• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Laston

Warhammer 40k: Dawn of War II - napisy pl

Pytanie

Witajcie! Mam problem. Nie potrafię włączyć w tej grze polskich napisów. Zainstalowałem grę, steam pobrał co chciał (ok 3GB), odpalam grę, a tam j.ang. Co robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 26.09.2010 o 16:47, Laston napisał:

Witajcie! Mam problem. Nie potrafię włączyć w tej grze polskich napisów. Zainstalowałem
grę, steam pobrał co chciał (ok 3GB), odpalam grę, a tam j.ang. Co robić?


A jaką masz wersję gry? Premierową? eXtra Klasykę?

O premierowej wersji gry wypowiadać się nie mogę, ale XK ma z definicji włączone polskie napisy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.09.2010 o 17:38, Laston napisał:

Mam tą nową eXtra Klasykę.


Więc tak:
1. Logujesz się na konto w Steamie,
2. Szukasz gry i klikasz na nią prawym przyciskiem myszki;
3. Wybierasz tam najniższą możliwość ( properties );
4. W tym manu, wybierasz ostatnią ( czwartą zakładkę - language,język);
5. W tym miejscu zmieniasz język na polski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.09.2010 o 18:02, Laston napisał:

Niestety to nie takie proste. Jakby się tak dało to byłaby to pierwsza rzecz którą bym
zrobił.


Dziwne. Bo ja mam normalnie. Spróbuj zmienić cały język Steamowy na angielski, to może polski też wyskoczy. A jak nie będzie to zgłoś się z tym problemem to CDProjektu.

20100926185332

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.09.2010 o 18:58, Laston napisał:

A instalowałeś wszystkie aktualizacje?


Na Steamie, gra się sama aktualizuje i trzeba mieć najnowsząwersję, by w nią zagrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Chyba nie tylko ja mam taki problem. Mam nadzieję, że szybko zostanie rozwiązany.
Taki list dostałem dzisiaj z działu pomocy technicznej CD Projektu:

"Dziękujemy za skontaktowanie się z działem pomocy technicznej firmy CD Projekt.
Firma CD Projekt zdaje sobie sprawę z występowania zgłaszanego przez Pana problemu. Skontaktowaliśmy się już w tej sprawie z wydawcą gry, firmą THQ – w niedługim czasie problem powinien zostać rozwiązany, a polską wersję językową będzie można wybrać z poziomu Właściwości gry w Steam.
Za zaistniały problem przepraszamy."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No to wszystko w porządku, poczekaj trochę i tyle. Jak dobrze pamiętam, podobny błąd był tez z grą Darksiders, tyle, że w ogóle nie dało się zagrać, gdy miało się polską wersję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jeśli ktoś napotyka taki problem może postępować na kilka sposobów:
1) Kontakt bezpośrednio ze wsparciem Steam: https://support.steampowered.com/. Standardowo konieczne będzie przesłanie skanu/zdjęcia numeru seryjnego, może być również konieczne przesłanie skanu/zdjęcia dowodu zakupu. Wsparcie Steam zna problem i ma po swojej stronie dokonywać wymiany kluczy.
2) Jeśli ktoś nie radzi sobie zbytnio z językiem angielskim, ale czuje się na siłach, żeby samodzielnie przesłać do Steam zgłoszenie to niech skontaktuje się z działem pomocy technicznej - prześlemy instrukcję jak taki kontakt nawiązać + przykładową treść zgłoszenia.
3) Jeśli ktoś zupełnie nie czuje się na siłach, żeby załatwić sprawę samodzielnie to niech prześle zgłoszenie do pomocy technicznej, dołączy do niego skany dowodu zakupu i numeru seryjnego oraz poda nazwę swojego konta Steam. Będziemy załatwiać sprawę w imieniu takiej osoby, ale musicie mieć w takim przypadku na uwadze, że czas oczekiwania będzie dłuższy niż w przypadku bezpośredniego kontaktu ze Steam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 28.09.2010 o 09:33, Solostran napisał:

Jeśli ktoś napotyka taki problem może postępować na kilka sposobów:
1) Kontakt bezpośrednio ze wsparciem Steam: https://support.steampowered.com/. Standardowo
konieczne będzie przesłanie skanu/zdjęcia numeru seryjnego, może być również konieczne
przesłanie skanu/zdjęcia dowodu zakupu. Wsparcie Steam zna problem i ma po swojej stronie
dokonywać wymiany kluczy.
2) Jeśli ktoś nie radzi sobie zbytnio z językiem angielskim, ale czuje się na siłach,
żeby samodzielnie przesłać do Steam zgłoszenie to niech skontaktuje się z działem pomocy
technicznej - prześlemy instrukcję jak taki kontakt nawiązać + przykładową treść zgłoszenia.
3) Jeśli ktoś zupełnie nie czuje się na siłach, żeby załatwić sprawę samodzielnie to
niech prześle zgłoszenie do pomocy technicznej, dołączy do niego skany dowodu zakupu
i numeru seryjnego oraz poda nazwę swojego konta Steam. Będziemy załatwiać sprawę w imieniu
takiej osoby, ale musicie mieć w takim przypadku na uwadze, że czas oczekiwania będzie
dłuższy niż w przypadku bezpośredniego kontaktu ze Steam.


Gratuluje podejścia.
Nie przypominam sobie abym kupował grę na Steam-ie, tylko pudełko z XK Waszej serii wydawniczej!
Spuszczanie problemu (inaczej tego się nazwać nie da) i ewentualne łaskawa deklaracja, że jednak pomożemy "jak ktoś się nie czuje na siłach" (?!) i stwierdzenie, że będzie to trwało wieki jest co najmniej żenujace. Gdybym chciał grę kupić na Steam-ie to tak bym zrobił. Kupiłem od Was więc żadnej łaski nie robicie, tylko powinniście usunąć problem we własnym zakresie. Na okładce widnieje znaczek "PL Profesjonalna Polska Wersja Językowa, napisy, CDPROJEKT" i jest to z Waszej strony deklaracja, proszę się z niej wywiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 28.09.2010 o 12:04, Musk napisał:

we własnym zakresie. Na okładce widnieje znaczek "PL Profesjonalna Polska Wersja Językowa,
napisy, CDPROJEKT" i jest to z Waszej strony deklaracja, proszę się z niej wywiązać.


A nie wywiązują się? Solostran napisał co trzeba zrobić, by móc mieć tą grę po Polsku. Jest inicjatywa, nawet, gdy ktoś nie zna angielskiego, to CDP daje taką możliwość, by się ze Steamem porozumieć przez nich. Mi coś takiego w 100% wystarcza.

P.S. Kupując grę w która działa na Steamie, zgadzasz się na to że będzie ona zarejestrowana w tej usłudze, więc gdy są z nią jakieś problemy to jest wina Steam'a a nie CDProjektu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To ja zadam pytanie w drugą stronę: chciałem zmienić wersję językową na angielską z poziomu Steam. Wybrałem co trzeba, gra sobie ściągnęła potrzebne pliki, uruchamiam - błąd. No dobra, zdarza się. Restart Steama na wszelki wypadek, uruchamiam DoW2 - błąd. Hmm... no dobra, to inaczej: sprawdźmy poprawność plików - działa wszystko. Uruchamiam - błąd. Lekko się zirytowałem, zmieniłem język na polski, gra znowu sobie ściąga pliki (co samo w sobie jest o tyle dziwne, że przecież polską wersję miałem już ZAINSTALOWANĄ, nie łatwiej by było zrobić kopie zapasowe zmienianych plików, żeby nie trzeba było kilkuset mega ściągać raz za razem?) i polska wersja działa normalnie.

Coś chyba nie halo z tym wydaniem DoW2 musi być, skoro tyle błędów generuje sama kwestia językowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 28.09.2010 o 12:04, Musk napisał:

Nie przypominam sobie abym kupował grę na Steam-ie, tylko pudełko z XK Waszej serii wydawniczej!


I na pudelku jest wyraznie napisane, ze do dzialania jest wymagany Steam. Pracownik Pomocy Technicznej wyjasnil jak rozwiazac problem, temat wiec zamykam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.09.2010 o 16:47, Laston napisał:

Witajcie! Mam problem. Nie potrafię włączyć w tej grze polskich napisów. Zainstalowałem
grę, steam pobrał co chciał (ok 3GB), odpalam grę, a tam j.ang. Co robić?


Polska wersja gry jest już dostępna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować