Zaloguj się, aby obserwować  
RobeN

Kart Graficznych Kącik (informacje, porównania)

30553 postów w tym temacie

Dnia 07.02.2007 o 20:24, Mikex napisał:

GF 8600 ULTRA of course, ale poczekajmy na testy...:D

Acha,a kiedy owe testy nastapią??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2007 o 12:14, boduczek napisał:

Acha,a kiedy owe testy nastapią??



Po premierze? xD

Gdzies w marcu chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.02.2007 o 12:21, Fum4R napisał:

Po premierze? xD

Tego się domysliłem,tylko nie wiedziałem kiedy premiera ;P

Dnia 09.02.2007 o 12:21, Fum4R napisał:

Gdzies w marcu chyba.

Acha,dziękuje za odpowiedz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to dopiero za dwa lata tak daleko nie sięgam ;p
,,Jakiś czas temu pojawiły się informacje dotyczące specjalnej grupy inżynierów Intela, Visual Computing Group (VCG), która jest odpowiedzialna za stworzenie układu graficznego. Pogłoska opublikowana na jednej z azjatyckich stron internetowych głosi, że Intel może wejść na rynek procesorów graficznych za około dwa lata. Inżynierowie najprawdopodobniej zajmują się rozwiązaniem wielordzeniowym, które może zawierać nawet 16 rdzeni graficznych zaimplementowanych w jednym chipie.

W chwili obecnej za wcześnie jest na jakiekolwiek szczegóły. Intel potwierdza oficjalnie, że prace nad układem graficznym rozpoczęto, nie ujawniając żadnych informacji na ten temat.

Wielordzeniowe układy graficzne w wykonaniu Intela nie będą produktami pionierskimi. Wcześniej rozwiązania oparte na kilku rdzeniach stosowała firma 3dfx Interactive w akceleratorach Voodoo 3D.

Zaskakiwać może ilość potencjalnie wykorzystanych przez Intela rdzeni. Serwis VR-Zone podał informację, że firma jest w trakcie pracy nad projektem, który będzie oparty aż na 16 rdzeniach umieszczonych na pojedynczym kawałku krzemu. W chwili obecnej trudno sobie wyobrazić kartę graficzną przeznaczoną dla domowych użytkowników, 16 razy szybszą od GeForce 8800 GTX. Według źródła, układ miałby być wykonany w 32-nm procesie technologicznym.

Wejście na rynek procesorów graficznych z udanym produktem oznacza ogromne zyski dla producenta i mobilizuje innych wytwórców do rozwoju technologii. 16-rdzeniowy układ graficzny pozwoliłby Intelowi na ofensywę skierowaną w stronę producentów konsol do gier.''''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2007 o 12:24, boduczek napisał:


> Po premierze? xD
Tego się domysliłem,tylko nie wiedziałem kiedy premiera ;P
> Gdzies w marcu chyba.
Acha,dziękuje za odpowiedz:)


Tylko jest jedno "ale"...Nie wiadomo czy GF 8600ULTRA w ogóle wyjdzie...Niektóre dzienniki zachodnie piszą, że nowe karty graficzne, które wyjdą, to 8600GT i 8600GS. Inne jednak piszą, że 8600ULTRA i 8600GT...Podają też różne parametry tych kart. Ja osobiście mam nadzieję, że GF 8600ULTRA wyjdzie. Mam jednak złe przeczucia, bo większość informacji wskazuje jednak na to, że NIE.

PS Składam oficjalne przeprosiny dla wszystkich, których obraziłem moją wcześniejszą wypowiedzią i wyrażam szczerą skruchę.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.02.2007 o 18:28, Mikex napisał:

Tylko jest jedno "ale"...Nie wiadomo czy GF 8600ULTRA w ogóle wyjdzie...Niektóre dzienniki
zachodnie piszą, że nowe karty graficzne, które wyjdą, to 8600GT i 8600GS. Inne jednak piszą,
że 8600ULTRA i 8600GT...Podają też różne parametry tych kart. Ja osobiście mam nadzieję, że
GF 8600ULTRA wyjdzie. Mam jednak złe przeczucia, bo większość informacji wskazuje jednak na
to, że NIE.

Acha,musimy w takim razie jeszcze poczekać:) Dziękuje za pomoc:)

Dnia 09.02.2007 o 18:28, Mikex napisał:

PS Składam oficjalne przeprosiny dla wszystkich, których obraziłem moją wcześniejszą wypowiedzią
i wyrażam szczerą skruchę.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2007 o 17:37, danzelmario napisał:

> Już to mówiłem, ale się powtorzę...Gothic 3 to wyjątkowo [m] gra!U mojego kolegi chodzi

> na FULL płynnie, a jego komp, to:
>
> -AMD Athlon 64 3000+,
> -GeForce 7600GT,
> -1GB RAM(!!!).

aha i co jeszcze. na 1 Gb ramu? na full gra zzera 1.5 GB! fizycznie full płynnosc jest niemozliwa!ze
o optymalizacji silnika nie wspomne. a i w miastach slideshow ma napewno. wiec nie koloryzuj.
na 2 razy lepszych kompach gra tnie:)


Hmmm w miastach to nie wiem...Ja widziałem jak zaczynał grę ( bił się w jakiejś wiosce ) i miał 19 FPS... Potem zwiedzał świat i miał 21 FPS (podczas walki 18 FPS). Dla mnie to jest płynnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

)

Dnia 09.02.2007 o 20:51, Mikex napisał:


Hmmm w miastach to nie wiem...Ja widziałem jak zaczynał grę ( bił się w jakiejś wiosce ) i
miał 19 FPS... Potem zwiedzał świat i miał 21 FPS (podczas walki 18 FPS). Dla mnie to jest
płynnie...

aha to sory, nie mamy o czym gadac skoro ci 19 fps to płynne. to chyba nie wiesz co to płynosc(dla mnie płynosc to 30 fps) :) sam myslalem ze 14 fps to płynne(jak miałem gf2 mx :P) i jakos przchodziłem gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2007 o 20:51, Mikex napisał:

Hmmm w miastach to nie wiem...Ja widziałem jak zaczynał grę ( bił się w jakiejś wiosce ) i
miał 19 FPS... Potem zwiedzał świat i miał 21 FPS (podczas walki 18 FPS). Dla mnie to jest
płynnie...


O płynności można zacząć mówić od min 25 fps i to na upartego. Zależy jaka gra. 18 fps to jest slideshow, granie w takich warunkach to gwałt na grze :), o płynności mowy być nie moze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2007 o 03:37, hehe napisał:

O płynności można zacząć mówić od min 25 fps i to na upartego. Zależy jaka gra. 18 fps to jest
slideshow, granie w takich warunkach to gwałt na grze :)


Ja bym się bardziej martwił o oczy, które to bardzo szybko się męczą przy takiej stop-klatkowej animacji :) Przy grze poniżej 15 fps, jeśli to jakaś np strzelanka, to wręcz głowa może rozboleć ;]]]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.02.2007 o 03:37, hehe napisał:

O płynności można zacząć mówić od min 25 fps i to na upartego. Zależy jaka gra. 18 fps to jest
slideshow, granie w takich warunkach to gwałt na grze :), o płynności mowy być nie moze.

na upartego? oj przesada. wiekszosci gier to wystarczy. nie wszystkim oczywiscie. taki far cry to płynnosc dla mnie zaczyna sie minimum od 35 fps.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2007 o 10:51, danzelmario napisał:


> O płynności można zacząć mówić od min 25 fps i to na upartego. Zależy jaka gra. 18 fps
to jest
> slideshow, granie w takich warunkach to gwałt na grze :), o płynności mowy być nie moze.

>
na upartego? oj przesada. wiekszosci gier to wystarczy. nie wszystkim oczywiscie. taki far
cry to płynnosc dla mnie zaczyna sie minimum od 35 fps.



To ile Ty masz FPS w Gothic`u 3?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2007 o 11:20, Dead-pl napisał:

ja mam średnio koło 60-70...

a według mnie płynność zaczyna się od 40fps''ow



CO??Jaki masz sprzęt??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko jadę do kuzynów na ferię i mają trochę słabego kompa i czy takie gry jak splinter cell 2,chaos theory,brother in arms,starship troopers, matrix path of neo,fifa 07,the godfather no i jeszcze F.E.A.R ruszą chociaż na minimalnych i będzie można mówić o płynności na radku 9200 128mb i czy on obsługuje jakieś shadery dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2007 o 12:44, mazi606 napisał:

mam pytanko jadę do kuzynów na ferię i mają trochę słabego kompa i czy takie gry jak splinter
cell 2,chaos theory,brother in arms,starship troopers, matrix path of neo,fifa 07,the godfather
no i jeszcze F.E.A.R ruszą chociaż na minimalnych i będzie można mówić o płynności na radku
9200 128mb i czy on obsługuje jakieś shadery dzięki za odp.


Nie. Większość wymaga co najmniej DX9 SM 2.0 a niektóre - jak Splinter - SM3.0

9200 to DX8.1 w najlepszym wypadku, czyli SM 1.4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować