Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mark Cerny o przyjęciu Knacka: - Wymagania wobec nowych gier są bardzo wysokie

13 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Knack nie został zbyt ciepło przyjęty przez krytyków, ale Mark Cerny z Sony stara się szukać pozytywów i zwraca uwagę na fakt, że oczekiwania względem gier na nowe konsole są znacznie wyższe.

Przeczytaj cały tekst "Mark Cerny o przyjęciu Knacka: - Wymagania wobec nowych gier są bardzo wysokie" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2013 o 10:45, Zdzichacz napisał:

Szczerze to chciałbym Knacka 2. Jedynka była świetna i nie wiem czemu ludzie tak na to
narzekali.


Przeczytaj recenzje, to się dowiesz, ale głównie za powtarzalność, nudę, brak pomysłu na gameplay, przeciętne projekty poziomów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy chcą zobaczyć lepsze działanie gier, czy ich bardziej sieciową naturę.

Wszyscy i finał.
Szczególnie ja. o_O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../ oczekiwania względem gier na nowe konsole są znacznie wyższe.

Przy świetnym pożegnaniu z PS3, gry na nową konsolę wyglądają kiepsko. Nic w tym dziwnego, w końcu nie od dziś wiadomo, że z zakupem konsol warto poczekać. Szczególnie na większą bibliotekę tytułów, czy cenę samych gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2013 o 19:37, BlindObserver napisał:

Knack pokazał jak "mocne" jest PS4 - dropy do 14 FPS w tunelowym exie na konsolę to naprawdę
świetny wynik...

Bo, jak rozumiem, tytuł startowy musi być idealnie zoptymalizowany?
Nowa architektura, nowe narzędzia, inny sposób programowania - a ty oczekujesz, że wszyscy programiści będą wiedzieć od razu, co jak działa i jakie są możliwości sprzętu? Śmiechłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Bo, jak rozumiem, tytuł startowy musi być idealnie zoptymalizowany?
> Nowa architektura, nowe narzędzia, inny sposób programowania - a ty oczekujesz, że wszyscy
> programiści będą wiedzieć od razu, co jak działa i jakie są możliwości sprzętu? Śmiechłem.

Owszem, musi bo jest tytulem startowym. To zobowiazuje i ma wplyw na sprzedaz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Bo, jak rozumiem, tytuł startowy musi być idealnie zoptymalizowany?
> Nowa architektura, nowe narzędzia, inny sposób programowania - a ty oczekujesz, że wszyscy
> programiści będą wiedzieć od razu, co jak działa i jakie są możliwości sprzętu? Śmiechłem.

No tak, bo w końcu jeden z twórców PS4 (Cerny) czuwający nad Knack nie ogarnia sprzętu, który sam dobierał. Co więcej - cała ekipa odpowiedzialna za grę wie, jak to słabo działa, ale nie rezygnuje z masy niepotrzebnych efektów cząsteczkowych. Tak, ja też śmiechłem.

A, i jeszcze jedno - posiadam od kilku dni PS4 i śmiać mi się chce, że do tej pory menu działa jakby chciało, a nie mogło. I to w sprzęcie właściwie tylko do grania. Trochę lat mieli, żeby w jakiś sensowny sposób rozwiązać ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2013 o 22:08, BlindObserver napisał:

No tak, bo w końcu jeden z twórców PS4 (Cerny) czuwający nad Knack nie ogarnia sprzętu,
który sam dobierał.

Jak rozumiem, Cerny sam własnoręcznie to projektował, składał a potem jeszcze napisał do tego narzędzia.

Dnia 21.12.2013 o 22:08, BlindObserver napisał:

Co więcej - cała ekipa odpowiedzialna za grę wie, jak to słabo działa,
ale nie rezygnuje z masy niepotrzebnych efektów cząsteczkowych. Tak, ja też śmiechłem.

To tak jak Crytek? Bioware (pierwszy Mass Effect na X360)?

Dnia 21.12.2013 o 22:08, BlindObserver napisał:

A, i jeszcze jedno - posiadam od kilku dni PS4 i śmiać mi się chce, że do tej pory menu
działa jakby chciało, a nie mogło. I to w sprzęcie właściwie tylko do grania. Trochę
lat mieli, żeby w jakiś sensowny sposób rozwiązać ten problem.

Bo przecież tego nie da się poprawić w aktualizacjach? Pamiętasz jak wyglądało PS3 na samym początku? Bo ja tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a)Źle rozumiesz. Jak to pan Cerny zachwalał jakie to programowanie na PS4 jest proste, jakie szybkie, jak cudownie. Tak cudownie, że najwidoczniej dla niego i ekipy od Knack było zbyt trudne, wcale nie tak szybkie i z cudownością nie miało nic wspólnego. Nie dopowiadaj rzeczy, których nie powiedziałem.
b)Co jak Crytek i BioWare? To oni także byli przy projektowaniu jakiejś konsoli i jako studio wewnętrzne mające najszybciej dostęp do nextgena napchali na chama efekty wymagające dużej mocy obliczeniowej od procesora (bo w końcu ta masa pierdółek, na które Knack się rozlatuje i co oddziaływuje na otoczenie jest liczona na Jaguarze), który (uwaga!) nie ma dostatecznie dużej mocy obliczeniowej, żeby takie obliczenia w sensowny sposób przeprowadzić.
c) Bo przecież mało mnie to obchodzi? Wydali produkt, który sami tworzyli, tak jak oprogramowanie do niego. Bardziej rozbudowane funkcjonalnie menu działają już na tabletach lepiej niż to co jest na PS4. A co do PS3, nie pamiętam jak wyglądało na początku, ale jeśli to co jest teraz jest wyraźną poprawą, to w sumie dobrze, że nie posiadałem tej konsoli od premiery. Załamałbym się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym zeby w koncu wyszlo tak jak Ty piszesz ^^ Bo o ile wydaje sie to logiczne, o tyle w praktyce zawsze bylo inaczej, to chyba juz taki premierowy folklor ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować