Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Trudy promowania strzelanki bez kampanii na przykładzie Titanfall

12 postów w tym temacie

Tsa. Nie potrafią upchać tylu elementów w jeden trailer. A ja myślę, że wiele więcej tych elementów nie mają poza tymi, które już zostały wymienione. Przecież to takie same akcje, jak super efektowne momenty z Battlefielda, też z multi(typu wyskok z samolotu, użycie RPG i powrót do kabiny ;)). I naprawdę nie potrafią złożyć z tego jeden 2-3 minutowy efektowny trailer? Pf.
Jak na moje oko, to jest właśnie ich marketing. Zaszczepić myśl, że ta gra jest tak efektowna, że niemożliwością jest tego pokazanie na głupim krótkim filmiku. Taki mają plan na promocję.
Mimo tego grą jestem zainteresowany :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2014 o 20:29, Kopiec napisał:

Ojoj, ciemna masa ma czelność oczekiwać po next genowej grze czegoś więcej, niż walk 6 vs 6.

Dokładnie o tym mówię: ludzie widzą 6v6, wyłącza im się mózg i idą bluzgać na fora bez żadnego rzucenia okiem na gameplay ani chociaż jego opis. Ciemna masa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale samo SI jest swego rodzaju skryptem... komputerowy bot dziala na wczesniej zaprogramowanych zasadach i czesto jest do przewidzenia... normalny zywy gracz niewiadomo jak sie zachowa... zaatakuje wiedzac ze zginie... ucieknie i poczeka... czy spanikuje i straci kompletnie orientacje co sie dzieje... ciezko zrobic promowanie gry w ktorej 90% to boty...i w ktrej nie jest to singiel... juz naprawde lepiej by zrobili jakby ustawili max level 12v12 i dali graczom wybor jak chca grac (niech wyklepia nawet na pudelku ze proponowanym najlepszym przedzialem dla doswiadczenia gry jest 6v6 zeby nie bylo ze nie mowili)....lepiej jest miec jakis wybor... jednym odpowiada 6v6 (glownie konsolowcy bo sa do tego nauczeni) a innym 8v8 lub 9v9.... jedni wola spokojna walke inni wola chaos jak to na wojnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> jest miec jakis wybor... jednym odpowiada 6v6 (glownie konsolowcy bo sa do tego nauczeni)
> a innym 8v8 lub 9v9.... jedni wola spokojna walke inni wola chaos jak to na wojnie.

Ile jest gier, w których masz więcej niż 16vs16 graczy? Battlefield, MAG, Counter Strike, Planetside, Americas Army, ArmA?

Z czego najbardziej przyjęły się chyba tylko Battlefield, Planetside i ArmA. CS to jednak nie wojna, Americas Army jak grałem to się wszyscy rpgami naparzali, taka gra.
I jak już chcecie w grze chaosu "jak na wojnie" to wymagajcie może jeszcze dowodzenia i koordynowania akcji w więcej niż jednej drużynie albo nie ograniczając się do komendanta(którego wielu ma w głębokim poważaniu).

Fakt, boty to boty. Słabe, niczym nas nie zaskakują, działają schematycznie. Ale będę lał z tych, którzy przez nie padną. Mnie się to podoba, mimo, że to jeszcze nie prawdziwa SI to też nie to co kiedyś, gdzie strzelali po ścianach albo same heady waliły. Walki będą mogły wyglądac efektowniej(zresztą zobaczymy jak to zrobią). A nóż, w nast. części(o ile będzie) dostaniemy więcej graczy, większe mapy, więcej botów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Unreal Tournament? W Warfare sporo graczy mozna wcisnac a nawet trzeba, ale i tak w ut3 w sumie nikt nie gra juz ;) A MAG wlasnie zamknieto - wiec racja twoja!

Imo pieprzenie. Bo bez singla mozna i fragmovie zrobic o czym konsekwentnie spece od marketingu zapominaja przy grach multi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grajac pare godzin i juz max level 14 dla bety... i moge powiedziec ze spokojnie mogliby wcisnac 8v8 nieraz biegalem po mapie i szukalem wroga przez pare minut (a bylo 6v6)... boty niezabardzo lubia poruszac sie po elewacjach jak widze, bardziej preferuja bieganie w budynkach i na ziemi ;/ (wiec zasawniczo moglobyc wiecej graczy bo ci i tak poruszaja sie glownie po wszystkim co wyzsze niz 2m)

Jak sie obawiaja co do ilosci maszyn to mogliby wprowadzic limit mechow na mapie (jak pojazdy w BF nie ma wiecej i dana ilosc jest i juz)... wiec jak jest 6v6 mechow aktualnie to nastepny moglby zrzucic zarz po tym jak sie slot zwolni... gracz dodatkowo bylby zmotywowany do dzialania i szukania wroga zeby byc tym jednym z 6 co moga zrzucic mecha (reszta musi czekac az ktorys polegnie)

tym sposobem mozna byloby miec wiecej graczy bez zaburzania balansu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2014 o 20:29, Kopiec napisał:

Ojoj, ciemna masa ma czelność oczekiwać po next genowej grze czegoś więcej, niż walk
6 vs 6.

Od kiedy next-genowa gra musi mieć więcej niż 6vs6 graczy na mapie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować