Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

12 dni z Xbox one - ewolucja kontrolera

22 postów w tym temacie

O konsolach microsoftu można mieć różne zdanie ale pad od X360 to klasa sama w sobie. Ten od XONE też zapowiada się interesująco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wciąż nie rozumiem zarzutu, że trzeba kupować baterie lub oryginalny akumulator. Trzeba być albo bogatym albo mało rozgarniętym by w ten sposób użytkować ten kontroler. Najbardziej opłacalna opcja to zakup ładowarki jakiejś dobrej firmy z dołączonymi czteroma akumulatorkami. Ja podczas premiery xbox360 kupiłem ladowarke Philipsa i używam do dziś. To jest ponad 8 lat. Wciąż trzymają do 10ciu godzin. A przez pierwsze lata na jednym lądowaniu grałem prawie miesiąc. Jedna para starczala na 60 godzin grania. Jak się wyczerpały, to w zapasie czekala juz druga, naladowana para akumulatorków a rozładowana trafiała do ładowarki. Ten komplet kosztował mbie wtedy okolo 50 zl i uważam ze jest to najlepsze rozwiązanie dla kontrolerów bezprzewodowych. Najgorsze są wlasnie te na stale montowane akumulatory w padach do PS3 i PS4. Nie dość, ze krótko trzymają, to jak sie rozładuje trzeba siedzieć na tym krótkim kabelku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Rafalinda_san wbudowane akumulatorki wcale nie trzymają tak krótko. Mi pad od PS3/PS4 trzyma równie długo co Xboxowy, a oprócz tego pozwala ładować pada i grać jednocześnie. Mało tego na Xboxie wyrobiła mi się klapka od baterii (przez częste zmienianie) i zdarza się (rzadko bo rzadko) że na pełnych bateriach na chwile go rozłączy. Więc rozwiązanie z bateriami do Xboxa jest jak dla mnie idiotyczne i mało nowoczesne.

W pozostałych kwestiach pad od Xboxa to naprawdę świetny sprzęt i mega wygodny (wygodniejszy od DS3)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Rafalinda_san"(już to komicznie brzmi..) Po pierwsze kabel od pada sixaxis nie jest krótki, chyba że ma się konsole z drukiej ręki albo definicja słowa długi zaczyna się u Ciebie od 5m... I mi jakimś dziwnym trafem pad trzymał ponad 60 godzin grania, a po wyłączeniu wibracji jeszcze dłużej, może jakieś testy na potwierdzenie twojego zarzutu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> @Rafalinda_san wbudowane akumulatorki wcale nie trzymają tak krótko. Mi pad od PS3/PS4
> trzyma równie długo co Xboxowy, a oprócz tego pozwala ładować pada i grać jednocześnie.
> Mało tego na Xboxie wyrobiła mi się klapka od baterii (przez częste zmienianie) i zdarza
> się (rzadko bo rzadko) że na pełnych bateriach na chwile go rozłączy. Więc rozwiązanie
> z bateriami do Xboxa jest jak dla mnie idiotyczne i mało nowoczesne.
>
> W pozostałych kwestiach pad od Xboxa to naprawdę świetny sprzęt i mega wygodny (wygodniejszy
> od DS3)
Nie zgadzam się z Tobą baterie to według mnie znacznie lepsze rozwiazanie- znaczy akumulatorki i ladowarka. Rozbawiło mnie również że baterie w padzie od PS4 trzymaja Ci równie długo co w przypadku innych p[adów- wierutna brednia! -6-8h grania max gdfzie na padzie od XO przy aku 2500 mogę grać przynajmniej te 40h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Mało tego na Xboxie wyrobiła mi się klapka od baterii (przez częste zmienianie) i zdarza

Pierwszy raz słyszę o wyrobionych klapkach do baterii. Nam pada, który m 8 lat i jedyna jego oznaka starości to żółty kolor tu i ówdzie. Klapka trzyma jak nówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2014 o 08:48, Ashans napisał:

"Rafalinda_san"(już to komicznie brzmi..) Po pierwsze kabel od pada sixaxis nie jest
krótki, chyba że ma się konsole z drukiej ręki albo definicja słowa długi zaczyna się
u Ciebie od 5m... I mi jakimś dziwnym trafem pad trzymał ponad 60 godzin grania, a po
wyłączeniu wibracji jeszcze dłużej, może jakieś testy na potwierdzenie twojego zarzutu
?


Cieszę się, że dowartościowałeś swój odbytowo kojarzący się Nick. Moja PS3 faktycznie byla z drugiej ręki, ale kumpel kupił nówkę w sklepie i mial ten sam krótki, metrowy kabelek, który kazał ci siedzieć przy samym telewizorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak ktos ma 2 pady do ps4 to problem z ladowaniem brak grasz na jednym 2 jest podlonczony ale jak ktos często gra we 2 to tylko ładowarka co do bateri w padze ps4 jest on slaba nawet w ps3 byla lepsza orginalna ladowarka to jakies 60 zł zapewne jakas hama czy cos za 30 40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1,5m to nie jest taki krótki kabel. To raz. A dwa - Dualshocki wykorzystują standardowe kable USB (mini/micro w zależności od tego czy DS3 czy DS4), które możesz kupić za 5 zł na Allegro w dowolnej długości, gdy w przypadku Xboksa albo trzeba kupować baterie albo akumulatorki z ładowarką albo oficjalnie sankcjonowane kable Play & Charge + akumulatorki.

A mówi się, że to Sony na siłę wpycha swoje standardy niezgodne z niczym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> 1,5m to nie jest taki krótki kabel. To raz. A dwa - Dualshocki wykorzystują standardowe
> kable USB (mini/micro w zależności od tego czy DS3 czy DS4), które możesz kupić za 5
> zł na Allegro w dowolnej długości, gdy w przypadku Xboksa albo trzeba kupować baterie
> albo akumulatorki z ładowarką albo oficjalnie sankcjonowane kable Play & Charge + akumulatorki.
>
Masz racje, można kupic dłuższy tylko mija sie to z ideą grania bezprzewodowego. Ja kabli nie znoszę i cieszę się ze Microsoft został przy tym standardzie gdzie mogę używać akumulatorków przeróżnych firm i różnej pojemności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BS15 - możesz podpiąć pad do każdej innej ładowarki USB. Naładujesz nawet grając w tym samym czasie. A takie ładowarki dostajesz z niemal każdym sprzętem (ja akurat mam od smartphone''a i od tableta) - teraz USB to standard.
A co do padów: Rzeczywiście xboxowy (360) najlepiej leży mi w dłoniach. Tylko trochę mało wytrzymały jest. No i krzyżak....
Nie mniej jednak główną obawą zakupu PS4 był pad. W końcu brak triggerów i niezbyt wygodne analogi to większe problemy niż niewygodny krzyżak. Ale SONY naprawił to, co zepsuł w poprzednich wersjach. Palce nie ześlizgują się z analogów. Triggery są moim zdaniem lepsze od tych Xboxowych, a przyciski: [b]kółko, kwadrat, trójkąt i X są ciągle wygodniejsze (i mam nadzieję wytrzymalsze) od AXBY Xboxa.
A co najważniejsze SONY dodał coś nowego. Panel dotykowy sprawdza się świetnie przy wpisywaniu tekstu do konsoli, czujnik ruchu zaskoczył mnie swoją precyzją, a świecący pasek jest fajnie wykorzystywany np. w Thief (jak zaświeci na biało, znaczy jesteśmy widoczni), albo w inFAMOUS (kontroler miga na czerwono - podnosisz złą karmę, na niebiesko - dobrą). A co do zastosowań panelu dotykowego: w Child of light wygodniej mi się za jego pomocą sterowało ognikiem niż poprzez drugi analog. I także w Thief fajnie się go używało do ekwipunku. (Warto pamiętać, że 2 z wymienionych 3 gier to multiplatformy.)
Co prawda xbox nadal ma lepsze rozstawienie analogów i wygodniejszy kształt, ale po paru godzinach z Dualshockiem 4 przestałam odczuwać różnicę (chyba się przyzwyczaiłam).
Znowu Microsoft dał się przebić konkurencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chyba nie po to się kupuje pada bezprzewodowego by grać na kablu co Henrar? ale Sony i ich fanboje wiedzą lepiej co jest 4THEplayers :D
Agusia pad od x360 jest mało wytrzymaly? chyba mialas go w dłoni 5min ...mój ma już 5lat i poza nieco wytartymi gumkami nic mu nie dolega

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2014 o 12:42, maxankazuya napisał:

chyba nie po to się kupuje pada bezprzewodowego by grać na kablu co Henrar? ale Sony
i ich fanboje wiedzą lepiej co jest 4THEplayers :D

Bo, jak rozumiem, baterii w DualShockach nie ma. Już przestań trollować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to Xboxowy pad wprowadził spusty, skoro szerzej zaprezentował je kontroler od starszego Dreamcasta? Ktoś odpowiedzialny za ten tekst, chyba nie odrobił pracy domowej z historii konsol. Zresztą pierwszy pad od Xboxa (tak zwany Duke) był wzorowany na... padzie od DC! Microsoft dodał tylko jednego analoga, którego brakowało DC i dwa przyciski "biały i czarny", które miały zastąpić bumpery znane z Dualshocków. Porównajcie sobie pada od Dreamcasta z Dukem - nawet rozmiarami są podobne i trzyma się je w bardzo zbliżony do siebie sposób. Swoją drogą Duke nie był taki zły, da się na nim bardzo wygodnie grać, a S`ka jest tylko lepsza. Gram właściwie ostatnio dość sporo na oryginalnym klocu i chwalę jego kontrolery gdziekolwiek jestem, zwłaszcza S`kę.

A Xbox klasyczny nie jest taki strasznie duży. Jest praktycznie takich samych rozmiarów jak X360 - racja jak na swoje czasy był dość masywny, ale przy PS2 FAT nie wydawał się aż taki duży. Zresztą, to konsola stacjonarna, nie musi być poręczna jak handheldy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, ze te 6-8godz na baterii jest tragicznie, wrecz TRAGICZNIE krotko! Czasami zdarzalo mi sie grac dluzej w ciagu dnia niz bateria wytrzymuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2014 o 13:18, PAPISHON napisał:

Jak to Xboxowy pad wprowadził spusty, skoro szerzej zaprezentował je kontroler od starszego
Dreamcasta? Ktoś odpowiedzialny za ten tekst, chyba nie odrobił pracy domowej
z historii konsol. Zresztą pierwszy pad od Xboxa (tak zwany Duke) był wzorowany na...
padzie od DC! Microsoft dodał tylko jednego analoga, którego brakowało DC i dwa przyciski
"biały i czarny", które miały zastąpić bumpery znane z Dualshocków. Porównajcie sobie
pada od Dreamcasta z Dukem - nawet rozmiarami są podobne i trzyma się je w bardzo zbliżony
do siebie sposób. Swoją drogą Duke nie był taki zły, da się na nim bardzo wygodnie grać,
a S`ka jest tylko lepsza. Gram właściwie ostatnio dość sporo na oryginalnym klocu i chwalę
jego kontrolery gdziekolwiek jestem, zwłaszcza S`kę.

A Xbox klasyczny nie jest taki strasznie duży. Jest praktycznie takich samych rozmiarów
jak X360 - racja jak na swoje czasy był dość masywny, ale przy PS2 FAT nie wydawał się
aż taki duży. Zresztą, to konsola stacjonarna, nie musi być poręczna jak handheldy.


Podobno pad od Dreama był wzorowany kształtem głowy Sonica :D Jakby tak popatrzeć to może coś w tym jest. Osobiście uważam, że pad od DC jest najbardziej udany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować