Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Star Wars: The Old Republic - beta już od piątku

27 postów w tym temacie

Spam, spam, reklama, spam, spam, spam, nowa oferta banku, spam...

Nie, nie ma zaproszenia :( Może trzeba będzie jeszcze ze 20 kont założyć? :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra beta nie jest zła. Ciesze się że gra nie będzie wymagała Origin. Mam tylko nadzieje że nie skończy się na 200 godzinach.
Na tyle wystarczy questów. Co później ? Nie jestem typem który lubi latać na ten sam rajd dzień za dniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 10:06, dariuszp napisał:

Dobra beta nie jest zła. Ciesze się że gra nie będzie wymagała Origin. Mam tylko nadzieje
że nie skończy się na 200 godzinach.
Na tyle wystarczy questów. Co później ? Nie jestem typem który lubi latać na ten sam
rajd dzień za dniem.


Masz rację, questów będzie na 200 godzin, ale dla każdej z klas. To daje łącznie 1600 godzin fabuły na start

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem troszkę zawiedziony, że nie dostałem tego zaproszenia... Kolekcjonerka Pre-Order zamówiona i zarejestrowana już... na betę zapisany od pół roku około... chyba, że tak jak ktoś tu pisze powyżej... North America only...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 10:33, Finger00 napisał:

Masz rację, questów będzie na 200 godzin, ale dla każdej z klas. To daje łącznie 1600
godzin fabuły na start

I co to zmienia? Niewiele, bo nadal po upływie tych 1600 godzin i ukończeniu wszystkich questów gra pozostaje wielką niewiadomą na chwilę obecną pozbawioną end-game''u wyróżniającego ją w jakikolwiek sposób lub choćby dorównującemu temu co znamy z WoW (a na nim się TOR w kwestiach mechaniki opiera). A niestety 1600 godzin gry to dla MMO bardzo mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem zamowienie preordera nie ma zadnego wplywu na zaproszenie do weekendowej closed bety.

@Thief ja na bete TOR''a od 1,5 roku jestem zapisany juz =p
@Outlander-pro Czekaj xd


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 13:30, Thanathos napisał:

North America Only.

Na żadno z kont EU nie otrzymałem zaproszenia :P


W sumie to to już ma być globalne(W sensie NA+EU). Sęk w tym, że w newsie jest błąd. Beta owszem jest w ten weekend, ale BioWare rozsyła invite''y dopiero jutro/pojutrze. Dowód w linku, który dałem wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 12:24, Graffis napisał:

I co to zmienia? Niewiele, bo nadal po upływie tych 1600 godzin i ukończeniu wszystkich
questów gra pozostaje wielką niewiadomą na chwilę obecną pozbawioną end-game''u wyróżniającego
ją w jakikolwiek sposób lub choćby dorównującemu temu co znamy z WoW (a na nim się TOR
w kwestiach mechaniki opiera). A niestety 1600 godzin gry to dla MMO bardzo mało.


66 dni ciągłego nołlajfienia - wykonując tylko jeden aspekt gry - to dla ciebie mało? Ok, nie mam pytań. Aż dziw, że znalazłeś czas na napisanie tego posta, lepiej wracaj grać w MMO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 17:14, Mercuror napisał:

66 dni ciągłego nołlajfienia - wykonując tylko jeden aspekt gry - to dla ciebie mało?
Ok, nie mam pytań. Aż dziw, że znalazłeś czas na napisanie tego posta, lepiej wracaj
grać w MMO.

Gram w EVE od prawie 6 lat ;P Ale chodzi mi o coś troszkę innego - gra ma utrzymać się na lata na rynku, trudno oczekiwać że wciąż będą to nowi ludzie i jednak BioWare będzie musiało mieć jakiś sposób na utrzymanie ludzi przy grze. Powiedzmy że w TOR mamy nawet materiału na rok grania, albo i półtorej. Czy sądzisz, że w tym czasie BioWare uda się nie tylko załatać dziury w grze, ale przygotować i wypuścić na świat dodatek oferujący kolejny pakiet rozwijający grę? I że znowu będzie to 1600h? Wątpię.

Swoją drogą dobrze, ze zwracasz uwagę na ''aspekty'' gry. Na razie o tych innych poza walką PvE właściwie nic konkretnego i pewnego nie wiadomo (PvP, ekonomia, crafting, polityka etc.) - o niektórych wiemy, że będą i mamy zdawkowe informacje (jak choćby crafting z użyciem NPC proxy), ale generalnie słabo to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 21:38, Graffis napisał:

Swoją drogą dobrze, ze zwracasz uwagę na ''aspekty'' gry. Na razie o tych innych poza
walką PvE właściwie nic konkretnego i pewnego nie wiadomo (PvP, ekonomia, crafting, polityka
etc.) - o niektórych wiemy, że będą i mamy zdawkowe informacje (jak choćby crafting z
użyciem NPC proxy), ale generalnie słabo to wygląda.

Jak coś, o czym nic nie wiadomo może słabo wyglądać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 22:45, Mercuror napisał:

Jak coś, o czym nic nie wiadomo może słabo wyglądać?

Chodzi właśnie o to, ŻE nic nie wiadomo a do premiery czasu już niewiele. Z innych zapowiedzi BW został tylko dym, bo gra wcale nie ma wyjątkowej mechaniki walki (nadal jest to stary schemat tank/dps/healer/booster), fabularnie zapowiada się sztampa w stylu wszystkich innych gier tego studia, a o pozostałych sprawach twórcy milczą. Czemu mnie to martwi? Bo w wypadku gier MMO kluczowe znaczenie dla jakości produktu ma opinia community oraz to jak skutecznie zostanie do wykorzystane do udoskonalenia gry. Nie zdarzyło się jeszcze, by ktoś wydał grę od początku spełniającą wymagania klientów i dobrze zbalansowaną/zaprojektowaną. Wszyscy potrzebowali czasu na beta-testy i często lat szlifowania projektu. Tu zostało ledwie kilka miesięcy, a nie dość że nic nie zostało przetestowane, to nawet nie wiadomo co gra właściwie ma oferować. Owszem będą beta-testy, wkórych wszyscy wezmą udział, ale przy takich ramach czasowych zapowiada się to raczej na poprawianie technicznej strony gry, a nie samego projektu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować