Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Metro: Last Light nie musieli zbytnio poprawiać gry

13 postów w tym temacie

Paweł Pochowski

Przesunięta data premiery Metro: Last Light związana była głównie z papierkowymi aspektami przejęcia praw do marki przez Deep Silver, a nie z potrzeb poprawy gry. Ta choć później ukaże się w praktycznie identycznym stanie

Przeczytaj cały tekst "Twórcy Metro: Last Light nie musieli zbytnio poprawiać gry" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troche obawiam się o Metro. Min ze względu odejścia THQ i nowym anonimowym studiu co jest odpowiedzialne za te gre. Miałem zamówić Preorder ale poczekam na pierwsze recenzje i zakupie tak z tydz po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś może wie co łączy obecny na screenie Pałac Kultury z Metro: Last Light ?

Styl. Z tego co wiem nasz Pałac Kultury został wybudowany na wzór części jakiegoś większego gmachu w Rosji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Troche obawiam się o Metro. Min ze względu odejścia THQ i nowym anonimowym studiu co
> jest odpowiedzialne za te gre. Miałem zamówić Preorder ale poczekam na pierwsze recenzje
> i zakupie tak z tydz po premierze.

Proszę? Przecież z tego co wiem grę jak tworzyło 4A Games, tak nadal ją tworzy. Nic się na tym polu nie zmieniło. To wydawca się zmienił z THQ na Deep Silver i to tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprzednie Metro bylo zasadniczo bezproblemowe od strony technicznej, wiec tu tez pewnie nie bedzie zadnego problemu. Gra chodzila ladnie nawet na slabych kartach typu HD4850.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Boro666
Srsly?

Gra miała tak skopaną optymalizacje, że w dniu premiery w najbardziej zalecanych(były 3 propozycje sprzętu od minimalnych, przez średnie, po rekomendowane) była karta graficzna, której w dniu premiery gry, nie było na rynku...


A co do LL mam duże oczekiwanie, bo 2033 przeszedłem 5 razy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w DX9 na HD4850 w 1680x1050 mialem zawsze plynnie, poza niektorymi lokacjami na zewnatrz. Na HD6850 to juz w ogole idzie jak burza. Nie wiem czemu niektorzy zakladaja, ze musza miec wszystko na maxa wlaczone bo inaczej sie nie liczy. Te uber smaplingi i inne wygladzania 16x i tak nie daja widocznej poprawy jakosci w trakcie gry, szczegolnie takiej. Gre faktycznie reklamowali jako wymagajaca jakiegos SLI z GTXow i jesli dobrze pamietam 16GB RAM, co bylo zwyczajnym chwytem marketingowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować