Zaloguj się, aby obserwować  
darth_16

Medieval 2: Total War: Temat Ogólny

5725 postów w tym temacie

Dnia 12.12.2006 o 12:30, vego157 napisał:

intel penyium 4 2.6 Ghz , 512 rozbite na dwie partycje po 256 GF 6600 FX


Na min/medium powinno śmigać.
Wyłącz cienie, ewentualnie na minimum je ustaw.
Zmniejsz detale tekstur na medium.
Powinno być dobrze.
Troszkę mało ramu.
Przydałoby sie 1gb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pytał o Mongołów - pojawiają się około 1200 roku. niestety dokładnie nie pamiętam, kiedy przyszła informacja o nich.

Sposób na papieża - nie odkryję Ameryki, ale napiszę - wyrzynać księży i kardynałów wszystkich państw. Z braku laku do kolegiaty wejdą nasi kardynałowie i po śmierci papieża głosowanie będzie miało jedyny słuszny przebieg. A jak już się raz uda, zdobytej władzy nigdy nie oddamy :)

Polityka - nie zawierajcie pochopnie sojuszy z państwami, które i tak chcecie wyciąć. W przypadku zerwania sojuszu nawet nasi alianci stracą do nas zaufanie.

Jeśli ktoś wie, jak nakłonić państwo, żeby zechciało być naszym wasalem - czekam na info. Prosiłem, groziłem, napadałem - i nic...


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2006 o 20:54, konrad16061990 napisał:

Ja kilka dni gram w Medieval 2, gra dla mnie jest super ( mimo że trochę brak mi jest możliwości
bardziej pokojowego rozbudowania państwa a tak to trzeba się martwic czy cie ktoś nie zdradzi
lub czy papież nie ekskomunikuje). Dyplomacja ma dużo opcji, ale cóż z tego jeśli komputer
mało kiedy chce zaprzestać walk ( chyba że sam wysyła dyplomatę) lub pogodzić sie z tym że
musi zostać wasalem. Dziś jednak w grze mnie rozśmieszyło to co zobaczyłem w cechach jednej
z postaci ( zresztą sami zobaczcie na screenie). Ciekawe czy taka cecha moze się pojawić u
generała lub jeśli kogoś adoptuje mój król...



Niezła cecha, ale pewnie wzięto ją stąd, że jeden papież, nie pamiętam który, był kobietą. Foruj gościa do kolegiaty, może powtórzysz historię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.12.2006 o 17:31, konrad16061990 napisał:

> i zyli dlugo i szczesliwie?
Właśnie u mnie przez ok. 50 tur właśnie była taka sielanka...cisza i spokój, nic tylko królestwo
rozbudowywać..ale zaatakowala mnie w ok. 60 turze Dania( sam się na nią zamierzalem..no, ale
skoro oni zaczęli) która była sojusznikiem Niemiec i w kolejnej turze mam info że mój sojusz
z Niemcami legł w gruzach...no to load ostatniego save''a(save robie często więc sobie na to
mogłem pozwolić) i sprawdzam jeśli to ja zaatakuje Danię pierwszy...też nic, tak czy tak mój
sojusz pękał.Ale Niemcy bez powodu sojuszu ze mną nie zniszczyły.Wydaje mi się że Niemcy mimo
ze wojowniczy naród są bardzo honorowi i nie zrywają sojuszy tak łatwo.Co do Francuzów to grałem
też trochę Niemcami (po to by odblokowac Polskę) i wg. mnie właśnie Francuzi mają takie skłonności
by grać nie fair i zrywac sojusze itd. Swoją drogą, teraz kiedy walczę z Niemcami i Danią za
sojusznika mam własnie Francję...



Pozwolę sobie - gram Anglią - na początku pojechałem się po Szkotach i Rebeliantach, sojusz z prawie wszystkimi, nawet turbanami. Aż tu nagle napadają mnie Żabojady. No to zajmuję im z marszu 3 miasta i już groźba ekskomuniki. Niemcy wypowiadają mi wojnę i ani drgną, więc za karę zajmuję im 2 miasta. Za to atakuje mnie Milan i Dania - do tej pory sojusznicy. Rozprawiam się z nimi powoli, choć pomaga mi papież ekskomunikując ich. Danii został już tylko Szczecin, Milanowi coś na południu. Francja i Niemcy zredukowane do 2-3 miast. Papież jest mój, więc idzie dobrze. Teraz zaatakowała mnie Wenecja - na razie z racji braku wojsk - wojna pozycyjna. W tym czasie 2 krucjaty i zajęcie 4 prowincji w Azji Mniejszej. Jest chyba 120x rok, świt mnie zastał, ale dziś wieczór dalej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2006 o 17:52, Ryan Kam napisał:

A papieża można samemu wybierac czy automatycznie jest wybierany ?? :D



Papieża wybiera Kolegiata, do której trafiają zasłużeni kardynałowie. Trzeba więc produkować księży, działać nimi - palić heretyków, czarownice, nawracać niewiernych. Kiedy ksiądz zostanie kardynałem ma szansę dostać się do kolegiaty - uzyskujemy głos w wyborze papieża po jego śmierci. Aby obsadzić swojego trzeba mieć więcej własnych głosów albo przekonać sojuszników, by głosowali na naszego kandydata (na dole obrazka wyboru papieża - opcje polityczne). Aby pomóc sobie - trzeba asasynami wyciąć innych księży i kardynałów - nasi zdominują kolegiatę i papież pewny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.12.2006 o 13:03, JS32 napisał:

Ktoś pytał o Mongołów - pojawiają się około 1200 roku. niestety dokładnie nie pamiętam, kiedy
przyszła informacja o nich.
Jeśli ktoś wie, jak nakłonić państwo, żeby zechciało być naszym wasalem - czekam na info. Prosiłem,
groziłem, napadałem - i nic...

To ja pytałem się o Mongołów, dzięki za odpowiedz ale potrzebna mi jest trochę dokładniejsza data.A tu kolejny screen z grania papiestwem i wrazenia z gry.Świetnie się gra mając inkwizytorów, można wysłać takich gdzie się tylko chce, najlepiej donosić na kapitanów innych armii ,szansa 95% że się uda. Papiestwo ma unikalną jednostkę - straż papieską, kosztuje ok. 740 florenów za oddział.Na screenie jest inkwizytor, najlepszy jakiego mam.
Co do zrobienia z innego państwa wasala..też nie mogę zrobić tego dyplomatycznie, zupełnie jakby królowie byli superhonorowi i nie bali się o swoje życie po klęsce. Czyli raczej nic się nie da zrobić. ps. do ostatniego twojego posta..asasynami? Asasynów w Medievalu nie widziałem..w Gothicu 3 tak,ale nie tu :) Ale taktyka z nasyłaniem zabójców jest bardzo dobra. Sam czasem tak robię by zabić jakiegoś preferati z innego państwa, ale do tego trzeba liczyć na szczęście i mieć dobrego zabójcę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko jedno pytanie i proszę o jakąkolwiek odpowiedź ze strony amina/obsługi/sklepy kogokolwiek o mojej przesyłce która, dotarła do mnie ale jej nie przyjmę bo jetem perfidnie i chamsko ignorowany przez osoby obsługujące proces zamówień - pomimo 4 e-maili i kilkudziesięciu telefonów nie wiem nic. ( nr zamówienia PC02510670).

Przesyłkę bym obedrał pommo tego że czekało by mnie czekanie conajmniej 1-2 h na poczcie ( pomimo wybranej przesyłki kurierem zostało wysłane pocztą i chyba jako ostatnia przesyłka na samym końcu ) ale najbardzie na świecie nienawidzę ignorowania a wystarczył by 1 e-mail. ( i wsadźcie sobie w dup.. ten automatyczny list "Twoje pytanie zostało wysłane do działu obsługi klienta. Postaramy się odpowiedzieć, w możliwie najkrótszym czasie. Odpowiedzi spodziewaj się w ci±gu 48 godzin. Gdyby jednak zgłoszony przez Ciebie problem wymagał więcej czasu na rozwi±zanie, poinformujemy Cię o tym." ja czekam już drugi tydzień .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2006 o 10:16, vit123 napisał:

... ja czekam już drugi tydzień .


To fakt. Dział obsługi klienta nie działa u was najlepiej. Na wysłanego maila nie dostałem odpowiedzi do dzisiaj (wysłałem go jakiś miesiąc temu). Udało mi się dopiero załatwić sprawę po zadzwonieniu. Z tym dzwonieniem to też jest heca (na minus dla was), bo wybierać ten sam numer przez 2h to jest lekko chore. Nie moglibyście dać trochę więcej numerów dostępowych do was. Zawsze jak chcę zadzwonić to zajęte, albo nikt nie odbiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja ma takie pyatnie jak dodać jednostki do oddziałów które po bitwie nie są pełne ??
jak sie nawraca niewiernych i co zrobić żeby zabójca mógł zabijać inkwizytorów i innych wrogów jak u mnie szanasa na takie zabójstwo wynosi 5% ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2006 o 14:55, Valentino S.A. napisał:

a ja ma takie pyatnie jak dodać jednostki do oddziałów które po bitwie nie są pełne ?? Np. poprzez przeciągnięcie ikony oddziału do drugiego takiego samego oddziału, wtedy albo się uzupełni jeden a w drugim ileś ludzi jeszcze pozostanie,albo się połączą jeśli jest dużo strat w obu oddziałach.
jak sie nawraca niewiernych Niewiernych się nawraca poprzez budowanie budynków religijnych np .kościołów i poprzez rekrutację kapłanów w danej prowincji. i co zrobić żeby zabójca mógł zabijać inkwizytorów i innych wrogów
jak u mnie szanasa na takie zabójstwo wynosi 5% ??

Wykonywać jakieś łatwiejsze zadania zabójcami żeby się poduczyli. Mam nadzieję że rada pomocna i życzę dużych podbojów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2006 o 14:55, Valentino S.A. napisał:

a ja ma takie pyatnie jak dodać jednostki do oddziałów które po bitwie nie są pełne ??
jak sie nawraca niewiernych i co zrobić żeby zabójca mógł zabijać inkwizytorów i innych wrogów
jak u mnie szanasa na takie zabójstwo wynosi 5% ??


niewiernych nawracasz normalnie klikająch na nich prawym przyciskiem myszy. zabójcę musisz wyszkolić na kimś słabszym, np. na heretykach. polecam równierz robic sabotaże. a z tymi jednostkami to nie kumam. wyjasnij dokładniej.

P.S. NAsze Miasto, Nasza Krew... a końcówkę znasz GieKSiarzu :). graba Bracie z Katowic :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kto mi powie o co biega z Państwem Papieskim? A dokładniej, na początku gry relacje mam dobre, takie jak inne państwa, ale z czasem mocno podupadają i zjawiają się inkwizytorzy, a nie wiem dlaczego. Kościoły buduję w każdym mieście i zamku, w każdej prowincji mam przynajmniej jednego kapłana, wykonuję polecenia papieża. Nie wiem co jeszcze można zrobić, może sojusz z Watykanem? Podpowiedzcie jakie macie sposoby. I jeszcze jedno pytanie: gram na poziomie średnim i poza kłopotami z papieżem jest bardzo łatwo( a dopiero poznaję grę bo wcześniej nie grałem w nic z tej serii), jak trudność na wyższych poziomach? Komputer ciut mądrzejszy, czy dalej czeka aż się go np wystrzela łucznikami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam sojusz z Państwem Papieskim i narazie mam spokoj bo papa to Węgier i się nie czepia. jak żabojad był papiezem to miałem przesrane. radzę Ci mieć sojusz z PP. wyszkół sobie zabójcę i zabijaj inkwizytorów. misje przyjmuj tylko wtedy kiedy szanse na powodzenie są większe niż 60% (ja tak robie i tylko dwa razy zdażyło mi się, zeby się nie udało i na dodatek zabójca zdołał uciec). relacje z papieżem mogą być gorsze z powodu Twoich utarczek z innymi krajami chrzescijańskimi. Staraj sie wrogów zniwelować do jednego ew. dwóch chrześcijanów i wtedy powinien być spokój. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2006 o 18:30, berbelek napisał:

Kto mi powie o co biega z Państwem Papieskim? A dokładniej, na początku gry relacje mam dobre,
takie jak inne państwa, ale z czasem mocno podupadają i zjawiają się inkwizytorzy, a nie wiem
dlaczego. Kościoły buduję w każdym mieście i zamku, w każdej prowincji mam przynajmniej jednego
kapłana, wykonuję polecenia papieża. Nie wiem co jeszcze można zrobić, może sojusz z Watykanem?
Podpowiedzcie jakie macie sposoby. I jeszcze jedno pytanie: gram na poziomie średnim i poza
kłopotami z papieżem jest bardzo łatwo( a dopiero poznaję grę bo wcześniej nie grałem w nic
z tej serii), jak trudność na wyższych poziomach? Komputer ciut mądrzejszy, czy dalej czeka
aż się go np wystrzela łucznikami?

Na inkwizytorów nie ma rady, czasem też przyjdą jak mam dobre relacje z papieżem.Ja gram też na średnim, ale zdaję mi się że ai jest głupie i na wyższych poziomach.Może prowadzisz wojny z katolickimi państwami i dlatego spadają relacje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2006 o 16:54, kurczak-AFC napisał:

> a ja ma takie pyatnie jak dodać jednostki do oddziałów które po bitwie nie są pełne ??

> jak sie nawraca niewiernych i co zrobić żeby zabójca mógł zabijać inkwizytorów i innych
wrogów
> jak u mnie szanasa na takie zabójstwo wynosi 5% ??

niewiernych nawracasz normalnie klikająch na nich prawym przyciskiem myszy. zabójcę musisz
wyszkolić na kimś słabszym, np. na heretykach. polecam równierz robic sabotaże. a z tymi jednostkami
to nie kumam. wyjasnij dokładniej.

P.S. NAsze Miasto, Nasza Krew... a końcówkę znasz GieKSiarzu :). graba Bracie z Katowic :).



dzięki za odp ale jeszcze jak te wojska wyszkolić albo przeszkolić żeby uzpełnić braki po bitwie ??

P.S. jasne że znam :) .......Nasze Życie GieKaeS..... pozdrowienia z Fantycznego Tauzena

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lista poprawek w 1 patchu
Medieval 2:Total War Update 1

Major Fixes
========

-Fix crash in Deathtrack MP map with empty Team 3 slot
-Fixed Battle AI - armies not engaging enemies at close range.
-Fixed CTD when client attempts to join game that the host is ending.
-Fixed instances when A.I is passive on the campaign map and lets the user win on a campaign battle when stuck in-front of open gates.
-Fixed loop between the windows for ''Possible Connection Problems'' and ''Really Quit?''
-Fixed AI: Calvary not charging a spearmen army in a Custom Battle.
-Fixed cavalry not attacking - instances when AI sieges a town with infantry and Calvary, if the infantry die and rout and the player still holds the city, the cavalry do not attack nor rout.
-Fixed passive Siege Attack AI
-Fixed Timurids crash (related to elephant artillery not having enough riders, CTD when trying to shoot)
-Fixed Siege Attack AI trying to attack the back of settlements.
-Fixed Passive attack AI
-Fixed Cavalry charge consistency and power. (Still raise and lower lances occasionally)
Added ModTool Unpacker
-Fixed Crash - Auto resolving a siege battle on Gaza and repeatedly Right - Clicking the settlement
-Fixed Merchant Resource value dropping after load/save
-Fixed CTD caused by Turks AI
-Fixed Cavalry not flanking spear walls
-Fixed AI not crossing river to attack (River Jordan)
-Reduced the effect of morale - enemy AI does not rout so easily
-Reduced the power of inquisitors
-Fixed ''move to point'' crash
-MP Multinational support
-Fixed Cavalry sallying out and not attacking (bunching at corner of settlement)

Medium Level Fixes
=============

-Fix construction crash when converting settlements when buildings relating to initial settlement existed in construction queue.
-Fixed Settlement still showing as under siege even though sieging army had been defeated.
-Fixed repeating missions
-Fixed indecisive infantry / broken formation (when ordered to a location they would head in the wrong direction first)
-Fixed being able to open gates with siege towers or embed them in walls
-Fixed victory video not always appearing
-Diplomacy - AI no longer counters an open proposition with a gift.
-Fixed deployment lines being rendered incorrectly around ambient buildings
-Fixed Enemy units remain stationary with flags flashing when ladders are thrown off a destroyed wall in a siege.
-Fixed the carroccio standard not fitting through gates
-Fixed gunpowder units being stuck reforming
-Fixed trebuchets disappearing and reappearing when zooming
-Tweaked morale system
-Partially fixed units moving through settlement buildings.
-Units now check if destination is in a building or not.
-Enabled command-line switch to allow unlimited soldiers (removes message)
-Fixed MP player-names being lost on battle results screen if they quit the battle early
-Fixed the ability for a user to ''buff'' their assassin experience by continually assassinating different captains

Other Fixes
========

-Fix difficulty level in MP (Affects Morale). Previously defaulting to Normal.
-Fix lobby tooltip that showed incorrect unit sizes.
-Fix Florins display during diplomacy
-Fix Money field looping into negative/positive value when removing / adding money
-Fix overlapping and incorrectly sized deployment zones
-Fixed cut-off graphics in civil disorder message
-Fixed unclear ''Start Diplomacy'' button functionality
-Fixed MP Admit Defeat button functionality
-Fixed missions showing as expired even though they have been completed
-Fixed mouse-overs showing incorrect diplomatic information
-Fixed minor FE Historical Battle error (shield remaining highlighted)
-Fixed MP team chat - colours now match recipient and sender.
-Fixed minor audio issue - Audio: Campaign Map when an English Spy is ordered to join an English army he triggers two "Joins_Army" speeches.
-Fixed minor audio issue - Campaign Map when an English Merchant is ordered to disembark a boat, two "Movement_Disembark" speeches are triggered.
-Fixed Mine income
-Fixed MP ignore/ban toggle permanently banning player from chat
-Fixed - Making an offer gives a blank scroll on the Diplomacy Scroll, but removing the offer gives the player help text
-Fixed Mouse Cursor not updating when over certain parts of the UI.
-Fixed miscalculation of some naval unit movement points.
-Fixed units not leaving an army when ordered to abandon it.
-Fixed ''Possible Connection Problems'' message not appearing if user alt-tabs
-Fixed On campaign map, castles appear under ''town'' or ''city'' title on UI
-Fixed Reinforcements box remains greyed when the user deselects ''Attempt a night battle''
-Fixed double speed on units that should only go at one speed.
-Fixed Stakes not appearing correctly in weather conditions
-Fixed non-functional help button on ransom scrolls
-Fixed intro movies playing at x3 speed in Historical battles
-Fixed transfer army functionality - When transferring men the transfer resets after viewing the description
-Fixed Gunpowder units running forward when given targets.
-Fixed clumping units when they are told to do a 180 degree turn
-Fixed stuck Camera issues
-Fixed Fleeing units rallying at breached walls or gates of settlements they are attacking when they should not


Co wiecej jest wzmianka o drugiej latce
http://p223.ezboard.com/fshoguntotalwarfrm55.showMessage?topicID=11418.topic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2006 o 20:29, mazi606 napisał:

jak będzie chodzić na procek 2800+ (1.8ghz) 896 ram fx 5500 256 mb

Sciagnij demo i zobacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować