Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

CD Projekt potwierdza: Wiedźmin 3 niezagrożony

16 postów w tym temacie

O rany... ale panika. Z ogromnego zespołu odchodzi dwóch ludzi a afera jakby odeszła połowa ekipy.
Przy takich projektach jak Wiedźmin, każde takie odejście jest zapowiadane z dużym wyprzedzeniem a wszelkie obowiązki są przekazywane następcom. Wystarcz trochę się zastanowić a nie nakręcać się i tworzyć aferę jakby żywcem wyjętą z Super Expressu.

"Wiedźmin na kolanach! Osierocony zespół deweloperów nie może pozbierać się po odejściu Macieja Sz. (32 l.) i Marka Z. (28 l.)!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> O rany... ale panika. Z ogromnego zespołu odchodzi dwóch ludzi a afera jakby odeszła
> połowa ekipy.
> Przy takich projektach jak Wiedźmin, każde takie odejście jest zapowiadane z dużym wyprzedzeniem
> a wszelkie obowiązki są przekazywane następcom. Wystarcz trochę się zastanowić a nie
> nakręcać się i tworzyć aferę jakby żywcem wyjętą z Super Expressu.
>
> "Wiedźmin na kolanach! Osierocony zespół deweloperów nie może pozbierać się po odejściu
> Macieja Sz. (32 l.) i Marka Z. (28 l.)!"


Dokładnie! Sam dziwię się o co takie zamieszanie? To tylko dwóch pracowników przy ogromnym zespole...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.02.2014 o 10:33, Phobos_s napisał:

"Wiedźmin na kolanach! Osierocony zespół deweloperów nie może pozbierać się po odejściu
Macieja Sz. (32 l.) i Marka Z. (28 l.)!"


Hahaha ale sie uśmialem :) no ale jakoś trzeba czytelników przyciągnąć.
Jest dokłądnie tak jak piszesz, takie odejścia są od dawna planowane i wszystko wpoinno być zabezpieczone. Zresztą gra jest chyba na ukończeniu. Pewnie odchodza w momencie którym zrobili już wszystko co mogli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W połowie developmentu W2 wypierniczyli na zbity pysk połowę zespołu... Terasz odeszły dwie osoby z których jedna to jedynie producent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "Wiedźmin na kolanach! Osierocony zespół deweloperów nie może pozbierać się po odejściu
> Macieja Sz. (32 l.) i Marka Z. (28 l.)!"


Piękne.


Pośmiał bym się że gram nie ma o czym pisać, ale skoro komentujemy to są wyświetlenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.02.2014 o 10:33, Phobos_s napisał:

"Wiedźmin na kolanach! Osierocony zespół deweloperów nie może pozbierać się po odejściu
Macieja Sz. (32 l.) i Marka Z. (28 l.)!"


LOL.

Z drugiej strony zapewne niejeden czytelnik byłby zachwycony takim obrotem sprawy. I nie mam tu na myśli akcjonariuszy City Interactive. Tak czy siak w CDPR wszystko wydaje się być pod kontrolą. Mają dużą załogę, a w niej wielu wszechstronnych pracowników, więc bez problemu mogą przerzucać zapasowe jednostki na zagrożony odcinek frontu. Teraz jest czas, by spece od programowania, testowania i debugowania pokazali pazury.

Swoją drogą ciekawe, że do tej pory nie znaleźli nikogo na miejsce szefa działu artystycznego:
http://cdpred.com/art-director/
To ogłoszenie wisi od wielu miesięcy, więc zapewne ktoś inny pełni te obowiązki w zastępstwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.02.2014 o 13:29, Vojtas napisał:

Teraz jest czas, by spece od programowania, testowania i debugowania pokazali pazury.

O ile ktoś tych pazurów im nie utnie i znowu otrzymamy zabugowaną grę na dzień premiery. Edycji Rozszerzonej raczej można się spodziewać.

A co do odejścia tych dwóch panów, to nic to nie zmieni w kwestii terminu premiery gry czy też (niestety) jej dopracowania. Zespół mają na tyle duży, że nie muszą nikogo tam "przerzucać".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.02.2014 o 14:45, Arcling napisał:

O ile ktoś tych pazurów im nie utnie i znowu otrzymamy zabugowaną grę na dzień premiery.
Edycji Rozszerzonej raczej można się spodziewać.


Bugi są czymś normalnym, zwłaszcza w grach z dużym otwartym światem. Chodzi tylko o to, by w dniu premiery nie było błędów, które uniemożliwiają normalną i komfortową rozgrywkę. A więc by nie było wycieków pamięci, problemów ze stabilnością, błędów hamujących postęp questów. A z edycji rozszerzonej należy się akurat cieszyć, bo żadna z nich nigdy nie była wyłącznie zbiorem poprawek, zawsze była nowa treść i to za free. Ale Tobie zdaje się to nie będzie przeszkadzać, bo grę kupisz, gdy będzie połatana i tańsza o 50%, czy nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.02.2014 o 15:50, Vojtas napisał:

Bugi są czymś normalnym, zwłaszcza w grach z dużym otwartym światem. Chodzi tylko o to,
by w dniu premiery nie było błędów, które uniemożliwiają normalną i komfortową rozgrywkę.

Trochę, z tego co pamiętam, takich błędów dwójka miała plus fatalny design niektórych questów, co w większości naprawiono w edycji rozszerzonej (np. składniki do questa ze zbroją dało się już znaleźć w 3 akcie).

Dnia 07.02.2014 o 15:50, Vojtas napisał:

Ale Tobie zdaje się to nie będzie przeszkadzać, bo grę kupisz, gdy będzie połatana i tańsza o 50%, czy
nie tak?

Dokładnie, może nawet jeszcze tańsza, bo Wiedźmina 2 kupiłem za niecałe 40 zł i w sumie jestem zadowolony, bo otrzymałem już produkt o nieco bogatszej treści i bardziej dopracownay.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Z drugiej strony zapewne niejeden czytelnik byłby zachwycony takim obrotem sprawy. I
> nie mam tu na myśli akcjonariuszy City Interactive. Tak czy siak w CDPR wszystko wydaje
> się być pod kontrolą. Mają dużą załogę, a w niej wielu wszechstronnych pracowników, więc
> bez problemu mogą przerzucać zapasowe jednostki na zagrożony odcinek frontu. Teraz jest
> czas, by spece od programowania, testowania i debugowania pokazali pazury.
>
> Swoją drogą ciekawe, że do tej pory nie znaleźli nikogo na miejsce szefa działu artystycznego:
> http://cdpred.com/art-director/
> To ogłoszenie wisi od wielu miesięcy, więc zapewne ktoś inny pełni te obowiązki w zastępstwie.

O ile mi wiadomo, to Art Directorem do tej pory był Bartek Gaweł. Czyżby i jego też zwolnili? Na Linkedin figuruje jako Lead concept artist i od września jako Art director.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.02.2014 o 16:26, gamerpg napisał:

O ile mi wiadomo, to Art Directorem do tej pory był Bartek Gaweł. Czyżby i jego też
zwolnili? Na Linkedin figuruje jako Lead concept artist i od września jako Art director.


Ano masz rację. Najwyraźniej niektóre ogłoszenia są nieaktualne. Nie sądzę, by Bartka kiedykolwiek ktoś postanowił zwolnić. Nie jego. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "Wiedźmin na kolanach! Osierocony zespół deweloperów nie może pozbierać się po odejściu
> Macieja Sz. (32 l.) i Marka Z. (28 l.)!"


Dzięki. Uśmiechnąłem się czytając ten tekst oraz pozwoliłem sobie zacytować w opisie na Skype.:)

A afera w okół odejścia tych dwóch panów zrobiła się jakby naprawdę to jakaś tragedia była. Obecnie przy grach tego kalibru liczba pracujących przy nich osób jest na tyle dużo, że odejście dwóch osób nie powinno być jakimś olbrzymi problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, gra jeszcze nie wyszla, a ludzie już mówią że bugi, że słaba premiera...
A zespół pracujący jak to zespół, często ludzi zmieniają i nie chodzi mi tylko o CDP Red ale też o inne branże, czy inne zespoły pracujące nad grami, np takie EA. Odeszlo dwoch, okej, ale na ich miejsce weszlo znow dwoch. Bilans zachowany. A nawet jak nie weszlo to co? A no nic, zespol pracuje dalej. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować