Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2015 Zbigniew Trzeciak Total War robi ukłon w stronę wielbicieli Średniowiecza. Czy Creative Assembly pozbierało się po niezbyt ciepło przyjętym Rome 2. Przeczytaj cały tekst "Total War: Attyla - Recenzja" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnEsCo 0 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2015 Świetna recenzja. Zachęciliście mnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
The_Deker_10 0 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2015 Dość ciekawie to brzmi. Czekamy na więcej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dawid1997214 0 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2015 nie ma być przypadkiem Total War: Attila? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czopor 0 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2015 > nie ma być przypadkiem Total War: Attila?Nie wiem jaki ma sens taka zmiana, ale wiki również podaje Attyla więc taki będzie podtytuł w Polsce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GGrzechu123 0 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2015 Pytanie w sprawie bitew - do ilu żołnierzy na armię da się grać komfortowo? W Rome II cięło już przy trzech licznych armiach po 40 jednostek, a jak jest tu? Można zrobić większą bitwę w 30fps chociaż? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vonArnold 0 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2015 U mnie po pierwszych wrażeniach, ale tylko z prologu, bo sobie jeszcze dałem chwilę czasu by ogarnąć nowości, choć tego pewnie wiele nie ma.Jakoś nie jestem zachwycony pięknem mapy kampanii, klimat jest, ale jakoś czytelniejsza i przyjemniejsza dla oka dla mnie jest ta z R2TW, szczególnie miasta. A może to kwestia przyzwyczajenia. Natomiast sama grafa z pola bitwy jakaś marna się wydaje, niby ustawienia te same co w R2TW, ale modele wyglądają brzydziej. Pogrzebię jeszcze w opcjach, może tu tkwi problem.Mi jednej rzeczy w chwili obecnej brakuje, przy przeglądaniu jednostek na mapie kampanii/pola bitwy, brak panelu ze statystykami. Sięganie do wikii jest niewygodne.Nie wiem, czemu to usunięto. Opis słowny jest do bani. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Paoro 0 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2015 Nie dawno przeszedłem w końcu Rome 2 i z recenzji wynika, że i w tej grze będzie problem gdy będziemy władać zbyt wielkim państwem. Komp kupiony już sporo po premierze Romka, wywalał podczas wykonywania ruchów nacji kontrolowanych przez AI. Wszystko się uspokoiło, gdy przeciwników zostawało mniej. Druga sprawa nie dorobione inne nacje. Zagrałem prolog Rzymem, ale kampanie zacząłem zaraz potem od razu na najtrudniejszym Spartą i tu bardzo ograniczone pole, niby królowie dziedziczni, ale księżniczek nie było, i nikt się nie hajtał. Brakowało drzewka rodzinnego, ale to usunęli, albo inaczej uprościli w Shogunie. Widzę, że teraz chyba wraca takie jak w Medievalu 2. Ogólnie kilka Total War''ów sobie odpuściłem, np. nie grałem w dodatek do Medka, dodatek do Empire - z Napoleonem, w dodatek do Shoguna 2 i chyba w Atylle też nie zagram. Historię tą znam z kampanii w dodatku do Age of Empire 2 :) Czekam z niecierpliwością na kolejną nową grę, mam nadzieje, że znów w czasach średniowiecza. Nie grałem w Roma jedynkę, więc dwójeczka była dla mnie pozycją obowiązkową. Odpaliłem kiedyś Roma 1 i był dużo słabszy graficznie w porównaniu do Medka 2. No i tragiczne AI podczas mapy kampanii w Romie 2, a przede wszystkim podczas bitew. Było często tak, że mnie atakowali, a potem podczas bitwy stali. Na najtrudniejszym poziomie nie miałem żadnych problemów z zajęciem calutkiej mapy kampanii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
przybysz6666 0 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2015 Acha ponowanie mamy to samo co z Rome II, czyli czytanie książki w czasie jednej tury, dziekuje dobranoc. Jeśli jedna tura przeciwnika trwa więcej niż 10-20 sec to znaczy, że gra jest niegrywalna Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach