Zaloguj się, aby obserwować  
modestvermin

Diablo II Lord of Destruction

12427 postów w tym temacie

Dnia 21.12.2009 o 17:48, Matizk napisał:

No i bardzo dobrze, ten patch praktycznie same fajne rzeczy daje.


Z tym to bym polemizował. Jedyną rzeczywiście wartościową zmianą w tym patchu jest respec, nic poza tym.
Zmiany w klasach raczej nie spowodują jakiegoś szczególnego wysypu nowych typów postaci.

Będzie mniej dupowanych

Dnia 21.12.2009 o 17:48, Matizk napisał:

itemków,


Może na początku po patchu przez chwile tak, ale na dłuższa metę to bym na to nie liczył.

Dnia 21.12.2009 o 17:48, Matizk napisał:

brak żelaznej dziewicy.


No dobra, to druga przydatna zmiana, w końcu postacie melee nie będą natychmiastowo ginąć nie z własnej winy.

Dnia 21.12.2009 o 17:48, Matizk napisał:

Chyba jedno z niewielu co mi się nie podoba to częstość wypadania HR (znowu inflacja...).


Mnie też. Normalny człowiek nie ma szans przy normalnym graniu się ich dorobić. Jedynie zapuszczający boty pewnie na częstotliwość ich wypadania nie narzekają. Co prawda zwiększyli troszeczkę szansę ich wypadnięcia w 1.13, ale z tego co czytałem to nic to nie zmieniło.

Dnia 21.12.2009 o 17:48, Matizk napisał:

Nie wiadomo może kiedy
będzie ten reset? Zacząłbym grać od nowa


Prawdopodobnie nie przed patchem. Można się go spodziewać wraz z publikacją 1.13 na oficjalnych serwerach. Niestety powiedzieli, że przed nowym rokiem nic w związku z patchem nie zostanie zdecydowane, tak więc i resetu można się spodziewać dopiero jakiś czas po nowym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2009 o 18:46, Daimon_Frey napisał:

> Oni juz wolą zrobic D3 nowe i porządne niz dalej motac z D2 ;/

Wiesz, nad D3 i patchami do D2 pracują zupełnie różne zespoły. Zespół od patchy do D2
ma mnóstwo czasu na zajmowanie się dwójką i z tego co ostatnio Bashiok powiedział 1.13
ma nie być ostatnim patchem oraz, że mają długoterminowe plany co do dalszego wspierania
gry. Co się oczywiście chwali.

Kwestią jedynie pozostaje co w kolejnych patchach zmienią, czy będą to rzeczy których
chcą gracze.


heheh a tego to nie wiedziałem :) Pewnie nad StarCraftem też pracuje osobna ekipa ?

>Może na początku po patchu przez chwile tak, ale na dłuższa metę to bym na to nie liczył.

Tak też się z tym zgadzam. Zawsze się znajdą jakies bugi którzy wynajdą spoób. Dupped runy zawsze będa dobrze że Istów za bardzoe nie dupuja gorzej z Hrami ;/

>No dobra, to druga przydatna zmiana, w końcu postacie melee nie będą natychmiastowo ginąć nie z własnej winy.

Z tym także się zgadzam. Bo dla mnie prawdziwy pal jaki był na klasiku to był Zealot. Takiego też mam na BN porządny Zeal moze miec do 16k mój ma prawie tyle :) I naprawde taki pal to kosiarz nad kosiarzami. Tylko wada IM. To samo tyczy sie Baby.

>Mnie też. Normalny człowiek nie ma szans przy normalnym graniu się ich dorobić. Jedynie zapuszczający boty pewnie na częstotliwość ich wypadania nie narzekają. Co prawda zwiększyli troszeczkę szansę ich wypadnięcia w 1.13, ale z tego co czytałem to nic to nie zmieniło.

Oj z tym juz sie zbytnio nie zgadzam :P. Każdy potwór ma % na dropa Runy a najlepszym potworem na drop run jest Hrabina. Wiele razy mi isty dropiła i hr. :)
Tak to fakt sam mam bota i wiem jak to jest. Ale wiesz można też grać jak bot. Czyli latac jak on. Machnij sobie ze 90 gier na poszczególne bossy to może Ci coś dropnie xDD ale wiadomo nuuuuuuuuuuuuudddddddaaaa. Okropna ;/ zniechęca człowieka ;/

Co do resetu ten Ladder będzie trwał tyle co poprzedni. Czyli 2 lata. Blizz zapewnie miech przed poda date tak jak to zrobił w przypadku poprzedniego resetu. Przełom czerwiec - lipiec, może sierpień na wakacje jak zwykle :)

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2009 o 17:48, Matizk napisał:

nie będzie tego denerwującego UT exp że w jeden dzień można 90 lvl wbić (tu zaraz mi się opierdziel dostanie czuję:)), brak żelaznej dziewicy.


Dlaczego denerwujący ? Nie trzeba latac na Ut exp. Bo można się zrushować na hell i latac na Diaruny na piekle tam też ładnie lata tylko że tam sie leci na szota. Bo ja nie mam zamiaru latac monotonnie w klasyczny sposób. Robić gry z nadzieją że ktoś z wielką łaską mi przyjdzie pomóc. A są cwaniaki co przyjdą na grę i nie pomogą a potwór silniejszy , a że się ma cprany level i smieszne itemy to potwora ciężej zabić. Na Brsach monotonnie ez nie mma zamiaru .. NUda jak flaki z olejem. Byłeś kiedyś na UT exp ? :D wiesz jak fajnie. Stoisz nic nie robisz wyłączasz monitor, wychodzisz sobie na piwko. A jak masz dobrą ekipe trwające ponad godzine ut exp i masz z 91 lvl. Wiesz jaka frajda jest jak na 5 sekund wbijasz 3 levele :D i tylko ten kochany dźwięk "Pamm" i "Pamm" :D

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2009 o 19:14, Braveheart napisał:

heheh a tego to nie wiedziałem :) Pewnie nad StarCraftem też pracuje osobna ekipa ?


Może i wiedziałeś, skąd mam wiedzieć? Wiem natomiast iż stwierdziłeś, że wolą skupić się nad D3 niż bawić się z D2. Zwróciłem tylko uwagę na to, że mają ludzi którzy mogą skupić się nad D3 i ludzi którzy mogą dalej bawić się z D2.

Dnia 21.12.2009 o 19:14, Braveheart napisał:

Oj z tym juz sie zbytnio nie zgadzam :P. /ciach/


Napisałem "normalny człowiek przy normalnym graniu".
Grałem w D2 bardzo długi czas z kilkoma przerwami. Tylko raz udało mi się zdobyć runę HR, jakimś cudem JAH wypadł mi przy którymś pindlerunie. Z hrabiny to ja tylko tony ELi i ELDów znajdywałem. Raz jedyny co mi łaskawie ISTa wyrzuciła. Kuźnia - najwyższa runa stamtąd - IST może ze 3 razy. To wszystko w ciągu kilku lat grania.

Jak ktoś zapuszcza sobie bota na noc to się nie dziwię, że może mieć znacznie więcej szczęścia, ale
- raz, że nie jest to normalne granie
- niezgodne z licencją gry i jako takie (teoretycznie) karane przez Blizzarda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale to tak jakby gra na kodach, w godzinę wbijasz taki lvl co z w miarę normalną grą wbijają tydzień (przykładowo). A i tak było na to stać właściwie tylko latających na botach, bo ja na przykład mojego pierwszego pula zarobiłem gdzieś po 3 miesiącach gry (od resetu). Więc co w ogóle mówić o expieniu za ist/h. A jak bot zbiera kasę, lvle same lecą to przepraszam bardzo, ale po kiego grzyba grać??

A co do tych HR. No świetnie, będą częściej wypadać. Tyle że to co kosztowało ista będzie kosztowało 10. Zwiększa się częstość występowania runek<=>runki będą mniej warte <=> wszystko będzie droższe. No, jedynie słowa runiczne będą tańsze, ale czy to lepiej czy gorzej to zależy czy robisz czy kupujesz:P Więc może wydaje się że dzięki temu będą wyrównane szanse, ale tak naprawdę to pewnie okaże się, ze boty będą więcej run łapać, normalni gracze jak nie łapali tak łapać nie będą i wszystko będzie droższe. I weź wtedy bez bota graj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>bo ja na przykład mojego pierwszego pula zarobiłem gdzieś po 3 miesiącach gry (od resetu). Więc co w ogóle mówić o expieniu za ist/h

Ja też nie mówie ze byłem bogaty juz po tygodniu. Ale 3ba być cwanym i znaleźć sobie żyłę dochodów która nigdy nie skończy się. Inni kleją "Griefy" z nadzieją że jak wyjdzie super GZ to sprzedadzą go za naprawdę sporo!!
Inni kleją CTA bo też dobre stasty kosztują. Co do cen to nie martwię się o nie. Nigdy nic nie wiadomo. Po prostu będzie na zasadzie tak jak kiedys w Polsce były stare pieniądze i nowe. Milion złotych na stare to ile teraz ? :D 10 groszy ? :D. Do botów ja np też dużo się bałem. Bo bałem się o Bana od blizza mimo iz byłem bogaty. Ale chciwość ludzka :D nie zna granic i chciałem być bogatszy. Bot na mf tak na prawde zbytnio nic fanego nie dropi. Bo nie ma sensu np . Jak Ci zdropi jakies low Czako to nie ma sensu siedzie godzinami na grze i czekac na frajera który kupi go za pula. Low itemy oddaje do akary. Jedynie co przykówa uwagę go HozY Klucze, COA, Dungo, Gryfony, I Mary. Nic więcej. :)

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2009 o 04:33, Braveheart napisał:


@Jadam

Bzdury pleciesz co do najemnika tymus1 nie słuchaj się go. Najlepsi najemnicy
są z poziomu trudności koszmar. 2Akt dlaczego ? bo mają najlepsze aury. Dla paladyna
walczącego w starciu najlepszy jest paladyn na atak <-- Aura moc zwiększająca Dmg.
Dla hammera Merc na obrone <--- Aura ŚW Chłod. Ładnie spowalnia wrogów. Tez jest.
Aura Walka to są Ciernie. Nie najlepsza ze wszystkich. Merce z piekła z drugiego aktu
dają tak Ch*** aury że masakra. Gram trochę w diablo II więc wiem ..


Zaszło nieporozumienie. Ja nigdzie nie napisałem aby brać najemnika z poziomu "piekła" ale, że swoimi postaciami latam samotnie przez cały normal i koszmar. Mam przekonanie, że szybciej wtedy leci mi exp.

Dopiero po przejściu na poziom piekła biorę swojego pierwszego najemnika i całkowicie się zgadzam, że najlepsi są merce z II aktu koszmaru.

A tak swoją drogą to dawno ten temat tak się szybko jak dzisiaj nie rozwijał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2009 o 23:03, jadam napisał:

Zaszło nieporozumienie. Ja nigdzie nie napisałem aby brać najemnika z poziomu "piekła"
ale, że swoimi postaciami latam samotnie przez cały normal i koszmar. Mam przekonanie,
że szybciej wtedy leci mi exp.

Dopiero po przejściu na poziom piekła biorę swojego pierwszego najemnika i całkowicie
się zgadzam, że najlepsi są merce z II aktu koszmaru.

A tak swoją drogą to dawno ten temat tak się szybko jak dzisiaj nie rozwijał.



Fakt. Przepraszam Zwracam honor. Ja już rozwiewam Twą wątpliość co do expa. Merc nie moze mieć wyższego levla niż ty. Max taki sam jak ty masz przykład ty masz 30 i on ma 30 potem on zabija ale dla nieog excpa nie ma. Więc może po prostu Twój merc czasami szybciej zabijał potwora niz ty i dla Ciebie expa nie było bo jak miał max to on expa nie miał. Nie prawdą jest latać bez merca. Merca pomaga początkującym słabym

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2009 o 22:11, Braveheart napisał:

>bo ja na przykład mojego pierwszego pula zarobiłem gdzieś po 3 miesiącach gry (od
resetu). Więc co w ogóle mówić o expieniu za ist/h

Ja też nie mówie ze byłem bogaty juz po tygodniu. Ale 3ba być cwanym i znaleźć sobie
żyłę dochodów która nigdy nie skończy się. Inni kleją "Griefy" z nadzieją że jak wyjdzie
super GZ to sprzedadzą go za naprawdę sporo!!
Inni kleją CTA bo też dobre stasty kosztują.


Spoko spoko, tyle że żeby je robić trzeba mieć najpierw kapitał, czyli runy któych tak łatwo bez bota zdobyć nie idzie

Dnia 21.12.2009 o 22:11, Braveheart napisał:

Co do cen to nie martwię się o nie. Nigdy
nic nie wiadomo. Po prostu będzie na zasadzie tak jak kiedys w Polsce były stare pieniądze
i nowe. Milion złotych na stare to ile teraz ? :D 10 groszy ? :D.


Taaak, tylko w Polsce wprowadzili nową walutę. A tutaj waluta zostaje taka sama. Można powiedzieć że wartość nominalna taka sama, a rzeczywista spada. Jeżeli będzie np. 2 razy większa szansa wypadania hrun, to jah który kosztował np 4 isty będzie kosztował 2

Dnia 21.12.2009 o 22:11, Braveheart napisał:

Do botów ja np też
dużo się bałem. Bo bałem się o Bana od blizza mimo iz byłem bogaty. Ale chciwość ludzka
:D nie zna granic i chciałem być bogatszy.


Ja się botów nie boję. Bez urazy, ale ja (delikatnie mówiąc) nie lubię ludzi którzy grają na botach. Pół biedy że sobie psują zabawę. Psują zabawę wszystkim graczom, bo im więcej hrun jest w obiegu, tym ich wartość jest mniejsza. Chociaż jeszcze to zależy od tego co jest uważane za hry. Jeżeli gul< to wtedy wartość hr spadnie. Jeżeli isty też się liczą, to prawdopodobnie ceny przedmiotów wzrosną

Dnia 21.12.2009 o 22:11, Braveheart napisał:

Pozdrawiam.


Ja również

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak. Ale dla mnie nie liczy się pudełko tylko sama gra :) Co z tego że pudełko nie wiadomo jakie będzie jak sama gra słaba jest ( NIE MÓWIĘ O DIABLO !!!!)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2009 o 13:42, Bartex69 napisał:

/.../

DIABLO II SŁABE?! Na czym Ty się w ogóle wychowałeś? Na Crysisach?


Ej spokojnie. Nie mówię o samym diablo w którego gram od czasu wydania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mówię tylko o tym że ja nie patrzę nigdy na pudełko tylko na samą grę. Crysis nigdy nie grałem bo mnie nie interesuje !!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2009 o 13:42, Bartex69 napisał:

DIABLO II SŁABE?! Na czym Ty się w ogóle wychowałeś? Na Crysisach?



"Co z tego że pudełko nie wiadomo jakie będzie jak sama gra słaba jest"
czyt. Nie oceniaj ksiażki po okładce. T__T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2009 o 14:07, Akoss-94 napisał:

"Co z tego że pudełko nie wiadomo jakie będzie jak sama gra słaba jest"
czyt. Nie oceniaj ksiażki po okładce. T__T


O to mi chodziło:):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wracając do zmian, które wprowadzać będzie nowy patch 1.13, chciałbym napisać co o nich sądzę.

Po pierwsze i (dla mnie) najważniejsze - zwiększenie częstotliwości wypadania run HR. Tu się blizzardowi należy wielki plus. Wreszcie będzie można się trochę dorobić przy i tak dużym szczęściu (już widzę jak ludzie na dia/baalrunach rzucają się na hr, która wypadnie z moba ;]).
Druga ważna zmiana to ta, że zredukowane zostało wywalanie graczy i obciążenie serwerów - również duży plus. Wiele razy podczas baalrunów nagle gra wywalała z napisem "Twoje połączenie zostało przerwane" Ahh... <zgrzyt zębami>.
Zlikwidowanie dupowania - zmiana dobra na początek, ale trzeba robić wszystko, aby walczyć z cheaterami.
Usunięcie żelaznej dziewicy - dobra zmiana, zadowoleni na pewno będą ludzie grający głownie postaciami meele
Respecjalizacja umiejętnośc - byłem wkurzony, gdy się o tym dowiedziałem, gdyż moim zdaniem postacie stracą na oryginalności, ale gdy przeczytałem, że będzie to możliwe tylko raz uznałem to za dobrą zmianę, ponieważ każdemu początkującemu graczu, który zrobił błąd możliwe będzie jego naprawienie.

Brak UT exp. Tu zdania są podzielone, ja sam jestem w rozterce, bo chociaż nigdy na takowym nie byłem, to jednak nigdy nie miałem nic przeciwko ludziom tak expiącym. Tak więc to dla mnie obojętna zmiana.

Natomiast brak zwiększonej skrzynki jest dla mnie wielkim minusem. Jak dla mnie to była jedna z priorytetowych zmian.

Słyszałem również o odpornościach niektórych mobów na młotki hammera i jego osłabieniu, o tym, że Diablo Clone już nie tylko od Soji będzie zależał tylko od wszystkich magicznych pierścieni.
Reset Laddera planowany najwcześniej po Nowym Roku, choć i z tym bym poczekał, bo już nas Blizz przyzwyczaił, że nie lubi się spieszyć.

P.S.: Może powinni coś zrobić z tym magicznym klejnotem w okienku czatu? ;d Bo nie wiadomo do czego służy, niby zwiększa wypadanie magicznych rzeczy, ale nikt tego nie potwierdził.

Srry za błędy,
Pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.12.2009 o 21:07, polskavaenk napisał:

Po pierwsze i (dla mnie) najważniejsze - zwiększenie częstotliwości wypadania run
HR
. Tu się blizzardowi należy wielki plus. Wreszcie będzie można się trochę dorobić


Drop i tak będzie tak mały, że znalezienie tego nadal będzie prawdopodobnie graniczyło z cudem.
Samo zwiększenie wygląda mniej więcej tak:
* Mal, Ist: 1.45x
* Gul, Vex: 1.78x
* Ohm, Lo: 2.3x
* Sur, Ber: 2.98x
*Jah, Cham, Zod: 4.0x

Dnia 27.12.2009 o 21:07, polskavaenk napisał:

Respecjalizacja umiejętnośc - byłem wkurzony, gdy się o tym dowiedziałem, gdyż
moim zdaniem postacie stracą na oryginalności, ale gdy przeczytałem, że będzie to
możliwe tylko raz
uznałem to za dobrą zmianę, ponieważ każdemu początkującemu graczu,
który zrobił błąd możliwe będzie jego naprawienie.


Wiele razy. Najpierw dostajesz 3 razy w nagrodę za zadania Siedlisko Zła na każdym poziomie. Potem możesz farmić na piekle bossów, którzy wyrzucają 4 różne esencje. W kostce łączysz esencje by otrzymać przedmiot na jedną respecjalizację. Możesz sobie to powtarzać w nieskończoność.
Poza tym, respecjalizacja resetuje nie tylko umiejętności w drzewkach, ale też i statystyki.

Dnia 27.12.2009 o 21:07, polskavaenk napisał:

Słyszałem również o odpornościach niektórych mobów na młotki hammera i jego osłabieniu,


Młotek zadaje (chyba) magiczne obrażenia. Niektóre stwory są niewrażliwe na magię, ale do tej pory młotkiem bez problemu się je zabijało. Doprowadzili więc tym samym młotkowego do tej samej sytuacji co inne klasy postaci.

Dnia 27.12.2009 o 21:07, polskavaenk napisał:

o tym, że Diablo Clone już nie tylko od Soji będzie zależał tylko od wszystkich magicznych
pierścieni.


Pierwsze słysze, nie ma o tym nic w patch notes, więc nie sądzę by było to prawdą.

Dnia 27.12.2009 o 21:07, polskavaenk napisał:

P.S.: Może powinni coś zrobić z tym magicznym klejnotem w okienku czatu? ;d Bo nie wiadomo
do czego służy, niby zwiększa wypadanie magicznych rzeczy, ale nikt tego nie potwierdził.


Nic nie robi. Możesz sobie poklikać i wierzyć, że coś rzeczywiście daje, ale prawda jest taka, że to nic nie daje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować