Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

NevenTale - pierwsze MMORPG bez grindowania z nieskończonym gameplayem

13 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Polskie studio Vavel Game wpadło na niezwykły pomysł stworzenia gry MMORPG opartej na eksploracji, zadaniach bez grindowania i zawiłej fabule nieustannie rozwijanej przez graczy. Jak to ma wyglądać w praktyce?

Przeczytaj cały tekst "NevenTale - pierwsze MMORPG bez grindowania z nieskończonym gameplayem" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że zawsze marzyło mi sie MMO takie jak opisane było w jednej z książek sygnowanych Tomem Clancym z serii NetForce :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaa jak połowa gier MMO które obecnie wychodzą, niby zero grindu a co do czego przychodzi to mamy to samo co w Rifcie, WoW''ie czy innych tego typu grach ;<.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> hmmm niby GW2 szybko awansowało 80lvl ale tak sam koniec farma złota do commader lub
> inny duperele związanych z farmą nudzą .

Nudzą bo gra nie ma nawet porządnego PVP i PVE jest troche dziwne więc ta cała farma na itemy które się nie przydadzą ( nie mają do czego skoro podstawy leżą) jest bezsensowna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie to pachnie jak Foundry w Neverwinter. Może nieco bardziej rozbudowane, ale jednak. Co do braku grindu to nie wierzę. Owszem, społeczność stworzy trochę ciekawych questów, ale ludzi takich jak ziomek od Falskaar jest niewielu, a i nakładu pracy to wymaga ogromnego. W efekcie dostaniemy kilka ciekawych questów fabularnych a reszta to będzie zwykły grind, bo niby jak inaczej zdobyć xp? No i mimo że wszyscy psioczą na ten grind to wciąż jest on zbyt zakorzeniony w graczach mmorpg. Wystarczy spojrzeć ile ludzi jęczało, że nie ma co robić w TESO, bo ile można biegać po lasach i polach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"10% przychodów z gry ma być przeznaczane jako nagroda dla graczy, którzy będą poszerzać świat." Dzięki temu dostaniemy każdego dnia 1-3 dobre misje / mapy na 100 badziewnych, które będą robione tylko dla kasy... Lepiej na starcie podzielić serwer na rpg ( serwer dla tych co chcą się dobrze bawić, wczuć w swoją postać i dodatkowo starannie rozwijać grę ) / noob ( dla tych co wpadną tylko po to, żeby poprzeszkadzać innym i nawalić kretyńskich zadań ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, że to nie będzie wyglądać jak Neverwinter ... MMO gdzie co chwilę masz loading, a swiat przypomina słoje połączone rurką to badziew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "10% przychodów z gry ma być przeznaczane jako nagroda dla graczy, którzy będą poszerzać
> świat." Dzięki temu dostaniemy każdego dnia 1-3 dobre misje / mapy na 100 badziewnych,
> które będą robione tylko dla kasy... Lepiej na starcie podzielić serwer na rpg ( serwer
> dla tych co chcą się dobrze bawić, wczuć w swoją postać i dodatkowo starannie rozwijać
> grę ) / noob ( dla tych co wpadną tylko po to, żeby poprzeszkadzać innym i nawalić kretyńskich
> zadań ).

Chyba nie sądzisz, że questy będzie można dawać bez jakiejkolwiek kontroli - to by było idiotyczne i tarzałbym się ze śmiechu jeśliby tak było :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I ktoś zrobi questa, gdzie koleś dostaje super OP item? Mam nadzieję, że jakoś rozsądnie to rozwiążą, bo w przeciwnym wypadku gra szybko upadnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś z pięknie to brzmi... Jak każdy będzie mógł robić misje/mapy itd. to przydały by się też jakies "poczekalnie" w sensie, że wymyślone przez fanów nowe dodatki powinny być oceniane i te najlepsze powinny trafić do gry ;p ciekawa jestem tego ale wszystko dopiero się okaże : D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakbyście przeczytali co jest rzeczywiście napisane w podanym artykule na Kickstarterze, to byście wiedzieli że cały user generated content będzie moderowany przez studio. Jest nawet wytłumaczone dokładnie jak to będzie działało ;)
Grind wiadomo jakiś tam musi być, exp się sam nie nabije, ale z tego co wiem ma być to rozwiązane w taki sposób żeby nie musieć robić zadań typu ''zabij 100 takich potworków'' czy ''ugotuj 300 rybek''. Ma być stworzona duża różnorodność co by gra się za szybko nie znudziła. Co konkretnie będzie to trzeba poczekać aż projekt wystartuje i myślę że Vavel Studio będzie nas informować na bieżąco jakie konkretnie mają pomysły ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować