Y3richo 0 Zgłoś post Napisano Maj 29, 2014 Cześć,Ogólnie opłacenie zamówienia jest możliwe poprzez stronę ze szczegółami zamówienia, po zalogowaniu się na konto gram.pl. W tym wypadku, zamówienie możesz też opłacić poprzez ten link: https://www.gram.pl/sklep_realizacja_platnosci.asp?e=ij7iH%2CrzZJaDBO0 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Y3richo 0 Zgłoś post Napisano Maj 29, 2014 Dnia 29.05.2014 o 15:13, rageimperium napisał: Witam, jak długo trwa oczekiwanie na klucz do headstartu wildstar? Myslałem że kod przyjdzie automatycznie po opłaceniu zamówienia, ale tak nie jest, więc chciałem zapytać, czy jest szansa, że kod będzie wysłany przez weekendem? Nr zamówienia YN00551457 Klucz jest przypisywany do zamówienia tuż po jego opłaceniu, jednak dostępny jest na stronie ze szczegółami danego zamówienia, po zalogowaniu się na konto gram.pl (zakładka moje zamówienia). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rageimperium 0 Zgłoś post Napisano Maj 29, 2014 Sprawdzałem w szczegółach zamówienia, ale nie ma tam klucza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rageimperium 0 Zgłoś post Napisano Maj 29, 2014 Ten i poprzedni mój post można usunąć - napisałem do obsługi klienta i przysłali mi kod. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elambasadore 0 Zgłoś post Napisano Maj 29, 2014 Dnia 29.05.2014 o 17:05, rageimperium napisał: Ten i poprzedni mój post można usunąć - napisałem do obsługi klienta i przysłali mi kod. OK, fajnie, że udało się rozwiązać ten problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zigzag 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2014 Cześć,mam ten sam problem co rageimperium, a mianowicie - opłacone zamówienie preorder wersji cyfrowej Wildstar i brak klucza, proszę o pomoc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Langol 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2014 Również mam problem z brakiem klucza do Wildstar, a headstart już tuż tuż ;) nr zamówienia YX00911445 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
boncer 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2014 To samo co u kolegów wyżej z tym, że ja zamówiłem wersję pudełkową zawierającą również klucz do headstartu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CactusMan 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 U mnie to samo. Przy czym nie jestem pewny czy to jest "błąd", może być też tak że klucze nie są wysyłane automatycznie tylko ktoś musi "kliknąć" i ręcznie to obsłużyć...? Ciężko powiedzieć, ale tak czy siak podejrzewam że w weekend nikt już tego nie załatwi. Chyba anuluję swoje zamówienie i poszukam jakiegoś sklepu gdzie klucz będzie od razu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Langol 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 Ok zaczynam się denerwować headstart już się zaczął a ja wciąż nie mam kodu.... Oczywiście jest weekend wiec znając życie nikt mi nie odpowie do poniedziałku i zapewne kolegom też... Wygląda na to że mamy przechlapane...EDIT: yup też anuluje i zamawiam gdzie indziej. Jestem bardzo zawiedziony gram.pl..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luke_POL 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 Hej, ok godziny temu zamówiłem 2 kopie gry Wildstar w wersji pudełkowej (preorder). Zgodnie z opisem tej wersji gry, oprócz pudełka z produktem wysłanym 3 czerwca, powinienem dostać dwa kody do aktywowania wersji cyfrowej. Niestety do tej pory otrzymałem jedynie maila z potwierdzeniem płatności (nie było w nim klucza aktywacyjnego). Przed dokonaniem płatności nie miałem założonego konta na gram.pl. Dopiero po złożeniu zamównia i wpłaceniu odpowiedniej kwoty na konto stworzyłem swój profil z nadzieją, iż Wildstar przypisze sie do niego (użyłem identycznego emaila w zamówieniu i towrzeniu konta). Niestety również to nie zaskutkowało ;(. Stąd moje pytanie - kiedy można spodziewać się wysłania kodów do wersji cyfrowej (przypominam, że zakupiłem 2 kopie gry). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sillnod 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 To samo u mnie. Zamowilem 2 Wildstary za prawie 300 PLN (z dostawa) - w EU graja od 9ej a u nas 13:40 i nic. Generalnie bardzo dobra robota gram.pl - pieniadze przelalem 25 maja i majac na uwadze perspektywe czekania do poniedzialku na jakakolwiek reakcje z Waszej strony i 2 dni w plecy z headstartem - jedyna rozsadna czynnosc to anulowanie zamowienia i szukanie gdziekolwiek indziej wildstara za jakakolwiek cene. Chcialem Wam jeszcze tylko zwrocic uwage, ze kupilem u Was wlasnie dla headstarta, ktorego nie dostalem a wiec nastepnym razem postaram sie kupowac wszedzie poza gram.plPozdrawiam i zycze kolejnych udanych przedsprzedazy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
naczelnyk 1 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 Może jakaś odpowiedź ze strony przedstawicieli GRAM.PL? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sillnod 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 Aha, a funkcja anulowania zamowienia nie dziala... Good job... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Langol 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 Jest weekend wiec spodziewajcie się odpowiedzi w poniedziałek ^^ lepiej anulować zamówienie i kupić gdzie indziej jeżeli zależy wam na headstarcie ja już gram (anulowanie mnie też nie działa ale wysłałem ticketa i czekam na zwrot) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
naczelnyk 1 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 Zobaczymy kiedy będą kody i jaką rekompensatę personel sklepu zaproponuje.Jeżeli sklep nie pracuje, a kody wysyłane są ręcznie, oferta zamieszczona na stronie internetowej sklepu powinna być zmieniona tak, żeby nie wprowadzać klienta w błąd. Kupiliśmy kody z headstartem, a ich nie dostaliśmy. Myślę, że UOKiK podzieli moje argumenty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Meridok 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 Jak pozostali, brak kodu do Wildstar. Zaplacilem za 3 dniowy headstart a go po prostu [m] nie mam.Proszę o odpowiednia rekompensatę lub bezproblemowe anulowanie zamówienia.Proszę również umiescic informacje na stronie sklepu ze obsluga jest niepowazna, wprowadza klientów w blad, a weekend opala się na plazy i smieje z leszczy którzy kupuja cos czego i tak nie dostana. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cibo07 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 U mnie tak samo: kupiłem w piątek, kodu brak. Zamawiałem wcześniej klucze na gram.pl i nigdy nie było problemu. Niestety widać, że teraz obsługa totalnie ma wszystko w poważaniu i wprowadza klientów w błąd (na stronie gry ciągle jest info o kluczach do headstartu).Obawiam się, ze to moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Niepsuj 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 U mnie to samo...Nie ma to jak pełny profesjonalizmFace Palm ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
naczelnyk 1 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 Sobota wieczór, a w opisie gry jest dalej:"Po złożeniu zamówienia pre-orderowego otrzymasz kod, który aktywuje zarówno beta weekendy jak i 3 dniowy, przedpremierowy dostęp do gry Wildstar. Kod otrzymasz drogą mailową, ale będzie on dostępny również w szczegółach zamówienia."A może się jeszcze jakiś frajer w niedzielę złapie, który pomyśli, że kod dostanie na maila z automatu.Żądamy od GRAM.PL realizacji zamówienia, rekompensaty za już utraconą jego część (wczesny dostęp) oraz natychmiastowego usunięcia oferty, której nie jesteście w stanie zrealizować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach