Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Heavy Rain - nowe informacje

25 postów w tym temacie

Renor Mirshann

Po długim milczeniu twórców - no, może z wyjątkiem zapowiedzi gwiazd w obsadzie - studio Quantic Dream ujawniło trochę nowych informacji na temat gry Heavy Rain na PlayStation 3, dotyczących głównie jej fabuły. Ma skupiać się na ukazaniu miłości ojca do dziecka i być bogata w trudne moralne decyzje.

Przeczytaj cały tekst "Heavy Rain - nowe informacje" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stworzą wspaniałą grę jestem pewny, dobrze że się nie spieszą, niech wszystko pięknie dopracują :D.
Fahrenheit był genialny. Brakowało tylko ładnej grafiki a jak widać Heavy Rain takową będzie posiadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2008 o 13:12, Konował napisał:

Stworzą wspaniałą grę jestem pewny, dobrze że się nie spieszą, niech wszystko pięknie
dopracują :D.
Fahrenheit był genialny. Brakowało tylko ładnej grafiki a jak widać Heavy Rain takową
będzie posiadać.


Nie zgadzam się, grafika była naprawdę ładna. Nie wybitna, ale też nigdy nie uważałem, że gry muszą koniecznie być fotorealistyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja bardzo chętnie powitałbym tą grę na PC. Fahrenheit naprawdę mi się spodobał (nie licząc naciąganej końcówki), więc wierzę że Heavy Rain wyjdzie im jeszcze lepiej. Może nawet QD postanowi nas (pecetowców) zaszczycić swoim dziełem ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, to gra ta ma ukazać się nie tylko na PS3 (jak sugeruje news), ale także na PC, X360 i PSP ;). Sama gra może okazać się ciekawa, biorąc pod uwagę poprzednie dokonania tej ekipy. Grafika jest dość dobra, ale trzeba pamiętać, że znacznie łatwiej jest zrobić szczegółową grafikę w grze, która ma przypominać trochę interaktywny film, niż w np. dość obszernym GTA (tak jak z FPS i MMO).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2008 o 14:28, ROTFL napisał:

Z tego co wiem, to gra ta ma ukazać się nie tylko na PS3 (jak sugeruje news), ale także
na PC, X360 i PSP ;).


Hmm, skąd masz takie informację?

P.S Na PSP?! Aż żal czytać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2008 o 14:31, Kurammi napisał:

Hmm, skąd masz takie informację?

P.S Na PSP?! Aż żal czytać...


Z np. ign czy gamepro, swoją drogą fakt, że wersja na PSP ma podobno także powstać sam się zdziwiłem, ale w końcu jak np. Call of Duty 4 czy Assasin''s Creed znalazły się na DS''ie, to czemu Quantic Dream nie miałoby podbić sprzedaży, skoro PSP sprzedało się w większej ilości niż PS3 + X360. Przecież nikt nie oczekuje tej samej grafiki, a o to jest główny problem przy portowaniu, w takiej grze liczy się głównie fabuła, a to powinno być w zasięgu możliwości PSP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.03.2008 o 13:56, Fomorian napisał:

Nie zgadzam się, grafika była naprawdę ładna. Nie wybitna, ale też nigdy nie uważałem,
że gry muszą koniecznie być fotorealistyczne.

No właśnie grafika nie była wybitna ale gra tak ;).
Grafika względem gry jako całości jest tutaj akurat najsłabszym punktem. Nie była aż tak szkaradna że odrzucała, co to to nie, ale słaba była zaprzeczyć się nie da bo gra była tworzona pod PS2. Teraz mam nadzieję że Heavy Rain będzie wybitny w każdym względzie :].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2008 o 19:23, LordValdek napisał:

To jest screen z teasera.
Dla tej gry prawdopodobnie kupię PS3 (jeśli nie wyjdzie na PC).


No to chyba zachowasz 1500+ zł ;), bo gra niemal na pewno wyjdzie na PC, tak jak zresztą poprzednie gry tego studia. Zwłaszcza, że jest to studio europejskie, a te w odróżnieniu od wielu japońskich (chociaż te także coraz częściej myślą również o komputerach) nie ignorują PC. Do tego wystarczy dodać fakt, że ich poprzednie gry (Quantic Dream) wychodziły na PC. W obecnych czasach, przy tak wyjątkowo równomiernie rozłożonym rynku tworzenie exclusive''ów jest coraz bardziej nieopłacalne, zwłaszcza że koszty tworzenia gier rosną, a konkurencja jest silna jak nigdy dotąd w branży (zresztą co tu dużo pisać, wystarczy zobaczyć listę exclusive''ów na różne platformy, pomijając nawet fakt ile gier oznaczanych jako permanentne exclusive''y straciło ten status po premierze), niemalże jedynymi exclusive''ami zostają gry first-party (ciekawe czy jak Intel kupił Project Offset, to można go nazwać first-party PC ;)) lub posiadające jakieś wymagania, których inne platformy nie spełniają, jak np. Crysis (wymagania sprzętowe), MGS4 (objętość, chociaż jakby chcieli wydać kiedyś na PC, to problemu wielkiego by nie było, gorzej z X''em ;)) większość gier na Wii (sterowanie), czy znaczna większość gier niezależnych oraz nieopłacalnych do portowania (masa jest takich na PC, głównie RTS'y oraz MMO) do tego można jeszcze dodać pewną grupę japońskich developerów tworzących gry głównie na PS3 lub Wii. Oczywiście nigdy nic do końca nie wiadomo, bo może się okazać, że Sony pójdzie drogą MS i zapłaci za wyłączność, chociaż gra zapowiada się ciekawie, to jednak nie jest tak pożądana jak GTA IV, więc taka gra mogłaby okazać się nie wartą świeczki (50 mln wystarczyło jedynie na rezerwacje dodatków do GTA IV na X''a, a przecież za taką kasę to można kilka wielkich gier stworzyć ;)).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Graficznie rozwala. Animacja twarzy na poziomie filmu FF. Doczekaliśmy się czasów gdzie grafika real-time jest lepsza niż renderowana sprzed 2-3 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2008 o 02:09, ROTFL napisał:

> Dla tej gry prawdopodobnie kupię PS3 (jeśli nie wyjdzie na PC).
No to chyba zachowasz 1500+ zł ;), bo gra niemal na pewno wyjdzie na PC, tak jak zresztą
poprzednie gry tego studia.


Też słyszałem, że PS3 nie będzie jedyną platformą HR - niepokoi mnie tylko fakt, że we wszelkich wywiadach twórcy mówią wyłącznie o PS3 i Sony. Tak czy inaczej mam szczerą nadzieję, że Heavy Rain będzie na PC.

Trzeba dodać, że to co widać w newsie, to jest demo technologiczne, które było zrobione ponad rok temu w 3 miesiące (swoisty rodzaj wprawki programistycznej i testu enżinu w jednym). Dziś to już zupełnie inna bajka. Mimika na dzisiaj prezentuje się tak:

http://www.youtube.com/watch?v=3Owhjni_-Hw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować