Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

StarCraft 2 - temat ogólny [M]

10149 postów w tym temacie

Dnia 06.09.2007 o 23:35, Paluch 222 napisał:

> może statek matka będzie przybywał z pobliskiej planety protosów jakoś nie wyobrażam sobie

> ms wychodzącego z stargate

Gdy pokazano grę po raz pierwszy w Korei, dało się zauważyć, że Mother-ship wychodzi z pewnego
rodzaju bramy. Może będzie to wyglądało jak w C&C3, że po wezwaniu Statku-matki (przez kliknięcie
jednej z ikonek bocznych) pojawiał się on nad pewnym budynkiem, lub po prostu wybierzemy odkryte
(bez mgły wojny) miejsce na mapie, nad którym ma się statek zmaterializować?


o właśnie o takie coś mi chodziło to by było najlepsze rozwiązanie i najmniej nagięte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieee noooo, dopiero teraz sprawdziłem jak "mówi" Mothership i stwierdzam ponad wszelką wątpliwość, że głos beznadziejny... Jak terrański advisor z SC 1. Ktoś w Blizzardzie chyba za dlugo siedział na firmowej imprezce. Jeśli sądziliście, że poprzednie jednostki Protosów miały słabe filtry, to posłuchajcie tego czegoś.

Paluch 222
> bo to co wyszło z pod twojej mychy to z pewnością nie robota amatora ;D

Hmmm. Jeśli osoba, która ma na koncie słownie dwa finalne rendery (nie licząc tutoriali jak łyżka, stołek) nie jest amatorem, to ja nie wiem kto nim jest. Aby nie było wątpliwości - zamieściłem tutaj ten drugi. A co do wskazówek - dziękuję, jeśli kiedyś najdzie mnie ochota na zrobienie jakiegoś Dark Templara - co nastąpi raczej nieprędko - nie omieszkam z nich skorzystać. Rzeczywiście przydałaby się jakaś płachta na twarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 23:27, bleblep napisał:

może statek matka będzie przybywał z pobliskiej planety protosów jakoś nie wyobrażam sobie
ms wychodzącego z stargate


Jeśli Blizzard zrealizuje to tak samo, jak robił to w swoich dotychczasowych RTSach, to nie widzę problemu ;) (dla tych, którzy nie wiedzą - jednostki pojawiały się nagle obok budynku, w którym były "produkowane", bez żadnej specjalnej animacji).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gadanie mothershipa jest bardzo bardzo podobne do głosu eldarów z dawn of wara... fix fix!@ protosi mówili męskimi głosami, czemu blizz to zmienia i nie jest w stanie zastosować 10-letnich fuiltrów które były świetne do nowych aktorów? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Teraz jest już zwyczajną jednostką, a nie Statkiem Matką :/
Dokładnie. Swoją drogą, to cieszyłem się z perspektywy zabawy gigantycznym, unikalnym statkiem, a teraz zrobili z tego "pospolite" latadełko. ;)
Mogliby przynajmniej do edytora wrzucić pierwotną wersję...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2007 o 17:43, Mekus napisał:

gadanie mothershipa jest bardzo bardzo podobne do głosu eldarów z dawn of wara... fix fix!@
protosi mówili męskimi głosami, czemu blizz to zmienia i nie jest w stanie zastosować 10-letnich
fuiltrów które były świetne do nowych aktorów? :P

Bo tam w środku nie siedzi mężczyzna, tylko kobieta. Głoś tej jednostki przypomina mi trochę Raszagal z pierwszej części gry, więc nie jest w sumie taki zły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2007 o 18:53, Skywalker560 napisał:

W sumie kobieta Protoss pasuje do nazwy jednostki... :D.

Dokładnie. Klimatycznie bardzo pasuje. Na pewno męskiego odpowiednika jako głos "Mateczki" bym sobie nie wyobrażał. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś przeoczył ;):

--StarCraft II Q&A Batch 12---


1. How useful will tier 1 units be in the late game? (broodwar.de)

As a staple of the original StarCraft, which we intend to carry over to StarCraft II, is that every unit has a specific role in that factions army. Every unit will fulfill a unique role, which complements the other units, some better than others of course. In subscribing to that idea, tier 1 units will be quite useful in late game as well as early. Many of the tier 1 units will be able to be upgraded to keep up with the later game units as well.

For example, the Terran Marine currently has 3 upgrades available to it, as well as its standard attack and armor upgrades. New upgrades such as the combat shields, increasing the Marines health will be important in having the Marine deal with later game units.

2. Can we expect units to replace the Reaver and the Soul Hunter? (starcraftzone.com)

Yes, we are always testing the addition of new units as well as the removal of older units. For instance, in our current build, the Terran Firebat is back in the game, as we test how he interacts with the new additions into StarCraft II. Of course, nothing is final though.

3. What was the reasoning behind axing spell X (lockdown, mind control etc)? (sclegacy.com)

As mentioned above in question 2, much like with units, we are also testing several new abilities for StarCraft II. If these abilities do not work as we would intend, it is always possible for a reintroduction of original abilities from the original StarCraft. We are constantly striving to improve and complement what has already been very successful with StarCraft for StarCraft II.

4. Will there be a black player color? (starcraft-source.com)

We have tried using black, but it was too difficult to differentiate units on the mini-map from the fog of war.

5. Will you be able to use custom army colors in the game? (teamliquid.net)

In custom maps created through the Map Editor, players will be able to select any color for their factions. In multiplayer games, players will be able to choose between approximately 12-18 colors.

Chyba pytanie (a raczej odpowiedź na nie ;)) nr 2 (3 w sumie też ;)) jest najciekawsze, nie sądzicie? Oby tylko nie poszło to za daleko i nie wyszedł z SCII taki SC3D, w końcu jakieś nowości poza nową oprawą AV muszą być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Blackhand, a dla mnie zdecydowanie moze byc tylko "poprawiona" oprawa graficzna. StarCraft byl zdecydowanie njalepszym projektem w historii Blizzarda(tak mialem okazje zagrac w pierwsza czesc:D, juz:P). I wedlug mnie z tego co sie zapowiada 2 to bedzie to jak najbardziej StarCraft3D. I dla mnie tak niehc pozostanie bo to jest naprawde rewelacyjnie zapowiadajaca sie gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.09.2007 o 16:05, Blackhand napisał:

(...)


O, firebat wrócił, fajnie. :) Spokojnie pewnie jednostki które odpadły wrócą w dodatku, jako "zupełnie nowe jednostki". :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oby pozostał, najlepszą jednostka może nie był ale w piechocie z miotaczami ognia palącej obcych napalmem jest to "coś". po za tym musimy mieć obowiązkowy kultowy cytat z Apocalypse Now!(czas apokalipsy) w SC2 "I love the smell of napalm in the morning".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.09.2007 o 16:23, goomis74 napisał:

Blackhand, a dla mnie zdecydowanie moze byc tylko "poprawiona" oprawa graficzna.

Chyba nie wszystkim fanom by tak skromny zakres zmian wystarczył (no, może Koreańczycy by się ucieszyli ;)). Zresztą dla takich minimalistów jest Project Revolution (który właśnie zaliczył kolejną obsuwę xD), mod do WarCrafta III TFT zamieniający go właśnie w StarCrafta w 3D (edytor też będzie odpowiednio zmodyfikowany - nawet nazwę zmienili na Galaxy Editor). Jakieś nowości Blizzard powinien wprowadzić, by ludzie (zwłaszcza recenzenci :)) nie marudzili, że sprzedają prawie to samo (pamięta ktoś przypadek Dune 2000, gry, która właściwie powinna się nazywać "Dune 2 Deluxe"?).

Co do Firebata, nie ma się co cieszyć, to, że znalazł się w aktualne wersji SCII nie oznacza jeszcze, że trafi do finalnej (jak nie będzie pasował, to podzieli pewnie los np. Reavera).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli nie trafi do finalnej armii to przynajmniej będzie w edytorze. Ważne jest to, że na pewno gra nie straci znanych jednostek. Chociaż ja najchętniej bym widział firebata w normalnej armii, bo większe zróżnicowanie wśród piechoty by się przydało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.09.2007 o 14:16, Blackhand napisał:

Co do Firebata, nie ma się co cieszyć, to, że znalazł się w aktualne wersji SCII nie oznacza
jeszcze, że trafi do finalnej (jak nie będzie pasował, to podzieli pewnie los np. Reavera).

Najważniejsze, że biorą go pod uwagę i nie został ostatecznie skreślony. Nie obraziłbym się na powrót Firebatów, lecz czy zostaliby obok, czy zamiast Reaperów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć, jak widać po odpowiedziach Karune, Firebaci są w aktualnym buildzie gry, ale wciąż to nie jest wersja ostateczna gry - w kolejnej mogą przecież wylecieć :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2007 o 18:58, shadowjak napisał:

Może ktoś wie kiedy wyjdzie starcraft 2?


A kto niby ma mieć takie informacje? Nawet pewnie sami twórcy nie znają dokładnego terminu - to się ustala pod koniec produkcji. Ale na pewno nie w tym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2007 o 18:58, shadowjak napisał:

Może ktoś wie kiedy wyjdzie starcraft 2?


Plotki głoszą, że niby za rok z okazji 10-lecia pierwszej części, ale to tylko plotki i domysły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2007 o 18:58, shadowjak napisał:

Może ktoś wie kiedy wyjdzie starcraft 2?


Znając blizzard "kiedy będzie gotowy". Realistyczne szacunki wskazują na czwarty kwartał roku 2008, optymistyczne na kwartał drugi 2008, a pesymistyczne na rok 2009.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować