Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowy Tomb Raider - szczegóły

48 postów w tym temacie

@Perry_Cox - zgadzam się !


Ja tam osobiście na nową przygodę Lary czekam z niecierpliwością. Z tego co zapowiedziany to ciekawe zmiany i może obudzi to troszkę zaspaną już serię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Są cycki jest główna!

Teraz tak na powazniej ;)

W grze pojawią się brutalnie przedstawione zgony. Przykładem może być obłąkany mężczyzna, który wbija nóż w klatkę piersiową Lary, a gdy ta jest już martwa, zamyka jej oczy. Inny, równie drastyczny scenariusz śmierci, to głazy spadające na główną bohaterkę. Pierwszy miażdży jej nogę, wskutek czego Lara nie może uciec. Drugi spada wprost na jej głowę.

Gra dla masochistów lubujących się w filmach gore? Eeee?

Lara będzie odnajdywać nowe przedmioty, ale i podnosić swoje umiejętności. Jej zdolności fizyczne również się rozwiną. Niektóre lokacje będą niedostępne z uwagi na ograniczenia fizyczne czy niewystarczającą ilość zapasów (lub ich brak). Dopiero gdy umiejętności i oporządzenie głównej bohaterki będą na odpowiednio wysokim poziomie, wyspa stanie przed nią otworem

Takie rozwinięcie The Angel of Darkness?

W trakcie rozgrywki Lara napotka również innych ludzi, włączając w to także załogę rozbitego u wybrzeży statku

Strasznie dużo obietnic, ale krffa strasznie się boję, że coś zwalą, albo wyjdzie taki ~morrowind na modach dla hardcorów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, dokładnie tak, dokładnie o takiej grze marzyłem, jeśli dotrzymają słowa, to kupię ją na 100% i będzie to pierwszy Tomb Raider na mojej półce (nie licząc tych z CD-Action, w które i tak nigdy nie zagrałem)! Przede wszystkim, żeby gra była bardzo brutalna i realna, co jest już raczej zapewnione! Żeby była mroczna i bardziej survivalowa, żeby była walka o przetrwanie, a nie debilne zagadki typu przestaw dźwignię! Żeby można było pójść gdzie się chce, zrobić co się chce! Żeby było zwykłe celowanie, a nie żadne ułatwienia! Żeby Lara byłą wreszcie ładna i realistyczna, a nie sztuczna na maxa! Takiego Tomb Raidera właśnie chcę! Już się nie mogę doczekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Tylko jakoś przy ostatniej części prawie nikt nie cieszył z tego, że niewiele różni się od Legendy. Ogólnie gra była chłodno przyjęta i wszyscy krzyczeli: zmiany! A tu nagle połowa luda denerwuje się, że kolejną serię niszczą. Tak źle i tak niedobrze. Zresztą, ocenimy gdy zagramy.

Co cycuszków Lary, jak dla mnie są idealne. A powyższy screen bardzo kojarzy mi się z Uncharted. To chyba dobrze, nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Super! Takiego Tomb Raidera chciałbym ujrzeć. Czekam na konkretny gameplay bądź trailer i mam nadzieję iż na premierę nie będziemy musieli czekać długi czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.12.2010 o 19:58, Perry_Cox napisał:


Tylko jakoś przy ostatniej części prawie nikt nie cieszył z tego, że niewiele różni się
od Legendy. Ogólnie gra była chłodno przyjęta i wszyscy krzyczeli: zmiany! A tu nagle
połowa luda denerwuje się, że kolejną serię niszczą. Tak źle i tak niedobrze. Zresztą,
ocenimy gdy zagramy.


Niby dobrze, ale nie do końca... mam lekkie wrażenie iż z tego to oni zrobią
takie połączenie Risen''a z Larą... z drugiej strony jeśli dali by radę zrobić,
naprawdę to wszystko o czym mówią... z odpowiednio wysokim poziomem...
nie obraziłbym się, bo jednak Legend jak i Underworld były lekko przy łatwe...

Ale mówią tu o survivalu itp., a gdzie jest element fantasy jak i science-fiction?
Te wszystkie zagadki, które były siłą napędową serii?

Koledzy wcześniej mówili o połączeniu z Piłą, nie przeginajcie...
...trochę więcej realizmu się przyda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narzekacie Narzekacie bojąc się zmian :P.... Mi akurat bardzo przypasował taki motyw i jakoś image bohaterki mi nie przeszkadza a wam aż tak się chce aby dalej seria była w epoce kamienia łupanego ok ale ja się tak nie bawię :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdubluje swój komentarz:
Według mnie Lara powinna pozostać Larą taką jaką znamy i jaką była do tej pory. Owszem zmiany są fajne i ciekawe ale jeśli CD nie ma pomysłu na kontynuację lub rozwijanie już istniejących wątkowa fabularnych, doskwierają im ograniczenia przyjętych na potrzeby gry schematów i chcą robić "restart" serii powinien to zrobić pod postacią nowej persony i nowej marki, a nie jechać na dorobku wypracowanym do tej pory przez pannę Croft.
Pozatym można przecież reklamować nowa grę jako "dzieło twórców przygód Lary Croft" albo "wszystko to co najlepsze w Tomb Raiderze plus wiele więcej" itp.
Tymczasem nagle się okazuje, że to co do tej pory się wydarzyło tak naprawdę nie miało w ogóle miejsca, a życiorys Lary wygląda zupełnie inaczej. Więc w co my graliśmy przez te wszystkie lata? A najważniejsze kim graliśmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.12.2010 o 20:11, vikingwasdead napisał:

Koledzy wcześniej mówili o połączeniu z Piłą, nie przeginajcie...
...trochę więcej realizmu się przyda...


Czy Piła to jedyny Gore jaki widziałeś? Trochę realizmu ok, ale przesadzanie z przemocą, tez nie musi kazdemu pasować.

Chodzi o to, jaką oni robią grę. To jest jeszcze Tomb Raider, czy została tylko nazwa i bohaterka?
Robią z tej gry jakiś survival, gdzie na każdym kroku ma czekać na nas brutalna śmierć omfg.
Jeszcze pozostaje kwestia, jak oni to ubiorą, czy te wszystkie zapowiedzi zostana dobrze dopracowane, czy wyjdzie z tego kiszka z mleczkiem. Boję się, że wlasnie tak bedzie, że wyjdzie jakiś kiepski eksperyment.

Co do marudzenia odnosnie zmian.
Zmiany ok, ale żeby wyszly pozytywnie, nie na hurra. A "potem co za syf". Jednak zachowanie tego dystansu, nie jest niczym złym, wręcz przeciwnie. Lepiej się mile zaskoczyć, jak nie mile zawieść.
W ostatnim czasie, te rewolucje wychodzą o kant tylka obić, moze to tez z tego wynika?
Każdy grający w TR sobie poukładał jak wyglada ta seria i tu wychodzi całkiem inna gra.

Niech wyjdzie to nawet pozniej, ale żeby była na prawde warta tego restartu... inaczej nie wiem, co może czekać to serię, kolejny powrót do korzeni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jeśli twórcy przyłożą się do tej produkcji, to wyjdzie z tego naprawdę ciekawa gra, po jaką sięgnąć będą mogli ludzie pamiętający jeszcze czasy pierwszej części (hehehe). Jestem akurat jedną z takich osób i mi zmiany się podobają, bo mam dość przegiętych łamigłówek i charakterystycznego modelu rozgrywki znanego ze starych TR-ów. A i Lara bardzo sympatycznie wygląda, jestem na tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie z tą interpretacją. W wymienionych nowościach nie ma nawet wzmianki o KRWI, a wy już tu wiadrami niemal o niej myślicie. Brutalność to nie tylko KREW. Poprzednie gry również miały całkiem brutalne motywy - nadziewanie Lary na kolce czy miażdżenie jej kamienną kulą pamiętają chyba wszyscy grający. Zawsze można było skręcić kark albo się najzwyczajniej utopić. Teraz po prostu zyska to pewnie na "widowiskowości" w pewien sposób - co nie oznacza, że po wbitym nożu czy czymś tam będą litry krwi. Krew była już w części pierwszej - właśnie ją przechodzę - a brutalne złamania w Aniele.

Hm, czy tylko ja się oficjalnie przyznaję, że testowałem na Larze niemal wszelakie zgony ?!

A co do TR:U. Może i faktycznie był łatwy, ale mimo wszystko miał w sobie wiele nowatorstwa. Wreszcie przestano robić strefy metodą "kopiuj - wklej" i nie przechodziło się koło 5 identycznych drzew, które były tylko inaczej poodwracane. Nie mówiąc już o tym, że elementy ścian nie były jedną bryłą.
To co drażniło we wszystkich częściach to inteligencja przeciwników ... A w TR:U dosłownie jej brak. Nie ważne jaki poziom trudności się włączy tygrysy potrafią się zblokować, ludzcy przeciwnicy pchają się pod lufę jak zombiaki w Resident Evil. A właśnie, arsenał ... po co wszystkie bronie są od razu odblokowane to ja tego do tej pory nie rozumiem !?
A co do pani archeolog. Lara sama w sobie nigdy nie była postacią realnie tworzoną i to był w sumie plus. Mimo nowego wyglądu - który mi się podoba - to jednak troszeczkę się właśnie tego obawiam. W TR:U jej wygląd podobał mi się bardzo - mimo praktycznie gładkiej twarzyczki. Sama bohaterka również nie straszyła mnie już rozmiarem biustu - jak ona nurkowała ;) ? Poruszanie się było prawie idealne - tylko Altair ze swymi ruchami bił tę produkcję jak chciał.

Co z tego wyjdzie, zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z concept artow widać że pani archeolog wyglada bardziej wiarygodnie, cycki ładnie wyskalowane, umorusane w kiśl...(odpłynąłem) w błocie ciało - to mi się podoba, boje się jednego, że zrobią z niej zagubioną dziunię, lara zawsze była niezłomna i pewna siebie a poczucie zagubienia raczej mi do niej nie pasuje. Drugą sprawą która nie przypadła mi do gustu są drastyczne sceny... same akcje przedstawiające upadki z dużych wysokości przeprowadzone przez Larę sprawiały przykrość a tu takie coś? Poyebao? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.12.2010 o 18:33, Angmir napisał:

Z cyckami przgieli w drugą stornę - za małe :!@!@!@!@ :)


Bzdura. Powinna mieć takie ZAWSZE - w niektórych odslonach wręcz przypominała dmuchaną lalę z sex shopu. Teraz zaczyna to mieć sens. Oby jeszcze zaimplementowali fizykę do nich.

Co do restartu - tak, zgadzam się z przedmówcami, że po prostu należało zmienić bohaterkę na inną - nic nie przeszkadza przecież temu, by miała pewne cechy wspólne z klasyką, ale jednocześnie różniła się znacznie. Ba, można było zrobić grę, w której obie bohaterki się spotykają (np. coś na zasadzie uczennicy i mistrzyni), a dopiero w następnej odsłonie sterujemy już tą nową panną, dziwnie upodabniającą się do Lary - i wilk byłby syty, i owca cała. Taki zabieg mi raczej wygląda na chęć przyciągnięcia nowych graczy i jechanie na wizerunku "poprzedniczki".

Tak czy siak, zobaczymy jak będzie, same concept arty mi się podobają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.12.2010 o 21:43, Zgreed66 napisał:

Czy Piła to jedyny Gore jaki widziałeś? Trochę realizmu ok, ale przesadzanie z przemocą,
tez nie musi kazdemu pasować.


Piły żadnej nie widziałem (i nie zamierzam), a to było tylko przytoczenie wcześniejszych tekstów...
... i nie musisz drogi użytkowniku na mnie najeżdżać.

Po drugie nie wierzę, aby krew to się hektolitrami przelewała na ekranie.
Więc wyluzuj z tym "przesadzaniem z przemocą"... spadający głaz nie zrobi ci fontanny krwi, tygrys lub inny dziki zwierz tym bardziej.

Dnia 07.12.2010 o 21:43, Zgreed66 napisał:

Robią z tej gry jakiś survival, gdzie na każdym kroku ma czekać na nas brutalna śmierć
omfg.
Jeszcze pozostaje kwestia, jak oni to ubiorą, czy te wszystkie zapowiedzi zostana dobrze
dopracowane, czy wyjdzie z tego kiszka z mleczkiem. Boję się, że wlasnie tak bedzie,
że wyjdzie jakiś kiepski eksperyment.


A co do tego że może wyjść kiepski eksperyment to się zgadzam...
... i w sumie to jest jedyna rzecz jakiej można się obawiać.

Na każdym kroku śmierć? Ha, a bohaterka będzie padała co drugi krok...
Dzicz jest niebezpieczna, ale nie róbmy tutaj mordowni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2010 o 17:35, vikingwasdead napisał:

Piły żadnej nie widziałem (i nie zamierzam), a to było tylko przytoczenie wcześniejszych
tekstów...
... i nie musisz drogi użytkowniku na mnie najeżdżać.

Dnia 09.12.2010 o 17:35, vikingwasdead napisał:

Po drugie nie wierzę, aby krew to się hektolitrami przelewała na ekranie.
Więc wyluzuj z tym "przesadzaniem z przemocą"... spadający głaz nie zrobi ci fontanny
krwi, tygrys lub inny dziki zwierz tym bardziej.


Najazd? Jezeli przytaczasz piłę to stwierdziłem, że ją oglądałeś. Tyle
Brutalność, to nie tylko litry krwi - Jak już nawet wpomniał o tym, wyżej Kaldaka

Dnia 09.12.2010 o 17:35, vikingwasdead napisał:

> Robią z tej gry jakiś survival, gdzie na każdym kroku ma czekać na nas brutalna
śmierć
> omfg.

Dnia 09.12.2010 o 17:35, vikingwasdead napisał:

Na każdym kroku śmierć? Ha, a bohaterka będzie padała co drugi krok...
Dzicz jest niebezpieczna, ale nie róbmy tutaj mordowni.


omfg. Proponuje trochę inaczej zinterpretować mój cytat.
Nie chodzi tutaj dosłownie znaczenie, że będzie ginać co 2 kroki, ale, że robią z tego jakiś survial z latajacym psycholami-nożownikam i głazami łamiącymi nogi i miażdżącymi czaszki (gra od +18), ze gra ma nas trzymać w napięciu, że coś na nas wyleci. Nie przesadzam, ale tak to jest pokazane - nie dają tego dla picu. Przynajmniej ja to tak odbieram. Takie jest moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować