Zaloguj się, aby obserwować  
RobeN

UFO: Aftershock - opinie, ciekawostki, problemy - jednym słowem wszystko o grze.

96 postów w tym temacie

heh z braku czasu nic nie robilem z ufo, zostawilem je na weekend. Dzis je uruchamiam od tak z mysla ze moze pujdzie i co sie dzieje gra sie uruchamia :) bez zadnych problemow. Powodem przez ktory sie nie uruchamiala pewnie byl wirus ktorego dzis skasowalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 17:01, lobo.exs napisał:

czy ktos mi moze powiedziec dwie rzeczy:
1. jak pobrac ta cholerna biomase?


Musisz przyjąć misje rozgrywającą się na biomasie, próbka zostanie pobrana automatycznie

Dnia 21.01.2006 o 17:01, lobo.exs napisał:

2. jak złapać transagenta [czy jakos tak]?


Musisz go na tyle wymęczyć aby zdrowie zjechało do czerwonego poziomu wtedy koleś straci przytomność. Niektórych mutantów nie da się złapać gdyż przed śmiercią wybuchają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 18:54, Pluszak napisał:

> czy ktos mi moze powiedziec dwie rzeczy:
> 1. jak pobrac ta cholerna biomase?

Musisz przyjąć misje rozgrywającą się na biomasie, próbka zostanie pobrana automatycznie

> 2. jak złapać transagenta [czy jakos tak]?

Musisz go na tyle wymęczyć aby zdrowie zjechało do czerwonego poziomu wtedy koleś straci przytomność.
Niektórych mutantów nie da się złapać gdyż przed śmiercią wybuchają.



Przyjolem misje rozgrywana na terenie w ktorym otoczenie bylo opisane jako biomasa .. i lipa, to samo z porwaniem tego transcostam ... wziolem taka misje a tam same glizdy laza i jakies krabosamochody poranilem prawie polowe doszlem do kratki ktora wskazywala strzalka i ... lipa, misja zakonczona klęską.

Teraz top juz niewiem o co chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 19:40, lobo.exs napisał:

Przyjolem misje rozgrywana na terenie w ktorym otoczenie bylo opisane jako biomasa .. i lipa,


Cóż tu nie potrafie ci pomóc

Dnia 21.01.2006 o 19:40, lobo.exs napisał:

to samo z porwaniem tego transcostam ... wziolem taka misje a tam same glizdy laza i jakies
krabosamochody poranilem prawie polowe doszlem do kratki ktora wskazywala strzalka i ... lipa,
misja zakonczona klęską.


Tu masz dwa wyjścia albo zabierz ogłuszonego mutanta do plecaka i dopiero z nim idz do kratki lub Po ogłuszeniu wymaganej liczby przeciwników, kasuj następnych do momentu gdy gra poinformuje cię o sukcesie misji. Kratką się nie sugeruj to jest takie wyjście awaryjne jak byś nie mógł sprostać przeciwnikom to żywi człaonkowie którzy do niej dotrą zostaną uratowani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2006 o 20:26, lobo.exs napisał:

dzieki chyba doszlem co do czego =]


Mutant może zdążyć zginąć zanim zdążysz dojść i go uleczyć, aby wstał, wtedy zakończy się klęską. Stąd im masz silniejszy ogień tym bardziej musisz uważać aby go za mocno nie zranić, bo zdechnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 21:05, Pluszak napisał:

> krabosamochody poranilem prawie polowe doszlem do kratki ktora wskazywala strzalka i
... lipa,
> misja zakonczona klęską.

Bo go za mocno żeś zranił i zdechł zanim doszedłeś do niego, trzeba go zdążyć apteczką wyleczyć.

Dnia 21.01.2006 o 21:05, Pluszak napisał:


Tu masz dwa wyjścia albo zabierz ogłuszonego mutanta do plecaka i dopiero z nim idz do kratki
lub Po ogłuszeniu wymaganej liczby przeciwników, kasuj następnych do momentu gdy gra poinformuje


Nie da się potworków zabierać do plecaka! To nie ta część UFO ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2006 o 18:00, gmx napisał:

nie bardzo rozumiem dlaczego tak jedziesz po "apocalypse", imho rozgrywka taktyczna, mozliwosc
niszczenia otoczenia i walka na mapie miaststa to bylo to. altar sie nie postaral - walki w
afterschock i aftrmatch ciagle sprowadzaja sie do ustawiania jednostek naprzeciwko i czekania
az ktos padnie :(

poza tym produktow altar nie stawial bym w jednym rzedzie z dzielami microprose, jednak mozliwosc
grania na tury i interaktywna pauza to nie to samo - pauza dodaje realizmu a tury grywalnosci
:)

Zgadzam się kompletnie.
Dzieła Altaru chociaż coraz lepsze nie dorównują klasyce Microprose, osobiście XCOM2 mi tak jakoś nie szedł (nie miałem chęci grać) zato Apocalipse ma dziwaczne biegające smażone kurczaki z rożna i inne głupie stwory, ale reszta jest ok, stanowiła prawdziwe wyzwanie co prawda gra jest trochę za długa (za wolny rozwój, ten sam błąd ma obecne Aftershock, w pewnym momencie ilość wykonanych podobnych misji przekrasza masę krytyczną i chętnie by się automat zaprzęgło, jakoś w XCOM tego nie odczułem... hmmm) Ogólnie XCOM3 (Apocalypse)cenię sobie jako grę z wieloma ciekawymi rozwiązaniami, gorzej jest z wspomnianymi potworami i znudzeniem misjami (w pewnym momencie zaczynam edytować save''y, skracając odkrycia, bo się na śmierć można zanudzić, powinni na to znaleźć jakieś rozwiązanie bo albo współczynniki czasowe dobrane nieodpowiednio albo nie wiem na co liczyli? Może na sztuczne wydłużanie, męczące gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2006 o 18:24, gmx napisał:

nie bardzo rozumiem co masz na mysli piszac ze aftershock jest najlepszy z 3 czesci

microprose wypuscilo:
ufo:enemy unknown
xcom:terror from the deep
xcom:apocalypse

a potem z calkiem innej stajni
aftermatch
afterschock

hmm, jezeli czegos nie pomylilem

W planie było X-COM Genesis (nie wyszło)
XCOM Interceptor (symulator)
XCOM Enforcer (TPS)
XCOM Alliance (nie wyszło, Microprose rozwiązane)

co do Altair, póki co Aftermatch, Aftershock, ma być Afterlight

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2006 o 18:29, penny napisał:

> Na pewno nie możemy oczekiwać, że powstanie kolejne wspaniałe UFO jak to pierwsze - to
już
> nie możliwe. Zresztą gdybyś dziś zagrał w EU to stwierdziłbyś, że też Ci brakuje tego
i owego...
> Po prostu gra wbiła Ci się do pamięci Wtedy => a Teraz jest już inaczej.

masz racje ale tylko czesciowo :) w pierwsze ufo zagrywalem sie ostro jeszcze nawet ostatniej
wiosny i jakos nie przeszkadzalo mi ze musze zgadywac co znacza te plamki 6 pixeli na krzyz,
albo ze gra sama w sobie jest taka a nie inna. caly czas odczuwalem groze mimo ze gra ma juz
swoje lata. niestety nowy aftershock z oryginalem ma niewiele wspolnego i nawet nie potrafi
wzbudzic podobnych emocji. przy aftershocku nie poca mi sie rece jak w ciemnym korytarzu zobacze
jakiegos groznego ufoka. nie podskakuje na fotelu jak mi nagle z mroku wyleci blaster bomb.
no porostu ot taka sobie gierka. a stare ufo nawet dzisiaj daje mi wiecej emocji i bardziej
wciaga.

Wpełni potwierdzam, XCOM1 nawet dziś włączony ma to coś... i nic mu nie brakuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2006 o 18:42, penny napisał:

a co do problemow z predkoscia, to jest gdzies w sieci zmodywikowany exec stworzony przez jakiegos
fana, ktory to porawia... niestety pewnie legalnosc tego dzialania jest watpliwa, ale w sytuacji
kiedy nic innego nie pomaga...

Microsoft(chyba, tak był podpisany) kiedyś wypuścił taki mały programik CPUGrabber, do spowolnienia proca tak przy 70% zwolnienia XCOM1 pracuje OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2006 o 20:34, wdowiakm napisał:

Mam takie pytanko czy UFO DECYDUJĄCE STARCIE ruszy na geForce 2 MX 440 64MB???

chyba nie. nie jest to jasno powiedziane, ale o ile pamietam karty z serii mx nie wchodza w gre. mozesz jeszcze upewnic sie na forum dotyczacym samej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2006 o 20:48, penny napisał:

> Mam takie pytanko czy UFO DECYDUJĄCE STARCIE ruszy na geForce 2 MX 440 64MB???
chyba nie. nie jest to jasno powiedziane, ale o ile pamietam karty z serii mx nie wchodza w
gre. mozesz jeszcze upewnic sie na forum dotyczacym samej gry.

Dobra dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakby co to ja juz wiem na pewno. na MX''e nie ruszysz. pelny gForce ze starszej linii, lub minimum cos okolo fx5700 (czy jakos tak) radek - minimum 9500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2006 o 23:13, penny napisał:

jakby co to ja juz wiem na pewno. na MX''e nie ruszysz. pelny gForce ze starszej linii, lub
minimum cos okolo fx5700 (czy jakos tak) radek - minimum 9500

Sprawdzałem u kumpla i działa tylko sa białe postacie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2006 o 15:34, wdowiakm napisał:

> jakby co to ja juz wiem na pewno. na MX''e nie ruszysz. pelny gForce ze starszej linii,
lub
> minimum cos okolo fx5700 (czy jakos tak) radek - minimum 9500
Sprawdzałem u kumpla i działa tylko sa białe postacie!!

a no widzisz. czyli ruszy, ale nie do konca :) dla tego podaja ze trzeba miec cos mocniejszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2006 o 15:45, penny napisał:

> > jakby co to ja juz wiem na pewno. na MX''e nie ruszysz. pelny gForce ze starszej
linii,
> lub
> > minimum cos okolo fx5700 (czy jakos tak) radek - minimum 9500
> Sprawdzałem u kumpla i działa tylko sa białe postacie!!
a no widzisz. czyli ruszy, ale nie do konca :) dla tego podaja ze trzeba miec cos mocniejszego.

Zgadza się ale ja z tym nie mam problemu gdyz posiadam lepszą kartę graficzną! Tylko pytałem bo kumpel mnie o to prosił!
Dzięki za informacje i pozdrawiam!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UFO:Extraterrestrials obawiam sie ze nic z tej gry nie wyjdzie. Fana zalezy na UFO minimalnie rozbudowanym/zmienionym. Natomiast zmiany w tych grach sa zbyt wielkie i potem te wielki zmiany w kolejnym wersjach sie prostuje. Altar mogl wypuscic bardziej rozbudowany klon ufo i potem go rozszerzeac wydajac ewentualnie nastpene czesci dzieki temu choc jedna gra by mogla w jakis sposob dorownac ufo. A tak ani jedna ani druga nie dorasta orginalowi do piet i tak samo chyba bedzie z UFO:Extraterrestrials.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować