Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Aliens: Colonial Marines - gra zapewni nam przynajmniej 10 godzin zabawy, a do tego podejmie wątki, których zabrakło w Alien 3

14 postów w tym temacie

Michał Ostasz

Najnowszej gry o Obcych, Aliens: Colonial Marines nie mogło zabraknąć na nowojorskim ComicConie. Twórcy tej produkcji podzielili się z graczami nowymi informacjami o jej fabule. Zaciekawieni?

Przeczytaj cały tekst "Aliens: Colonial Marines - gra zapewni nam przynajmniej 10 godzin zabawy, a do tego podejmie wątki, których zabrakło w Alien 3" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

10 godzin w grze skupiającej się w okół co-op''a? Troszku mało, ale i tak nie kupię. 5 lat temu na studiach z kumplami ze stancji byliśmy zajarani tym tytułem, ale kto się spodziewał że gra zaliczy taką obsuwe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mhmm z autopsji wiem ze tak dlugie obsuwy raczej nie wychodza grze na dobre.
Ale mimo wszystko trzymam kciuki, kto wie, moze tak samo jak pierwszej czesci preya tej grze rowniez obsuwa nie zaszkodzi. Przynajmniej mam taka nadzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra na początku miała chyba być singlową strzelanką z elementami survival horror, a zrobiono z tego grę do coopa, zgodnie z obecną modą. Pierwotna koncepcja gry się zmieniła. Trochę szkoda, bo w takim multi gorzej się wczuć w klimat. Możliwe też, że gra podzieli los DNF - pojawią się głównie reakcje negatywne i umiarkowane, gra zostanie szybko zapomniana, jakościowo będąc w najlepszym wypadku w górnych stanach średnich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli jest takj krotka, to musi byc albo genialna, albo tania, zebym ja kupil. Meczy mnie ten caly multiplayerowy bullshit. Zrobia sobie 3 mapki, dadza jakis karabin i se biegajcie...

Za 60 zeta kupilem Wiedzmina 2, ktorego jedno przejscie zajelo mi kolo 30h. Dodajmy druga glowna linie fabularna i pewnie wyjdzie z tego kolo 50h. A nie zalosne 10...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2012 o 11:28, Boro666 napisał:

Za 60 zeta kupilem Wiedzmina 2, ktorego jedno przejscie zajelo mi kolo 30h. Dodajmy druga
glowna linie fabularna i pewnie wyjdzie z tego kolo 50h. A nie zalosne 10...

Nie porównuj RPG-ów z FPS-ami, bo to nie ma sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2012 o 11:47, Dared00 napisał:

Nie porównuj RPG-ów z FPS-ami, bo to nie ma sensu.

Popieram. Jak na liniowy FPS (a przecież to nie semi-sandboxowy "Dishonored") to i tak 10 h, to dużo! Doliczyć jeszcze drugie tyle na coopa, to wychodzi całkiem sporo zabawy. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2012 o 11:47, Dared00 napisał:

> Za 60 zeta kupilem Wiedzmina 2, ktorego jedno przejscie zajelo mi kolo 30h. Dodajmy
druga
> glowna linie fabularna i pewnie wyjdzie z tego kolo 50h. A nie zalosne 10...
Nie porównuj RPG-ów z FPS-ami, bo to nie ma sensu.


Gra byla lansowana jaka taktyczna, wiec powinna zajac jeszcze wiecej czasu niz taki Wiedzmin, ktory zasadniczo jest hack''n''slashem, a nie rozbudowanym RPG. Jest wiele dlugich strzelanin, a ze Call of Duty lansuje 5-godzinne strzelanki dla dzieci, to nie znaczy ze jest to normalne, czy akceptowalne. 10h to bardzo malo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2012 o 15:19, Boro666 napisał:

Gra byla lansowana jaka taktyczna, wiec powinna zajac jeszcze wiecej czasu niz taki Wiedzmin,

A to niby czemu? Gdzie jest niby taki wymóg?

Dnia 16.10.2012 o 15:19, Boro666 napisał:

ktory zasadniczo jest hack''n''slashem, a nie rozbudowanym RPG. Jest wiele dlugich strzelanin,
a ze Call of Duty lansuje 5-godzinne strzelanki dla dzieci, to nie znaczy ze jest to
normalne, czy akceptowalne. 10h to bardzo malo!

W takim razie gratuluję sporej ilości wolnego czasu, bo 10 godzin to dużo. 20 to już w ogóle.

Poza tym, wolę krótszą grę, ale interesującą niż 60 godzin nudy i ciągłego grindu. Nie, długość nie idzie w parze ze zróżnicowaniem gameplay''a.

EDIT: I naprawdę ciekaw jestem, gdzie są strzelaniny dłuższe niż 10 godzin nie będące hybrydami (STALKER), bo na pewno nie w tym wymiarze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2012 o 15:19, Boro666 napisał:

10h to bardzo malo!


Ostatnio Vampire The Masquerade: Redemption rzuciłem w kąt. Powód? Armie mobów i labirynty biegania bez celu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2012 o 16:29, Henrar napisał:

> Gra byla lansowana jaka taktyczna, wiec powinna zajac jeszcze wiecej czasu niz taki
Wiedzmin,
A to niby czemu? Gdzie jest niby taki wymóg?
> ktory zasadniczo jest hack''n''slashem, a nie rozbudowanym RPG. Jest wiele dlugich
strzelanin,
> a ze Call of Duty lansuje 5-godzinne strzelanki dla dzieci, to nie znaczy ze jest
to
> normalne, czy akceptowalne. 10h to bardzo malo!
W takim razie gratuluję sporej ilości wolnego czasu, bo 10 godzin to dużo. 20 to już
w ogóle.

Poza tym, wolę krótszą grę, ale interesującą niż 60 godzin nudy i ciągłego grindu. Nie,
długość nie idzie w parze ze zróżnicowaniem gameplay''a.

EDIT: I naprawdę ciekaw jestem, gdzie są strzelaniny dłuższe niż 10 godzin nie będące
hybrydami (STALKER), bo na pewno nie w tym wymiarze.


Napisalem "powinna", a nie "musi". Kazda gra wymagajaca planowania sila rzeczy zajmuje wiecej czasu niz jakas sieczka.

Zapewniam cie tez, ze czau na granie mam bardzo malo. Jednak pare lat temu wymyslono taka smieszna funkcje o nazwie "save". Dzieki niej mozna pograc troche i pozniej powrocic do gry, np. nastepnego dnia. Tak wiec problemu nie widze. Jesli dla ciebie planowanie kazdego ruchu jest nuda, to nie dziwne ze wolisz szybkie strzelanki w stylu CoD, ktore nie wymagaja myslenia. Poza tym duza ilosc akcji nie ma nic wspolnego z rozrywka, jesli jest bezmyslna i bezsensowna.

Co do dlugich strzelanin - Far Cry, Crysis, Dead Space, GRAW, ARMA, Wolfenstein, Bioshock, Borderlands, a nawet Red Faction czy Metro pozwalaja na wiecej zabawy. Jest wybor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2012 o 13:56, Boro666 napisał:

Co do dlugich strzelanin - Far Cry, Crysis, Dead Space, GRAW, ARMA, Wolfenstein, Bioshock,
Borderlands, a nawet Red Faction czy Metro pozwalaja na wiecej zabawy. Jest wybor.

Far Cry, Crysis, Red Faction, Dead Space, Wolfenstein i Bioshock to robota na 10 godzin. Rzeczywiście, bardzo długo. A Metro jest jeszcze krótsze.

Te gry wydłużają się dopiero wtedy, gdy chcemy odkryć wszystkie znajdźki i/lub przejść grę na najwyższym poziomie trudności. Problem jest taki, że wtedy CoD na luzie może zająć 15 godzin.

Już pomijam fakt, że te gry wydłużają gameplay przez respawn przeciwników, chodzenie czy zwykły grind.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować