Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Alone in the Dark i poziom trudności gry

33 postów w tym temacie

Renor Mirshann

Nowa gra z serii Alone in the Dark będzie zawierać opcję pominięcia konkretnych sekcji rozgrywki, które okażą się dla odbiorcy zbyt dużym wyzwaniem i przejścia do kolejnego etapu – wszystko w formie menu z wyborem scen. Twórcy mają nadzieję, że dzięki temu ich dzieło ukończy każdy, kto zdecyduje się z nie zagrać.

Przeczytaj cały tekst "Alone in the Dark i poziom trudności gry " na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

taki system to porażka.. jak mają sie cieszyć ludzie z przejścia gry skoro można pominąć różne sytuacje które wpływają na rozwój sytuacji ciągnąc fabułe do końca. teraz znajdzie sie rzesza nowych fanów Alone in the Dark którzy ukończyli tylko jedną, ostatnią część tylko dlatego że mogli w skrócie poznać całą zawartą w grze historie.. po co takie coś więc kupować?? wiem, wiem są tacy co nie będą korzystać z takiego ułatwienia i chwała im za to!! przechodzenie gry że tak powiem "bez bólu" nie daje takiej radości jak rozwiązanie jakiś zagadek czy przejście danej liczby wrogów którzy uprzykszają życie.. lepiej już ( najlepiej ) skupić sie na odpowiednim wyważeniu poziomu trudności, a nie dodawać taki system.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O kurcze czuję się naprawdę staro. AitD to jeden z pierwszych survival horrorów jaki powstał. Typ rozgrywki stał się podstawa takich tuzów gatunku jak Silent Hill i Resident Evil. Tytuł jest głównie pecetowy, choć najnowsza odsłona zostanie wydana na konsole. Poprzednia cześć nie była zbyt udana, ale poprzednie to wręcz klasyka gatunku.

A co do rozwiązania to o czymś równie głupim jeszcze nie słyszałem... Poco zatem w ogóle grać w ta grę? Ech... a już myślałem, że AitD znów odzyska dobrą formę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Normalnie. Nie zdarzyło wam się nigdy zaciąć w jakimś miejscu i mimo wielu starań tak zostało? Nikt nie każe z tego korzystać. To będzie opcja, a opcji nigdy za wiele. Po co ktoś ma się denerwować i stracić radość z gry tylko dlatego, że na grę poświęca kilka godzin tygodniowe i nie jest "pro"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Paweł Age ---> No cóż, tak bywa.Może grasz w inne gry niż Survival Horrory.Ale gra to klasyka.

Nawiązując do tego ''''ułatwienia'''',to ze mną jest tak, gdy podczas gry nie zablokuję się w pewnym miejscu i przejdę grę ''''bez bólu'''', to czuję się tak jakoś ''''niespełnoiny(xD)''''.Gra musi stawiać pewne wymagania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli co, jak ktoś już zacznie grać, to już MUSI ukończyć grę? No, ale to jakaś pomyłka chyba jest albo co. Jasne, opcja niech jest(?) ale po co? Po to żeby nie stresować gracza? Ludzie to jest Alone in the Dark, a nie odstresowująca gra w kolorki.... To może lepiej dołączyć opcję automatycznego ukończenia gry przez komputer i po sprawie? Kupi się grę za 100 złotych, paczkę czipsów i.... I zasiadamy przed komputerem, otwieramy czpisy, odpalamy grę, wybieramy opcję auto, rozsiadamy sie i obserwujemy akcję na ekranie. Po 2 godzinach "grania" gra się kończy, ogladamy końcowy filmik i już. Gra się przeszła, można kupić następną.
Paranoja. Przemysł schodzi na psy.W zasadzie gier się już nie produkuje, tylko dema technologiczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ze dwa filmiki z gameplayem i muszę przyznać, że całkiem dobrze się ów stwór prezentuje :) Jeśli chodzi o wspomniane omijanie trudnych elementów gry - można, ale nie trzeba, prawda ? Zatem skąd to wielkie oburzenie u niektórych ? To tylko opcja, opcja z której korzystać nie musicie. Co was obchodzą ludzie, którzy zdecydują się z niej skorzystać ? Ich strata. Nie ma jak satysfakcja po ukończeniu niezmiernie trudnego poziomu :>

P.S. Jest jakaś szansa na nowe AitD w wersji PC ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Beznadziejny pomysł. Casual gaming drugiej generacji będzie wyglądał tak, że w ogóle żeby się niemczyć gra będzie się przechodziła sama…

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to, że będziemy mieli wybór etapów, tylko będziemy mieli wybór pominięcia części jakiegoś etapu. Jak ktoś się boi to go pominie, jak ktoś nie może sobie poradzić z danym przeciwnikiem to kolejne pominięcie. Wątpię by twórcy dali wybór wszystkich etapów/ poziomów gry od razu na początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi takie coś niepotrzebne, więc uwazam to za niepotrzebne. Poza tym to głupi pomysł...każdy se może zacząć od ostatniego poziomu, a potem skakać, bez sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2008 o 15:32, Ecko09 napisał:

Mi takie coś niepotrzebne, więc uwazam to za niepotrzebne. Poza tym to głupi pomysł...każdy
se może zacząć od ostatniego poziomu, a potem skakać, bez sensu.

1. Nie jesteś pępkiem świata
2. Nie musisz z tej opcji korzystać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro mają załączyć taki system w grze dla okazjonalnych graczy to może niech po prostu umieszczą na pudełku ostrzeżenie "Not for casual players"? Taniej wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm ciekawe, ale dziękuje nie skorzystam;P
Gram powinna w jakimś stopniu (trudności) stawiać opór;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narzekacie, znam takich ludzi co grają w gry na kodach, jadą na poradnikach, czy sprzedają gre bo zatrzymali sie na jakims etapie, a teraz kazdy z nich bedzie mógł sobie pominąc dany moment. Dla mnie opcja bardzo dobra, wykorzystam jeżeli będę sobie zaliczał gre enty raz i wiem, że dany moment raczej nie powala na kolana akcją, klik pach i jestem dalej :)
Poza tym nikt was nie zmusza do korzystania z tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować