Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pierwszy rzut oka na tajemniczego RPG-a twórców Mafii i Operation Flashpoint

19 postów w tym temacie

Słowiańskość w grach = alkohol, upojenie i burdy.

Cool story, bro. ;)

Niech oddadzą prawdziwy słowiański klimat - za pomocą specyficznej natury, wyglądu postaci, uzbrojenia lub dialogów. Alkohol to za mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Moje klimaty :D Panowie pamiętajcie dobre multi, dobre multi i żeby był słowiański klimat
> :D Czekam na więcej wiadomości :)
Jak jeszcze raz usłyszę kogoś piejacego wręcz o Multi w RPG-u jako rzecz najważniejszą to popełnię sepuku.

Według Ciebie to coś co zrobi z tego tytułu dobrego RPG-a ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To pokazuje po raz kolejny, który obecnie silnik graficzny jest najlepszy. Nie trzeba
> to tylko nowym Crysisem udowadniać ;)

Gra tworzona na tym silniku niczego nie udowadnia. :<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2012 o 08:41, Leos8 napisał:

Słowiańskość w grach = alkohol, upojenie i burdy.

Cool story, bro. ;)

Niech oddadzą prawdziwy słowiański klimat - za pomocą specyficznej natury, wyglądu postaci,
uzbrojenia lub dialogów. Alkohol to za mało.


Oj wiadomo, że zamało. Powiedziałem tylko czego oczekuję :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2012 o 18:49, mtsach napisał:

IGN dowiedział się, że prezentacja gry leciała z laptopa z Nvidia 555M na
pokładzie. Ot, ciekawostka. :)

Żartujesz? W takim razie nie był to pre-render? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > IGN dowiedział się, że prezentacja gry leciała z laptopa z Nvidia 555M na
> > pokładzie. Ot, ciekawostka. :)
> Żartujesz? W takim razie nie był to pre-render? ;)
>
No proszę Cię, przecież widać że to live action , widać fragmenty UI edytora i trochę miejscami nieporadne ruchy "operatora" .:)

Nvidia 555m ? no no , pogratulować poza jednym przycięciem i w pewnym momencie opoznionym doładowaniem tekstur braków nieuświadczyłem, tyle że dołożymy jeszcze do tego później animacje postaci , kontrolę nad AI więc trochę moc przerobowa zostanie ograniczona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować