersją. Screen z gry to też s13 tyle że wersja późniejsza. S14 o ile pamiętam nie bylo w żadnym NFSie, była za to w Juiced 2.

Pierwsza to s13 a druga s14. Widzicie różnicę?
Pozdrawiam

20090916172714

20090916172807

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować