Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiemy ile osób odwiedziło targi Gamescom 2013

12 postów w tym temacie

"Najlepszą grą targów zostało Destiny od Blizzardu."? Przecież grę robi Bungie, a wydawcą jest Activision. Blizzard nie ma z nią nic wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2013 o 19:40, Arcling napisał:

"Najlepszą grą targów zostało Destiny od Blizzardu."? Przecież grę robi Bungie, a wydawcą
jest Activision. Blizzard nie ma z nią nic wspólnego.


Wydawcą jest Activision Blizzard jak już, natomiast w informacji prasowej organizatorzy targów nazwali firmę samym Blizzard i tak tez to zostawiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2013 o 20:24, Zaix_91 napisał:

Wydawcą jest Activision Blizzard jak już, natomiast w informacji prasowej organizatorzy
targów nazwali firmę samym Blizzard i tak tez to zostawiłem.

No to podali błędną informację, bo używanie samej nazwy Blizzard jest bardzo mylące, a Activision Blizzard jest nazwą holdingu dla Activision i Blizzarda. W każdym razie, to czytelnikowi może automatyczne sugerować, że twórcy z Blizzarda mają cokolwiek z Destiny wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Wydawcą jest Activision Blizzard jak już, natomiast w informacji prasowej organizatorzy
>
> > targów nazwali firmę samym Blizzard i tak tez to zostawiłem.
> No to podali błędną informację, bo używanie samej nazwy Blizzard jest bardzo mylące,
> a Activision Blizzard jest nazwą holdingu dla Activision i Blizzarda. W każdym razie,
> to czytelnikowi może automatyczne sugerować, że twórcy z Blizzarda mają cokolwiek z Destiny
> wspólnego.
dokładnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naszła mnie mała refleksja. Na gramie już od dłuższego czasu wykorzystuje się onetowe tytuły. Dobrym porównaniem był news o demie FIFY 14. Na gramie "wiemy, kiedy demo będzie dostępne", konkurencja: "demo FIFA 14 dostępne będzie x września". Można? I tak pewnie 90% używa ad-blocka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2013 o 00:01, MrGregorA napisał:

Naszła mnie mała refleksja. Na gramie już od dłuższego czasu wykorzystuje się onetowe
tytuły. Dobrym porównaniem był news o demie FIFY 14. Na gramie "wiemy, kiedy demo będzie
dostępne", konkurencja: "demo FIFA 14 dostępne będzie x września". Można? I tak pewnie
90% używa ad-blocka.

Tak już jest bardzo długo. Dają, bo przyciąga to kliknięcia, chociaż nie wiem, na ile to obecnie jest opłacalne. Reklamy tak czy inaczej wyświetlają się na głównej (tam jest zresztą ich najwięcej) i jest też okno z reklamą mogące wyskoczyć przed dowolną podstroną. W przypadku użytkowników z dodatkami blokującymi reklamy kliknięcia w newsa i tak nic nie zmieniają. Najgorzej z tytułami newsów jest, gdy dodatkowo redakcja sili się czasem na uczynienie ich zabawnymi. Efekt końcowy zwykle jest żenujący.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2013 o 14:44, Demagol napisał:

Odwieczny konflikt!
Kilka lat narzekania minęło, nadal nic się nie zmieniło.


Spoko. Zaix też twierdzi, że GOG założyło CDP.pl. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować