Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dead Space 3 dwa razy dłuższy od swoich poprzedników

19 postów w tym temacie

"Od niedawna posiadacze konsoli mogą pobrać z sieciowych platform wersję demonstracyjną gry".A na pc, to łaska?Czyli znowu muszę czekać, aż gra stanieje do 50zł, a przy okazji będzie spolonizowana, bo dla Polskiego odziału EA lepiej zdubbingować C3(gdzie dubbingu nie trzeba), niż dać napisy do D2.Nie ma to jak logika.;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mass Effect 3 też miał być dłuższy od poprzedników... Dopiero po zaaplikowaniu paru dlc
> można tak powiedzieć.

Zależy jak kto gra, bo dla mnie był dłuższy o ok. 5h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2013 o 14:11, Kajmal napisał:

"Od niedawna posiadacze konsoli mogą pobrać z sieciowych platform wersję demonstracyjną
gry".A na pc, to łaska?Czyli znowu muszę czekać, aż gra stanieje do 50zł, a przy okazji
będzie spolonizowana, bo dla Polskiego odziału EA lepiej zdubbingować C3(gdzie dubbingu
nie trzeba), niż dać napisy do D2.Nie ma to jak logika.;)


A w czym niby Dead Space różni się od Crysis''a, że potrzebuje lokalizacji. Prawda jest taka, że żadnych z tych gier nie wymaga lokalizacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2013 o 14:26, TobiAlex napisał:

A w czym niby Dead Space różni się od Crysis''a, że potrzebuje lokalizacji. Prawda jest
taka, że żadnych z tych gier nie wymaga lokalizacji.

Uważaj, TobiAlex, bo zaraz padnie argument o Niemczech. :)

P.S. A tutaj źródło do informacji, że to będzie zwykły port:

http://www.computerandvideogames.com/387781/dead-space-3-on-pc-will-be-a-straight-console-port/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2013 o 14:17, Janek_Izdebski napisał:

Napisalibyście raczej, że wersja PC będzie zwykłym portem z konsoli... :)


To takie rzeczy trzeba pisać?

Zawsze jak PC dostaje nie-port to jest news, że producent, specjalnie dopracował wersję na blaszaki i grafika będzie 1000 razy lepsza. Przy Darksiders 2 tak było patrz news : http://www.gram.pl/news/2012/08/18/darksiders-ii-na-pc-to-slaby-port-thq-przeprasza-i-probuje-rozwiazac-problemy.shtml, cytat :"Miał być plik konfiguracji, ustawienia grafiki i sterowanie dopasowane do klawiatury i myszy. Najwyraźniej skończyło się jednak na zapowiedziach, bo pecetowy Darksiders II już dostał po głowie za brak wszystkich tych opcji."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2013 o 15:48, DonOskar napisał:

To takie rzeczy trzeba pisać?

Zawsze jak PC dostaje nie-port to jest news, że producent, specjalnie dopracował wersję
na blaszaki i grafika będzie 1000 razy lepsza. Przy Darksiders 2 tak było patrz news
: http://www.gram.pl/news/2012/08/18/darksiders-ii-na-pc-to-slaby-port-thq-przeprasza-i-probuje-rozwiazac-problemy.shtml,
cytat :"Miał być plik konfiguracji, ustawienia grafiki i sterowanie dopasowane do klawiatury
i myszy. Najwyraźniej skończyło się jednak na zapowiedziach, bo pecetowy Darksiders II
już dostał po głowie za brak wszystkich tych opcji."

Są developerzy i developerzy. :) Jako dowód na udowodnienie przeciwnej tezy polecam wersję PC "Maxa Payne''a 3". Która inna gra na PC ma aż tyle trybów: DX9, DX10, DX10.1, DX11? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niektorzy "backtracking" uwazaja za zla rzecz ale pamietajmy ze to buduje klimat gdy musisz przejsc powtornie korytarz, ktory juz oczysciles i dzieja sie w nim nowe rzeczy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2013 o 16:04, CDRV napisał:

Niektorzy "backtracking" uwazaja za zla rzecz ale pamietajmy ze to buduje klimat gdy
musisz przejsc powtornie korytarz, ktory juz oczysciles i dzieja sie w nim nowe rzeczy..


Zwłaszcza backtracking w Dragon Age 2 budował klimat ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaa... Nowy DS będzie 2 razy dłuższy od poprzednich części ale za to 4 razy mniej straszny... (jakby poprzednie części w ogóle były straszne)
Ja dziękuję za taki deal. Biorę rozwód z tą serią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2013 o 15:54, Janek_Izdebski napisał:

Są developerzy i developerzy. :) Jako dowód na udowodnienie przeciwnej tezy polecam wersję
PC "Maxa Payne''a 3".


hehe, akurat jeśli o to chodzi, to wybranie Rockstara jest dość złym przykładem, patrz GTA 4 czy L.A. Noire.
;-)

Max Payne jest ogólnie bardzo dobrze zoptymalizowany, grałem na Xboxie i chodziło absolutnie płynnie z grafiką nie ustępującą pecetom, moim zdaniem, to jedna z najlepiej zoptymalizowanych gier Rockstara, pewnie po części przez to, że nie ma otwartego świata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2013 o 15:23, DonOskar napisał:

hehe, akurat jeśli o to chodzi, to wybranie Rockstara jest dość złym przykładem,
patrz GTA 4 czy L.A. Noire.
;-)

A co z "L.A. Noire" jest nie tak poza blokadą na 30 fpsów? IMHO "Max Payne 3" to przykład dobrej roboty optymalizacyjnej. Według Dark Side of Gaming "MP 3" zajął drugie miejsce w kategorii najlepiej zoptymalizowanych gier na PC w zeszłym roku. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2013 o 15:25, Janek_Izdebski napisał:

A co z "L.A. Noire" jest nie tak poza blokadą na 30 fpsów? IMHO "Max Payne 3" to przykład
dobrej roboty optymalizacyjnej. Według Dark Side of Gaming "MP 3" zajął drugie miejsce
w kategorii najlepiej zoptymalizowanych gier na PC w zeszłym roku. :)


Szybka odpowiedż, heh. Jeśli chodzi o LA to mówię to z autopsji, na moim trzyletnim kompie była unplayable, pograć mogłem dopiero na konsoli choć, też dawały się we znaki miejscami zauważalne spowolnienia. Ogólnie moim zdaniem Rockstar nie jest "tytanem optymalizacji".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.02.2013 o 15:25, Janek_Izdebski napisał:

A co z "L.A. Noire" jest nie tak poza blokadą na 30 fpsów? IMHO "Max Payne 3" to przykład
dobrej roboty optymalizacyjnej. Według Dark Side of Gaming "MP 3" zajął drugie miejsce
w kategorii najlepiej zoptymalizowanych gier na PC w zeszłym roku. :)


Gdyby wielkie R* położyło MP3 to gracze by ich ukrzyżowali [po uprzednim wbiciu na pal].
Ta gra była szpilem PCtowym, przeszła do galerii sław gier-legend, zbezcześcić ten tytuł to jak odstrzelić sobie obie nogi i goście dobrze o tym wiedzieli.
Mieli nauczke po zrobieniu sobie z nas jaj w przypadku GTA4.

Finałem rehabilitacji R* było by imho wydanie [dobrze zoptymalizowanej] wersji RDR na PC [nie musiał bym wtedy dla tej gry kupować konsoli.. fakt faktem RD mam zaliczone bo wyrwałem X360tke z domu brata, kupiłem RDR w dniu premiery i stwierdziłem, ze sprzętu nie zwracam póki się nie nagram=). Ale i tak chce mieć do tej giery swoją własną konsolę i wracać do niej nie raz]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2013 o 15:29, DonOskar napisał:

Szybka odpowiedż, heh. Jeśli chodzi o LA to mówię to z autopsji, na moim trzyletnim
kompie była unplayable, pograć mogłem dopiero na konsoli choć, też dawały się we znaki
miejscami zauważalne spowolnienia. Ogólnie moim zdaniem Rockstar nie jest "tytanem optymalizacji".

Co do "L.A. Noire" to słyszałem różne opinie. W większości moi rozmówcy mówili, że gra została poprawnie zoptymalizowana, acz bez rewelacji (wspomniana blokada na 30 fpsów). Sama gra dopiero przede mną w wersji na PC.

Co do "MP3" mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że gra została naprawdę dobrze zoptymalizowana.

A przy okazji, jaką masz konfigurację i w jakich grałeś ustawieniach skoro "L.A.N" był w Twoim przypadku niegrywalny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2013 o 15:31, Pietro87 napisał:

Gdyby wielkie R* położyło MP3 to gracze by ich ukrzyżowali [po uprzednim wbiciu
na pal]. Ta gra była szpilem PCtowym, przeszła do galerii sław gier-legend, zbezcześcić
ten tytuł to jak odstrzelić sobie obie nogi i goście dobrze o tym wiedzieli.
Mieli nauczke po zrobieniu sobie z nas jaj w przypadku GTA4.

Mam nadzieję, że jak powstanie wersja PC-towa "GTA V", to będzie mieć optymalizację taką jak "Max Payne 3". Dlatego nie mam nic przeciwko opóźnianiu premieru w stosunku do wersji konsolowych.

Zresztą, w związku z ostatnim opóźnieniem premiery samych wersji konsolowych, być może Rockstar wiosną b.r. poda termin wydania wersji PC (jeśli w ogóle zamierza je tworzyć). :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować