Zaloguj się, aby obserwować  
Darkstar181

Company of Heroes

5220 postów w tym temacie

Dnia 01.09.2007 o 10:04, Rafix 06 napisał:

> Tygrys królewski jest dla wermachu w doktrynie terror zamiast asa tygysów. Sprawa króla
wygląda
> jednak tak, że można go mieC tylko jednego na całą grę.

Trochę szkoda, że znajduje się w Wermachcie. :/ W Panzer Elte prawie w ogóle nie ma porządnych
czołgów!

3

Panzer Elite w ogóle nie ma porządnych czołgów to co jest to jakieś nieporozumienie.
PIV przeciwko piechocie? o co kaman
Granie Panzer Elite będize polegało na spamie żołnierzy bo tylko nimi można coś zrobić.
Czołgi zachowują się jakby były z papieru.
Mam nadzieję, że to zmienią.

Natomiast Tygrys Królewski jest niesamowicie odporny.
Cala chmara Rangersów atakowało go od przodu i prawie nic mu nie zrobiła hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2007 o 18:01, jodlasty napisał:

Panzer Elite w ogóle nie ma porządnych czołgów to co jest to jakieś nieporozumienie.
PIV przeciwko piechocie? o co kaman
Granie Panzer Elite będize polegało na spamie żołnierzy bo tylko nimi można coś zrobić.
Czołgi zachowują się jakby były z papieru.
Mam nadzieję, że to zmienią.

Natomiast Tygrys Królewski jest niesamowicie odporny.
Cala chmara Rangersów atakowało go od przodu i prawie nic mu nie zrobiła hehe


Panzer elite tak naprawdę ma dostępny tylko tylko jeden typ czołgów, czyli Panthere. Cała reszta to pojazdy wsparcia, niszczyciele czołgów, haubice, itd... w sumie nie jest to złe, ale większość z tych pojazdów bez osłony piechoty jest bardzo prosta do zniszczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2007 o 22:44, Dominik84 napisał:

> Panzer Elite w ogóle nie ma porządnych czołgów to co jest to jakieś nieporozumienie.
> PIV przeciwko piechocie? o co kaman
> Granie Panzer Elite będize polegało na spamie żołnierzy bo tylko nimi można coś zrobić.

> Czołgi zachowują się jakby były z papieru.
> Mam nadzieję, że to zmienią.
>
> Natomiast Tygrys Królewski jest niesamowicie odporny.
> Cala chmara Rangersów atakowało go od przodu i prawie nic mu nie zrobiła hehe

Panzer elite tak naprawdę ma dostępny tylko tylko jeden typ czołgów, czyli Panthere. Cała
reszta to pojazdy wsparcia, niszczyciele czołgów, haubice, itd... w sumie nie jest to złe,
ale większość z tych pojazdów bez osłony piechoty jest bardzo prosta do zniszczenia.



I o to chodzi ,żeby nie spamować samych pojazdów które są dostępne względnie łatwo dla PE. Co prawda w praktyce oznacza to spam pgrenów wspartych pojazdami ale to bardziej wynik tego ,że PGreni to jedyna jednostka piechoty PE (nie licząc lekkiej piechoty luftwaffe i fallschirmjaegerów) a pojazdy zastępują u nich weapon team''y. Zresztą o to chodziło twórcom gry ,żeby PE było bardzo mobilna armią używająca piechoty wspartej przez pojazdy do szybkich manewrów.

Co do brytów to oni są dość oryginalni, wymagają sporego kombinowania ale na małych mapach mogą mieć spore problemy zwłaszcza przeciwko PE. Jeżeli nie zdążą sie okopać i zabezpieczyć terenu zanim znajdzie ich przeciwnik to porządny oponent nie dam im sie okopać. Pgreni z G43+halftrack i brytowie mogą zapomnieć o utrzymaniu sektora. Wermacht ma większy problem bo nie ma granatów zapalających, mają co prawda miotacze ognia
ale szarżowanie pionierami na okop pełen brytów nawet mając volksgrenadierów za przynętę. Praktycznie do T3 nie mają dobrych opcji do czyszzenia okopów (można co prawda rozwalić je panzerschreckami).

BTW próbował ktoś StuH atakować okopy? Ja jak narazie nie grałem blitz w becie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam straszne problemy z polaczeniem przez hamachi. gra spatchowana do najnowszej wersji, hamachi takze. i wszystko byloby ok, gdyby nie straszne lagi - jest na to jakis sposob?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

okazuje sie, ze problem dotyczy nie tylko hamachi, ale tez zwyklej gry przez siec. po prostu nie da sie grac. albo ja, albo przeciwnik wylatujemy po kilku minutach z gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2007 o 22:55, MarneusPL napisał:

okazuje sie, ze problem dotyczy nie tylko hamachi, ale tez zwyklej gry przez siec. po prostu
nie da sie grac. albo ja, albo przeciwnik wylatujemy po kilku minutach z gry.

zmień łącze na szybsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2007 o 21:51, MarneusPL napisał:

mam straszne problemy z polaczeniem przez hamachi. gra spatchowana do najnowszej wersji, hamachi
takze. i wszystko byloby ok, gdyby nie straszne lagi - jest na to jakis sposob?

Masz lacze radiowe ? Albo bezprzewodowy net w domu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Iroks, takie rady to wiesz gdzie sobie mozesz wsadzic? dobrze.


tak, mam bezprzewodowy net w domu, dsl. dzisiaj juz nie mialem takich problemow, wiec moze po prostu mialem pecha przy wybieraniu serwerow albo ktos z domownikow akurat tez korzytal z komputera. a czemu pytasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gralem kilka razy online, ale jezeli tylko proboje zmierzyc sie z jakimkolwiek bardziej wymagajacym przeciwnikiem niz inni 1st levelowcy, dostaje ostre lanie. problem w tym, ze nie znam sieciowych podstaw coh, tzn kiedy rozbudowywac baze i budowac punkty strategiczne, ile jednostek produkowac na poczatku itd.
przedstawie moze jak wyglada moja standardowa strategia: buduje baraki, trzema inzynierami staram sie przejac jak najwieksza czesc mapy. buduje punkty strategiczne, poziej 1-2 sklady riflemenow. jakos tak radze sobie az do nadejscia mozdzierzy, mg i snajperow(roznie ich buduje, nie mam jeszcze wypracowanych zadnych przyzwyczajen co do tego). zazwyczaj ide w doktryne piechoty i jak najszybciej staram sie przywolac 1-2 sklady rangersow, a pozniej, zatrzymujac sie na budowe pojazdu opancerzonego i kilku dzial, ide prosto do grup wsparcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ze generalnie bezprzewodowy net w domu nie nadaje sie zabardzo do gry . Jak juz nawet sam wspomniales jakosc polaczenia sie od dobrego do uniemozliwiajacego gre.
Co do strategi to zobacz kilka powtorek z gry na pewno wiecej ci dadza niz suche slowa .
Start 3 inzynierami na pewno nie jest optymalny . Nie warto takze na tym etapie gry zabudowywac punktow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm zauważyłem z 2-3 taktyki dominujące
1.olewasz wszystko robisz 3 intynierów i blokujesz wszystkie mozliwe wejścia wroga do pkt strategicznych (chodzi o punktowe) co uwazam za n00bstwo
2.idziesz w fast techa do mg 2-3 i snajpera(sprawdza sie na techujących niemców do asa)
3.robisz 2 engów i 2 strzelców w miedzyczasie 1 oddziałęm zdobywasz pkt 2 biegniesz na chama do strefy wroga zdobywasz jakiś pkt i odcinasz go od zasobów i obudowujesz pkt przy okazji decapując i zajmując punkty paliwowe tak szybko techujesz do niszczyciela i zapierdzielasz do wrogiej bazy wbijając się do środka a wcześniej niszcząc piechotę bardzo ciezko jest się z tego wybronic poniewaz my mamy tylko piechotę specjalną/zwykła ale bez ppanc

zależy też kim grasz bo ten motorek zwiadowczy niemców jest bardziej celny i świetnie nadaje sie do zabijania snajperów allies :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 16:15, Iroks1 napisał:

acha blokowanie przejśc polega na postawieniu worków z piaskiem a następnie postawienie zapór
przeciw czołgowych


Jeśli chodzi o takie "barykady" to najlepiej postawić kolejno: worki z piaskiem, zapory p-czołgowe i worki z piaskiem. Oczywiście można też odpowiednio "przyprawić" minami jeśli cierpimy na nadmiar amunicji :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio załuwazyłem bardzo duzo ludzi grających taktyką zajęcia najblizej położonego budynku przy bazie wroga,potem szybko zbudowac mg i wyslac je do tego budynku ktore bedzie skutecznie zwalczac piechote,a w między czasie zdobywac teren inzynierami itd.Wyzej opisana takta szczegonie sie sprawdza w bitwach 1v1 na malych mapach.Pewnie wiekszosc doswiadczonych graczy zna juz tą takte ale nowicjuszowi sie przyda;)

BTW:wedlug mnie najlepszym sposobem na niepozwolenie wpakowania mg pod nasza baze jest poprostu cisniecie w strone bazy wroga i czekanie az wysle mg do budynku i walenie do niego 1-2 oddzialami inzynierow.(oczywiscie jesli zauwazylismy ze wpakowal inzynierow do budynku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 20:00, Sycylius napisał:

BTW:wedlug mnie najlepszym sposobem na niepozwolenie wpakowania mg pod nasza baze jest poprostu
cisniecie w strone bazy wroga i czekanie az wysle mg do budynku i walenie do niego 1-2 oddzialami
inzynierow.(oczywiscie jesli zauwazylismy ze wpakowal inzynierow do budynku)


Lepiej tych inżynierów/pionierów wysłać do przejmowania punktów, a taki mg likwidować dwoma lub więcej oddziałami strzelców/volksów. Zanim taki mg dotrze do budynku koło Twojej bazy, powinieneś kończyć drugi oddział piechoty, więc problemu nie widzę. Zresztą, nawet jeden oddzial starczy, ale to musisz jakoś podejść :)

Czasami to nawet odpuszczam i przejmuję resztę punktów, strając się odcinać zasoby przeciwnika, korzystając z sytuacji, że jego mg siedzi bezczynnie w budynku. Gram głównie niemcami i do likwidacji takich punktów używam szturmu, najczęściej jeden oddział starczy. Czasami też snajpera używam, choć rzadko. Oczywiście mówimy o początku gry, potem to juz mały problem takich mg w budynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 16:14, Iroks1 napisał:

hmm zauważyłem z 2-3 taktyki dominujące


Może i dominujące ale u początkujących :/

Dnia 06.09.2007 o 16:14, Iroks1 napisał:

1.olewasz wszystko robisz 3 intynierów i blokujesz wszystkie mozliwe wejścia wroga do pkt strategicznych
(chodzi o punktowe) co uwazam za n00bstwo


Nie wiem jak przeciwnik może dać możliwość zablokowania mu wszytskich przejść samymi inżynierami? Chyba, że zajmie się samym sobą we własnej bazie. Rozumiem jedno lub dwa, ale wszystkie?

Dnia 06.09.2007 o 16:14, Iroks1 napisał:

2.idziesz w fast techa do mg 2-3 i snajpera(sprawdza sie na techujących niemców do asa)


2-3 x MG + snajper to chyba nie jest "fast tech", poza tym pamiętaj, że przeciwnik nie śpi :) Ja np. wolę jak przeciwnik nie idzie w strzelców, mam mniejszy stres wtedy :) Szturm/moździerz/2-3 motory załatwiają sprawę.

Dnia 06.09.2007 o 16:14, Iroks1 napisał:

3.robisz 2 engów i 2 strzelców w miedzyczasie 1 oddziałęm zdobywasz pkt 2 biegniesz na chama
do strefy wroga zdobywasz jakiś pkt i odcinasz go od zasobów i obudowujesz pkt przy okazji
decapując i zajmując punkty paliwowe tak szybko techujesz do niszczyciela i zapierdzielasz
do wrogiej bazy wbijając się do środka a wcześniej niszcząc piechotę bardzo ciezko jest się
z tego wybronic poniewaz my mamy tylko piechotę specjalną/zwykła ale bez ppanc


I znów zapominasz o przeciwniku. Odcinasz mi zasoby? Ja robię to samo. Bardziej od niszczyciela boję się kosiarki :/ z obstawą strzelców i moździerzem. Ten papierowy niszczyciel dosyć szybko ginie nawet od takich panzerfaustów volksów. Poza tym mając niszczyciela pamiętaj, że przeciwnik ma conajmniej jeden oddział grenadierów/grenadierów szturmowych ze shreckami, a te tną "papier" że ho ho.

W powyższym mowa oczywiście o przeciwniku znającym się na rzeczy, nie o newbie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh kosiarka jak sie wpakuje w zasięg pak zakamuflowanego to już po niej, zwłaszcza ,że w OF Pak dostaje bonus na pierwsze 3 strzały po wyjściu z kamuflażu, wystarczy postawić go w dobrym miejscu i po quadzie. Nie pamiętam dokładnie co to za bonus ale wystarczy wspomnieć ,że czyni go to lepszym od 57mm AT amerykanów. No i w końcu można zakamuflować Pak''a jak się przejmie go. Nie wspominając o tym ,że można uzupełniać stan liczbowy obsługi broni. Ba nawet nebelwerfer jest już użyteczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 22:20, Arqadius napisał:

W powyższym mowa oczywiście o przeciwniku znającym się na rzeczy, nie o newbie.

wszystko fajnie tylko że ja pize od strony amerykańców a nie niemców na tej mapce co jest w nocy kolo bloknał mnie mg z 2 stron przy pkt a potem szybko bunkrował sie 3 sqadami wiec mozna i całą mapę w spak oworkować :/


jest może wiki o CoH? bardzo by sie przydała mi taka encyklopedia bo np niedawno odkryłem że transporter może uzupełniać oddziały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2007 o 22:49, Iroks1 napisał:

wszystko fajnie tylko że ja pize od strony amerykańców a nie niemców na tej mapce co jest w
nocy kolo bloknał mnie mg z 2 stron przy pkt a potem szybko bunkrował sie 3 sqadami wiec mozna
i całą mapę w spak oworkować :/


Workowanie pochłania dużo czasu, więc zapewne ten czas dajesz przeciwnikowi.
Nie ma znaczenia jaka strona, w tej grze najlepsze jest to, że na wszystko jest sposób. Na bunkry, w pierwszej fazie gry, stosuj moździerze, oczywiście z obstawą piechoty. Po prostu wykorzystaj całą dostępną broń w grze. Jest dużo możliwości.

Dnia 07.09.2007 o 22:49, Iroks1 napisał:

jest może wiki o CoH? bardzo by sie przydała mi taka encyklopedia bo np niedawno odkryłem że
transporter może uzupełniać oddziały


Jest sporo stron o CoH, poszukaj na google. Zawsze możesz przygotować listę pytań i umieścić je tutaj :) Wcześniej skorzystaj z wyszukiwarki forum. Ewentualnie pisz na gg:1252787.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować