Zaloguj się, aby obserwować  
nightfaler

LOL - League of Legends

42722 postów w tym temacie

Dnia 13.09.2011 o 18:12, Lisun napisał:

> Po jaką cholerę zmieniali Twisted Fate''owi ulti?
Dominion. To samo było z Panthem, na Crystal Scar te ulty byłyby OP.

Aha. Teraz to mocno straciło na użyteczności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2011 o 16:49, Axuwax napisał:

Madoc jak zmienili ?

Ma zasięg, mniej więcej taki jak od respawna do najdalej wysuniętej wieży.
W sensie, taki jest promień, nie średnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest sens probowac balansowac ogolnie na wszystkie 3 mapy? Postacie powinny sie roznic bo nigdy nie bedzie tak ze jakas postac nie jest za mocna lub za slaba. Inny sposob gry to co innego sie przydaje...

I 2 sprawa, po jakiejs tutaj minidyskusji o shaco postanowilem nim sobie zagrac. W sumie daje cholernie duzo funu tylko ze trzeba naprawde dobrze nim ogarniac. Naprawde w cholere dpsu mozna wyciagnac (majac 1/2 hp zabilem nocturna z full, mielismy takie same itemki), tyle ze trzeba wiedziec kiedy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2011 o 18:48, Yawei napisał:

Jaki jest sens probowac balansowac ogolnie na wszystkie 3 mapy? Postacie powinny sie
roznic bo nigdy nie bedzie tak ze jakas postac nie jest za mocna lub za slaba. Inny sposob
gry to co innego sie przydaje...


Coś podobnego miałem napisać, ale gra mi wystartowała i ty byłeś pierwszy. Jestem tego samego zdania. Nie widzę sensu jednego balansu dla dwóch różnych trybów (w tym TT i Rift też wymagają innego gameplayu itp itpd) Dla kogoś kto będzie grał dominion for fun (np ja) to balans tam nie będzie ważny, ale zapewne 5 vs 5 oberwie się bardzo (przez próby zbalnsowania trzech rzeczy naraz)

Dnia 13.09.2011 o 18:48, Yawei napisał:

I 2 sprawa, po jakiejs tutaj minidyskusji o shaco postanowilem nim sobie zagrac. W sumie
daje cholernie duzo funu tylko ze trzeba naprawde dobrze nim ogarniac. Naprawde w cholere
dpsu mozna wyciagnac (majac 1/2 hp zabilem nocturna z full, mielismy takie same itemki),
tyle ze trzeba wiedziec kiedy..


Ostatni shaco z jakim grałem był ofiarą naszego duble ap (brand + morg) i tarica (nic nie mógł zrobić bo jak dostał stuna to odrazu ginął), tak to w ogóle go nie widzę. Są lepsi junglerzy. Do tego słaby late. No i wymaga fragów. Musi cały czas gankować. Bo jeśli ktoś lubi forever jungle style to chemp nie dla niego. Chociaz jak ktoś lubi grać normale i mieć fun z gry to można pograć. AP shaco i jego boxy w krzakach... lubie to +1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2011 o 18:05, Mange napisał:

Pawlow skąd wiedziałeś, że jednak riotowcom coś nie wypali i przesuną o jeden dzień restart
xDD
1% często bywa zgubny... Więc raczej nie.


Hah, tego zdradzić już nie mogę...;)

Btw, znów Annie w rotacji... Mogliby w końcu zrobić jakichś nowych casterów, bo obecni już się nudzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2011 o 18:48, Yawei napisał:

Jaki jest sens probowac balansowac ogolnie na wszystkie 3 mapy? Postacie powinny sie
roznic bo nigdy nie bedzie tak ze jakas postac nie jest za mocna lub za slaba. Inny sposob
gry to co innego sie przydaje...


Wystarczy, że Dominion będzie miało inną tierlistę, pełną skirmisherów albo innych Mordekaiserów na szczycie. Gra i tak nie jest w chwili obecnej idealnie zbalansowana i nigdy nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2011 o 18:12, Lisun napisał:

> Po jaką cholerę zmieniali Twisted Fate''owi ulti?
Dominion. To samo było z Panthem, na Crystal Scar te ulty byłyby OP.


Bo na Summoner''s Rift były up...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2011 o 20:12, Prophett napisał:

> Jaki jest sens probowac balansowac ogolnie na wszystkie 3 mapy? Postacie powinny
sie
> roznic bo nigdy nie bedzie tak ze jakas postac nie jest za mocna lub za slaba. Inny
sposob
> gry to co innego sie przydaje...

Wystarczy, że Dominion będzie miało inną tierlistę, pełną skirmisherów albo innych Mordekaiserów
na szczycie. Gra i tak nie jest w chwili obecnej idealnie zbalansowana i nigdy nie będzie.

No wlasnie, niektore postacie stana sie przez to nieuzywane na dominionie. Nie beda mialy sensu. A jak je zbalansuja pod dominiona to nie beda pasowaly na SR...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2011 o 22:31, Yawei napisał:

No wlasnie, niektore postacie stana sie przez to nieuzywane na dominionie. Nie beda mialy
sensu. A jak je zbalansuja pod dominiona to nie beda pasowaly na SR...


Nie ma się co oszukiwać, Dominion będzie niczym zwykły Team Death Match z Capture Pointami w którym fragowanie będzie od początku czymś normalnym. Mam nadzieje że respawn/prędkość redukcji punktów kontroli będzie odpowiednio dopasowany. W innym wypadku zabicie całego max lvl teamu = win. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pocieszenie mogę dodać, że Riot balansuje Dominion nie zmieniając postacie, ale dodając nowe itemki i globalny buff działający przez cały czas. Itemki są robione głównie pod balans AD carry i stealth detection, a globalny buff oprócz golda i expa na sekundę daje bodajże 15% armor penetration, 20% mniejszy regen HP (w tym wszystkich heali) i większy regen many. Co nie zmienia faktu, że np. walki 5v5 praktycznie nie będą miały miejsca, przez co championi z mocnym AoE stracą na znaczeniu, a zyskają skirmisherzy typu Lee Sin, Jax lub Akali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Bardzo ciekawy patch, nie rozumiem niektórych zmian, ale miejmy nadzieję, że wiedzą co robią. Przyjemny bonus dla caster Siona, chociaż dwusekundowego stuna nic nie zastąpi ;]

btw dla tych, którzy uważali, że Shaco nie miał bugów polecam zobaczyć ile dla niego naprawili, a to jeszcze nie wszystko ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2011 o 11:06, Prophett napisał:

> Wiecie gdzie można zobaczyć nowe skiny dla raven?

Riven.

http://i.imgur.com/dusZk.jpg
http://i.imgur.com/UbwKX.jpg


ten drugi skin jest komiczny. Ale pierwszy art zacny (choc za bardzo mi prypomina lux)chyba zatrudnili chińskich artystów do nich zostawiając normalna wersje zachodowi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To tak patrząc na opis patcha:
Championi:
Brand - niewielki nerf, jak najbardziej na miejscu. Fakt że nadal jest diabelnie mocny...co jest dobre, bo postać powinna być mocna i odczuwalnie zmieniać grę ;)
Garen - osobiście to uważam że powinni akurat judgement znerfić znacznie bardziej, zwłaszcza w early ^_^ I dodać coś co sprawi że ta postać przestanie być facerollem.
Kassadin - miły buff, od dawna nie widziałem tej postaci podczas turniejów, może dzięki temu się to trochę zmieni. Biorąc pod uwagę wzmocnienie i to jak niektórzy go budują (mają po 70 mr na pierwszym levelu...) to powinien już być w stanie skuteczniej walczyć z postaciami typu Orianna czy Brand. No i trochę dodatkowego dps-u z W - niby i tak prawie wcale się tego nie używa przez pół gry ale szybsze dobijanie uciekających przeciwników nie zaszkodzi.
Mordekaiser - ten nerf to jak muzyka dla moich uszu ^^ Koniec z godlike lanephasem! :D
Nidalee - nieco większy survival...w sumie nie mam nic przeciwko choć ona zdecydowanie nie była UP.
Olaf - o, 0 many za Reckless Swinga. W sumie nie robi to dużej różnicy w lategame ale w early i mid może mieć pewne znaczenie. No i dodatkowy armor co przyspieszy nieco junglowanie.
Orianna - mały, niewiele znaczący nerf. Ciekawe czy na nim zaprzestaną? Nadal jest naprawdę mocna i zmieniająca grę, nadal też uważam że będzie z lekka OP w late game.
Rammus - wygląda na to że będzie w stanie robić junglę o kilka sekund szybciej niż dotychczas, zwiększony dps, nawet minimalnie, zawsze się zresztą przyda.
Shaco - o, wreszcie. Może na powrót zacznę nim grać bo ta ilość bugów go wykreśliła z mojej listy lubianych postaci. Fakt że jeśli klon będzie widoczny na minimapie i jeszcze widać jego itemy naprawdę utrudni walkę z nim, może nawet Shaco zacznie nadawać się do teamfightów a nie tylko split pushu w late game dzięki temu.
Shen - spory buff...ciekawe jaki efekt dałoby budowanie go jak Rumble''a czy Vlada biorąc pod uwagę tyle zmian na plus w mnożnikach... Cóż, era czystych tanków minęła już jakiś czas temu więc w sumie to może być naprawdę niezły pomysł. Dobrze też że ult będzie brać 0 energii, niemożność uratowania kogoś bo akurat jej nie miałeś naprawdę wkurzała.
Sion - też miły buff - więcej many, szybsze poruszanie się, dodatkowy magic resist. Jako że jest to postać która ma tylko 2 skille to wzmocnienie Siona było jak najbardziej na miejscu.
Skarner - no, jeszcze tak z 4-5 buffów pod rząd, zapewnienie mu przyspieszenia na X sekund niezależnie od poziomu tarczy, wzmocnienie self heala i slowa i powinno być ok...Jak to jest że jak wychodzi UP champ to buffują bardzo powoli a jak dochodzi do nerfów to od razu na wszystko po kilka razy pod rząd?
Sona - o, normalne heale. A nie za 25 :D W gruncie rzeczy to po prostu spory buff przez pierwsze 15 minut gry.
Taric - mnóstwo zmian, w większości sensownych i ciekawych. Zwiększony zasięg heala - przydatna sprawa. Shatter - niby słabiej bije ale CD ostro spadł co w ogólnym rozrachunku daje nam dps zwiększony o jakieś 30% (z 18,6 do 24).
Dazzle - unormowanie zadawanych obrażeń i długości trwania stuna, do tego szybciej ten stun leci, fakt że kosztem minimalnego zmniejszenia zasięgu. Mi pasuje, będzie łatwiej przewidzieć za ile walniesz.
Radiance - AoE :D I jeszcze megabuff do AD i AP :D
Reasumując, od teraz chodzę Tarikiem na solo top i buduję na tanky dps-a. Po tych zmianach to po prostu nie opłaca się nim supportować a już prędzej budować Trinity/Lich Bane, Abyssal, Rylai itp. Bo postać której siła będzie opierać się na flashu + ult + shatter i leczyć będzie raczej tylko siebie zdecydowanie nie powinna być budowana na healera ^^

General:
- Wzmocnione itemy z Tenacity, moim zdaniem rozsądna decyzja - Mercury Treads i tak ZAWSZE były brane bo pozostałe nie zapewniały takiej samej porcji CC reduction. Podejrzewam że dużo się pod tym względem i tak nie zmieni ale miło mieć alternatywę z prawdziwego zdarzenia.
- Możliwość kolejkowania potionów - a to już świetne do jungli...ile razy przypadkiem zużywałem 2 poty naraz albo zapominałem o używaniu kolejnego od razu po poprzednim to nawet nie zliczę. Mi się zmiana więc baaardzo podoba ;)
- Removed the word “sleeps” from Cleanse’s tooltip - największa zmiana w patchu, całkowicie zmienia gameplay!

@ Prophett
O, ten pierwszy skin rzeźnicki, chyba sobie go sprawię :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2011 o 11:47, ziptofaf napisał:

Garen - osobiście to uważam że powinni akurat judgement znerfić znacznie bardziej, zwłaszcza
w early ^_^


Chcesz mu zabrać jedyne w czym jest dobry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2011 o 12:02, Budo napisał:

Chcesz mu zabrać jedyne w czym jest dobry?


Tak! Niech zrobią z niego drugą Evelynn! Zresztą w tej chwili to ja śmiem twierdzić że on jest nierzadko mocniejszy od Irelii jako tanky dps...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować