Zaloguj się, aby obserwować  
Mars

Najładniejszy pulpit - konkurs

1305 postów w tym temacie

Dnia 14.03.2007 o 21:45, Blade2 napisał:

Dzięki za odpowiedz. Napisz w regulaminie taki punkt żeby wszyscu musieli głosować bo inaczej
będą zdyskalifikowani. Albo coś w tym stylu...

W poprzedniej edycji była taka zasada i całkiem nieźle poszło - tylko ja nie zagłosowałem. ;)

Choinix

Dnia 14.03.2007 o 21:45, Blade2 napisał:

Btw. czemu konkurs jest co miesiąc, a nie co np. dwa tygodnie? :P

Odpowiem pytaniem: Czy gdyby Boże Narodzenie było co miesiąc, cieszyłbyś się tak z prezentów pod choinką? :) Po prostu gdyby konkurs odbywał się zbyt często stałby się trochę nudny. Poza tym ja nie lubię zmieniać zbyt często tapety :P

qrczak90

Dnia 14.03.2007 o 21:45, Blade2 napisał:

Ja tak troszeczkę odbiegnę od tematu...

Spróbuj zapytać tu==> http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=1554&u=2019

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aby zrobić screen swojego pulpitu należy wcisnąć klawisz Prt Scr (obok F12), następnie otworzyć Paint’a, wkleić zawartość schowka (Ctrl+V) i zapisać plik w formacie *.jpg (instrukcje w screenach na dole). Zapisanie w formacie JPG daje pewność, że screen zmieści się na forum (rozmiar pliku zmniejsza się prawie 20 razy), ale widoczny jest też spadek jakości.

20070318160037

20070318160048

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oto wersja beta regulaminu. Wszystkie propozycje, zastrzeżenia i obelgi proszę umieszczać na forum (choć w tym ostatnim przypadku proponuje jednak maila ;)) do 25 kwietnia. Później spróbuję jakoś to ładnie spisać i podczepimy regulamin.

*****************************Uwaga! Przeczytaj, zanim coś napiszesz****************************

To jest konkurs. Jeśli chcesz pochwalić się swoim pulpitem, zrób to tu==> http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=1554&u=2019

***********************************REGULAMIN***********************************
1. Konkurs odbywa się w drugą niedzielę każdego miesiąca i trwa przez tydzień (przed rozpoczęciem zostanie podane szczegółowe kalendarium). W trakcie trwania konkursu zabronione są inne komentarze niż zgłoszenia i głosy. Jeśli ktoś łamie regulamin lub offtopuje, po prostu to ignorujemy.
2. Zgłaszamy się poprzez napisanie pogrubioną czcionką swojego nicku oraz dodanie jednego screena swojego pulpitu (ewentualnie dopuszczane jest wrzucenie dwóch screenów, gdy jeden przedstawia sam pulpit, a drugi np. menu start lub otwarte okna). Dodanie samej tapety nie jest traktowane jako zgłoszenie – to konkurs na najlepszy pulpit, a nie tapetę.
3. Głosujemy na co najmniej 5 screenów, a maksymalnie 10 (pierwsze miejsce to 10 pkt, dziesiąte – 1 pkt). Głosy umieszczamy na forum. Każdy może głosować tylko 1 raz i nie może zagłosować na siebie. Głosowanie jest obowiązkowe dla wszystkich uczestników konkursu – nieoddanie swoich głosów jest równoważne z dyskwalifikacją. Zachęcam również do głosowania osoby nie biorące udziału w konkursie.
4. Wszystkie problemy, zastrzeżenia i obelgi proszę kierować pod adres ja-rob006(at)o2.pl .
_______________________________________________________________________________________

FAQ:
1. Jak zrobić screen swojego pulpitu?

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=12650&pid=262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie dawno miałem VTP 6 i nie narzekałem. W porównaniu z poprzednimi częściami VTP 6 deinstalacja jest łatwiejsza. Wystarczy podczas kasowania wybrać, że wszystkie podmienione pliki skopiujemy z CD Windowsa (po wybraniu tej opcji po prostu wsuwamy płytkę z Windowsem i czekamy). Co do spowalniania, to zależy od Twojego kompa. Jeżeli masz 512 RAM lub więcej to powinno być OK. Ja mam słabego blaszaka, lecz VTP 6 nie spowolniła mojego kompa tak bardzo, jak sie spodziewałem. Więc możesz zainstalować VTP, jak Ci się nie spodoba to zawsze możesz skasować (po skasowaniu prawie wszystko będzie takie, jakie było, zawsze też możesz zrobić punkt przywracania systemu). Mi VTP 6 nie sprawiał żadnych problemów, lecz to Ty sam zdecyduj, czy chcesz to zainstalować.


(Sorry za offtop)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... jestem mile zaskoczony. :) Wygląda na to, że mój regulamin jest tak dobry, że nikt nie ma do niego żadnych zastrzeżeń (albo jest tak tragiczny, że aż brak wam słów :P). Choć wydaje mi się, że po prostu jesteście zbyt leniwi, aby coś napisać. :)
Wg mnie pomysł z pogrubieniem całego regulaminu był totalna porażką. W wersji ostatecznej zrezygnuję z tego, oraz oddzielę poszczególne punkty odstępami, aby regulamin był bardziej czytelny (i pozornie dłuższy i bardziej profesjonalny ;]). Ewentualne propozycje można składać do jutra. W niedzielę spróbuję już zamieścić wersję ostateczną.

PS: Jeśli nie będziecie mieć żadnych zastrzeżeń, popadnę w samozachwyt ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

*****************************Uwaga! Przeczytaj, zanim coś napiszesz****************************

To jest konkurs. Jeśli chcesz pochwalić się swoim pulpitem, zrób to tu==> http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=1554&u=2019

*******************************************REGULAMIN*******************************************


1. Konkurs odbywa się w drugą niedzielę każdego miesiąca i trwa przez tydzień (przed rozpoczęciem zostanie podane szczegółowe kalendarium). W trakcie trwania konkursu zabronione są inne komentarze niż zgłoszenia i głosy. Jeśli ktoś łamie regulamin lub offtopuje, po prostu to ignorujemy.

2. Zgłaszamy się poprzez napisanie pogrubioną czcionką swojego nicku oraz dodanie jednego screena swojego pulpitu (ewentualnie dopuszczane jest wrzucenie dwóch screenów, gdy jeden przedstawia sam pulpit, a drugi np. menu start lub otwarte okna). Dodanie samej tapety nie jest traktowane jako zgłoszenie – to konkurs na najlepszy pulpit, a nie tapetę.

3. Głosowanie rozpoczyna się po pojawieniu się listy uczestników i jest obowiązkowe dla wszystkich uczestników konkursu – nieoddanie swoich głosów jest równoważne z dyskwalifikacją. Głosujemy na co najmniej 5 screenów, a maksymalnie 10 (pierwsze miejsce to 10 pkt, dziesiąte – 1 pkt). Głosy umieszczamy na forum. Każdy może głosować tylko 1 raz i nie może zagłosować na siebie. Zachęcam również do głosowania osoby nie biorące udziału w konkursie.

4. Wszystkie pytania, problemy, zastrzeżenia i obelgi proszę kierować pod adres ja-rob006(at)o2.pl .
_______________________________________________________________________________________

FAQ:
1. Jak zrobić screen swojego pulpitu?

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=12650&pid=262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2007 o 23:29, rob006 napisał:

PS: Jeśli nie będziecie mieć żadnych zastrzeżeń, popadnę w samozachwyt ;P

W samozachwyt nie popadaj :P Ale najbardziej się cieszę z tego, że każdy uczestnik konkursu musi głosować. Tak powinno być! A tak wogóle to na ile osób trzeba głosować na 5 czy na 10 ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2007 o 14:33, Blade2 napisał:

A tak wogóle to na ile osób trzeba głosować na 5 czy na 10 ????


Na minimum 5, ale jeśli podoba ci się więcej prac to możesz zagłosować na więcej (maksymalnie 10). A więc masz do wyboru zagłosować na 5 lub 6 lub 7 lub 8 lub 9 lub 10 prac :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2007 o 16:32, rob006 napisał:

Na minimum 5, ale jeśli podoba ci się więcej prac to możesz zagłosować na więcej (maksymalnie
10). A więc masz do wyboru zagłosować na 5 lub 6 lub 7 lub 8 lub 9 lub 10 prac :]

No to spoko. Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.04.2007 o 09:05, AQ22 napisał:

Kiedy zaczynamy ,bo nie doczytałem lub nie ma?

Cytuję: "1. Konkurs odbywa się w drugą niedzielę każdego miesiąca i trwa przez tydzień (przed rozpoczęciem zostanie podane szczegółowe kalendarium). W trakcie trwania konkursu zabronione są inne komentarze niż zgłoszenia i głosy. Jeśli ktoś łamie regulamin lub offtopuje, po prostu to ignorujemy "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konkurs za chwilę sie rozpocznie, więc...

*****Kalendarium*****
Zgłaszanie sie do konkursu: od 8 kwietnia godz 00.01 do 11 kwietnia godz 20.00
Głosowanie: od chwili ukazania się listy uczestników do 14 kwietnia godz 23.59
Ogłoszenie wyników: bliżej nieokreślona niedziela
(w sobotę mam wycieczkę i wrócę dopiero w niedzielę nad ranem, więc dużo będzie zależało od tego, jak będzie mi się spało w autobusie. :)Tak czy siak, wyniki będą raczej wieczorem)

Nie będzie żadnego posta rozpoczynającego edycję - zgłaszać można sie zaraz po północy.
Przypominam, że w trakcie trwania edycji wszelkie komentarze poza zgłoszeniami i głosami są zabronione, więc przez najbliższy tydzień wstrzymajcie swoje zapędy pisarskie :)

Cóż, pozostaje mi życzyć powodzenia i niech wygra najlepszy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować