Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Premiera DayZ na PC może zaliczyć poślizg, developerzy chcą stworzyć port na konsole

8 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Dean Hall, twórca DayZ, powiedział, że stworzenie portu na konsole zależy od tego, jak wypadnie pecetowa wersja. Przyznał również, że chociaż prace zbliżają się ku końcowi, zawsze może zdarzyć się coś nieprzewidzianego, a premiera może się opóźnić.

Przeczytaj cały tekst "Premiera DayZ na PC może zaliczyć poślizg, developerzy chcą stworzyć port na konsole" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie... już miałem nadzieję, że postrzelam sobie do zombie i innych ludzi podczas świąt :P Miejmy nadzieje, że się nie opóźni premiera T.T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ooo, jeśli będę miał wybór między wersją PC a PS3 to na pewno wybiorę wersję na konsolę. Nawet nie spodziewałem się że twórcy mają takie zamiary, miło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tytule powinien byc srednik, a nie przecinek. Obecna forma sugeruje, ze poslizg ma byc spowodowany przez wersje konsolowa, co nie jest prawda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm... Wyobrażacie sobie mechanikę shootera opartego na silniku ARMA na gamepadzie? :P Chodzi mi o to całe wychylanie się, turlanie, różne rodzaje zbliżenia, chodzenia i biegania etc... No cóż, może się uda. Chociaż nadal PC = mody, a więc mój wybór wersji ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Hm... Wyobrażacie sobie mechanikę shootera opartego na silniku ARMA na gamepadzie? :P
> Chodzi mi o to całe wychylanie się, turlanie, różne rodzaje zbliżenia, chodzenia i biegania
> etc... No cóż, może się uda. Chociaż nadal PC = mody, a więc mój wybór wersji ;p
Nie widzę problemu, takie rzeczy z powodzeniem pojawiają się w grach na konsole od czasu do czasu. Ja tam bym się ucieszył z tej gry na xboksa, bo nie przepadam za graniem na kompie. Ale co do modów to rację masz, tak samo w Skyrima pewnie grałbym do tej pory, gdybym miał przyzwoity komputer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Hm... Wyobrażacie sobie mechanikę shootera opartego na silniku ARMA na gamepadzie? :P
> Chodzi mi o to całe wychylanie się, turlanie, różne rodzaje zbliżenia, chodzenia i biegania
> etc... No cóż, może się uda. Chociaż nadal PC = mody, a więc mój wybór wersji ;p

Na padzie daloby sie grac, bo wbrew pozorom ma dosc duza liczbe przyciskow, tyle ze drastycznie by spadla precyzja celowania. Mody sa fajne, ale na PC i tak nie da sie w to grac przez hacki, ktore sa tak samo latwe jak modyfikacje oraz roznych kretynow, ktorzy po prostu zabijaja innych by ich zdenerwowac. Wlasciwie tylko z kumplami na zamknietym serwerze gra ma jakis sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować