Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

"Wiedźmin hołdem złożonym polskości" - scenarzysta Dzikiego Gonu

7 postów w tym temacie

swgs1994 napisał:

Stwierdzenie, że Wiedźmin jest "polski" uwłacza i uraża godności wszystkich osób nie będącymi polakami, a pracowali nad grą.

 

Idź być filozofem gdzieś indziej. No chyba, że zdarzy Ci się napisać kiedyś coś mądrego. W 100 % popieram pana Marcina Blache. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swgs1994 napisał:

Stwierdzenie, że Wiedźmin jest "polski" uwłacza i uraża godności wszystkich osób nie będącymi polakami, a pracowali nad grą.

Poza tym gdy piszesz o Polakach to używasz wielkiej litery na poczatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swgs1994 napisał:

Stwierdzenie, że Wiedźmin jest "polski" uwłacza i uraża godności wszystkich osób nie będącymi polakami, a pracowali nad grą.

 

Dlaczego? Moim zdaniem ludzie, którzy przyszli pracować do CDPR bardzo dobrze wiedzieli, że będą pracować nad polską gra. Wcale to im nie uwałacza. Wręcz przeciwnie. Pokazuje, że wykonali dobry kawał roboty jako osoby nie związanie z polską. Potrafili się oddać w całości aby stworzyć arcydzieło pokroju w3 :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Wiedźminie było widać że firmie zależało na zrobieniu dobrej gry bardziej jak na cyferkach. Można było poznać po dbałości o detale, po małych smaczkach tu i ówdzie i tym wrażeniu "ręczniej roboty". To jest coś co cholernie się podoba. Dla porównania, Skyrim, ostatni Dragon Age, Fallout itp to była robota copy-pastego. Zrób X-Y-Z i skopiuj 50 razy.

Dlatego mam nadzieje że CDPR się nie sprzeda i będą potrafili zachować balans pomiędzy patrzeniem w cyferki a robieniu gier dla graczy. Wydaje mi się że Wiedźmin ten balans zachował. Ani przez chwilę nie czułem że robię coś bezsensownego lub gra jest sztucznie wydłużana.

Gdzie w grach Ubisoftu czy od Bioware to wrażenie jest nagminne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dariuszp napisał:

W Wiedźminie było widać że firmie zależało na zrobieniu dobrej gry bardziej jak na cyferkach. Można było poznać po dbałości o detale, po małych smaczkach tu i ówdzie i tym wrażeniu "ręczniej roboty". To jest coś co cholernie się podoba. Dla porównania, Skyrim, ostatni Dragon Age, Fallout itp to była robota copy-pastego. Zrób X-Y-Z i skopiuj 50 razy.

Dlatego mam nadzieje że CDPR się nie sprzeda i będą potrafili zachować balans pomiędzy patrzeniem w cyferki a robieniu gier dla graczy. Wydaje mi się że Wiedźmin ten balans zachował. Ani przez chwilę nie czułem że robię coś bezsensownego lub gra jest sztucznie wydłużana.

Gdzie w grach Ubisoftu czy od Bioware to wrażenie jest nagminne. 

Przepraszam ale w skyrimie poza podziemiami jest według mnie duża różnorodność, może nie jest to gra wybitna ale na pewno nie jest to sama copy-pasta, jeśli chodzi o najnowszego DA to jedynie zadania poboczne takie są i te różne znajdźki ale krainy czy fabuła na pewno nie jest jakimś kopiuj w klej.  Jeśli chodzi o Wieśka to myślę, że to dzięki tym detalom i różnorodności cyferki zrobiły się tak duże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować