Zaloguj się, aby obserwować  
geralt_z_rivii7

Team Fortress 2 - temat ogólny [m]

6690 postów w tym temacie

Mar. 5 Update Released!
http://store.steampowered.com/news/2316/

Gameplay changes

* Added a duck timer that prevents duck spamming while running around on-ground
* In-air, players are only allowed to duck once before they touch ground again
* Fixed several bounding box issues with jumping, falling, and rocket jump air-walking. Bounding box should be much more accurate there now
* Increased backstab check so that Spies can side-stab again
* When disguising, Spies now always start showing the primary weapon in their disguise, and can then switch it with the last-disguise key


TF2 Fixes

* Fixed flamethrower loophole that resulted in the flame effect being stuck on while the flamethrower wasn’t really firing
* Fixed exploit that allowed players to circumvent the force-fire timeout on the pipebomb launcher
* Fixed a bug that caused Natasha''s slow on hit effect to be inverted from 75% to 25%
* Restored sawmill_logs.mdl file, fixing some user maps that used it
* Fixed some localization issues with Scout achievement strings
* Removed the Final phrasing in the map loading screen


Engine fixes

* Fixed a server crash on startup under Linux
* Fixed a buffer overflow issue related to network string tables
* Gamestats uploading is now done asynchronously. This fixes the client timeout issues on map changes


CP_Junction

* Fixed an exploit where engineers could build a teleporter exit in an invalid area
* Fixed a few bad overlay assignments and other minor issues


* Increased backstab check so that Spies can side-stab again
* Increased backstab check so that Spies can side-stab again
* Increased backstab check so that Spies can side-stab again


B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, człowiek odnosi wrażenie, że gra jest już doskonała, a tu co rusz jakieś nowe łatki. Szkoda, ze taką częstotliwością nie może pochwalić się L4D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2009 o 11:40, Crew 900 napisał:


> * Increased backstab check so that Spies can side-stab again
>

O co z tym chodzi ?

Spy znowu moze dzgac przeciwnikow w bok i bedzie sie to liczyc jako backstab.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spy w końcu naprawdę będzie dobry (mam nadzieję), miałem już dość sytuacji w której za chiny nie mogłem backstabować heaviego (będąc może pod kątem 30% od niego). A Natasha na 90% była celowym zabiegiem, by scout mógł jakoś funkcjonować, niestety szał już przeszedł :(. Tylko nie do końca rozumiem o co chodzi z tym kucaniem? To były z tym jakieś problemy? Jak tak dalej pójdzie to wyrżną już i tak zagrożonego Spy Craba w jakimś patchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2009 o 13:51, DragonLord napisał:

Spy w końcu naprawdę będzie dobry (mam nadzieję), miałem już dość sytuacji w której za
chiny nie mogłem backstabować heaviego (będąc może pod kątem 30% od niego). A Natasha
na 90% była celowym zabiegiem, by scout mógł jakoś funkcjonować, niestety szał już przeszedł
:(. Tylko nie do końca rozumiem o co chodzi z tym kucaniem? To były z tym jakieś problemy?
Jak tak dalej pójdzie to wyrżną już i tak zagrożonego Spy Craba w jakimś patchu.


Z kucaniem byly chyba takie problemy, ze ludzie skryptami kucali mnostwo razy podczas skoku, co bylo malym exploitem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2009 o 13:54, Crew 900 napisał:

A ten napój Scouta , co on daje ? Jedynie zauważyłem że postać widzimy od tyłu :|


Jesteś praktycznie nietykalny :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2009 o 13:54, Crew 900 napisał:

A ten napój Scouta , co on daje ? Jedynie zauważyłem że postać widzimy od tyłu :|

Scout jest nieśmiertelny przez bodajże 6 sekund (nic go nie trafia nawet point blank, nawet płomienie nie działają, chyba że wcześniej był podpalony). Przez ten czas nie może strzelać, a po tym efekcie przez następne 6 porusza się z połową szybkości (i nie może łyknąć znowu napoju). Jest to nadal trochę zbugowane i Scout do tyłu porusza się z normalną dla niego prędkością. Głównie użyteczne w omijaniu/przejmowaniu ognia sg/wrogiego teamu. Nie można nosić Intel na tym booście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2009 o 20:20, Red45 napisał:

Zamiezam kupic te gre, a na postaciach jest tylko 1 rodaj broni czy wiecej i czy duzo
ludzi w to gra xD?


Bardzo dużo ludzi gra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do updatów.Gram w team fortress 2 bodajże 5 miesięcy i nie mam w tej grze jeszcze żadnego update.W menu tf2 w info and setups w loadout w każdej klasie(sorry za powtórzenia "w")pisze mi po prawej stronie(koło broni):Available:base inventory only(no special items for np.pyro have been acquired yet.).Po wyłączeniu gry włączyła mi się (jak zwykle) reklama z której wynikało,że update do scouta będzie do ściągnięcia w następny wtorek!Ale wciąż nie wiem kiedy steam ściągnie mi pozostałe updaty,które podobno były wcześniej. Pomożecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2009 o 11:33, Luk97 napisał:

/.../
Pomożecie?


komunikat: "no special items have been acquired yet" oznacza, że to Ty nie zdobyłeś jeszcze żadnych dodatkowych broni. Dodatkowe bronie są odblokowywane wraz ze zdobywanymi osiągnięciami.

Nie mając aktualnych aktualizacji nie mógłbyś raczej grać z innymi ludźmi. Poza tym Steam przy uruchamianiu gry sprawdza aktualizacje i jeśli nie masz jakiejś to przed uruchomieniem gry ją ściąga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2009 o 12:00, Daimon_Frey napisał:

> /.../
> Pomożecie?

komunikat: "no special items have been acquired yet" oznacza, że to Ty nie zdobyłeś jeszcze
żadnych dodatkowych broni. Dodatkowe bronie są odblokowywane wraz ze zdobywanymi osiągnięciami.

Nie mając aktualnych aktualizacji nie mógłbyś raczej grać z innymi ludźmi. Poza tym Steam
przy uruchamianiu gry sprawdza aktualizacje i jeśli nie masz jakiejś to przed uruchomieniem
gry ją ściąga.

Nowe mapy steam mi już ściągnął.Chodziło mi raczej o nowe bronie.Np.zamiast pistoletu dla scouta energy drink.Wracając do tego co mi napisałeś,o które ośiągnięcia chodzi?(Co mam zrobić aby je zdobyć?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2009 o 21:59, DragonLord napisał:

Nie, kompletnie, tryb signle jest po prostu świetny... liczba aktywnych graczy w multi
jest najważniejsza w takiej grze (patrz -> UT3). Inna sprawa, że takie rzeczy można
wyszukać w sieci ( http://www.xfire.com/games/tf2/Team_Fortress_2/).


Widzę, że nie rozumiesz kontekstu mojej odpowiedzi - chodzi o to, że jeśli gra ci się podoba, nie ma co patrzeć na liczbę graczy. Co innego pytanie "czy nie będzie problemu ze znalezieniem chętnych do gry o każdej porze". Zbyt wielu graczy patrzy na wszystkie tego typu gry przez pryzmat liczebności -_-''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkość "sceny" jest bardzo dobrym wyznacznikiem tego, jak gra jest dobra i czy potrafi przyciągnąć na dłużej ogólnie biorąc. Preferencje osobiste nie mają znaczenia, jeżeli samemu jeszcze się nie zagrało (zresztą pytanie "Ile graczy gra w grę" i tak jest znacznie lepsze od legendarnego "czy gra jest fajna?").

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2009 o 14:20, DragonLord napisał:

Wielkość "sceny" jest bardzo dobrym wyznacznikiem tego, jak gra jest dobra (...)


Cs 1.6 i jego obecna "scena". Poza tym, popularność rodzi popularność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować