Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

XVII-wieczny Londyn odtworzony przy pomocy CryEngine

23 postów w tym temacie

Dnia 24.10.2013 o 19:17, CAPTAINCOMMANDO napisał:

Mnie się to właśnie z Wiedźminem skojarzyło, jednak Red Engine ładniejszy jest od tego
co tutaj widzimy.


To nie silnik jest problemem tylko umiejętności twórców ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie to słabo to wygląda. Materiały i geometria prosta, światło/post słabe i sama scena mocno statyczna. Jak na robote tylu osób to naprawde mega przeciętnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2013 o 19:17, CAPTAINCOMMANDO napisał:

Mnie się to właśnie z Wiedźminem skojarzyło, jednak Red Engine ładniejszy jest od tego
co tutaj widzimy.


Red Engine ? Od kiedy to silnik jest "ładniejszy" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A Ty pracujesz obecnie nad czymś? Pamiętam, że swego czasu wypuściłeś świetną miejscówkę
> na UE3.

Stara miejscówka dostała troche nowinek z dx11. Aktualnie wolno (baaardzo z braku czasu przez robote) pracuje nad nową miejscówką która skończy pewnie na UE4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2013 o 19:59, hydzior napisał:

(baaardzo z braku czasu przez robote)


W dalszym ciągu PCF? Zazdroszczę umiejętności, ja kilka razy podchodziłem do 3D, ale za każdym razem był to jedynie słomiany zapał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > (baaardzo z braku czasu przez robote)
>
> W dalszym ciągu PCF? Zazdroszczę umiejętności, ja kilka razy podchodziłem do 3D, ale
> za każdym razem był to jedynie słomiany zapał.

PCF''u już nie ma :P. Teraz oficjalnie zwiemy się Epic Games Poland ;]. Tak czy siak nadal tu siedze (przez sentyment, ludzi i dostęp do najlepszego techa).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> W sumie to słabo to wygląda. Materiały i geometria prosta, światło/post słabe i sama
> scena mocno statyczna. Jak na robote tylu osób to naprawde mega przeciętnie.

Robiło 6 osób heloł... taki Ubisoft ma kilka sztabów od projektu lokacji, grafików itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować