Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zapowiedziano Tom Clancy's EndWar

28 postów w tym temacie

Dnia 25.04.2007 o 16:19, dark master napisał:

Szczerze mówiąc bawią mnie pojawiające komentarze. Wszyscy mówią że gra będzie świetna, część
już w ciemno ją kupuje, a tak naprawdę ledwie wiadomo, że powstaje i z grubsza o czym opowiada.

A mnie bawi twój komentarz, skąd możesz wiedzieć, że gra, która wyjdzie za 2 lub 3 (słownie TRZY) lata będzie zła lub dobra? A argument, że RTSów nie ma na konsolach możesz sobie rozbić gdzie chcesz, bo ja grałem w niejednego, Field Command (na PSP - sterowanie, bardzo fajne)

Dnia 25.04.2007 o 16:19, dark master napisał:

Ja się wiele nie spodziewam po tej produkcji, bo raz, że Ubi coraz bardziej zaczyna mi EA przypominać
(czyli idziemy po najmniejszej linii oporu, byleby sprzedać)

No tak... Ubisoft co roku wydaje tak samo wyglądające gry, które różnią się tylko okładką, żerują na licencjach sportowych i filmowych, a kolejne dodatki do wszystkich ich gier są droższe od poprzednich... Ja czegoś takiego (na szczęście) jeszcze nie zauważyłem), po drugie po ty chyba się tworzy gry, żeby je sprzedać... Co? Robią gry z nudów, ot tak sobie, żeby tylko leżało na półkach w sklepie?
Sam mówisz, że mało o tej grze informacji, a piszesz o tej grze jakby to był zwykły PCtowy RTS przenoszony szybko na konsole... Programiści z Ubisoft Shanghai nie są tacy głupi (przynajmniej na takich nie wyglądają)... Wiedzą, że na konsolach używa się pada. Poza tym określenie next-gen nie ogranicza się tylko do grafiki, ale także do wrażenia gracza, jakie doznaje podczas gry i tego typu rzeczy... Doświadczenie twórców i to, że nad grą pracuje też Clancy pozwala mi wierzyć, że gra ta może się udać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2007 o 11:52, nievil napisał:

racja, między pierwszym PES''em a ostatnim (PES6) nie widać żadnej różnicy, między pierwszym
Burnoutem a Dominatorem też nic nie widać, między Halo a Halo2 też nie ma różnicy - litości...
człowieku nie wiesz co gadzasz, a to co napisałeś sugeruje mi, że konsole to ty chyba tylko
widziałeś na półce w sklepie, a twoją wiedzę o konsolach to se możesz rozbić o kant d*py.

A Ty o kant dupy możesz sobie rozbić swoją umiejętność czytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2007 o 16:36, Noxbi napisał:

A mnie bawi twój komentarz, skąd możesz wiedzieć, że gra, która wyjdzie za 2 lub 3 (słownie
TRZY) lata będzie zła lub dobra? A argument, że RTSów nie ma na konsolach możesz sobie rozbić
gdzie chcesz, bo ja grałem w niejednego, Field Command (na PSP - sterowanie, bardzo fajne)

Jest jeszcze choćby C&C3 i BfmE ale to porty z pieca. Nie twierdzę, że takowych gier nie ma, ale jest ich mało i są to produkcje niszowe, wskaż mi kilka tego typu gier na konsole robione z takim rozmachem i taką kampanią promocyjną jak powiedzmy Company of Heroes, nie będące przy tym tytułami multiplatformowymi (a przynajmniej nie jednocześnie na PC)
Trochę więc jakby ich mniej, przez co masy łatwiej "łykną" coś, co na konsoli jest novum, więc można iść na większe ustępstwa niż w przypadku analogicznych gier na PC. Jednocześnie wiąże się z tym bariera sprzętowa - nie jestem wybitnym graczem, ale o zakład idę, że w takim wh40k:Dawn of War gdybyś grał orkami przeciwko moim dajmy na to eldarom albo nawet Gwardii Imperialnej, to idę o zakład, że padłbyś dosyć szybko, bo bez precyzji jaką daje myszka (o grupowaniu jednostek oraz hotkey''ach na klawie nie wspomnę) nie masz najmniejszych szans "wyrabiać" się na padzie. A jak już mówiłem, na dodawanie kontrolera (lub przynajmniej jego obsługę) raczej nie masz co liczyć.
RTS to nie jest gatunek, który w pełni rozwinie się na konsolach, a przynajmniej tych obecnych. Chyba, że będzie jak z monitorami - CRT (rts na kompie) jest o niebo lepszy, ale szara masa i tak będzie kupować LCD (rts na konsole) bo ma niby kilka zalet, jednak dla prawdziwego "znawcy" (nie wiem jak to określić, "gracza" brzmiało niezręcznie) to i tak nie redukują one wad.

Dnia 25.04.2007 o 16:36, Noxbi napisał:

No tak... Ubisoft co roku wydaje tak samo wyglądające gry, które różnią się tylko okładką,
żerują na licencjach sportowych i filmowych, a kolejne dodatki do wszystkich ich gier są droższe
od poprzednich... Ja czegoś takiego (na szczęście) jeszcze nie zauważyłem), po drugie po ty
chyba się tworzy gry, żeby je sprzedać... Co? Robią gry z nudów, ot tak sobie, żeby tylko leżało
na półkach w sklepie?

Ja zauważam taką tendencję - seria Splinter Cell przypomina mi już nieco odcinanie kuponów (co rok-dwa kolejna część) podobnie jak wszelkie możliwe porty Prince of Persia pod nie wiadomo czemu zmienionym tytułem choć zmienia się tylko platforma, seria Silent Hunter (dwa lata temu miała premierę część III, w zeszłym doczekała się dodatku, a w tym mamy część IV), HoMMV choć jest grą mającą niecały rok już ma jeden dodatek i drugi w zaawansowanej fazie producji... nie jest to jeszcze skala EA, ale tendencję imo już widać
A co do tego zalegania na półkach - chodzi o innowacyjność. Potrafiono zaryzykować z PoP''em, choć trzeba było sequel dostosować bardziej pod graczy, wydano Silent Huntera III choć nikt nie wierzył w celowość wydawania hardcore''owych symulatorów, stworzono pierwszego Splinter Cella który okazał się niesamowitym sukcesem większym chyba nawet niż MGS, gdyż wyszedł na większą ilość platform, wskrzeszenie Heroes''ów... a teraz? Odcina się tylko od tego kupony, imo. Nawet Assasin Creed, obecnie flagowy tytuł, moim zdaniem po drobnym retuszu otoczenia i wymianie modeli postaci mógłby robić za kolejną część przygód perskiego księcia...

Dnia 25.04.2007 o 16:36, Noxbi napisał:

Sam mówisz, że mało o tej grze informacji, a piszesz o tej grze jakby to był zwykły PCtowy
RTS przenoszony szybko na konsole... Programiści z Ubisoft Shanghai nie są tacy głupi (przynajmniej
na takich nie wyglądają)... Wiedzą, że na konsolach używa się pada.

Na to odpowiedziałem wcześniej, gra robiona pod pada, więc prawdopodobnie nie ominą jej uproszczenia z powodu konstrukcji kontrolera, choć i tak będzie się wmawiało że to hit i najlepszy RTS na konsole (z pominięciem szczegółu, że innego naprawdę dobrego nie było. Coś jak "najlepsza strategia w uniwersum SW" czyli Empire at War, nudna i monotonna nieudana kopia rozwiązań z innych tytułów, ale jak brzmi to hasło, do tego prawdziwe, bo może oprócz dziadka rebelliona z ''97 roku którego mało osób w ogóle kojarzy (nota bene o wiele lepszego) nie było naprawdę dobrej strategii w tym uniwersum).
Ot, dla mnie taki Killzone tylko gatunek inny, choć na konsoli też niszowy (niby to było przystosowane itd. ale dla mnie ta gra, zwłaszcza pod względem sterowania, to tragedia)

Dnia 25.04.2007 o 16:36, Noxbi napisał:

Poza tym określenie next-gen
nie ogranicza się tylko do grafiki, ale także do wrażenia gracza, jakie doznaje podczas gry
i tego typu rzeczy... Doświadczenie twórców i to, że nad grą pracuje też Clancy pozwala mi
wierzyć, że gra ta może się udać...


Dlatego żeby to był naprawdę next-genowy RTS musiałby powstać na Wii ;) PS3 i Xbox360 są w zasadzie takim kompem którego wymieniłeś, bo ten stary który masz od pięciu lat już niedomagał a chcesz mieć lepszą grafikę. Zbyt wiele nowego w tym nie ma.
A Clancy jak Clancy... będzie jakaś pretensjonalna fabuła... albo nie, oddajmy hołd autorowi, będzie naprawdę dobra. Ale to sprawa drugorzędna w tym gatunku. Tu chodzi o nazwisko, które przyciągnie tłumy. I o fanów, którzy tylko dlatego, że jest nazwisko Clancy w nazwie, produkt kupią.


Oczywiście nie musisz się ze mną zgadzać gdyż jest to tylko moja opinia, a pewnie nawet w wielu miejscach byłoby lepiej, bym się mylił, gdyż to tylko przypuszczenia. Zwłaszcza że rozmawiamy o czymś, czego tak na dobrą sprawę nie ma.
Ja po prostu ostatnimi czasy utraciłem wiarę w tę branżę, w czym utwierdził mnie ostatni felieton Lucasa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2007 o 16:50, hans olo napisał:

> racja, między pierwszym PES''em a ostatnim (PES6) nie widać żadnej różnicy, między pierwszym

> Burnoutem a Dominatorem też nic nie widać, między Halo a Halo2 też nie ma różnicy - litości...

> człowieku nie wiesz co gadzasz, a to co napisałeś sugeruje mi, że konsole to ty chyba
tylko
> widziałeś na półce w sklepie, a twoją wiedzę o konsolach to se możesz rozbić o kant d*py.



człowieku, ja nie napisałem, że pierwszy pes będzie wyglądał tak samo jak pes6!!!
ja napisałem, że np pierwszy pes obojętnie kiedy go odpalisz na konsoli będzie wyglądał tak samo!!! a na pecku jak odpalisz np. cod na kompie sprzed 5 lat a sprzed roku to jest wielka różnica!

NAUCZ SIĘ CZYTAĆ!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.06.2007 o 12:28, hans olo napisał:

A dlaczego odpowiadasz do mnie?


pardon, wydawało mi się, że odpowiadam do @nievil ;D albo mój błąd, albo serwer się rąbnął... sorki xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dopóki ktoś inteligentny nie wpadnie na pomysł podłączenia do konsoli myszki dopóty nie będzie realistycznych strategi i strzelanek takich jak na pc - kto to widział żeby np. strzelać do gościa z 5m. i nie móc trafić a grafika to nie wszystko PC górą. a pozatym najnowsze garty prawie już dorównują konsolom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować