Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jak redakcja gram.pl zapatruje się na rok 2015?

9 postów w tym temacie

Paweł Pochowski

Do zakończenia roku 2014 pozostały już tylko dni. Był to rok, który dla gier zapisać może się na wiele różnych sposobów, ale z całą pewnością nie jako zbyt obfity w świetne i nowe produkcje, bo tych brakowało. Ale to nie miejsce na patrzenie za siebie, a wprost przeciwnie - dziś chcemy zastanowić się nad tym, co przyniesie nam przyszłość.

Przeczytaj cały tekst "Jak redakcja gram.pl zapatruje się na rok 2015? " na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja liczę na to że gry mnie nie rozczarują jak w tym roku, gier naprawdę dobrych z tego roku jest parę i to głównie gry wychodzące pod koniec roku, pod względem technologii nic ciekawego nie było niestety przynajmniej dla mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ja liczę na to że gry mnie nie rozczarują jak w tym roku, gier naprawdę dobrych z tego
> roku jest parę i to głównie gry wychodzące pod koniec roku, pod względem technologii
> nic ciekawego nie było niestety przynajmniej dla mnie.

Pod względem technologii najważniejszym odkryciem jest SMAA które wprowadza AA nie obciążające GPU i to jest innowacja bezapelacyjnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2014 o 17:06, apollo napisał:

Mam nadzieję, że 2015 przyniesie zmiany w grafice i optymalizacji, co zakończy wojnę
o klatki i rozdzielczość.

Huehuehue. Będzie ich jeszcze więcej :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.12.2014 o 13:26, MisioKGB napisał:

Pod względem technologii najważniejszym odkryciem jest SMAA które wprowadza AA nie obciążające
GPU i to jest innowacja bezapelacyjnie

Nie jest innowacją, bo jak najbardziej obciąża GPU (mniej niż MSAA, ale go obciąża, jakoś liczony być musi a nie ma nic za darmo), rozmywa obraz (podobnie jak FXAA, aczkolwiek w mniejszym stopniu) i wygładza gorzej niż MSAA, ale w przeciwieństwie do niego może wygładzać alpha-textures.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2014 o 17:06, apollo napisał:

Mam nadzieję, że 2015 przyniesie zmiany w grafice i optymalizacji, co zakończy wojnę o klatki i rozdzielczość.


Wiesz co mówią o nadziei. W każdym razie dobrze by było, gdyby następny rok przyniósł więcej dopracowanych, zoptymalizowanych, wydawanych w odpowiednim terminie gier. Kilka niespodzianek w postaci świetnych portów i nowych IP, które urwą szczenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że gry zaczną wychodzić dopracowane i bardziej rozbudowane bez DLC & Łatek w dniu premiery, a ewentualne DLC powiększające obszar gry i nowe zadania itp w miarę czasu po premierze.Grafika też mogła by być bardziej dopracowana, bo jakoś odnoszę wrażenie że teraz idzie się w ilość niż jakość, i teraz ważniejsze to ogłaszanie ile w 24H gra zarobiła. Wiadomo że zarobek jest ważny, ale zadowolenie gracza jest też bardzo ważnye.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować