Zaloguj się, aby obserwować  
Woko11

Silent Hunter III - temat główny

492 postów w tym temacie

Dnia 24.03.2008 o 23:42, Volvox napisał:

To jak to jest skoro napisales ze kampanie sa krotsze? (5-6 misji)

Tak było w GWX 1.x. Jak jest w dwójce to naprawdę nie wiem bo nie chciało mi się wertować pdfa czy utrzymano tą zasadę z Kriegsmarine czy nie.

Dnia 24.03.2008 o 23:42, Volvox napisał:

Hehe, na razie mam ustawione na 44% ;)

To w niektórych sprawach może dziwnie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> - Co daja medale?
W podstawce polepszały zdrowie i motywację członka załogi, co sprowadzało się do dłuższego siedzenia na swoim stanowisku bez zmęczenia.

> - Komu warto dawac nowe zdolnosci?
Możesz tylko oficerom lub podoficerom. Oficerowie mogą mieć 3 specjalizacje na raz, a podoficerowie tylko jedną. Z mojego doświadczenia wynika, że najbardziej opłaca się dawać podoficerom, ale oficerowie powinni również mieć conajmniej dwie.
Najbardziej przydatne specjalizacje to w tej kolejności: mechanik, broń podwodna, broń przeciwlotnicza, sanitariusz, wachtowy, sternik, artyleria, centrala
Każdy oficer powinien w zasadzie mieć mechanika bo każdy przedział może mieć swojego oficera. Dobre połączenie dla oficera wachtowego to wachtowy, mechanik i sanitariusz lub wachtowy, działo, sanitariusz. Okręt pod wodą sprawia, że wachtowy nie ma co robić w swojej podstawowej specjalizacji, więc musi być jak najbardziej przydatny w kajutach.

> - Jak awansowac ludzi? Niektorzy maja u mnie na przyklad 505/500 exp Czy moze nie zaprzatac sobie tym glowy i kupowac najlpeszych?
Ja zawsze kupowałem najtańszych i ich awansowałem, ewentualnie oficera z dwiema dobrymi specjalizacjami. Na koniec nie musisz mieć maks ludzi. Gra jest tak ustawiona, że za dużo jest majtków w stosunku do kabin o 4-6 osób. Ci nadmiarowi marynarze tylko się męczą (szczególnie w GWX) bo nie mogą leżeć na kojach i w rezultacie masz kilku wiecznie zmęczonych ludzi, którzy są zwyczajnie do niczego nie przydatni, a tylko łatwiej giną.
Dlatego przed dodawaniem załogi wrzuć wszystkich (poza oficerami) na koje i dobierz tylko tylu ilu się mieści na nich. Mi się to sprawdzało. W GWX drastycznie podwyższa się zmęczenie na stanowiskach - szczególnie w grupie naprawczej. Dlatego zawsze ściągaj ludzi ze stanowisk jak tylko nie są Ci potrzebni do działania, a pozostałych regularnie wymieniaj. Pamiętaj, że od kompresji 64 wcale się nie męczą na stanowiskach bo komputer rzekomo robi za Ciebie zarządzanie ich odpoczynkiem (realnie nie robi nic, tylko nie nalicza zmęczenia).

> - Czy jest sens dawac zdolnosci takie jak artylerzysta, radiooperator oficerom?
Tylko artylerzysta i to tylko jednemu - oficer wachtowy podwyższa skuteczność przedziału wachty/artylerii/plot jako takiej (gdy ma odpowiednią specjalizację) - nawet jak wrzucisz na stanowiska dużo słabszych ludzi.
Radiooperator - nie widzę żadnego sensu bo to robili marynarze lub podoficerowie, a w przedziale nie ma żadnego oficera. Samo w sobie bez sensu było wydzielanie tych dwóch stanowisk z centrali bo funkcjonalnie są oni jej częścią. Być może jednak oficer z taką specjalizacją w centrali podwyższa skuteczność sąsiedniego przedziału tak jak to jest z wachtą. Ale nigdy tego nie sprawdziłem.

> - Siedzac na drodze konwoju lepiej wypatrywac na powierzchni czy nasluchiwac pod woda?
Raczej nasłuchiwać pod wodą. Być może w GWX 2 coś w tej sprawie polepszono, ale w GWX 1 nocne ataki powierzchniowe to było samobójstwo przy tak bardzo skutecznych niszczycielach. Chodzi o to, że eskortowiec realnie miał bardzo duży rozrzut jakości widzenia. Bez radaru w nocy nie widział okrętów podwodnych na powierzchni, ale jak już zobaczył, to jedyną szansą U-boota było szybkie nurkowanie. Gdy już miał radar, to U-boot na powierzchni nie miał żadnych szans na nocne podejście. Gra niezbyt dobrze odwzorowuje te fakty bo eskortowce w nocy zbyt dobrze widzą nawet bez radaru, a samo widzenie różni się zasięgiem raptem o 100-200 m. Realnie podwodniak mógł płynąć niezauważony samemu dobrze widząc jednostki przeciwnika. W grze jak podwodniak zauważył statki czy okręty wroga, to niewiele później one same go doskonale widziały i rozstrzeliwały swoją artylerią.
Możesz spróbować podchodzić na powierzchni do 1942 r. Jest szansa, że nawet wystrzelisz torpedy, ale niewiele da Ci to zysku, raczej żadnej przewagi. Gra nie odwzorowuje faktu, że ludzkie oczy kapitana U-boota na powierzchni były dużo lepsze od widzialności przez peryskop.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ponownie :D

Zacząłem znowu w to grac :) I w pierwszej misji baardzo uszkodziła mnie eskorta konwoju, straciłem diesle i radio, baterie mam na wyczerpaniu. Czy jest jakaś szansa na ratunek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2008 o 18:38, bula1111 napisał:

straciłem diesle i radio, baterie mam na wyczerpaniu. Czy jest jakaś szansa na ratunek?

Ale tylko szansa. Jak nie masz w ogóle diesli, to może zadziałać bug gry, czyli samoczynne ładowanie diesla przez samo stanie okrętem na powierzchni. Tyle, że jeżeli wpadnie samolot, to nie mając amunicji do karabinów nie zanurzysz się tak szybko, żeby nie zdążył Cię zaatakować.
Jeżeli jesteś nie dalej niż 200 mil od jakiegokolwiek niebieskiego portu, to spróbuj na najniższej możliwej prędkości iść pod wodą w jego stronę, potem na kompresji podładuj stojąc na powierzchni i powtórz. Pamiętaj, że wystarczy dopłynąć na 50 km od portu, żeby pojawiła się możliwość zacumowania w porcie. Jeżeli będziesz za daleko, tez możesz to zrobić opuszczając patrol, ale stracisz mocno punkty reputacji. Z drugiej strony lepiej stracić niż zakończyć karierę (o ile robi się karierę bo przy misji nie ma to znaczenia).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam kolejny problem, tym razem chodzi o zapisane gry - same się usuwają ;/. Skasowały mi się już 3 patrole (wszystkie były pierwsze+połowa drugiego) - po ukończeniu pierwszego, zapisałem w połowie drugiego [patrolu] i wyszedłem z gry. Następnie gdy chciałem wczytać, włączam grę i pokazuje się save o nazwie "Wojna zakończona" - czy coś takiego. Ale dupa, mówię sobie gram jeszcze raz i wczytuje wczęsniejszego save z 1. patrolu - a że wcześniej mi się same save usuwały to postanowiłem zapisać i wyjść i zobaczyć czy będzie ten zapisany moment, no i oczywiście nie było nic. Wszystko poszło w ****u :D. Ktoś ma receptę na ten problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.04.2008 o 18:44, bula1111 napisał:

Wszystko poszło w ****u :D. Ktoś ma receptę na ten problem?

Taa, nie grzeb w datach i godzinach systemu. Jeżeli ciągłość dat zostanie zaburzona, to zapisy, które powstały później mogą mieć wcześniejszą datę modyfikacji, co oznacza, że skasowanie takiego zapisu usuwa również wszystkie inne wcześniejsze, ale o późniejszej dacie modyfikacji.
Druga możliwość jest taka, że ustawienia półsekund modyfikacji pliku* są zmieniane przez wirusa, a system może takie daty błędnie odczytywać, co da taki efekt jak powyższy.
Może też być po prostu problem z zegarem, który ma problemy z synchronizacją, albo wpływ serwisu time.microsoft.com służącego do aktualizacji aktualnego czasu z serwera czasu MS. Efekt taki może też powodować zbyt wiele źle wgranych modów.

Natomiast co do końca wojny, to nie wiem. Być może jakieś błędy zapisu save''ów, które zapisują datę w pliku zapisu późniejszą od daty końca wojny.

* Godzina modyfikacji zapisywana jest z dokładnością do pół sekundy, ale wyświetlane są tylko całe sekundy. Wykorzystują to wirusy do łatwego sprawdzania swojej obecności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę nad zakupem tej gry i nie jestem do końca przekonany. Nie grałem jeszcze w tego typu symulatora, nie wiem czy w grze jest samouczek. i jedno jeszcze pytanie. Czy jak trafimy coś torpedą to będzie można z bliska oglądać jak się przełamuje, tonie i na koniec uderza o dno czy tylko przez peryskop. Na jakim poziomie stoi grafika ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2008 o 21:54, Kerigun napisał:

Nie grałem jeszcze w tego typu symulatora, nie wiem czy w grze jest samouczek.

Oczywiście. Nazywa się on akademią morską i jest to kilka prostych misji do wykonania w wersji treningowej oraz z egzaminem - od nauki poruszania okrętem, przez strzelanie do statków z działa, do samolotów oraz torpedami do nieuzbrojonych statków. Ostatnią misją jest atak podwodny na prawdziwy konwój z dobrej pozycji do ataku. Za pomyślnie wykonane misje egzaminacyjne możesz dostać na starcie kilkaset (chyba 400) punktów reputacji za które podczas kampanii w grze możesz kupić lepsze uzbrojenie i wyposażenie swojego okrętu. Albo po dozbieraniu ich większej ilości można "dokupić" doświadczonych oficerów, podoficerów, albo nawet cały nowy model okrętu.

Dnia 24.04.2008 o 21:54, Kerigun napisał:

Czy jak trafimy coś torpedą to będzie można z bliska oglądać jak się przełamuje, tonie i na koniec uderza o dno

Oczywiście, że tak. Zależnie od ustawionych opcji realizmu w grze możesz mieć do dyspozycji widok zewnętrzny, czyli kamerę, która "lata wszędzie" zarówno nad jak i pod wodą (nadal możesz skutecznie sterować okrętem). Poza tym gra wyświetla małe widoczki sytuacyjne, czyli w małym okienku na ekranie gry trafienia torped, tonięcie statków czy inne zdarzenia takie jak ataki samolotów.

Dnia 24.04.2008 o 21:54, Kerigun napisał:

czy tylko przez peryskop.

Przez peryskop można oglądać wyłącznie gdy ustawisz brak widoku zewnętrznego i wyłączysz wyświetlanie zdarzeń. No, ale wtedy zazwyczaj oznacza to 100% realizmu bo inaczej nie ma wtedy powodu wyłączania tych opcji, jak ustawienie sobie warunków zbliżonych do trudności dowodzenia prawdziwych kapitanów U-bootów.

Dnia 24.04.2008 o 21:54, Kerigun napisał:

Na jakim poziomie stoi grafika ??

Stała rozdzielczość 1024x768 bez AA, to niestety obecnie jest bolączka tej wersji gry. Ale mimo tego grafika wygląda na tyle realnie, że warto w nią grać choćby z powodu widoków.
Kilka obrazków:

20080425092512

20080425092652

20080425092819

20080425092905

20080425093114

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to teraz masz już przekrojową galerię. Jednak pamiętaj, że najlepsze widoki są wtedy gdy gracz zapomina robić zdjęcia bo pochłania go sama gra.

Na monitorze panoramicznym należy ustawić skalowanie proporcjonalne/stałe (z czarnymi pasami po bokach) żeby obraz gry nie był zniekształcany przez jego rozciągnięcie w poziomie.

ps. Dopóki nie przejdziesz conajmniej kilku misji lub kampanii - nie instaluj żadnych modów. Co prawda wiele z nich ulepsza wrażenia z gry, a niektóre takie jak GWX czynią z niej prawdziwy symulator wojny morskiej z udziałem U-bootów na oceanach (poza Pacyfikiem), ale równocześnie często utrudniają grę (i uniemożliwiają wykonanie niektórych egzaminów w akademii morskiej).

Z modów jakie można sobie zainstalować ucząc się mogę polecić "Torpedo damage final", który pokazuje "prawdziwe" dziury w kadłubach statków, a nie tylko jakieś osmalone plamy; "SH3MapConvoys", który dodaje do mapy całego oceanu trasy konwojów; "Bearings big detailed", który na największym zbliżeniu mapy pokazuje lepiej wszystkie kąty względem okrętu.

20080425094352

20080425094448

20080425094506

20080425094603

20080425094638

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2008 o 09:31, Olamagato napisał:

Stała rozdzielczość 1024x768 bez AA, to niestety obecnie jest bolączka tej wersji gry.
Ale mimo tego grafika wygląda na tyle realnie, że warto w nią grać choćby z powodu widoków.
Kilka obrazków:


Nie da się zmienić rozdzielczości ?? Mam monitor co ma 1280x1024 i nie bardzo widzę grę 1024x768. Nie ma jakiegoś patcha czy czegoś co pozwoli zmienić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2008 o 10:59, Kerigun napisał:

Nie da się zmienić rozdzielczości ?? Mam monitor co ma 1280x1024 i nie bardzo widzę grę 1024x768.

Musiałbyś ją najpierw zobaczyć. Mnóstwo ludzi z monitorami 1280x1024 gra w nią i w ogóle nie narzekają na jakość grafiki. Poza tym zastanów się czy najważniejsza jest grafika czy grywalność.
Zawsze możesz też ustawić monitor/sterownik grafiki na brak skalowania i wtedy będziesz miał po prostu nieco mniejszy obraz na monitorze w najwyższej możliwej jakości obrazu. Sterowniki graficzne pozwalają też włączyć samodzielnie nieobsługiwane FSAA, więc o ząbki zupełnie nie trzeba się martwić.

Dnia 26.04.2008 o 10:59, Kerigun napisał:

Nie ma jakiegoś patcha czy czegoś co pozwoli zmienić ??

Nie. Gra jest napisana tylko na jedną rozdzielczość dokładnie tak samo jak wszystkie gry konsolowe (choć nie jest to gra konsolowa).
Gdyby ktoś miał monitor pozwalający na wyświetlenie rozdzielczości 2048x1536, to po włączeniu FSAAx2 dostanie obraz o jakości nieco lepszej od oryginału. Taka mała sztuczka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2008 o 13:34, Olamagato napisał:

/CIACH/


Czyli w opcjach gry jest taki myk co sprawia że mam 1024x768 ale bo bokach czarne pasy. Jeśli tak to luz. Może być bo nie chciałem mieć po prostu pikselozy. Może być 1024x768 byle było w miarę ładnie. No nic się trzeba wybrać do MM i kupić. Dobrze że gra jest za 25 zł. A jak mi się spodoba to trzeba czekać aż SH4 wyjdzie w S$.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2008 o 14:20, Kerigun napisał:

Czyli w opcjach gry jest taki myk co sprawia że mam 1024x768 ale bo bokach czarne pasy.

To nie w opcjach gry. Raczej w ustawieniu sterownika ekranu.

Dnia 26.04.2008 o 14:20, Kerigun napisał:

nie chciałem mieć po prostu pikselozy.

Opcja dostrajania monitora do wyświetlanej rozdzielczości jest dostępna zarówno w sterowniku jak i w monitorze. Na pewno jest tam opcja zabronienia skalowania do pełnego pokrycia ekranu.

Dnia 26.04.2008 o 14:20, Kerigun napisał:

Może być 1024x768 byle było w miarę ładnie.

W najgorszym wypadku możesz mieć ekran gry na środku większego ekranu, a czarna obwódka może wtedy obejmować cały ekran gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2008 o 01:39, Olamagato napisał:

Opcja dostrajania monitora do wyświetlanej rozdzielczości jest dostępna zarówno w sterowniku
jak i w monitorze. Na pewno jest tam opcja zabronienia skalowania do pełnego pokrycia
ekranu.

Hmmmm. A wiesz może gdzie to jest ?? nigdy tego nie robiłem.

Dnia 27.04.2008 o 01:39, Olamagato napisał:

W najgorszym wypadku możesz mieć ekran gry na środku większego ekranu, a czarna obwódka
może wtedy obejmować cały ekran gry.

Tak to może być. Nie będzie mi to przeszkadzać.

I jeszcze takie dwa pytanka, dla mnie dość ważne. Czy jest w tej grze aktywna pauza ?? I czy można w dowolnym momencie zapisać grę ?? Dla mnie ważne bo z chęcią bym zapisał przed atakiem konwoju lub przed innymi ryzykownymi sytuacjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2008 o 11:26, Kerigun napisał:

Hmmmm. A wiesz może gdzie to jest ?? nigdy tego nie robiłem.

W menu monitora może być wszędzie. Co monitor, to ma inaczej. W sterowniku Nvidii jest to to opcja "skalowania obrazu dla monitora LCD". W ATI nie pamiętam, ale jakoś podobnie.

Dnia 27.04.2008 o 11:26, Kerigun napisał:

I jeszcze takie dwa pytanka, dla mnie dość ważne. Czy jest w tej grze aktywna pauza ??

Oczywiście.

Dnia 27.04.2008 o 11:26, Kerigun napisał:

I czy można w dowolnym momencie zapisać grę ??

Jak najbardziej. Jest jednak jedno ograniczenie oficjalne i 2 nieoficjalne
- Oficjalne to takie, że jeżeli zrobisz kilka zapisów po sobie i wczytasz wcześniejszy, to skasuje Ci wszystkie zapisy zrobione później. Tak więc zawsze odtwarzaj ostatni zapis, a jak to nie pomoże, to o jeden wcześniejszy i tak aż będzie Ci odpowiadać.

- Pierwsze nieoficjalne jest takie, że zapis w pozycji podwodnej jest zagrożony wysypaniem gry przy jego wczytywaniu. Mi się to nie zdarzyło, ale jest taki błąd gry, nikt go nigdy nie poprawił, a poprawienie wymaga patcha, który już nigdy nie powstanie. Widocznym objawem tego błędu jest po wczytaniu załoga na wachcie na mostku gdy jesteś pod wodą. Dopóki się nie wynurzysz i okręt nie zmieni statusu, to nic nie można z tym zrobić.

- Drugie nieoficjalne jest takie, że również z powodu błędu gry przez moment tuż po wczytaniu wszystkie detektory przeciwnika pracują perfekcyjne (nie działa wpływ pogody), a więc przed zapisem gry pod wodą zawsze chowaj peryskop, wyłączaj silniki i nakazuj ciszę na okręcie. W ten sposób jeżeli grę ponownie wczytasz, to raczej nie zostaniesz wykryty w głupim momencie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2008 o 20:18, Olamagato napisał:

W menu monitora może być wszędzie. Co monitor, to ma inaczej. W sterowniku Nvidii jest
to to opcja "skalowania obrazu dla monitora LCD". W ATI nie pamiętam, ale jakoś podobnie.


Szukałem w opcjach monitora i nie znalazłem. Mam Nvidia''e i jak wchodzę do panelu to nie wiem gdzie to jest. Oto co widzę. Gdzie to się ustawia i jak ??

20080427212337

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Grę nabyłem. Pomimo braku skalowania gra i tak dobrze wygląda. Ukończyłem wszystkie akademie oprócz pierwszej :D. I teraz poproszę jakieś rady dla początkującego. Czy opłaca się uzupełnić na początek załoge tymi za 0 reputacji ?? Kiedy nowy sprzęt dostane i takie tam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.04.2008 o 19:49, Kerigun napisał:

Ukończyłem wszystkie akademie oprócz pierwszej :D.

To ja zrób bo zawsze to więcej punktów reputacji na start w kampanii.

Dnia 29.04.2008 o 19:49, Kerigun napisał:

Czy opłaca się uzupełnić na początek załoge tymi za 0 reputacji ??

Tak. O ile brakuje Ci ludzi. Szczególnie podoficerów i oficerów. Nad majtkami się zastanów bo dobrze jest ich zmieścić tyle ile zapakuje się na koje.

Dnia 29.04.2008 o 19:49, Kerigun napisał:

Kiedy nowy sprzęt dostane i takie tam :P

Jak będziesz kończył kolejne patrole. W bazie jest biurko dotyczące U-boota, a tam jest lista sprzętu do zaktualizowania. W prawym dolnym rogu jest znak zapytania i pod nim tabelka dostępności różnego sprzętu ulepszającego okręt w różnych latach wojny.

I na początek przed pierwszym patrolem nie próbuj ulepszać okrętu bo ujawni się błąd SH3, który zlikwiduje Twoje punkty reputacji. Ulepszaj okręt zawsze w porcie i to jako ostatnią czynność przed wypłynięciem w kolejny patrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spolszczenie do GWX 2.1 (nieoficjalnego, darmowego dodatku Silent Hunter III) jest już dostępne na moim gramsajcie.

Sam dodatek GWX 2.0 jest dostępny tutaj (8 plików):
http://files.filefront.com/GWX2exe/;9255811;/fileinfo.html
http://files.filefront.com/GWX2+1bin/;9201752;/fileinfo.html
http://files.filefront.com/GWX2+2bin/;9201867;/fileinfo.html
http://files.filefront.com/GWX2+3bin/;9252810;/fileinfo.html
http://files.filefront.com/GWX2+4bin/;9253098;/fileinfo.html
http://files.filefront.com/GWX2+5bin/;9255647;/fileinfo.html
http://files.filefront.com/GWX2+6bin/;9201463;/fileinfo.html
http://files.filefront.com/GWX2+7bin/;9201196;/fileinfo.html

Aktualizacja do GWX 2.1 tutaj:
http://files.filefront.com/GWX21exe/;10022973;/fileinfo.html

A najnowszy hotfix do niego tutaj:
http://files.filefront.com/GWX+21+Minor+fixs+26th+Ail7z/;10089982;/fileinfo.html

Całość zajmuje ok. 1,4 GB do ściągnięcia (po instalacji ok. 4 GB na dysku).

Przed instalacją dodatku należy usunąć/wyłączyć wszelkie mody tak aby mieć czysty SH3 (wersja 1.4, posiadacze wersji premierowej potrzebują jeszcze patcha 1.4/1.4 beta)
1. Instalacja GWX 2.0 uruchamia się przez plik GWX2.exe.
2. Aktualizacja do wersji 2.1 przez plik GWX2.1.exe
3. Hotfix należy rozpakować na pulpicie i zawartość wypakowanego foldera "GWX 2.1 Minor fix's 26th April" (uwaga na właściwy folder) przenosimy do foldera instalacji SH3 z zastępowaniem wszystkich plików.
4. Plik archiwum spolszczenia rozpakowujemy do foldera instalacji SH3.
5. Uruchamiamy JSGME.exe z foldera SH3 i uaktywniamy potrzebne opcje - w tym Spolszczenie dla GWX 2.1 (szczegóły w "czytajto" spolszczenia w folderze SH3).
6. Można grać po polsku w ulepszony Silent Hunter 3.

ps. Gdyby pojawiły się błędy instalacji z punktu 1 lub 2, to należy odczytać, którego pliku to dotyczy, anulować instalację, ponownie go ściągnąć w miejsce uszkodzonego, następnie ponowić instalację od początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować