Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - beta-test

190 postów w tym temacie

gram.pl

Studio CD Projekt RED udostępniło niektórym redakcjom wersję preview gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, składająca się z prologu i pierwszego aktu. Jako, że zaliczono nas do wybrańców, dzielimy się z Wami naszymi wrażeniami.

Przeczytaj cały tekst "Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - beta-test" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no, kolejny artykuł i coraz mniejszą mam cierpliwość w oczekiwaniu na moja kolekcjonerkę! :)

Od razu mam pytania:
1) Czy na prawdę różnica między zupełnie minimalnymi ustawieniami jest taka nikła? Bo ja zauważyłem tylko rozmycie tła
2) Możesz napisać coś więcej o systemie skradankowym? Czy widoczność przeciwników jest zero-jedynkowa, czy są stany pośrednie? Czy można zahaczyć o jakiś przedmiot zbijając go i zwracając na siebie uwagę przeciwników? Można rzucić przedmiotem, aby zainteresować wrogów odgłosem dobiegającym z innego miejsca?
3) Jak dokładnie ma się sprawa z optymalizacją? Na jakim kompie grałeś, czy na najniższych ustawieniach też był widoczny (i jak bardzo) ten "nie do końca stabilny build"?
4) Czy QTE ma być dużo, czy raczej nie? Jakoś nie jestem do nich przekonany w tym tytule.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.04.2011 o 23:38, Harrolfo napisał:

Od razu mam pytania:
1) Czy na prawdę różnica między zupełnie minimalnymi ustawieniami jest taka nikła? Bo
ja zauważyłem tylko rozmycie tła


No stary chyba kpisz...
Już sama jakość tekstur wali po gałach jak byk - weź chociażby rękawiczki porównaj =)
Hype hypem, fanbojstwo fanbojstwem, ale już ślepota to bez przesadyzmu =)


A czemuż artykuł znowu kwestie techniczne olewa ? Zero informacji o optymalizacji gry... albo jest tak fatalna, że strach się bać anulowanych zamówień, albo autor nie wie co to jest beta-test i co powinno się po nim opisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie.
Ale to dobrze świadczy, przynajmniej dla mnie o grze, że trzeba było mi pokazać jakąś różnicę, bo w ogólnym rozrachunku i tak gra wygląda świetnie na minimum :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, wszystko to brzmi fajnie. Tylko niestety, znowu pojawia się kilka niepokojących akcentów. Wymieniając:

1. Więcej walki niż w W1 - cóż, czyli jak dla mnie ZA dużo. Uważam, że ilość walki w W1 dotykała "górnej granicy dopuszczalności". Troszkę więcej, i byłoby tego za dużo. A jeżeli w W2 JEST więcej walki...

2. Obrazek menu wyboru talentów. ( http://www.gram.pl/upl/artykul/20110425194349.jpg ). Wybór atrybutu spacją, przejście do ekranu atrybutów enterem? Przecież na PC jest myszka, i wielkie przyciski, w dodatku z kontekstowa informacją, jaki przycisk nacisnąć, są tu do niczego nie potrzebne. To domena konsol...

3. [uwaga-domysły] Nie rozumiem, dlaczego, ale zauważyłem, że jak na razie redaktorzy bardzo unikają tematu "głębi" rozmów czy fabuły. I nie, nie chodzi mi tu o spoilery, ale o to, czy, podobnie jak w Wiedźminie 1, to interakcje z innymi postaciami są najważniejsze, a walka jedynie dodatkiem, czy na odwrót - interakcje jako jedynie bodziec do walki. Nie wiem, czy to po prostu przypadek, czy też niestety, właściwa jest odpowiedź druga...

4. Ekwipunek w formie listy? Wygodna rzecz - na konsolach. Na PC znacznie bardziej przejrzyste i prostsze w dostępie jest rozwiązanie znane z W1, czyli "kwadraciki". Dlaczego prostsze w dostępie? Bo nie wymaga przewijania całej listy, a obrazkowe przedstawienia każdego przedmiotu sprawiają, że wystarczy rzut oka by zauważyć, co się ma, ile, i ile jeszcze damy radę unieść.

Nie chcę zapeszać, ale moje wrażenia po tym tekście są w zasadzie identyczne, jak po każdych kolejnych ujawnionych informacjach - W2 zdaje się być bardziej "dragonejdżowy" niż "wiedźminowy", ponadto - zdecydowanie bardziej konsolowy (w rozumieniu: wiele w nim rozwiązań które znacznie usprawnią grę na padzie, za to niekoniecznie przysłużą się myszce i klawiaturze).

Niekiedy mam wręcz wrażenie, jakby ten czy inny redaktor miał ochotę powiedzieć: "hej, ludzie, to jest prostsza gra, muliplatformowa, console-friendly!" - tylko nie chciał tego jasno i wyraźnie wyartykułować. Choć tu nie piję konkretnie do tego artykułu, ale ogólnie, do wielu zapowiedzi Wiedźmina 2.

PS. Lucas, a powiedz mi, jeśli możesz, czy w tej grze wszystko się tak świeci jak psu jajca? A jeśli tak, to czy da się to jakoś wyłączyć? Bo bardziej mi to pasuje do kolorowych pseudo-epickich nawalanek BioWare, niż do świata wykreowanego przez AS''a :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam panowie moze ktos z was wie czy pojdzie mi wiedzmin 2 na wysokich mam lapka :
procesor intel core i5 m 450 2,40 ghz 2,40 ghz
ati radeon hd 4500/5100 - 1 gb vram
windows 7 x 64
dysk 500 gb
ram : 4,00 gb ( dostepne 3,85)
dzieki za odpowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się na stronach np benchmark.pl lub benchit.pl Wystarczy, że weźmiesz wymagania zalecane, i porównasz zawarte tam elementy (karta graficzna, procek) do swojego sprzętu. I będziesz miał odpowiedź.

Natomiast jeśli poszukujesz wróżki, to niestety nie ten adres :P

(sorry za lekką ironię, ale naprawdę chwila googlowania, i można znaleźć odp)

A na osłodzenie ironii: tak, powinien Ci pójść, choć czy na wysokich, to nie wiem, na średnich za to na 99% tak :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A już tego, że te minimalne są brzydkie to ja nie twierdzę =)
Są lepsze niż w niejednym tytule "średnie".

Nie mniej pomijanie w każdym tekście optymalizacji Wieśka mnie martwi, jak znów dostaniemy niegrywalny techniczny gniot to panowie z CDP na zaufanie graczy w przyszłości raczej już nie będą mogli liczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz
patrzac na te wymagania co byly pare newsow wczesniej to wszystko sie zgadza tylko jedno bylo gluupie zdanie ze na laptopach lub zintegrowanych kartach gra moze nie chodzic prawidlowa lub prawidlowo cos w tym stylu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

okej, bo o dialogach to nic nie powiedziano, poza obrazkiem i że pieprzne - jak to jest z tymi ''skrótami''? Nie wiem, może nie znam kontekstu, ale "i hunt monsters" i "i''m looking for some witchers'' work" to z grubsza to samo - czyli że system dziedziczy najgorsze wady mass effecta (nie wiem co tak naprawdę klikam), w dudatku utrudnione brakiem kółka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Grocu15
z góry załóż, ze nie. Ale optymalizacja trwa więc może uciągnie ale nie rób sobie zbytnio nadziei. ;/

@Tenebrael
1. Napisano, że wielu walk można uniknąć, wiec za dużo też nie będzie. Poza tym w przeciwieństwie do W1 walka nie jest nudna.
2. To tylko skróty, jak chcesz możesz spokojnie kliknąć myszką.
3.Nie czujesz, że przesadzasz?
4 włącz sobie Two Worlds 2. Wole jednak listy.

Racja, W2 jest bardziej konsolowy, ale przecież na PC nie robi to żadnej róznicy, i tka masz myszke przecież a jak coś Ci nie pasuje to kup sobie pada.

PS. Podobny argument słyszałem przy okazji Diablo III. Że za cukierkowe. Że mało mroczne.
Więc Blizzard odpowiedziało na uwagi graczy i zaprezentowało nowe logo gry. http://gamerfront.net/wp-content/uploads/2008/10/diablo-iii-rainbow-unicorn-logo.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować