• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Akashi

Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej

Pytanie

Jeżeli masz jakiś problem z zainstalowaniem gry Test Drive Unlimited, albo uruchamiasz grę i pojawia Ci się czarny ekran lub gdy nie masz zielonego pojęcia czemu nagle pojawia się jakiś komunikat podczas gry to ten temat powstał właśnie z myślą o Tobie.

W tym temacie możesz zgłaszać swoje problemy dotyczące wszystkich problemów z instalacją, uruchomieniem czy działaniem gry Test Drive Unlimited.

Zachęcamy także do czytania postów poprzedników. Możliwe, że jakiś użytkownik napotkał się na taki sam problem jak Ty i umieścił we wcześniejszych postach rozwiązanie problemu. Co może zaoszczędzić czasu oczekiwanie na odpowiedz.

Temat ten poświęcony jest tylko problemom związanych z kwestiami technicznymi, wszystkie inne rozmowy na temat gry proszę prowadzić w temacie:
Test Drive: Unlimited” pod poniższym linkiem: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=6929&u=2881

Oczywiście przed zgłoszeniem jakiegoś problemu proponujemy najpierw upewnić się, że dany problem nie został opisany w naszej bazie pomocy technicznej pod poniższym linkiem: http://www.gram.pl/pomoc_lista.asp?g=869 oraz czy posiadany komputer spełnia minimalne wymagania gry, a także czy posiada najnowsze sterowniki.

Wymagania gry znajdują się pod poniższym linkiem jeżeli macie jakieś wątpliwości czy gra będzie wam działać sprawdźcie najpierw wymagania zanim zaczniecie zadawać kolejne niepotrzebne pytania: http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=869&p=1182

Na stronie gdzie będziecie mogli porównać z własną konfiguracją komputera: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Wszystkie posty nie związane z problemami czy kwestiami technicznymi będą usuwane!!!

pozdrawiamy,
zespół Pomocy Technicznej CD Projekt

20070403163612

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4093 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby przesłanie zgłoszenia poprzez formularz pomocy technicznej.
Warto byłoby dopisać co zostało zmienione w komputerze - co doinstalowano, a co odinstalowano od czasu gdy gra działała prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Taa, tylko dobrze by było jeszcze wiedzieć co sie od tamtego czasu zmieniło:D Ale cóż, i tak dzięki za pomoc i byłbym wdzięczny skąd mogę ściągnąć sterowniki do monitora Samsung SyncMaster 931bw. Do karty graficznej i płyty głównej mam poinstalowane najnowsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.04.2008 o 16:02, RobeN napisał:

Wklej tu zawartość raportu DxDiag lub wyślij zgłoszenie do PT.
Tak będzie najszybciej.

Dnia 04.04.2008 o 16:02, RobeN napisał:

Wklej tu zawartość raportu DxDiag lub wyślij zgłoszenie do PT.
Tak będzie najszybciej.


Przypomniało mi się coś - jak włączyłem grę za pierwszym razem to wyświetlił się komunikat, że gra ma jakiś kłopot ze sterownikiem nv4_disp.dll i tak jakby cały wyświetlany ekran się popsuł - pozmieniał kolory, rozdzielczość itp.
A tu proszę bardzo dxdiag - wszystko bez "system devices":

------------------
System Information
------------------
Time of this report: 4/4/2008, 19:28:55
Machine name: OEM-C399A369B2D
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)
Language: Polish (Regional Setting: Polish)
System Manufacturer: n/a
System Model: n/a
BIOS: n/a
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz (2 CPUs)
Memory: 2046MB RAM
Page File: 434MB used, 2995MB available
Windows Dir: C:\windows
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

------------
DxDiag Notes
------------
DirectX Files Tab: No problems found.
Display Tab 1: No problems found. DirectDraw test results: All tests were successful. Direct3D 7 test results: All tests were successful. Direct3D 8 test results: All tests were successful. Direct3D 9 test results: All tests were successful.
Sound Tab 1: DirectSound test results: All tests were successful.
Music Tab: DirectMusic test results: All tests were successful.
Input Tab: No problems found.
Network Tab: No problems found. DirectPlay test results: All tests were successful.

--------------------
DirectX Debug Levels
--------------------
Direct3D: 0/4 (n/a)
DirectDraw: 0/4 (retail)
DirectInput: 0/5 (n/a)
DirectMusic: 0/5 (n/a)
DirectPlay: 0/9 (retail)
DirectSound: 0/5 (retail)
DirectShow: 0/6 (retail)

---------------
Display Devices
---------------
Card name: NVIDIA GeForce 8800 GTX
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce 8800 GTX
DAC type: Integrated RAMDAC
Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0191&SUBSYS_E8313842&REV_A2
Display Memory: 768.0 MB
Current Mode: 1440 x 900 (32 bit) (75Hz)
Monitor: SyncMaster 931BW/906BW/931CW , SyncMaster Magic CX931BW (Digital)
Monitor Max Res: 1440,900
Driver Name: nv4_disp.dll
Driver Version: 6.14.0011.6921 (English)
DDI Version: 9 (or higher)
Driver Attributes: Final Retail
Driver Date/Size: 12/5/2007 02:41:00, 5773568 bytes
WHQL Logo''d: Yes
WHQL Date Stamp: n/a
VDD: n/d
Mini VDD: nv4_mini.sys
Mini VDD Date: 12/5/2007 02:41:00, 7435392 bytes
Device Identifier: {D7B71E3E-42D1-11CF-FB40-3AC803C2CB35}
Vendor ID: 0x10DE
Device ID: 0x0191
SubSys ID: 0xE8313842
Revision ID: 0x00A2
Revision ID: 0x00A2
Video Accel: ModeMPEG2_A ModeMPEG2_B ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D ModeWMV9_B ModeWMV9_A
Deinterlace Caps: {6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(UYVY,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(YV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
Registry: OK
DDraw Status: Enabled
D3D Status: Enabled
AGP Status: Enabled
DDraw Test Result: All tests were successful.
D3D7 Test Result: All tests were successful.
D3D8 Test Result: All tests were successful.
D3D9 Test Result: All tests were successful.

-------------
Sound Devices
-------------
Description: Realtek HD Audio output
Default Sound Playback: Yes
Default Voice Playback: Yes
Hardware ID: HDAUDIO\FUNC_01&VEN_10EC&DEV_0885&SUBSYS_1458A002&REV_1001
Manufacturer ID: 1
Product ID: 100
Type: WDM
Driver Name: RtkHDAud.sys
Driver Version: 5.10.0000.5559 (English)
Driver Attributes: Final Retail
WHQL Logo''d: Yes
Date and Size: 1/30/2008 12:28:36, 4725760 bytes
Other Files:
Driver Provider: Realtek Semiconductor Corp.
HW Accel Level: Full
Cap Flags: 0xF5F
Min/Max Sample Rate: 8000, 192000
Static/Strm HW Mix Bufs: 33, 32
Static/Strm HW 3D Bufs: 33, 32
HW Memory: 0
Voice Management: No
EAX(tm) 2.0 Listen/Src: Yes, Yes
I3DL2(tm) Listen/Src: Yes, Yes
Sensaura(tm) ZoomFX(tm): No
Registry: OK
Sound Test Result: All tests were successful.

---------------------
Sound Capture Devices
---------------------
Description: Realtek HD Audio Input
Default Sound Capture: Yes
Default Voice Capture: Yes
Driver Name: RtkHDAud.sys
Driver Version: 5.10.0000.5559 (English)
Driver Attributes: Final Retail
Date and Size: 1/30/2008 12:28:36, 4725760 bytes
Cap Flags: 0x41
Format Flags: 0xFFF

Description: Realtek HD Digital input
Default Sound Capture: No
Default Voice Capture: No
Driver Name: RtkHDAud.sys
Driver Version: 5.10.0000.5559 (English)
Driver Attributes: Final Retail
Date and Size: 1/30/2008 12:28:36, 4725760 bytes
Cap Flags: 0x41
Format Flags: 0xFFF

-----------
DirectMusic
-----------
DLS Path: C:\windows\SYSTEM32\drivers\GM.DLS
DLS Version: 1.00.0016.0002
Acceleration: n/a
Ports: Microsoft Synthesizer, Software (Not Kernel Mode), Output, DLS, Internal, Default Port
Mapowanie MIDI [Emulowany], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, Internal
Syntezator SW Microsoft GS Wave [Emulowany], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, Internal
Registry: OK
Test Result: All tests were successful.

-------------------
DirectInput Devices
-------------------
Device Name: Mysz
Attached: 1
Controller ID: n/a
Vendor/Product ID: n/a
FF Driver: n/a

Device Name: Klawiatura
Attached: 1
Controller ID: n/a
Vendor/Product ID: n/a
FF Driver: n/a

Device Name: Logitech Dual Action
Attached: 1
Controller ID: 0x0
Vendor/Product ID: 0x046D, 0xC216
FF Driver: n/a

Poll w/ Interrupt: No
Registry: OK

-----------
USB Devices
-----------
+ G| Vendor/Product ID: 0x8086, 0x2936
| Matching Device ID: usb\root_hub
| Service: usbhub
| Driver: usbhub.sys, 8/3/2004 23:08:44, 57600 bytes
| Driver: usbd.sys, 8/4/2004 14:00:00, 4736 bytes
|
+-+ Urz| | Vendor/Product ID: 0x046D, 0xC216
| | Location: Logitech Dual Action
| | Matching Device ID: usb\class_03
| | Service: HidUsb
| | OEMData: 03 00 08 10 0C 00 00 00
| | Driver: hidclass.sys, 8/4/2004 14:00:00, 36224 bytes
| | Driver: hidparse.sys, 8/4/2004 14:00:00, 24960 bytes
| | Driver: hid.dll, 8/4/2004 14:00:00, 20992 bytes
| | Driver: hidusb.sys, 8/17/2001 22:02:20, 9600 bytes
| |
| +-+ Kontroler gier zgodny z HID
| | | Vendor/Product ID: 0x046D, 0xC216
| | | Matching Device ID: hid_device_system_game
| | | OEMData: 03 00 08 10 0C 00 00 00

----------------
Gameport Devices
----------------

------------
PS/2 Devices
------------
+ Standardowa klawiatura 101/102 klawisze lub Microsoft Natural Keyboard PS/2
| Matching Device ID: *pnp0303
| Service: i8042prt
| Driver: i8042prt.sys, 8/4/2004 14:00:00, 53504 bytes
| Driver: kbdclass.sys, 8/4/2004 14:00:00, 24960 bytes
|
+ Sterownik klawiatury serwera terminali
| Matching Device ID: root\rdp_kbd
| Upper Filters: kbdclass
| Service: TermDD
| Driver: termdd.sys, 8/4/2004 00:44:40, 40840 bytes
| Driver: kbdclass.sys, 8/4/2004 14:00:00, 24960 bytes
|
+ Mysz zgodna z HID
| Vendor/Product ID: 0x062A, 0x0000
| Matching Device ID: hid_device_system_mouse
| Service: mouhid
| Driver: mouclass.sys, 8/4/2004 14:00:00, 23296 bytes
| Driver: mouhid.sys, 10/26/2001 16:57:56, 12160 bytes
|
+ Sterownik myszy serwera terminali
| Matching Device ID: root\rdp_mou
| Upper Filters: mouclass
| Service: TermDD
| Driver: termdd.sys, 8/4/2004 00:44:40, 40840 bytes
| Driver: mouclass.sys, 8/4/2004 14:00:00, 23296 bytes

----------------------------
DirectPlay Service Providers
----------------------------
DirectPlay8 Modem Service Provider - Registry: OK, File: dpnet.dll (5.03.2600.2180)
DirectPlay8 Serial Service Provider - Registry: OK, File: dpnet.dll (5.03.2600.2180)
DirectPlay8 IPX Service Provider - Registry: OK, File: dpnet.dll (5.03.2600.2180)
DirectPlay8 TCP/IP Service Provider - Registry: OK, File: dpnet.dll (5.03.2600.2180)
Internet TCP/IP Connection For DirectPlay - Registry: OK, File: dpwsockx.dll (5.03.2600.2180)
IPX Connection For DirectPlay - Registry: OK, File: dpwsockx.dll (5.03.2600.2180)
Modem Connection For DirectPlay - Registry: OK, File: dpmodemx.dll (5.03.2600.2180)
Serial Connection For DirectPlay - Registry: OK, File: dpmodemx.dll (5.03.2600.2180)

DirectPlay Voice Wizard Tests: Full Duplex: Not run, Half Duplex: Not run, Mic: Not run
DirectPlay Test Result: All tests were successful.
Registry: OK

-------------------
DirectPlay Adapters
-------------------
DirectPlay8 Serial Service Provider: COM1
DirectPlay8 TCP/IP Service Provider: Po
-----------------------
DirectPlay Voice Codecs
-----------------------
Voxware VR12 1,4 kilobitów/s
Voxware SC06 6,4 kilobitów/s
Voxware SC03 3,2 kilobitów/s
MS-PCM 64 kilobitów/s
MS-ADPCM 32.8 kilobitów/s
Microsoft GSM 6.10 13 kilobitów/s
TrueSpeech(TM) 8.6 kilobitów/s

PS: wcześniej przez przypadek napisałem, że mam 4 x 1GB ram, a mam 2 x 1GB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja rozwiązałem swój problem kupiłem nowego kompa i wszystkie gry pacają jak ta lala ;] TDU świetne ładna grafa i niezła fabuła;p dzięki że prubowaliście pomóc ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 05.04.2008 o 19:38, MIchał166 napisał:

Ja rozwiązałem swój problem kupiłem nowego kompa i wszystkie gry pacają jak ta lala ;]
TDU świetne ładna grafa i niezła fabuła;p dzięki że prubowaliście pomóc ;p aha mam pytanie po zainstalowaniu patcha chyba 1.2 często sie gra zawiesza np zapisuje jak wychodze z domu i już nie wchodzi do gry tylko zapisuje cały czas itp itd o co chodzi???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Już rozwiązałem swój problem. Po prostu zainstalowałem starsze sterowniki do karty graficznej, bo gra się z tym najnowszym kłóciła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja mam duży problem.
W wakacje gdy grałem w tą grę wszystko śmigało na Maxie.
Teraz gdy wgrałem gra chodziła ładnie przez jakąś godzinę, a teraz po każdym wyścigu albo po zakupie auta(czyli gdy gra się zapisuje) wywala mnie do pulpitu lub się zawiesza.
Reinstalowałem grę z 4 razy na różne sposoby i ciągle to samo.
Mam wydanie premierowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kiedy odpalam grę i podczas samouczka wypożyczonym samochodem jadę by kupić swój pierwszy dom, gra mi się wyłącza i wyskakuje mi, że "wystąpił błąd i program zostanie zamknięty". Pisałem do działu pomocy technicznej wiele razy, ale to nic nie dawało, a w końcu powiedziano mi, bym przekierował porty w Liveboxie. Podziałało. Przejechałem przez to samo miejsce bez przeszkód, ale jakieś 2 minuty później w innym miejscu stało się to samo.
Pomocy! Ta gra jest fajna i chętnie bym w nią pograł... Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Hej!

TDU megapack juz jest w bardziej cywilizowanych krajach - pytanie jest takie czy nasz dystrybutor zamierza go wydać dla polskich graczy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować