Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Czarodziej? Czyli bedą kule ognia? Bo Qara to było coś - artyleria jak nic :P

A Khelgar będzie ci wierny na koniec z tego co pamiętam...ok, zrobie po twojemu, dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2008 o 20:25, Don Zorro napisał:

Czarodziej? Czyli bedą kule ognia? Bo Qara to było coś - artyleria jak nic :P


W stopniu artyleryjności dałbym taką gradację:
Elanee < Sand < Quara

Co tak wszyscy z tymi kulami ognia? Kul ognia nie wykorzystywałem, preferowałem większą Burzę Pocisków Izaaka i Deszcz Meteorów. Jeśli Sand miał Krzywdę, no to jeszcze ją też.
A moe rzeczywiście kule ognia sa takie przydatne... nie wiem, zastanwoię się nad nimi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam jaszcze 2 pytanie:
1. Ile punktów trza u Sanda i Elanee , by nie przyłączyli się do króla cieni?
2. Co lubi Sand...głupie pytanie, ale chodzi o to, że jak wspomnuiełem np. Neeshka lubi pieniadze, Khelgar walke itd.? Jak z nim gadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. U Sanda musisz mieć więcej niż u Quarry (to z nich które ma mniej zawsze Cię zdradzi), natomiast jeśli chodzi o Elanee to o ile pamiętam Garius w ogóle nie będzie próbował jej pozyskać.
2. Sand jest przekonany o własnej intelektualnej wyższości i lubi kiedy chwalisz jego pomysły lub się z nimi zgadzasz. Jest on w konflikcie z Quarrą i jej chaotycznym podejściem do magii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2008 o 10:00, Karharot napisał:

1. U Sanda musisz mieć więcej niż u Quarry (to z nich które ma mniej zawsze Cię zdradzi),
natomiast jeśli chodzi o Elanee to o ile pamiętam Garius w ogóle nie będzie próbował
jej pozyskać.
2. Sand jest przekonany o własnej intelektualnej wyższości i lubi kiedy chwalisz jego
pomysły lub się z nimi zgadzasz. Jest on w konflikcie z Quarrą i jej chaotycznym podejściem
do magii.


Ok, czyli moge mieć u Sanda 1 pkt. a u Qary 0 pkt. i Sand zostanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2008 o 10:05, Don Zorro napisał:

Ok, czyli moge mieć u Sanda 1 pkt. a u Qary 0 pkt. i Sand zostanie?


Tak. Jednak jeśli będziesz miał u Sanda 41 a u Quarry 42 to wtedy Sand odejdzie. Jakbyś się nie zakręcił stracisz jedno z nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2008 o 10:09, Karharot napisał:

> Ok, czyli moge mieć u Sanda 1 pkt. a u Qary 0 pkt. i Sand zostanie?

Tak. Jednak jeśli będziesz miał u Sanda 41 a u Quarry 42 to wtedy Sand odejdzie. Jakbyś
się nie zakręcił stracisz jedno z nich.



Ok dzięki bardzo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2008 o 09:51, Don Zorro napisał:

1. Ile punktów trza u Sanda i Elanee , by nie przyłączyli się do króla cieni?


Możesz ją stracić wcześniej w fabule, jeśli nie będziesz miał na nią wystarczająco dużego wpływu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2008 o 11:15, nKodeR napisał:

> 1. Ile punktów trza u Sanda i Elanee , by nie przyłączyli się do króla cieni?

Możesz ją stracić wcześniej w fabule, jeśli nie będziesz miał na nią wystarczająco dużego
wpływu.

Ale ona jest bardzo prosta w obsłudze. Demonstruj trske o zwierzęta, doceniaj pomoc natury na każdym kroku i ja masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2008 o 11:20, Calia napisał:

> > 1. Ile punktów trza u Sanda i Elanee , by nie przyłączyli się do króla cieni?

>
> Możesz ją stracić wcześniej w fabule, jeśli nie będziesz miał na nią wystarczająco
dużego
> wpływu.
>
Ale ona jest bardzo prosta w obsłudze. Demonstruj trske o zwierzęta, doceniaj pomoc natury
na każdym kroku i ja masz.

To nie jest takie proste jak piszesz, ponieważ często traci się punkty u niej, jeżeli chce się zdobywać punkty u np Khelgara czy Neeshki pozwalając im na realizowanie ich pomysłów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, przeszedłem tą grę

A tak wogóle czy ktoś z was też miał takie kłopoty z łucznikiem, tzn. średni cel( 60-70% trafień powiedziałbym), i obrażenia nie wyżej niż 10. Łuk +1, poteżny + 3, atuty strzał z bliska, wielokrotny strzał, szybki strzał, ulubiona broń długi łuk. Zręczność 19 albo 20 ;1 poziom czarownik + 1 poziom mistyczny łucznik + 6 lub 7 poziom łowcy.
Help, bo nie wiem co robić - czy to kwestia mojego hero czy raczej broni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łuk to broń dystansowa na zręczność ewentualnie na mądrość, więc nie dostajesz premii do obrażeń tak jak to w przypadku siły jest. Tak więc rozgrywa się to tak :
łuk zadaje podstawowo 1-10 albo 1-8 punktów obrażeń ? plus premia za ulepszenie od przedmiotu u ciebie to jest +1, dodatek potezny pozwala ci też zadawać więcej obrażeń dzięki sile, do max +3 (czyli musiałbyś mieć punktów 16 siły) i to wszystko. Jeżeli chcesz zwiększyć jeszcze dmg używaj magicznych strzał typu ognista strzała itp.
Jest jeszcze klasa Mistyczny Łucznik która ma dodatkowe premie do łuku zwiększające dmg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2008 o 13:35, zebara napisał:

To nie jest takie proste jak piszesz, ponieważ często traci się punkty u niej, jeżeli chce się zdobywać punkty u np Khelgara czy Neeshki pozwalając im na realizowanie ich pomysłów.


Ee tam.. Prawie całą grę miałem Khelgara, Neeshkę i Elanee w drużynie. I nikt z nich na koniec mnie nie zdradził :) Na Sanda zdobywałem wpływ tylko przy rozprawie i troszkę, kiedy był nażucony przez fabułę.
Cassavira nigdy w drużynie nie miałem. Grobbnara też nie.
A na koniec tylko Quara odemnie odeszła.. Nawet Bishopa przekonałem, żeby nie pomagał Gariusowi ;]
Ogólnie - nie ma się co tak strasznie charakterami przejmować.. Spokojnie da się zatrzymać towarzyszy przy niemal dowolnym składzie. Wystarczy tylko czasem zgodzić się z jedną z postaci, czasem z inną..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No toż jestem mistyczny łucznik, nie? A i tak nie trafia więcej niż 10 - przeważnie 3,8 albo 4 :/. A Khelgar okłada po 20 nieraz...

A da się zaklinać łuki?


A to jeszcze nic - kiedyś próbowałerm na szermierza - wyszkoliłem postać - finezja w walce, dałem rapier i co? 1 punkt obrażeń. Żal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2008 o 20:22, Don Zorro napisał:

No toż jestem mistyczny łucznik, nie? A i tak nie trafia więcej niż 10 - przeważnie 3,8
albo 4 :/. A Khelgar okłada po 20 nieraz...


Bo zwykle lata z bronią 1k10, i do tego ma niezłe bonusy z siły + ulepszony potężny atak?

Dnia 21.07.2008 o 20:22, Don Zorro napisał:

A to jeszcze nic - kiedyś próbowałerm na szermierza - wyszkoliłem postać - finezja w walce, dałem rapier i co? 1 punkt obrażeń. Żal.


Rapiery są dobre, ze względu na swoje trafienia krytyczne. Nie wiem jak w NWN2, ale w NWN1 dało się zrobić postać, która miała 50% szans na trafienie krytyczne rapierem.. Wtedy walka 2 takimi brońmi była naprawdę bardzo fajna ;)
W NWN2 zauważyłem, że strasznie dużo przeciwników ma odporność na obrażenia kłute - czyli rapiery, łuki, sztylety.. :/

Finezja w walce - zwiększa szansę na trafienie, nie obrażenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2008 o 20:33, DemoBytom napisał:

W NWN2 zauważyłem, że strasznie dużo przeciwników ma odporność na obrażenia kłute - czyli
rapiery, łuki, sztylety.. :/


No to co ja mam robic skoro moja postać, jak widac, jest gówno warta :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2008 o 20:37, Don Zorro napisał:

No to co ja mam robic skoro moja postać, jak widac, jest gówno warta :?


Łucznikiem grałem tylko w NWN1.. Czarodziej/Mistyczny Łucznik/Blady mistrz - naprawdę całkiem nieźle się sprawował.. Ale te 10lv mistycznego musiałem nabić :/
Osobiście uważam, że zarówno NWN jak i NWN2 są stworzone do walki 2 brońmi.. Zwłaszcza NWN2 - 2x krótki mieczyk na wojowniku, przy ulepszonych walkach 2 brońmi czyni cuda - tyle ataków, że nawet zadając mały dmg. szybko przeciwników wykańczamy :)
Na 21 lv. 5 ataków pierwszą ręką + 5 ataków 2 ręką :) mioodzio :)
Dodajmy do tego jeszcze przyspieszenie, które tez nam dodaje atak na rundę.. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A który ty masz poziom tym łucznikiem ? używasz zdolnosci mistycznego lucznika ? i czy uzywasz magicznych strzal czy tylko normalnych ?

Łuk jest od tego żeby uderzać z dystansu mając szybki strzal atakujesz tez szybciej od innych (za wyjatkiem mnicha) niekoniecznie z wypasionym dmg.
Bo dziwne zebys walil tyle samo z łuku, co Khelgar z wielkiego topora. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem ze stworzeniem esencji i tylko esencji. Przy 11 poziomie alchemii nie mogę stworzyć najprostszych esencji. Każdorazowo wyskakuje komunikat „Rzemiosło: niepowodzenie! Nieprawidłowa receptura. Przykładowo Słabą Esencję Mocy chcę stworzyć mając kolec kolcoskórego i pazury ghula i klapa. Z innymi esencjami jest podobnie. Dodam, że inne przedmioty alchemiczne tworzę bezproblemowo. Co ciekawe przy poprzednim przejściu NWN 2 nie miałem z tym żadnych trudności, ale grałem bez dodatku Maska Zdrajcy. Obecna wersja gry 1.10 PL. Czy coś mi z głowy wyleciało i pomijam jakiś składnik? A może to bug tej wersji gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2008 o 09:43, zolenderek napisał:

Mam problem ze stworzeniem esencji i tylko esencji. Przy 11 poziomie alchemii nie mogę
stworzyć najprostszych esencji. Każdorazowo wyskakuje komunikat „Rzemiosło: niepowodzenie!
Nieprawidłowa receptura. Przykładowo Słabą Esencję Mocy chcę stworzyć mając kolec kolcoskórego
i pazury ghula i klapa.

Do tworzenia esencji używa się tłuczka, a ty pewnie używasz warsztatu alchemika. Zdobądź tłuczek (w sklepie z przedmiotami alchemicznymi choćby), kliknij na nim, wybierz użycie i kliknij na pazurach/kolcach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować