Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Informacja o pre-orderze gry Gothic 3 w sklepie gram.pl

561 postów w tym temacie

Albo mieli "błędny adres" i poszli do innego mieszkania... A tak na poważnie to moja sprawa też była trochę dziwna. Ok. 16:50 rozmawiałem z kurierem, to on kulturalnie przepraszał, że niby on szukał juz mojego domu, ale nie wiedział jak dojechać i że przyjedzie wieczorem. Potem w tajemniczych okolicznościach abonent stał się niedostępny... Kiedy kupowałem tu Noc Kruka to nie było problemów, co prawda przyjechał dopiero o 18, ale sam zadzwonił i spytał o dojazd, a 10 min. póżniej już instalowałem grę. Tylko to była oczywiście inna firma kurierska...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam,

tak to my wybralismy firmę kurierską i wszystkie reklamacje, zale i rozczarowania bedziemy przyjmowac i rozpatrywac. rozumiem Wasza sytuacje i moge w imieniu sklepu gram.pl i dostawcy za nia przeprosic.
prosze tez o zglaszanie sie z takimi przypadkami bezposrednio do naszego doku - tylko wtedy mozemy
skutecznie interweniowac.

informatykatw>> korzystalismy i sprawdzalismy praktycznie wszystkie firmy kurierskie istniejace na polskim
rynku. i zapewniam Cie, ze jesli w Twoim miejscie dana firma jest skuteczna to w 10 innych bedzie bardzo slaba.
nie ma tutaj idealu. prosze tez nie zapominajmy, ze o jakosci uslug firmy swiadcza ludzie w niej pracujacy.
tak wiec kurierzy tez sa rozni.

Yacobs >> naprawde gdybysmy mogli wyslac gothica 3 wczesniej z wielka checia bysmy to uczynili.
jak sadzisz, czy mile jest dla nas czytanie takich komentarzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w końcu ktoś z gram.pl Dlaczego mój pre-order został wysłany 2.11 mimo że na stronie głównej był news że we wtorek wszystkie egzemplaże poszły w polske?? (gre zamówiłem 27.10 i potwierdziłem tego samego dnia)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili i tak kazdy na wlasna reke zalatwil z Masterlinkiem godzine dostawy, dopiero gdy on zawiedzie po raz drugi trzeba bedzie siegnac po ''silniejsze'' srodki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko nadzieje i wierze w to że to nie wina gram.pl, lecz niestety tych pseudo kurierów ;). Idę chyba spać bo może jutro rano dostaną w końcu tą gre .Fakt że dziś pogoda nie ułatwiła kurierom pracy;(
Przynajmniej u mnie w mieście jest tyle śniegu że szok. Może to pogody wina że gry dziś nie dostałam a może kurierów którzy pracują jak by za karę. Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje że szybko otrzymamy naszą gre;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2006 o 22:58, kasia22 napisał:

Mam tylko nadzieje i wierze w to że to nie wina gram.pl, lecz niestety tych pseudo kurierów
;). Idę chyba spać bo może jutro rano dostaną w końcu tą gre .Fakt że dziś pogoda nie ułatwiła
kurierom pracy;(
Przynajmniej u mnie w mieście jest tyle śniegu że szok. Może to pogody wina że gry dziś nie
dostałam a może kurierów którzy pracują jak by za karę. Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje
że szybko otrzymamy naszą gre;)


Dla mnie to tylko i wylacznie wina zbyt wielu premier naraz, zbyt malo ludzi w firmie no i MasterLink i ich olewka. Chyba do tej pory nie mieli wiekszych problemow niz z nami graczami :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie, dlatego w następnym poście odwołałem moje słowa pod adresem Waszej firmy i teraz może mi być za nie jedynie głupio. Ludzie w nerwach różne rzeczy piszą, nie koniecznie mądre i teraz za nie przepraszam. Byłem wtedy po niezbyt miłej rozmowie telefonicznej z przedstawicielem Masterlink i musiałem odreagować, znaleźć kozła ofiarnego. Zachowałem się trochę jak mały chłopiec, który nie dostał lizaka i wini cały świat. Nie było to zbyt miłe z mojej strony, zwłaszcza, że akurat CD Projekt się wywiązał - wysłał paczkę w ustalonym terminie. Chodziło mi po prostu o to, że wysłanie 2 dni wcześniej nie zawsze spełni swoje zadanie. W moim wypadku nie spełniło dlatego się zdenerwowałem. Są to pewnie przypadki jednostkowe, za które nie możecie w pełni odpowiadać, ale się zdarzyły. Twój post pokazuje jednak, że stajecie na wysokości zadania i bierzecie odpowiedzialność, chociaż w sumie moglibyście już się tym nie przejmować, bo w końcu zrobiliście swoje. Takie podejście do klienta mi się podoba i przez to jest mi jeszcze bardziej głupio z powodu tego co napisałem. Gdyby wszystkie firmy miały takie podejście to pewnie nie byłoby całej tej afery. Wybacz, ale chyba od tego podniecenia przedgothicowego przestaję normalnie funkcjonować. Możesz to nazwać negatywnym wpływem gier na młodzież :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wrescie.... Czlowieku respect ! Oby wiecej osob doszlo do tego wniosku, bo dzisiaj wyjatkowo sledze sytuacje na forum i nie moge sie nadziwic co tutaj sie dzieje. No ale w sumie mnie wiekszosc przypadkow nie dotyczy Gothica 3 standard zamowilem, wiec spokojnie czekam, oprocz tego GW juz mi doszlo, takze mam spokoj a i tak 2 dni spoznienia, ale da sie przezyc, nie tragizuje jak inni, bo tak naprawde mam malo czasu by grac, dlatego tak mi nie zalezy na terminie otrzymania gier :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem Wkurzony, ale nie na Masterlinka (na niego bede wkurzony jezeli nie dostane G3 3 listopada) lecz na CDP. A dlaczego? A dlatego, ze NIE WYSLALISCIE MI MAILA, ZE MOGE POTWIERDZIC ZAMOWIENIE. Przez takie male gowno potwierdzilem ja dopiero w srode, tak wiec oczekuje paczki w piatek (3 listopada). Ogolnie to z samymi kurierami Masterlinka nie mialem problemow, jak zamawialem G2 NK to ladnie dzien przed premiera dojechal kurier. Zamowilem Heroes V to jak zobaczyl ze na ulicy na ktorej mieszkam sa roboty i nie mozna wjechac to grzecznie zadzwonil, ja do niego podszedlem z buta i odebralem paczke. Do gry mi sie absolutnie nie spieszy bo moj komp jest w naprawie, jednak oczekiwalem troche dyscypliny ze strony CDP. Ale jezeli jutro nie dostane G3 to zadzwonie do Masterlinka i sobie porzadnie z nimi porozmawiam, gdzyz paka zostala wyslana dzis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2006 o 00:25, turingowski napisał:

A ja jestem Wkurzony, ale nie na Masterlinka (na niego bede wkurzony jezeli nie dostane G3
3 listopada) lecz na CDP. A dlaczego? A dlatego, ze NIE WYSLALISCIE MI MAILA, ZE MOGE POTWIERDZIC
ZAMOWIENIE. Przez takie male gowno potwierdzilem ja dopiero w srode, tak wiec oczekuje paczki
w piatek (3 listopada).


maila z potwierdzeniem wysylamy zawsze i do wszystkich ktorzy zlozyli zamowienia.
dla pewnosci i zabezpieczenia zawsze tez link do potwierdzenia zamowienia dostepny jest z poziomu konta
w "moich zamowieniach". naprawde staramy sie maksymalnie ulatwic wszelkie czynnosci zwiazane z zamowieniami,
ale oczywiscie zawsze bedzie koniecznosc choc minimalnej aktywnosci z Waszej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2006 o 22:55, marcinz90 napisał:

w końcu ktoś z gram.pl Dlaczego mój pre-order został wysłany 2.11 mimo że na stronie głównej
był news że we wtorek wszystkie egzemplaże poszły w polske?? (gre zamówiłem 27.10 i potwierdziłem
tego samego dnia)


- wyslany zostal w tym samym terminie co pozostale, wybrales przesylke pocztowa dlatego
status u Ciebie i niektorych osob ktore rowniez wybraly poczte zmienil sie dopiero 2 listopada.
z poczta jest troszke inaczej niz w przypadku kuriera, gdzie od razu otrzymujemy potwierdzenie odbioru
paczek, tutaj moze to byc czasami na drugi dzien - wtedy mozemy dopiero zaktualizowac statusy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>- wyslany zostal w tym samym terminie co pozostale, wybrales przesylke pocztowa dlatego
>status u Ciebie i niektorych osob ktore rowniez wybraly poczte zmienil sie dopiero 2 listopada.
>z poczta jest troszke inaczej niz w przypadku kuriera, gdzie od razu otrzymujemy potwierdzenie odbioru
>paczek, tutaj moze to byc czasami na drugi dzien - wtedy mozemy dopiero zaktualizowac statusy.

Tuddrussel> Nie zgodze sie z Toba, moja przesylka rowneiz byla wyslana 2 listopada a mam wysylke kurierem wiec takie tlumaczenie nie jest do konca dobre. Moze poprostu sie nie wyrobiliscie?;] Poza tym zaplacilem zaraz po dostaniu maila z potwierdzeniem wplaty czyli praktycznie tydzien przed, mTransferem tak wiec pieniadze byly zaraz po operacji na koncie.:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem przed chwilą do masterlinka z pytaniem o moją paczkę: preorder, kurierem, zamawiałem 5.10.2006, potwierdzałem 27.10.2006. Zadzwoniłem podałem numer przewozowy i się dowiedziałem że kurier nie zastał mnie w domu, a byłem caluśki dzień specjalnie do szkoły nie poszedłem i dzisiaj też.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DO CDP ZMIEŃCIE FIRME KURIERSKĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zamuwilem u was ta gre i miala zostac wyslana 31 a ja zaplacilem 30 na poczcie i chyba nie doszla kasa na czas i anulowaliscie zamuwienie a kasa poszla. Czy mozecie mi przyslac jeszcze ta gre zalezy mi bardzo na niej wkoncu jestem jej fanem i czekalem tyle lat na nia i prosze zeby odpowiedziec jak w najkrutszym czasie albo napisac co jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się co do kuriera. Ja miałem jeszcze inną historię. Wczoraj z samego rana zadzwoniłem do masterlinka z prośbą, żeby kurier przywiózł mi przesyłkę do pracy zamiast do domu gdzie na pewno nikogo nie ma do 16:00. Oczywiście pani z masterlinka powiedziała, że oczywiście nie ma problemu i przesyłkę przywiozą mi do pracy. O godzinie 20:00 czytam sobie w histori mojej przesyłki, że była "nieudana próba dostarczenia przesyłki" o godzinie 12:39 i że zostawione zostało awizo. Wkurzony jestem również na to, że to już czwarty raz mi się zdarzyło, że masterlink pisze iż zostawił awizo a nigdzie go nie było z czego dwa razy przez cały dzień byłem w domu. Wydaje mi się, że poprostu jak kurier ma za dużo przesyłek to nie chce mu się wszędzie jeździć i później takie bzdury wypisują w historii. To jest naprawdę bulwersujące i bardzo przoszę sklep gram.pl aby przyjrzał się sprawie tego kuriera i przemyślał czy nie warto by było zmienić firmę kurierską skoro tak są traktowani odbiorcy przesyłek z masterlinka. Dodatkowo chciałbym powiedzieć iż masterlink to jedyna firma, która mi robiła takie numery a miałem już doczynieni z wieloma firmami kurierskimi. Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Było by miło Panie Moderatorze gdyby upomnienia były kierowane do konkretnej osoby. Bo wtedy dokładnie wiadomo o co chodzi :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"zamówienie nr XXXXXX: złożone Śr, 06.09.2006, zamówienie jest gotowe do wysyłki (zostanie wysłane, gdy wszystkie produkty będą dostępne)"

I tak już mam od dosyć sporego czasu, wysłałem wczoraj zapytanie do pomocy co się z moją paczką dzieje i oczywiście jeszcze nie ma żadnej odpowiedzi. To może tutaj ktoś mi odpowie? Wybrałem przesyłkę Pocztową ponieważ prędzej spotykałem się z lenistwem kurierów z Masterlink z oddziału w Szczecinie zatem wybrałem Pocztę Polską, to chyba nie jest aż tak zły wybór, aby mi nie zmienić statusu? Naprawdę chciałbym wiedzieć co się z tym dzieje, czy zostało to wysłane, czy też nie. Już 3 listopada i nie wiem co mam o tym myśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować