Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Start Guild Wars: Nightfall!

390 postów w tym temacie

Tez dostalem tego @ i naprawde jak byscie odrazu pisali prawde to nie bylo by takiej szopki..... chcial bym przeproscic osoby ktore urazilem wczesniej piszac moze nieodpowiednie zdania choc staralem sie niekierowac do nikogo.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2006 o 22:08, nagi napisał:

Dostałem maila z wytłumaczeniem i przeprosinami i taki mail to rozumiem nie mozna bylo go wczesniej
napisac no ale cóz trudno sie mowi moje zdenerwowanie przeminelo wraz z tym mialem ale mam
nadzieje ze to sie wiecej nie powtorzy:P

Cuż :|
Ja dostałem maila "Ostatnia szansa na zamówienie gry Gothic 3 przed premierą!"
Na pewno zamówię :P FIGA xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, śmieszny ten mail. Widzę, że ludzie zaczynają się uspokajać. W końcu gra będzie jutro - dzień po premierze.

Ja dziś sprzątałem w domu, poszedłem z dziewczyną na sacer, potem zrobiliśmy wspólnie obiad i oglądaliśmy filmy do wieczora. Jeden dzień obsuwy jest mi prawie zupełnie obojętny - ale rozumiem ludzi, którzy chcieli wykrzyczeć swoją frustrację, i dziwię się tym, którzy ich za to ganią. Jedna osoba, której jest źle, zostanie zignorowana, ale tu są setki takich osób. Wiele z nich odgraża się, że więcej zakupu w sklepie nie dokona. I część dotrzyma tej obietnicy. To jest jedyny sposób, by okazać swoje niezadowolenie, a jeśli wystarczająca ilość ludzi zbojkotuje CDP i jego politykę sprzedaży, jest szansa, że CDP ich dostrzeże, wysłucha i się zreflektuje, że są granice ludzkiej cierpliwości.

Inna sprawa, że jeśli się nie mylę, CDP ma absolutną wyłączność na dystrybucję GW w Polsce, a więc nie ma gdzie indziej kupić tej gry - oni i tak zarobią na każdej sprzedanej kopii, czy to na gram.pl, czy w Empiku, czy w Media Markt. I tu diabeł pogrzebany. Alternatywą jest sprowadzanie z zagranicy, albo kupowanie bezpośrednio w online''owym sklepie GW - a tutaj w grę wchodzą karty kredytowe, międzynarodowe transakcje itd - więcej fatygi, niż to warte...

Na zakończenie chciałem przejść do meritum - jeśli moim prezentem przeprosinowym będzie podkoszulek albo breloczek, to mnie szlag trafi!
Poza tym Pan Jarosław Orzeszek widzę chciał się dodatkowo pokajać i napisał swoje imię i nazwisko małymi literami - zabawne, ale nie wiem, czy taki numer działa na kogokolwiek :-) No i treść wiadomości jest niespójna - trzeba się było zdecydować, czy piszecie do mnie, czy do nas, i trzymać się jednej formy. Albo zatrudnijcie kogoś od PRu (public relations), bo widzę, że taki dział będzie bardzo potrzebny (polecam swoje usługi ;)

A grę przyjmę, i będę grał z przyjemnością :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do maila o opóźnieniu - dostalem go wczoraj i paczka miala zostać WCZORAJ wysłana... Wysłali dziś i to jeszcze o takiej godzinie, że kurier jej nie dostał:/ A przy okazji - o co chodzi z tymi kluczami pre-orderowymi? Wpisałem oba na GW a przyjął tylko bonusowy GW:N. Po wpisaniu klucza do gry (głównego z GW:N) było jakieś mamrotanie bez sensu ale niby go przyjął. Wchodzę a tam lipa:/ Jest tylko bonusowy. Wpisałem raz jeszcze i wywaliło mi, że klucz jest już używany:| O co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy klucz, czyli Play Key pozwala na pogranie w 10godzinne lub 14dniowe (zalezy co bedzie pierwsze - lub jakos tak ;P) pogranie sobie w ktoras z poprzednich czesci gry. Wiec jesli masz juz na koncie Prophecies lub Factions to klucz Ci sie calkowicie nie przyda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2006 o 22:56, Turkuć Podjadek napisał:

Heh, śmieszny ten mail. Widzę, że ludzie zaczynają się uspokajać. W końcu gra będzie jutro
- dzień po premierze.


Cytat: zostanie dostarczona w poniedziałek 30 października.

Jeden dzień bym przełknął, ale weekend mam wolny. I na dodatek tracę halloween. Więc jestem rozgoryczony :]. Ciekawe, czy da się coś zrobić w sprawie przyspieszenia wysyłki do soboty... Już maila ślę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie tam mogą Nightfalla przysłać nawet za miesiąc, bo i tak będzie pewnie tak samo nudny jak poprzednie części. Serio dzieciaki, wyluzujcie. To tylko gra jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Może na początek info, że o całej sytuacji napisałem też trochę tutaj:

http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=13648&u=415#end

Dnia 27.10.2006 o 22:56, Turkuć Podjadek napisał:

, a jeśli wystarczająca ilość ludzi zbojkotuje
CDP i jego politykę sprzedaży, jest szansa, że CDP ich dostrzeże, wysłucha i się zreflektuje,
że są granice ludzkiej cierpliwości.


Naprawdę nam nie potrzeba setki głosów. Słuchamy każdego nawet pojedyńczych głosów, czy opinii.
Nie wiem skąd się bierze to przekonanie o naszej "odporności" klientów. Pewnie z tego powodu, iż w obecnej sytuacji komunikujemy sytuacje niedostatecznie często (bo widać raz dziennie jest zbyt mało). Choć z drugiej strony nie dziwię się, że sklep cały swój wysiłek skierował na usuwanie problemu, a dopiero potem na informowanie. Odwrotnie by może lepiej wyglądało, ale nam nie chodzi o wygląd tylko o efekt finalny...

Dnia 27.10.2006 o 22:56, Turkuć Podjadek napisał:

Inna sprawa, że jeśli się nie mylę, CDP ma absolutną wyłączność na dystrybucję GW w Polsce,
a więc nie ma gdzie indziej kupić tej gry - oni i tak zarobią na każdej sprzedanej kopii, czy
to na gram.pl, czy w Empiku, czy w Media Markt. I tu diabeł pogrzebany.


Sytuacja z Nightfall nijak się nie ma do faktu wyłączności równej zachowaniom monopolistycznym. Wypadki zdarzają się wszystkim, nawet tym najbardziej wsłuchanym w głos klientów, a za taką firmę uważam CDProjekt. Prawdę jest, że nie myli się tylko ten co nic nie robi....

>No i treść

Dnia 27.10.2006 o 22:56, Turkuć Podjadek napisał:

wiadomości jest niespójna - trzeba się było zdecydować, czy piszecie do mnie, czy do nas, i
trzymać się jednej formy. Albo zatrudnijcie kogoś od PRu (public relations), bo widzę, że taki
dział będzie bardzo potrzebny (polecam swoje usługi ;)


Dział PRu mamy i to całkiem spory, ale tego typu informacje nie wychodzą z niego, tylko są pisane przez osoby bezpośrednio odpowiedzialne za zaistniałą sytuację. A co do ich formy. Zazwyczaj o nią dbamy, ale domyślam się, że dziś nie było to tak priorytetowa sprawa dla Jarka.

Dnia 27.10.2006 o 22:56, Turkuć Podjadek napisał:

A grę przyjmę, i będę grał z przyjemnością :-)


Mimo wszystko dziękuję za pozytywny akcent na końcu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Mike za te posty za to ze przedkladasz sen na to zeny jednak cos nam tu skorbnac ;)
Wpracy szlag mnie trafial ale teraz w nocy po tym co tu napisales poczekam cierpliwie na kuriera i odbiore paczuszke
Dobranoc :) Hapy halloween :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz musze przyznac, mimo ze CDP nawalil wczoraj z dostawa paczki, to sprawa zalatwiona z masterlinkiem (dostawa paczki w sobote) zostala zalatwiona super. Juz mam paczke i moge sie cieszyc gra. Dobra robota, tak trzymac !
(i taka mala propozycja na przyszlosc to dawac komentarze z waszej strony do takich zdarzen jak najszybciej, bo ludzie sie denerwuja jak nie wiedza co sie dzieje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się,że niestety nie dla wszystkich starczyło na załatwienie z Masterlinkiem przesyłki na sobotę :( Dziś rano miły pan z w.w. firmy przewozowej poinformował mnie podczas rozmowy,że niestety paczka NIE została opłacona za dostawę w sobotę i muszę sobie poczekać do poniedziałku.Oj wiecie panowie z CDP jak podnieść ludziom ciśnienie.I jak tu traktować ich poważnie skoro w mailu z przeprosinami stoi wyraźnie,że powinienem przesyłkę otrzymać w sobotę 28go października.W ten sposób zamiast dwóch dni przed premierą robią sie trzy dni po :].Po raz pierwszy kupowałem cokolwiek w ich sklepie i na pewno poważnie się zastanowię czy zrobić to raz jeszcze.Takim postępowaniem panowie nie zdobędziecie klientów niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

CDP wyszlo z calej sytuacji moze nie idealnie, ale powidzmy niezle. Niemniej teraz pragne zasugerowac zmiane firmy kurierskiej, bo masterlink urzadza sobie cyrk.
O 11.39 zadzwonil do mnie kurier z pytaniem, czy moze mi dostarczyc paczke w poniedzialek. Kiedy mu odparlem, ze nie ma takiej opcji, ze czekam na nia juz od paru dni i ze chce ja dostac dzisiaj z wyraznym wyrzutem w glosie odparl, ze "sie postara". Przepraszam bradzo, ze wymagam od pana zrobienia tego, czym sie pan zajmuje oraz tego, ze juz opoznionej paczki nie chce dostac jeszcze kilka dni pozniej.
O 13.31 zadzwonila pani z biura i poinformowala mnie, ze maja straszny ruch. Powstrzymalem odruchowa odpowiedz "a co mnie to obchodzi, chce swoja paczke" i zamiast tego zapytalem, co w takim razie proponuje. Stanelo na tym, ze przesylka ma byc okolo 16 - 17. Juz nie moge sie doczekac.
Gdzie jeszcze moglbym wstawic ten kometarz, aby przeczytal go ktos, kto w CDP podejmuje decyzje o doborze firmy kurierskiej? Chyba czas na zmiane, bo takie traktowanie tez moze kosztowac was klientow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem taki sam telefon, pan zapytał mnie czy może dostarczyć przesyłkę w poniedziałek. Odpowiedziałem, że tak - w sumie i tak jestem na studiach dzisiaj. Jutro też będę, w poniedziałek tak samo - paczka i tak jest spóźniona, a ja i tak nie jestem na nic obrażony :). Pan powiedział, że jest mi bardzo wdzięczny i na pewno dostarczy paczkę w poniedziałek. Mam nadzieję, że ten czas oczekiwania wynagrodzi mi sama gra i naprawdę będzie syyyyta :D (o czym częściowo przekonałem się podczas eventu hehe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować