Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Planetary Annihilation zadebiutuje 5 września

10 postów w tym temacie

Dnia 29.08.2014 o 17:51, Afgncap napisał:

Ciągłe gadanie, że będzie duchowy następca Total Annihilation, a mamy bardziej duchowego
następcę SupComa:/

Bo to jest duchowy następca Total Annihilation przecież wiadomo, że jak duchowy to nie dosłownie te same realia. Mechanika tak sama niemal jak w Total Annihilation/Supreme Commander 1 więc wszystko się zgadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie do kogoś kto kupił to w Early Access:
>
> Warto? Bo nie śledziłem losów tej gry, a wygląda obiecująco.
> Pytanie do kogoś kto kupił to w Early Access:
>
> Warto? Bo nie śledziłem losów tej gry, a wygląda obiecująco.


Nadaje się do e-sportu, a relacje ogląda się lepiej niż te z MOBA. Z początku ciężko ogarnąć wszystkie planety i nadążyć, później jest lepiej, aczkolwiek dodałbym parę funkcji. Gra nastawiona na Multi, single dodany na odczepnego. Ogólnie 7+/10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Bo to jest duchowy następca Total Annihilation przecież wiadomo, że jak duchowy to nie
> dosłownie te same realia. Mechanika tak sama niemal jak w Total Annihilation/Supreme
> Commander 1 więc wszystko się zgadza.

Mechanika pozyskiwania surowców i budowania, fakt jest niemal identyczna, ale mechanika prowadzenia walki z TA nie ma nic wspólnego. W TA było bardzo duże wykorzystanie ukształtowania terenu, przeszkód i wraków, które tworzyły swoisty tor przeszkód. Poza tym jednostki były znacznie bardziej wytrzymałe co w połączeniu z nie do końca celnym arsenałem i wspomnianymi już przeszkodami dawało im całkiem sporą przeżywalność, której zarówno w SupCom jak i PA nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znacznie bardziej wytrzymałe?? Kiedy ty no ostatnio grałeś w TA-> tam wszystko ginęło na potęgę i bronie większości jednostek były tak samo celne jak w SupCom/PA nie ważne jaki teren np. podstawowa jednostka piechoty ARM PeeWee waliła niesamowicie celnie. Już nie wspomnę o wykorzystaniu terenu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Znacznie bardziej wytrzymałe?? Kiedy ty no ostatnio grałeś w TA-> tam wszystko ginęło
> na potęgę i bronie większości jednostek były tak samo celne jak w SupCom/PA nie ważne
> jaki teren np. podstawowa jednostka piechoty ARM PeeWee waliła niesamowicie celnie. Już
> nie wspomnę o wykorzystaniu terenu.

Gram przynajmniej raz do roku, ginęły na potęgę jak już jednostek zebrało się więcej w mid i late game, rakiety miały prosty tor lotu pocisku wiec nigdy nie trafiały jeśli tylko przed nimi było choćby wzniesienie, a jednostki artylerii miały niesamowicie długo trwający lot pocisku wiec jeśli się ruszyło jednostkę z miejsca to często nie trafiały, a jednostki typu peewee bądź laserowe musiały podejść blisko, natomiast w obu następcach wszystko pada po kilku strzałami, dopiero naprawdę end gamowe jednostki coś tam potrafią przyjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować