Zaloguj się, aby obserwować  
adamello190

Fallout

1103 postów w tym temacie

Dnia 25.02.2007 o 17:54, Konował napisał:

Przy okazji nie
testowałem ale czy promieniowanie coś robi?

Tak jak bedziesz duza dawka napromieniowany to jesli sie nie wyleczysz umrzesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zabiłeś jedynego dealera w mieście. Czasem jakiś kupiec w tym mieście coś jeszcze ma... Jeżeli nie to zostaje Ci jeszcze L.A. Boneyard. W Bractwie mają tego pełno, ale pewnie jeszcze tam nie możesz pójść. Spróbuj kradzieży na mieszkańcach Hub, nie wierzę żeby byli czyści :) A tak w ogóle to przy zwłokach dealera nic nie było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2007 o 18:52, Corporal napisał:

Zabiłeś jedynego dealera w mieście. Czasem jakiś kupiec w tym mieście coś jeszcze ma... Jeżeli
nie to zostaje Ci jeszcze L.A. Boneyard. W Bractwie mają tego pełno, ale pewnie jeszcze tam
nie możesz pójść. Spróbuj kradzieży na mieszkańcach Hub, nie wierzę żeby byli czyści :) A
tak w ogóle to przy zwłokach dealera nic nie było?


Dzięki za odpowiedz. Dealer miał chyba Rad-X 2 pastylki(a może nie miał tylko mam je skądś indziej?). Wziołem je ale potrzeba chyba jeszcze Rad-Away. Poszukam jakiś handlarzy, bo nie jestem złodziejem:P. L.A Boneyard to chyba tzw. Gruzy? Mam polską wersje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Boneyard to chyba Gruzy :) Jeśli idziesz do Glow (Brzask), to zażyj dwa Rad-X, trochę przed wejściem w okolice tej lokacji. Musisz mieć ze sobą linę. Wbiegnij do środka weź holodysk i uciekaj czym prędzej. Po drodze zażyj Rad-away. Do tej lokacji wróć dopiero w pancerzu wspomaganym - jest tutaj mnóstwo broni, ekwipunku,holodysków i przeciwników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jakoś zawsze brałem Rad-Xy po wejściu do Glow i nigdy nie zginąłem od promieniowania, więc nie wiem, skąd ten mit, że koniecznie trzeba się nafaszerować prochami wcześniej. Nawiasem mówiąc, ci przeciwnicy to chyba najłatwiejsze XP w grze - wystarczy nie przywracać zasilania lub przed jego przywróceniem pozabierać robotom broń i amunicję a potem je porozwalać - bułka z masłem. Jedynym problemem może być poziom 5, na który nie da się dostać bez przywracania zasilania (winda nie działa), ale jak już się tam wejdzie, to (z tego, co pamiętam) można to zasilanie znów wyłączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś nie zażyłem rad-X i nie dotarłem do Glow :) Myślę, że odporność na promieniowanie zależy od wytrzymałości, a na tej zawsze oszczędzam tworząc postać. W F1 mam 5 czy 4, a w F2 ustawiam tylko 2 punkty! Komputer w Glow można jeszze zaprogramować tak, aby roboty strażnicze nas nie atakowały w ogóle. Chociaż po co rezygnować z xp-ków :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, przy dwóch punktach wytrzymałości to faktycznie może być kiepsko, bo bazowa odporność na promieniowanie to Wytrzymałość x2. Choć z drugiej strony zawsze ustawiam Wytrzymałość na wartość z zakresu 4-6 i po łyknięciu dwóch Rad-Xów mam około 80% odporności na promieniowanie (100% można mieć chyba tylko przy kombinacji Power Armora z maksymalną Wytrzymałością lub odpowiednimi perkami), przez co i tak zawsze trochę radów złapię, a mimo to w Glow jakoś nie ginę. Grunt to pamiętać o tym, by nie siedzieć tam za długo - zrobić co trzeba (ale też bez pośpiechu), a ewentualne zdobycze (holodyski, książki) przejrzeć w bezpiecznym miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To spotkanie powoduje przyrost charyzmy. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję dialogową :) Tak przy okazji, jakie są spotkania losowe w Fallout? Ja spotkałem tylko sprzedawcę samochodów (złomu) :D

20070304194314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.03.2007 o 19:43, Corporal napisał:

To spotkanie powoduje przyrost charyzmy. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję dialogową :) Tak
przy okazji, jakie są spotkania losowe w Fallout? Ja spotkałem tylko sprzedawcę samochodów
(złomu) :D

Jest kilka, masz tu spis wraz z krótkim opisem.

Overturned truck: There''s a crate with money in it; how much depends on your LK:
LK 1: $1
LK 2: $32
LK 3: $105
LK 4: $298
LK 5: $730
LK 6: $1645
LK 7: $2976
LK 8: $5709
LK 9: $8443
LK 10: $10765
This amount is doubled if you have the Fortune Finder perk.
Talking brahmin: You encounter a bunch of odd cows that go "Moo, I say". Nothing to it.
Single footprint: There''s a Stealth Boy in the remains.
Car mart: Bob is a loon, crazy and just insane. Inside the shack you find a Red Ryder BB Gun and a Red Ryder LE BB Gun.
Police box: Vanishes and leaves a Motion Sensor behind.
Crashed spacecraft: A flying saucer with some alien bones. One body contains a Fuzzy Painting and the other the one-of-a-kind Alien Blaster, one of the best weapons in Fallout in fact.

Pisze, że najlepiej mieć szczęście na poziomie 9-10 wraz z perkiem "Explorer". Wtedy szybko powinniśmy odnaleźć te miejsca. Im niższe szczęscie szansa spada ale nadal jest możliwe takie spotkanie (ale trwa to jakiś czas).
A, i co do Alien Blaster''a to jego staty są takie:
Name | Location | Damage | Ammo | Clip | AP | Skill
Alien Blaster | Spacecraft encounter | 30-90| SEC | 30 | 4 | Energy Weapon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz może screena tego statku obcych albo tej broni?!!!! Słyszałem coś o jakimś niezwykłym pistolecie, ale nie myślałem nawet, że to laser obcych :))) Ale jazda trzeba będzie zainstalować Fallouta :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.03.2007 o 20:10, Corporal napisał:

Masz może screena tego statku obcych albo tej broni?!!!! Słyszałem coś o jakimś niezwykłym
pistolecie, ale nie myślałem nawet, że to laser obcych :))) Ale jazda trzeba będzie zainstalować Fallouta :D


Spełnię prośbę tylko w połowie. Będzie tylko statek. Broń sam odnajdź i zobacz jak została zbudowana. :)

1. Car mart.
2. Crashed spacecraft.
3. Single footprint.
4. Overturned truck.
5. Police box.

20070304201730

20070304201741

20070304201751

20070304201800

20070304201811

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem poniewaz jak pogram sobie chwilke w Fallouta to wyskakuje mi taki błąd http://img221.imageshack.us/img221/2742/falloutcr9.png


A w tempie pojawia sie taki plik txt:

[code]<?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?>
<DATABASE>
<EXE NAME="falloutw.exe" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY">
<MATCHING_FILE NAME="falloutw.exe" SIZE="1244160" CHECKSUM="0x5699591D" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="01/13/1998 00:31:33" UPTO_LINK_DATE="01/13/1998 00:31:33" />
</EXE>
<EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY">
<MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="1012224" CHECKSUM="0xABFFD815" BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2180" BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" FILE_DESCRIPTION="Biblioteka DLL klienta Windows NT BASE API" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="System operacyjny Microsoft® Windows®" FILE_VERSION="5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158)" ORIGINAL_FILENAME="kernel32" INTERNAL_NAME="kernel32" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x1048EA" LINKER_VERSION="0x50001" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2180" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" LINK_DATE="08/04/2004 07:43:46" UPTO_LINK_DATE="08/04/2004 07:43:46" VER_LANGUAGE="Polski [0x415]" />
</EXE>
</DATABASE>[/code]


Nie wiem czego to jest przyczyną.Gre mam oryginalną po polsku ( całą sage).Prosze o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej taki błąd wyskakuje przy uszkodzeniu RAMu lub wirusie. Sprawdź jakimś antywirusem i programem antspyware''owym, czy czegoś nie złapałeś. Spróbuj uruchomić Fallouta w trybie zgodności z Win98. Jak to nie pomoże, to powyłączaj programy działające w tle. Jeśli i to nic nie da, przeinstaluj grę (w ostateczności - Windowsa).
Polecam jednak najpierw zajrzeć tutaj - http://www.gram.pl/pomoc_lista.asp?g=225

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem ostatnio jedynkę i nabiłem sobie postać na 21 max. level. Aby tego dokonać musiałem się non stop zatrudniać do ochrony karawan, a to przedłuża znacznie czas gry. Gdy ją kończę, miasteczko Shady Sands ma takie zkończenie, że zostało zniszczone przez uciekajacych Supermutantów. Wczśniej było wszystko spoko i w końcowych slaidach było tak, ze przemieni się w NCR. Wtedy miałem jednak postać na 15 poziomie. To ze względu na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2007 o 16:47, Corporal napisał:

Odpaliłem ostatnio jedynkę i nabiłem sobie postać na 21 max. level. Aby tego dokonać musiałem
się non stop zatrudniać do ochrony karawan, a to przedłuża znacznie czas gry. Gdy ją kończę,
miasteczko Shady Sands ma takie zkończenie, że zostało zniszczone przez uciekajacych Supermutantów.
Wczśniej było wszystko spoko i w końcowych slaidach było tak, ze przemieni się w NCR. Wtedy
miałem jednak postać na 15 poziomie. To ze względu na to?

Fallout ma to do siebie, że każdy czyn niesie jakieś konsekwencje. Co do zakończeń to są one następujące (dodatkowo jest napisane co trzeba zrobić by dane zakończenie ujrzyć i jakie są obrazki końcowe - gdy jest więcej niż jeden). :)

Necropolis
1. Mutant attack: Enter Necropolis after 110 days have passed or 30 days after killing all the super mutants at the watershed.
2. Dehydration: Take the chip, don''t fix the pump.
3. Maintain water pump: Take the chip, fix the pump.
There are two similar pictures for Necropolis, one bluish with lit streetlights for ending 3, one brownish for endings 1-2.

Followers
Killed by mutants: Enter the Blades map (not the Followers map) after 90 days have passed.

Shady Sands
1. New California Republic: Don''t kill Aradesh or Tandi.
2. Aradesh grieves Tandi: Kill Tandi but not Aradesh.
3. Tandi takes over: Kill Aradesh but not Tandi.
4. Burned by raiders: Kill Aradesh and Tandi.
5. Razed by mutants: Enter Shady Sands after 230 days have passed.
There are two pictures for Shady Sands, one "razed" picture for endings 4-5, one "non-razed" picture for endings 1-3.

Junktown
1. Killian takes control: Kill Gizmo but not Killian.
2. Gizmo profits and chokes on iguana-on-a-stick: Don''t kill Gizmo.
There are two pictures for Junktown, showing Killian and Gizmo respectively.

Brotherhood
1. Drives mutants away: Don''t kill Rhombus.
2. Dictatorship: Kill Rhombus.
There are two pictures for the Brotherhood, one "Rhombus" picture for ending 1, one "power armour" picture for ending 2.

Hub
1. Dispersed by mutant attack: Enter the Hub after 140 days have passed.

Raiders
1. Destroyed as fighting force: Kill Garl and at least eight more raiders, or kill at least thirteen raiders.
2. Regroup and terrorize: Enter the raider camp but don''t kill enough raiders for the previous ending.
3. Scourge that lasts for years: Don''t enter the camp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2007 o 09:10, Konował napisał:

A wie ktoś może jak się usuwa pułapki? Bo moja postać wykryła pułapkę ale nie wiem jak ją unieszkodliwić.

Wciskasz przycisk umiejętności, wybierasz rozbrajanie pułapek, następnie kursorem najeżdżasz na pułapkę a postać ją rozbraja (efekt zależy od wartości umiejętności).

20070424093331

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować