Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dzięki modowi Watch Dogs na PC może wyglądać tak dobrze jak na demie E3 2012

55 postów w tym temacie

Dnia 16.06.2014 o 19:14, lis_23 napisał:

Jak to,co?,gdyby posiadacze PS4 i XOne zobaczyli,jak gra wygląda na PC to zaczęłyby się
powszechne płacze i lamenty,a że konsolowcy to większość,więc Ubi nie chciało ich denerwować.Proste.


Trzeba być nienormalnym, żeby myśleć, że next-geny przerosną PC... Powiedziałbym prędzej, że konsola to idealne wyjście dla kogoś, kto nie ma pieniędzy na mocnego PC-ta, a tym samym okazja by pograć w tytuły mocne pod kątem wizualnym bez ciągłego martwienia się o wymagania sprzętowe i zaniżania grafiki w ustawieniach na low przy zachowaniu niestabilnych 30 fps. A jeżeli myślisz, że w polityce Ubi leży wspieranie konsolowców - co ciekawe, większości jak twierdzisz - to pragnę przypomnieć co się dzieje w internecie od premiery Watch Dogs. Hmm... czyżby jeden z największych gigantów po tylu latach doświadczenia popełnił tak banalny błąd i zapomniał o PC-towcach? Powiedziałbym nawet, że podkreślił gdzie ich miejsce - i tu mała podpowiedź, w *****. :) Proszę wyciągnąć wnioski, chętnie podyskutuję na ten temat. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc wersja konsolowa WD (w szczególności na ps4) to wciąż dobry pomysł- przynajmniej działa w miarę stabilnie i nie potykasz się tak o bugi. Na moment wyjścia nawet Eurogamer polecał tę właśnie wersję jako mniejsze zło ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwie się, że to mówię, ale tęsknię do czasów kiedy wersje PC-towe gier od ubi były opóźnione względem konsol. Były chociaż mniej lub bardziej uczciwe i dopieszczone. Może dyby WD na PC miał premierę za miesiąc żaden pajac nie wpadłby na pomysł kastracji wersji blaszkowej, bo słupki sprzedaży wersji konsolowych by się zgadzały. A przecież nie można denerwować MS czy Sony, którzy promując swoje platformy muszą promować się także naszymi grami.

No i ja stawiam na reakcję Ubi jaką zaproponował Bambusek. Nazwałbym go cynikiem, ale będę szczerze zaskoczony jeśli skończy to się w jaki jakikolwiek inny sposób. Co tylko potwierdzi moją opinię nie tyle o wydawcach, co o dziennikarzach growych bez jaj. Tego tematu nie powinno zostawić się i przejść nad nim do porządku dziennego, ale naciskać z uporem maniaka póki nie otrzymamy zadowalających wyjaśnień. Ale po co, to tylko deszcz pada, a kto widzi plującego ten pc-towy fanboj albo inny bezrozumny krzykacz.

Swoją drogą, to piękne jak często tytuły i treści newsów o tym ''modzie'' mówią o niesłychanej radości jaka dotknęła graczy zamiast skupiać się na bezczelnym wałku Ubi. Człowiek się zastanawia po co wydawcy mieliby smarować ręce, kupować recenzje i narażać się że się wyda, skoro sami siebie tak wspaniale cenzurujemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>(...) ale naciskać

Dnia 16.06.2014 o 20:57, bVarador napisał:

z uporem maniaka póki nie otrzymamy zadowalających wyjaśnień.

>

Hehe, czyli jakich? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to fatalnie wygląda ten FOV, znacznie widziałem na filmikach i znacznie bardziej przeszkadzałoby to w rozgrywce niż dawało czegoś dobrego, więc dobrze, że Ubi tego nie zaimplementowało w finalnej wersji. Natomiast szkoda, że nie ma małego Fov-a przy korzystaniu ze smartfona tak jak to było pokazywane we wcześniejszych materiałach z gry. Tego akurat brakuje ale tak wielkiego FOV-a to całe szczęście, że nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2014 o 20:29, kodi24 napisał:

Prawdę mówiąc wersja konsolowa WD (w szczególności na ps4) to wciąż dobry pomysł- przynajmniej
działa w miarę stabilnie i nie potykasz się tak o bugi. Na moment wyjścia nawet Eurogamer
polecał tę właśnie wersję jako mniejsze zło ;)


Ja nie rozumiem tych narzekań
gra nie jest mistrzem optymalizacji ale mimo wszystko,u mnie już praktycznie nie tnie na ultra i wygląda b.dobrze. Przypomnijmy sobie jeden z największych sukcesów na PC ostatnich lat,czyli Skyrima; słaba oprawa graficzna w dniu premiery,mnóstwo bugów,powtarzalność,słaby główny wątek fabularny,itp. ale serii TES wolno ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akceptowalnych. Nie znam ich, choć mogę się domyślać i trzeba przyznać że moje domysły to najbardziej negatywny scenariusz jaki mógłby w Ubi trafić - "Zrobiliśmy to celowo aby wersja pc-towa nie odstawała od wersji konsolowych torpedując sprzedaż na tych platformach ale i samych platform. Nie chcemy narażać się MS i Sony, a marketing grania blaszkowego przy konsolowym nie istnieje więc kto będzie pokazywał nasze gry na następnych E3 czy Gamesconie jak duzi się obrażą?". Więc nawet nie oczekuję 100% prawdy, ale akceptowalnego nie-kłamstwa. I ładnych przeprosin. Nie muszą być szczere, jeśli zadośćuczynienie będzie hojne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2014 o 21:12, Qbon11 napisał:

Szczerze mówiąc to fatalnie wygląda ten FOV, znacznie widziałem na filmikach i znacznie
bardziej przeszkadzałoby to w rozgrywce niż dawało czegoś dobrego, więc dobrze, że Ubi
tego nie zaimplementowało w finalnej wersji. Natomiast szkoda, że nie ma małego Fov-a
przy korzystaniu ze smartfona tak jak to było pokazywane we wcześniejszych materiałach
z gry. Tego akurat brakuje ale tak wielkiego FOV-a to całe szczęście, że nie ma.


Mówimy o grze pc-towej? Takiej w której w menu jest pozycja Options. Dalej Graphic. Potem Advanced. I tutaj gdzieś w połowie strony jest taki ładny slajder podpisany FOV z pozycjami granicznymi np. 75 i 110? Dziwne, można sobie kąty dostosować pod siebie. Cuda! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A widzisz właśnie- jednym wolno, innym już nie :-) Nie wiem nawet czy dobrze się stało, z jednej strony trzeba demaskować bezczel wydawców naświetlając mniej świadomym obserwatorom momenty, w których powinni być czujni. Z drugiej strony uzasadniona krytyka zaczyna przeradzać się w pandemię nieuzasadnionej głupoty, jest szansa że to pod jej znakiem przebiegnie cała obecna generacja;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie selektywne gardłowanie na nikim tam wrażenia nie robi. Ubisoft nie pozwoli sobie na bycie kozłem ofiarnym branży, która w ogromnej mierze robi dokładnie to samo (czego niektórzy nie tyle nie zauważają, ile zauważać nie chcą). Albo rozliczamy wszystkich, którzy sobie na to zasłużyli, albo zgrzytamy zębami czytając jak świetnie WD się sprzedaje :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem za tym żeby kopać tyłki każdemu kto sobie zasłużył, a poprawnością polityczną i autocenzurą rzygam. Chwalić jak jest za co. Bezlitośnie punktować za każde oszustwo. Jeśli branża ma być czymś więcej niż maszynką do robienia pieniędzy to relacje producent-klient-media też muszą dojrzeć. Nie wystarczy, że gry staną się dojrzalsze, a budżety i zyski wyższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można i tak. Ja sobie daruję, bo o ile są ludzie obiektywni, którzy przemycają wartościowe poglądy w temacie ja na to patrzę z perspektywy krawata-dusiciela i... nie widzę sensu w wyjaśnianiu czegokolwiek przez Ubi w tym akurat momencie, po prostu. Nie mamy więc chyba na co liczyć w najbliższym czasie, chociaż każda próba uregulowania sytuacji będzie mile widziana;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mówimy o grze pc-towej? Takiej w której w menu jest pozycja Options. Dalej Graphic. Potem
> Advanced. I tutaj gdzieś w połowie strony jest taki ładny slajder podpisany FOV z pozycjami
> granicznymi np. 75 i 110? Dziwne, można sobie kąty dostosować pod siebie. Cuda! :D

Kurcze, sorry ale pomyliłem pojęcia :D, chodziło mi o DOF, czyli głębię ostrości... NA tym modzie jest mocno przesadzona co raczej utrudnia grę bardziej niż pomaga i tutaj właśnie szkoda, że przy korzystaniu z profilera nie ma takiej delikatnej głębi jak w starszych materiałach promocyjnych, jeszcze z 2013 r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj się zgadzam, też mi się nie podoba, szczególnie na tym screenie ze skrzyżowaniem. Jest mocno przesadzona bo modder nie zna silnika i musi działać po omacku, wprowadzać zmiany i sprawdzać jaki będą miały efekt w grze. Pewnie da się to jeszcze doregulować, a raczej nie ma powodu żeby się nie dało. W końcu za nią odpowiada jakaś formuła. A dużo łatwiej jest ustalić rozsądne wartości wiedząc jak ona wygląda i gdzie znajdują się wartości z których korzysta przy obliczeniach. Tym bardziej że one wcale nie muszą znajdować się w obok siebie czy nawet w jednym pliku. Jestem przekonany, że mając dostęp do dokumentacji lepiej by sobie poradził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi raczej po zainstalowaniu gra przypomina symulator krótkowidza niż demo E3 jak to gdzieś ktoś ładnie na innym forum określił. Ale mam nadzieję, że uda się to (a zwłaszcza głębię ostrości) dopracować - chętnie zobaczyłbym w tej grze mniej więcej taką grafikę jak na screenach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować