Zaloguj się, aby obserwować  
Renzov

Xbox One - temat ogólny

1856 postów w tym temacie

Dnia 29.05.2013 o 00:21, Sigu napisał:

http://www.vg247.com/2013/05/28/xbox-one-to-support-indies-with-independent-creator-program-say-mattrick/
Kilku indie devów, z którymi rozmawiałem, nie ukrywa zaciekawienia. Niektórzy marzą o
godnym następcy XNA, podobno bardzo dobrego środowiska.

XNA było niezłe, szkoda, że prawie nikt go umiejętnie nie wykorzystywał. XBL Indie Games było jednym wielkim śmietnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tym niemniej można znaleźć kilka ciekawych gier zrobionych za pomocą XNA.

A co do śmietnika, to muszę trochę tobie przyznać rację, ale tak jest w przypadku każdej platformy obsługującej self-publishing, gdzie jedynym wymaganiem jest peer-review, albo i nie.. Tak jest na Google Play, tak jest na XBLIG, tak jest w Internecie. To nie znaczy, że nie warto tam zaglądać.

Sam chętnie bym zagrał w ''Weapon of Choice'' lub '' I MAED A GAM3 W1TH Z0MBIES 1N IT!!!1''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2013 o 12:23, Darkstar181 napisał:

http://livespot.pl/mini/xbox-one-w-cenie-600-euro/

Zaraz Izdebski przyleci i zacznie usprawiedliwiać takie wysokie ceny inflacją... wyglada
na to że pS4 może być nie tylko lepsza ale i tańsza.

I absolutnie nikt nie bierze pod uwagę, że owe ceny mogą być po prostu wyjęte z tyłka i nie mieć nic wspólnego z rzeczywistością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niemiecki amazon po francusku... ciekawe... zaprawdę ciekawe... Cena na pewno nie będzie taka wysoka, toż to porównywalne z ceną PS3!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2013 o 12:23, Darkstar181 napisał:

Zaraz Izdebski przyleci i zacznie usprawiedliwiać takie wysokie ceny inflacją...
wyglada na to że pS4 może być nie tylko lepsza ale i tańsza.

Trochę klultury i szacunku do rozmówcy, dobrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie "pause/save game instantly"... Grając w Just Cause w ostatniej misji miałem problem ze wskoczeniem na samolot... Musiałem lecieć kilka km po nieudanej próbie... To oznacza, że teraz będę miał możliwość zapisania gry przed samym skokiem i wczytania jej w odpowiednim momencie? Cóż... Powinno być na odwrót. Gry powinny mieć tradycyjne save''y i możliwość nowego zapisu...

I ten "Live na konsolę, nie na użytkownika" to też ciekawy pomysł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2013 o 12:23, Darkstar181 napisał:

Zaraz Izdebski przyleci i zacznie usprawiedliwiać takie wysokie ceny inflacją...

Co inny użytkownik powie lub czego nie powie zależy jedynie od niego. Następnym razem jako komentarza użyj własnej opinii a nie domniemanej cudzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze tak, chociaz w tym raczej chodzilo o sama szybkosc procesu- zamiast przewracac menusy i obserwowac pasek postepu masz cos na zasadzie quick-save''a, pierdut i gotowe. A skoro tak to pewnie bedzie mozna walnac zapis w kazdej chwili, tak jak np. w Rage (tylko szybciej i wygodniej);

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Skyrimie działa komenda "Quick Save" i "Quick Load". Działa fajnie, ale nie chodzi mi o używanie jej w takich grach. Chodzi o używanie w Call of Duty, Battlefieldzie czy innych Ninja Gaidenach. Zapis w dowolnym momencie jest niebezpieczny, dlatego boje się tego, że funkcja jest obowiązkowa, chociaż może nie w tym sensie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.06.2013 o 22:26, Sigu napisał:

W Skyrimie działa komenda "Quick Save" i "Quick Load". Działa fajnie, ale nie chodzi
mi o używanie jej w takich grach. Chodzi o używanie w Call of Duty, Battlefieldzie czy
innych Ninja Gaidenach. Zapis w dowolnym momencie jest niebezpieczny, dlatego boje się
tego, że funkcja jest obowiązkowa, chociaż może nie w tym sensie.


Jest niebezpieczny z jakiego powodu? Skoro można na PC to czemu nie na konsolach? Zawsze mnie to zastanawiało i irytowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autosave w określonych checkpointach zapobiega akcjom gdy robisz quicksave na sekundę przed np. miną, niefortunnym zgonem itp., a po wczytaniu okazuje się, że zapisałeś dokładnie w momencie, gdy uniknięcie np. śmierci jest niemożliwe. Ale to skrajne przypadki.

EDIT: Na konsolach zwyczajnie brakuje do tego przycisków, a twórcy nie mogą jakoś wpaść na to, że np. przycisk Start możnaby wcisnąć i przytrzymać na nieco dłużej by właśnie zrobić quicksave. Zawsze to szybsze niż przewalanie się przez menusy (DEHR na ciebie patrzę!).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posłuchaj mnie. Są gry, w których idiotycznym jest zapisywanie w niektórych miejscach. Psuje to swojego powodu wyzwanie płynące z gry. Fajne to jest w grach typu RPG (w każdej jest zapis stanu gry), ale nie rozumiem tego w FPS, platformówkach czy innych grach. Poza tym, niektóre achievementy stały by się zbyt łatwe do zdobycia.

Quick Save od mniej więcej 2000 roku stało się domeną PC.
Autosave było od zawsze domeną konsol.

Wolałbym tego nie zmieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.06.2013 o 22:37, Sipso napisał:

Autosave w określonych checkpointach zapobiega akcjom gdy robisz quicksave na sekundę
przed np. miną, niefortunnym zgonem itp., a po wczytaniu okazuje się, że zapisałeś dokładnie
w momencie, gdy uniknięcie np. śmierci jest niemożliwe. Ale to skrajne przypadki.


Wystarczy wprowadzić opcję która występuje w niektórych grach np. Wprowadzenie większej ilości slotów szybkiego zapisu. Np. 3 sloty i każdy zapisuje się po kolejnym w ten sposób nawet jeśli przy wczytywaniu najnowszego dostajemy pocisk w głowę możemy wczytać jeszcze wcześniejszego np. sprzed 2 minut:)
Proste, a jakie wygodne rozwiązanie:)

Ps. Panikujecie strasznie z tym zapisywaniem, nie będzie tak źle bez paniki:>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Któraś gra robiła to dobrze. Któryś z FPSów. Zapisałem grę, zginąłem z powodu RPG lecącego w moją stronę. Wczytałem, zostałem odrodzony w "bezpiecznej strefie", kilka metrów dalej za murkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś podobnego robił Deus Ex Human Revolution. Miał dwa czy trzy sloty na autosave. Ze dwa razy się przydało.
Szczerze to jakoś nigdy nie dbałem o to czy autosave czy nie auto. To akurat najmniejszy problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować