AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 28.01.2011 o 11:51, HumanGhost napisał:

> Nie wiem co w nim ciekawego... kolejny paladyn.

Hehe dla mnie ciekawa. Nigdy nie grałem paladynem. :)


Ja to samo :D teraz już wiem że obok mojego Charr rangera stanie hjuman guardian ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chwilunia... przed zakupem nowego komputera wstrzymują mnie tylko ograniczone fundusze oraz Guild Wars 2 którego wymagań jeszcze nie znamy, ale jako że twórcy zapowiedzieli że grę będzie można odpalić nawet na słabszych konfiguracjach a gdzieśtam czytałem że blisko 70% graczy GW korzysta z windowsa XP(na którym chciałbym pracować na nowym komputerze) to dochodzę do wniosku że nie ma sensu kupować 4 rdzeniowego procesora, 4 gb ram oraz 1gb ram karty graficznej których windows XP nieobsługuje w związku z czym mogę śmiało kupić teraz słabszą i o wiele tańszą konfigurację bez czekania i dłuższego oszczędzania, nie martwiąc się o to czy GW2 będzie mi chodzić :P

Co o tym sądzicie? Jest w tym troche logiki czy bredzę jak potłuczony? xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakaś logika w tym jest, trochę pokrętna, ale jest. Z drugiej strony komputer i tak kupuje się raczej na lata, a nie tylko dla jednej gry, więc lepiej jest jednak kupić x-rdzeniowy procesor i tym podobne sprawy. Choćby po to żeby Guild Wars 2 odpalić na pełnych detalach i móc nacieszyć oczy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>

Mi nie chodzi o to żeby pocisnąć najnowsze (s)hity na HD tylko o to żeby gry sprzed 2,3 lat (taki wiedźmin na przykład) płynnie mi chodziły bo na moim rzęchu 256mb ramowej karcie nic nie odpali a sam komputer brzmi jakby za chwilę miał startować do odlotu na księżyc, no dobra ale koniec tematu bo offtop zrobiłem ;P

choć tak właściwie grafika GW2 wygląda naprawdę ładnie ale "prosto"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo to jest ten sam silnik co w jedynce. Wiadomo, że jakieś usprawnienia zostały dodane, więc prezentować się lepiej niż GW1 będzie na pewno:)

A co do komputera - teraz dobry sprzęt nie jest drogi, więc lepiej naprawdę wziąć coś lepszego. Tym bardziej, że w najnowsze hity grać nie musisz, ale jakby ci jakiś do gustu przypadł to będziesz mógł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeszukałem już ten topic i konkretnych informacji nie znalazłem. Rasy: wiadomo, że każda rasa będzie miała swoje unikalne skille na każdą klase. That is clear. Czy jednak będą istniały bonusy rasowe np. do atrybutów? Bo jeśli nie, to gdzie podział się sens różnych ras?

Osobiście uważam, że skille to o wiele za mało jak na tak innowacyjną grę i bardzo różniące się rasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 18:42, szmarcin napisał:

Przeszukałem już ten topic i konkretnych informacji nie znalazłem. Rasy: wiadomo, że
każda rasa będzie miała swoje unikalne skille na każdą klase. That is clear. Czy jednak
będą istniały bonusy rasowe np. do atrybutów? Bo jeśli nie, to gdzie podział się sens
różnych ras?


W skillach i nie tylko. Tylko asury mają golemy, i tylko nornowie mają przemiany w zwierzęta. Sylvari leczą wszystkich dookoła samą obecnością i ożywianiem natury, ludzie mają swoich bogów i mogą liczy , zaś charry zaawansowaną technologię inną od asuriańskiej. Do tego dochodzą rasowe sympatie do innych ras np. charrów do grawli, czy sylvari do quagganów.
Każda rasa zaczyna grę z zupełnie innego miejsca, ma inne stolice i inną siedzibę (domek). Każda rasa ma też zupełnie inny storyline, a także unikalne pytania odnośnie tworzenia postaci.
Do tego dochodzi wachlarz umiejętności i broni, bo przecież walczący ze strzelby sylvari warrior może być nie aż tak skuteczny co ten sam warrior ale charr. Zaś ten drugi może ustępować temu w innej broni.
Rasa zastąpi sec profę z GW1 moim zdaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 19:38, Ash napisał:

> Przeszukałem już ten topic i konkretnych informacji nie znalazłem. Rasy: wiadomo,
że
> każda rasa będzie miała swoje unikalne skille na każdą klase. That is clear. Czy
jednak
> będą istniały bonusy rasowe np. do atrybutów? Bo jeśli nie, to gdzie podział się
sens
> różnych ras?

W skillach i nie tylko. Tylko asury mają golemy, i tylko nornowie mają przemiany w zwierzęta.
Sylvari leczą wszystkich dookoła samą obecnością i ożywianiem natury, ludzie mają swoich
bogów i mogą liczy , zaś charry zaawansowaną technologię inną od asuriańskiej. Do tego
dochodzą rasowe sympatie do innych ras np. charrów do grawli, czy sylvari do quagganów.
Każda rasa zaczyna grę z zupełnie innego miejsca, ma inne stolice i inną siedzibę (domek).
Każda rasa ma też zupełnie inny storyline, a także unikalne pytania odnośnie tworzenia
postaci.
Do tego dochodzi wachlarz umiejętności i broni, bo przecież walczący ze strzelby sylvari
warrior może być nie aż tak skuteczny co ten sam warrior ale charr. Zaś ten drugi może
ustępować temu w innej broni.
Rasa zastąpi sec profę z GW1 moim zdaniem.


Dzięki, widać byłem zupełnie nieświadomy istnienia już potwierdzonych informacji.
Już myślałem, że wszystko się będzie powtarzać.

Atrybuty nadal mnie jednak nęcą. Każda rasa różni się tymi bonusami o których wspomniałeś (machiny, leczenie) i wiadomo, że każda rasa = każda klasa, tylko czy warrior norn będzie miał bonus do strenght, a asura do agility? Kombinacje byłyby naprawdę imponujące, choć to powyżej i tak jest raczej więcej niż wystarczające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Kupiłem już kompa pod gw2 i się nie martwię, musi pójść na high, jak nie to osobiście przywiążę się łańcuchem do jakiegoś komputera w ArenaNet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 22:06, Budo napisał:

/.../

Kupiłem już kompa pod gw2 i się nie martwię, musi pójść na high, jak nie to osobiście
przywiążę się łańcuchem do jakiegoś komputera w ArenaNet.


To może pochwal się jaki masz teraz config, coby każdy mógł sprawdzić czy mu pójdzie ;p BTW GW 2 nie może mieć aż tak tragicznych wymagań żeby specjalnie trzeba było nowego kompa kupować,z resztą co ja się martwię, mój dopiero co zaliczył porządnego upgrade''a :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 22:36, Budo napisał:

/.../

core i5, 4 gb ramu i radeon hd 5730. Musi działać.

Ano musi ;p Wprawdzie u mnie na pokładzie tylko 2 gb ramu, ale też powinno dać radę. Do tego GeForce 9800 GT i Intel E5300, a biorąc pod uwagę, że praktycznie wszystkie nowsze tytuły idą mi na medium lub high to nie jest aż tak źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2011 o 22:36, Budo napisał:

core i5, 4 gb ramu i radeon hd 5730. Musi działać.

Działać to tak, ale pozostaje kwestia rozdzielczości + detali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli gra jest na tym samym silniku co jedynka, tylko, że z drobnymi usprawnieniami to nie oczekujcie jakichś ogromnych wymagań. MMO musi być dla wielkiego grona ludzi, a nie tylko dla wybrańców, którzy robią upgrade kompa co rok albo i częściej.

MMO musi działać na kilkuletnich komputerach. Ja się nie martwie, bo tak czy siak na moim kompie z 2008 roku gra pójdzie na maks w 1920x1080. :D Każda gra pójdzie. A jak nie to i tak zrobię tak, że pójdzie. Jak udało mi się uruchomić Crysisa na maksymalnych na kompie, który nie spełniał minimalnych... pff. Nie powiem jak.

Ale i tak myślę, że GW2 będzie miało tylko odrobine wyższe wymagania od jedynki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.02.2011 o 16:15, Ash napisał:

Ja nie panikuję z upgradem. Podadzą wymagania to wtedy będę myśleć. :)


Doszedłem do wniosku że zanim GW2 wyjdzie to ceny komputerów zmienią sie jakieś 1337 razy
-ja też poczekam na wymagania i do momentu aż w sklepach pojawią się pre ordery EK;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.02.2011 o 15:35, Niewiernus napisał:

> core i5, 4 gb ramu i radeon hd 5730. Musi działać.
Działać to tak, ale pozostaje kwestia rozdzielczości + detali ;)



Musi działać na high.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaczął się tydzień ludzi, pewnie wszyscy już wiedzą...

http://www.arena.net/blog/against-the-wall-humanity-in-guild-wars-2
http://www.arena.net/blog/designing-humans

Drugi link zawiera ciekawe informacje (btw, w pierwszym mamy ciekawe dźwięki): całkowite zmiany kształtów ciała. Ciekawa sprawa, wreszcie szersze pole do popisu...
Druga sprawa to właściwie potwierdzenie obecności mesmera w grze (chyba każdy to widzi :>).
Trzecia to ten cytat:
"This time around, we focused on human character design in our examples, but I can’t wait to share some norn character design in the weeks ahead. Talk to you then!"

Kolejna rasa przedstawiana w lutym to Nornowie. Wreszcie odczepili się od Charrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2011 o 20:55, szmarcin napisał:

Druga sprawa to właściwie potwierdzenie obecności mesmera w grze (chyba każdy to widzi
:>).

In Guild Wars 2, professions will not be as visually distinct. Instead, we’re dividing up the appearance by weight class. For instance, if you’re a warrior, you share the heavy armor class with the guardian (so far).

Mesa raczej wszyscy są pewni, ale to równie dobrze może być elementalistka ;)

Dnia 09.02.2011 o 20:55, szmarcin napisał:

Kolejna rasa przedstawiana w lutym to Nornowie. Wreszcie odczepili się od Charrów.

Fajnie fajnie, ale ja bym wolał zdecydowanie więcej gameplaya ^^ Bo mimo wszystko to chciałoby się wiedzieć więcej chociażby o pvp i nie tylko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się